Nah, daar ben ik het niet mee eens. De ene heeft wijze lessen de andere heeft nonsens.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:46 schreef Marble het volgende:
Omdat elke religie ooit is begonnen zoals sektes vandaag de dag nog steeds beginnen. Allemaal makebelief van een leiderfiguur die als messias wordt bestempeld en zwakke onzekere bange lammetjes ahter zich aanlijnt. Jezus is in feite niet veel anders dan een L. Ron Hubbard, om maar wat te noemen.
Als je het gewoon breed bekijkt dan heeft 'ie wel gelijk. Het is geen tijd om te mierenneuken denk ik.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:53 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Nah, daar ben ik het niet mee eens. De ene heeft wijze lessen de andere heeft nonsens.
Dat is ook maar net je eigen perceptie. Een Scientology-aanhanger zal het weer precies andersom zien. Voor mij heeft elke sekte/religie wel nonsens-elementen.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:53 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Nah, daar ben ik het niet mee eens. De ene heeft wijze lessen de andere heeft nonsens.
Ik ben geen aanhanger van beiden ... maar om ze gelijk te schakelen. Nee.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:55 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat is ook maar net je eigen perceptie. Een Scientology-aanhanger zal het weer precies andersom zien. Voor mij heeft elke sekte/religie wel nonsens-elementen.
Het is goed ik zie dat je graag punten wil scoren.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:57 schreef Marble het volgende:
Nee gelijkschakelen kan ook niet, Scientology is tot nu toe immers een stuk minder dodelijk en moorddadig gebleken dan het Christendom.
Mag ik het hier mee oneens zijn m'n beste MouzurX.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je kan in een god geloven en ook in de oerknal en evolutietheorie(wat op dit moment toch wel het geloofwaardigst is maar dat terzijde)
Mogen wij het ook met jou oneens zijn?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:07 schreef Klit het volgende:
[..]
Mag ik het hier mee oneens zijn m'n beste MouzurX.
De oerknal heeft nooit bestaan
Natuurlijk mag je het met mij oneens zijn, het zou een beetje lekker worden als we allemaal hetzelfde moesten denken.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mogen wij het ook met jou oneens zijn?
En hoe is alles dan ontstaan? m.a.w waar geloof jij in
Waar baseer jij je op dat je zo zeker weet dat onGelovigen ongelijk hebben?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:26 schreef Agorias het volgende:
Ik zeg gewoon dat ongelovigen ongelijk hebben en begin niet over de big bang, aangezien ik dat ook niet zeker weet en zeker mijn twijfels aan heb. Maar dat ongelovingen ongelijk hebben is gewoon een feit.
Mensen zoals jij.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:39 schreef Klit het volgende:
[..]
Waar baseer jij je op dat je zo zeker weet dat onGelovigen ongelijk hebben?
Je zegt dus dat Gelovigen gelijk hebben.quote:
Ik zeg dat Christenen ongelijk hebben.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:45 schreef Klit het volgende:
[..]
Je zegt dus dat Gelovigen gelijk hebben.
Dat vind ik nogal een sterke uitspraak voor jou m'n beste Agorias.
Is er dan ook nog een bepaald Geloof waarvan jij vindt dat ze meer gelijk hebben, of hebben alle Gelovigen gewoon gelijk?
Ben jij niet een hele tijd geband geweest?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:49 schreef Agorias het volgende:
Ik heb gelijk zolang de Christenen geen bewijs hebben aangevoerd voor een God, en dat is.... Hmmm... Nog steeds niet gebeurd? En kom nou niet aanzetten met de bijbel.
Jaquote:Op zondag 10 februari 2008 21:51 schreef TNA het volgende:
[..]
Ben jij niet een hele tijd geband geweest?
Ohja, een geleerde claimt zulke dingen, en het is waar.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:07 schreef Klit het volgende:
[..]
Mag ik het hier mee oneens zijn m'n beste MouzurX.
De oerknal heeft nooit bestaan
Ik weet niet hoor, maar hier schrijf je toch iets heel anders m'n beste Agorias.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:26 schreef Agorias het volgende:
Ik zeg gewoon dat ongelovigen ongelijk hebben en begin niet over de big bang, aangezien ik dat ook niet zeker weet en zeker mijn twijfels aan heb. Maar dat ongelovingen ongelijk hebben is gewoon een feit.
Ja precies.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:44 schreef Ronalld het volgende:
Wetenschap.
Haha, ben je me weer aan het stalken roburt?quote:Op maandag 11 februari 2008 02:10 schreef roburt het volgende:
tvp morgen even doorlezen.
hoiquote:Op maandag 11 februari 2008 02:11 schreef Klit het volgende:
[..]
Haha, ben je me weer aan het stalken roburt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |