ok coolquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben al jaren lid. Kost een paar euro per maand. Geen wachttijden dus en maximale snelheid.
Maar ik denk niet dat dit in dit topic thuishoort.
Gebruik je FTD?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:11 schreef Flitspaal het volgende:
Ik heb een abo op een NewsServer.
Daar heb ik Juno gedownload in een kleine 2 uur.
Zoveel tijd kostte het kijken gisteren ook. Dat was de moeite wel waard.
Overigens heb ik Le Scaphandre et le papillon wel in de bioscoop gezien vorige week en die was verpletterend de moeite waard. Ik ben er nog van onder de indruk.
Ik gebruik het juist andersom. Ik wandel door de lijst in heen op zoek naar onbenkende titels. De bekende titels als Matrix, 007s en dergelijke. dat heeft iedere wel in z'n collectie. Dat sla ik over. Ook zoek ik dan als er hier een oudere titel wordt genoemd er naar op zoek. Maar meestal moet je toch wel een weekjes wachten.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik heb altijd het idee dat het aanbod op nieuwsgroepen zeker betreft wat oudere, obscure titels veel geringer is.
Met alle respcect Lambiekje. Maar ik had het over wat betere oudere, titels, (onbekendere Kurosawa's) en niet over die 4.0-7.0 imdb cijfer films, die jij kijkt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik gebruik het juist andersom. Ik wandel door de lijst in heen op zoek naar onbenkende titels. De bekende titels als Matrix, 007s en dergelijke. dat heeft iedere wel in z'n collectie. Dat sla ik over. Ook zoek ik dan als er hier een oudere titel wordt genoemd er naar op zoek. Maar meestal moet je toch wel een weekjes wachten.
Zoals als gister stuitte ik op de titel The Car (1977) Dat lijkt me wel leuk een possesed car en ik zag deze Brubaker .
Zelfs uitlenen is verboden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Downloaden is niet verboden, films op het net aanbieden wel. Zo zat het toch?
Je moet wel de goede groepen weten te vinden of de juiste users daar volgen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik heb altijd het idee dat het aanbod op nieuwsgroepen zeker betreft wat oudere, obscure titels veel geringer is.
Ik moet zeggen dat ik de film erg goed vond.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:23 schreef joep.t het volgende:
afblijven(2006)
Afblijven is de eerst verschene film uit een hele reeks Carry Slee verfilmingen en dat is eigenlijk aan alles te merken.Het verhaal is saai en clichematig uitgewerkt en ook het acteerwerk is niet erg indrukwekkend.
Met uitzondering van Mathijs van de Sande Bakhuyzen die ook wat steekjes laat vallen maar toch blijft intrigeren.Afblijven is vermakelijk en heeft zijn momenten maar het grijpt je nooit wat het boek toch echt wel met mij deed.
Mijn cijfer:5,7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8,5
De Grønne slagtere (The Green Butchers, 2003)
Compleet gestoord en wederom geniaal verhaal over een stel vrienden die hun eigen slagerij gaan beginnen. De zaak blijkt echter niet een groot succes, totdat ze besluiten om een andere tactiek te hanteren in de verkoop van het vlees.
7,5
Adams æbler (Adam's Apples, 2005)
Een meer recentelijk succes van Jensen, waarbij het verhaal gaat over een veroordeelde neo-nazi die zijn straf verder uit moet zitten door gemeenschapswerk te verrichten bij een kerk op het platteland. Mads Mikkelsen is hier geweldig als een gestoorde priester die alles behalve pessimistisch in het leven staat.
Wat mij betreft is dit Jensen's beste werk tot nu toe. Echt een parel van een film!
10
[ Bericht 0% gewijzigd door Fizd op 14-02-2008 21:01:43 ]
De film krijgt een 6,5, omdat Nick Cave erin opduiktquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor zijn rol of voor zijn soundtrack?
hou je notities bij van onze waarderingen ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:56 schreef Mainport het volgende:
Nog altijd een punt lager dan Transformers, Seborik.
Ik denk dat mensen geneigd zijn een tien voor een opvallende film redelijk goed en makkelijk te onthouden. Zeker bij een regelmatige poster in dit topic.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
hou je notities bij van onze waarderingen ?
Hier kan ik me aardig in vinden, zelfs volledig wat betreft het cijfer. Alleen twijfel ik nog over de kwalificatie 'meesterwerkje'.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:37 schreef Hulkio het volgende:
No Country for Old Men (Ethan & Joel Coen, 2007)
No Country for Old men is een zeer sterke film van de Coen broertjes, die naar alle waarschijnlijkheid binnenkort heel wat oscars in de wacht gaat slepen. Nadat een jager vlakbij de Rio Grande enkele lijken, heroïne en meer dan $2 miljoen aan contant geld ontdekt volgt een spoor van geweld en ravage. Hij komt terecht in een benarde situatie waarin de overlevenden van de verkeerd gelopen drugsdeal jacht op hem maken. Het acteerwerk is bijna perfect, met name Javier Bardem is legendarisch als psycho en doet niet onder voor Hannibal Lector. Ook de overige acteurs leveren prima werk. Voeg daar een sterk script en prachtig camerawerk aan toe en je hebt te maken met een meesterwerkje. Het ontbreken van een soundtrack is overigens zeker geen storende factor, maar draagt bij aan de spanning. Alleen het einde moet ik nog even goed laten bezinken, ik zal de film zeker nog vaker gaan zien en waarschijnlijk zal ik de film dan nog meer kunnen waarderen. Voor nu een 8.3
Zonde, mijn 2 favoriete vrouwen (quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:16 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren in de sneak:
The Other Boleyn Girl
Natalie Portman en Scarlett Johansson samen in één film. Dat kan toch niet fout gaan, dacht ik vooraf. Niet was minder waar. Damn, wat was dit een teleur stelling.
