abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56645105
quote:
Op zondag 10 februari 2008 15:27 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Een zwaluw maakt nog geen zomer he? Maar wel leuk dat ze nu weer eens flink scoren.
Dat bedoelde ik toch ook helemaal niet Ik doelde juist dat het de 4-1 extra markant maakt... niks over de vorm van NEC of komende wedstrijden
pi_56645113
quote:
Op zondag 10 februari 2008 15:29 schreef Blawh het volgende:

[..]

Langdurig geblesseerd toch?
Nee dat was Schaars
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_56645118
quote:
Op zondag 10 februari 2008 15:29 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Voetbalt hij dan?
Geen idee?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zondag 10 februari 2008 @ 15:31:26 #279
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_56645122
quote:
Op zondag 10 februari 2008 15:30 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik toch ook helemaal niet Ik doelde juist dat het de 4-1 extra markant maakt... niks over de vorm van NEC of komende wedstrijden
Oh. Mijn fout, ik vatte het verkeerd op.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_56645123
quote:
Op zondag 10 februari 2008 15:29 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Geef jij wel eens een mening of zit je alleen anderen af te zeiken?

Wat is jouw mening over NEC, vind ik veel interessanter om te lezen dan iedere keer dat synisme van je!
Als ik zeg dat ik moe word van jou dan is dat toch een eigen mening? Je zeitk met alle uitslagen mee, Twente kan niet zonder Engelaar en als ze 2x scoren dan loopt het opeens weer en kunnen ze ook zonder Engelaar.

NEC verliest een paar weken geleden nog van Zwolle, wint met anti-voetbal in Almelo en had daarvoor al tijden lang geen eredivisie wedstrijd meer gewonnen. Dan laat je al weken zien dat je aardig voetbalt?

Verder zal je zien als je andere topics bezoekt dat ik vaak genoeg mijn mening geef. O.a. dat ik van Gaal een zwaar overrated trainer vind.
pi_56645142
En we gaan weer beginnen
pi_56645163
Ik hoop dat er nu ook iets gebeurt in Rotterdam
Jeuuuuuuuuj :)
pi_56645164
Snap sowieso niet waarom Ari niet in de basis staat bij AZ, maar goed.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56645170
Als je nu op Unibet nog voor een winst voor AZ gaat kun je goed geld verdienen . Beetje geluk hebben.
pi_56645172
quote:
Op zondag 10 februari 2008 15:33 schreef venomsnake het volgende:
Misschien hebben ze niks beters...
Jeuuuuuuuuj :)
  zondag 10 februari 2008 @ 15:35:02 #286
97934 ASroma
Flamboyant
pi_56645190
quote:
Op zondag 10 februari 2008 15:23 schreef janjoostebroodje het volgende:

[..]

NEEEE
Dat gaat lekker vandaag
Ik ben eigenlijk... voor... Ajax, AZ en Man Utd...
^^^
pi_56645191
quote:
Op zondag 10 februari 2008 15:33 schreef venomsnake het volgende:
Ari begon tijdje terug z'n draai te vinden, vaker het net te vinden... gevaarlijk... en juist wanneer je denkt 'vanaf nu zal het met ari goed gaan' zet van gaal Pelle er ineens in waarvan iedereen eens was dat het een miskoop van jewelste is

Tis haast alsof Van Gaal het expres doet
pi_56645192
quote:
Op zondag 10 februari 2008 15:31 schreef Blawh het volgende:

[..]

Als ik zeg dat ik moe word van jou dan is dat toch een eigen mening? Je zeitk met alle uitslagen mee, Twente kan niet zonder Engelaar en als ze 2x scoren dan loopt het opeens weer en kunnen ze ook zonder Engelaar.

NEC verliest een paar weken geleden nog van Zwolle, wint met anti-voetbal in Almelo en had daarvoor al tijden lang geen eredivisie wedstrijd meer gewonnen.

Verder zal je zien als je andere topics bezoekt dat ik vaak genoeg mijn mening geef. O.a. dat ik van Gaal een zwaar overrated trainer vind.
Je moet niet zo op de man spelen. Ken je niet eens. Als je de pik om me hebt is dat jouw probleem. Ik vraag je nogmaals of je daar mee wilt ophouden. Hou niet van mensen die dit soort kronkels hebben. Je moet eens ophouden jouw kromme gedachten te vertalen naar mijn mening. Die veroordelingen die jij hebt slaan totaal nergens op. Get a life! Tis maar voetbal idioot!
pi_56645193
quote:
Op zondag 10 februari 2008 15:34 schreef RemcoW85 het volgende:
Als je nu op Unibet nog voor een winst voor AZ gaat kun je goed geld verdienen . Beetje geluk hebben.
kan je net zo goed gelijk je geld in het kanaal pleuren.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 10 februari 2008 @ 15:35:31 #290
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56645194
Het gaat vast 4-5 worden.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_56645223
Patrick... Outsj.

Gewoon flink met de spuitbus erover en hij merkt het morgenvroeg wel .
pi_56645237
quote:
Op zondag 10 februari 2008 15:35 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Je moet niet zo op de man spelen. Ken je niet eens. Als je de pik om me hebt is dat jouw probleem. Ik vraag je nogmaals of je daar mee wilt ophouden. Hou niet van mensen die dit soort kronkels hebben. Je moet eens ophouden jouw kromme gedachten te vertalen naar mijn mening. Die veroordelingen die jij hebt slaan totaal nergens op. Get a life! Tis maar voetbal idioot!
Op de man spelen? En cynisme? Het is maar hoe je het intrepeteert.

Ik heb helemaal niet de pik op je, maar je jouw mening kan iedere 5 minuten veranderen omdat er toevallig een doelpunt valt die de uitslag verandert. Dat vind ik zwaar irritant.

Mijn mening over NEC is dat het een team is met meer potentie dan de plaatsen ergens onderin. Jammer dat zo'n club ook een paar keer bijna naar de tering is gebracht door investeerders die investeerden in spelers die geen ene fuck presteerden. Ze hebben nu een jong elftal dat over een paar jaar wel structureel rond de 10e plaats mee kan draaien denk ik.
pi_56645272
Ari erin voor Pellè, Jenner erin voor De Zeeuw.

Hopelijk wordt het vandaag niet té erg (ben ook voor Man Utd...)
Wat een kut seizoen... :N
pi_56645288
quote:
Op zondag 10 februari 2008 15:35 schreef Eduard37 het volgende:
Je moet niet zo op de man spelen.
quote:
Get a life! Tis maar voetbal idioot!
Wat je zegt, doe je zellufff!
pi_56645311
quote:
Op zondag 10 februari 2008 15:38 schreef Blawh het volgende:

[..]

Op de man spelen?

Ik heb helemaal niet de pik op je, maar je jouw mening kan iedere 5 minuten veranderen omdat er toevallig een doelpunt valt die de uitslag verandert.

Mijn mening over NEC is dat het een team is met meer potentie dan de plaatsen ergens onderin. Jammer dat zo'n club ook een paar keer bijna naar de tering is gebracht door investeerders die investeerden in spelers die geen ene fuck presteerden. Ze hebben nu een jong elftal dat over een paar jaar wel structureel rond de 10e plaats mee kan draaien denk ik.
Ik verander mijn mening niet om de vijf minuten. Heb al eerder gezegt dat ik neutraal toeschouwer ben en praat zoals de wedstrijd verloopt. Daar ben ik mee bezig en niet met het spelletje dat als een ploeg opeens toch wel wint ik anders zou gaan lullen. Je probeert die simpele gedachten te projecteren om mij maar heb dat al eerder uitgelegt. Ik zou nooit zeggen dat als een ploeg slecht speelt maar toch gelukkig wint ze opeens goed zijn. Dat slaat echt nergens op!

Je mening over NEC deel ik. Het vertrouwen dat ze ook aan Been geven werpt nu ook zijn vruchten af. Ze hadden toch ook een paar nieuwe aankopen gedaan?
  zondag 10 februari 2008 @ 15:42:23 #296
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56645315
Sparta ook nog steedss -0-0
pi_56645320
quote:
Op zondag 10 februari 2008 15:40 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

[..]

Wat je zegt, doe je zellufff!
Ik kan er vannacht niet van slapen.

Dat is cynisme
pi_56645362
Er gebeurt nu echt helemaal niks hè?!
Wat een kut seizoen... :N
  zondag 10 februari 2008 @ 15:45:33 #299
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56645377
quote:
Op zondag 10 februari 2008 15:44 schreef antigluut het volgende:
Er gebeurt nu echt helemaal niks hè?!
excelsior wat beter dan sparta
pi_56645395
quote:
Op zondag 10 februari 2008 15:42 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik kan er vannacht niet van slapen.

Dat is cynisme
Dat is gewoon zeiken en aandacht trekken. Ik moet ook niet reageren. Er lopen een paar meer van dit soort gasten rond bij FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')