Om maar met de positieve punten te beginnen: qua vormgeving (kostuums en cinematografie) is erg goed verzorgd, niets op aan te merken.
Het acteerwerk is goed, vooral Portman maakt opnieuw indruk. Waar de film echter totaal tekort schiet is met het scenario. Een overdadig lang en compleet niet interessant verhaal wordt bevolkt met bord kartonnen personages, houterige en platte dialogen. Daarnaast is het ook bijna nooit spannend te noemen en kon het me niet echt boeien wat er met de karakters gebeurde.
The Other Boleyn Girl is een typisch voorbeeldje van style over substance. Zelfs 2 van de mooiste schepsels op deze aardkloot kunnen daar niets aan veranderen.
IMDB Cijfer: 7,6/10
Mijn Cijfer: 5,5/10
nu nog 5 delen te gaan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:26 schreef joep.t het volgende:
American pie(1999)
Natalie Portman en Scarlet Johansson de 2 mooiste vrouwen ?? pfffquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:19 schreef Roi het volgende:
[..]
Zonde, mijn 2 favoriete vrouwen (![]()
![]()
) in èèn film en dan is het een matige!
Ik wil hem wel zien, komt hij binnenkort in Nederland uit of duurt dat nog ff (of slaat hij de cinema's over!) ?
Voor het eerst gezien?! onder welke steen kom jy vandaan??!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:26 schreef joep.t het volgende:
American pie(1999)
Het debuut van de 2 broers Chris en Paul Weitz is een platte high-school komedie over seks.
Dat was mijn eerste gedachte,Maar toen ik de film opzette en bij de eerste scene al een beetje schaterlachte dacht ik ach ja het zal vast wel zoals bij Scary movie zijn,Beginscene is leuk maar daarna kakt het snel in.Maar dat gebeurde niet!
We volgen jim (jason biggs) die met zijn vrienden een afspraak maakt om voor eindejaarsfeest ontmaagd te worden.Dit levert hilarische scenes op(Met als hoogtepunt webcamscene).
Niet alle verhaallijnen worden perfect uitgewerkt en niet elke grap is briljant,Maar de frisse jonge cast verveeld geen moment en erg mooi is dat je mee gaat voelen met de personages,Het zijn geen bordkartonnen stereotype higschoolpersonages,Maar de meeste eer gaat toch uit naar Eugene Levy die de vader van Jim speelt.
100 procent meegevallen![]()
Cijfer: 7,4
Is toch niet zo raar? Kan toch? Ik heb ook nog steeds geen E.T. gezienquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Voor het eerst gezien?! onder welke steen kom jy vandaan??!
Ik heb American Pie ook nog nooit gezien en dat ben ik ook niet van plan om te gaan doen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Voor het eerst gezien?! onder welke steen kom jy vandaan??!
Doe dat is heel gauwquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:47 schreef Falco het volgende:
[..]
Is toch niet zo raar? Kan toch? Ik heb ook nog steeds geen E.T. gezien.
inweze vind je het het hele genre dus flauwquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:32 schreef trebremmit het volgende:
[..]
Ik heb American Pie ook nog nooit gezien en dat ben ik ook niet van plan om te gaan doen.
Lijkt me een waardeloze flauwe film.
Dat vond ik niet. Vond AHoV ook niet goed maar Eastern Promises vond ik daarentegen geweldigquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Denk dat als je A History of Violence vervelend vond Eastern Promises ook tegen gaat vallen.
bekijk je dit met torrent of ..een site? Welke site?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:18 schreef milagro het volgende:
Okay, geen film, maar een serie, maar zo de moeite waard dat ik hem lekker toch hier post![]()
Damages dus, kijk aflvering 1 en je jaagt het hele seizoen er doorheen in no time... rete spannend, slim in elkaar gezet , een mega aanrader als je van 'legal shit light' houdt, that is![]()
oh en Glenn Close , nog steeds the woman you love to hate
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Niet meer actief op Fok!
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:58 schreef Viking84 het volgende:
Gisteravond No country for old men nogmaals gezien, dit keer in de bios. Ik merk dat ik in de bios toch een stuk beter oplet dan wanneer ik thuis krijg, want thuis had ik allerlei essentiële dingen gemist, waardoor ik weinig snapte van de film.
Ik vond het einde wel nogal abrupt. Wel een vraagje:Als je dat niet hebt gezien heb je echt niet op zitten lettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
Welkom op het forum! ... Lekker hoge cijfersquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:51 schreef Evecreate het volgende:
Ik kijk heel veel films dus hier een aantal die ik deze week heb gezien
- Hitman
Leuke actie film, meestal als een game omzetten in film is het een teleurstelling niet met Hitman. De film entertaint mensen die de game niet hebben gespeeld en de fans zullen blij zijn dat de film niet afwijkt van de game.
De acteur die 47 speelt heeft het ook meesterlijk gedaan, perfecte casting in deze film.
EINDSCORE: 9
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- Sweeney Todd
Meteen als de film begint denk je al meteen dit is een echte Tim Burton film, veel duisternis en mysterie
En met Johnny Depp in de hoofdrol is het zeker geen teleurstelling, die de rol van Sweeney Todd uistekend uitvoert. Het is zeker een film om aan te raden, ook als is het een musical film. Je zou denken omdat er veel gezang in zit dat het saai wordt of dat je op een gegeven moment je oren wilt vol proppen met watten. Maar het tegendeel is waar, juist door dat het een musical film is maakt het een goeie film.
EINDSCORE: 9,5
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- In the name of the King
Leuk film om een keer te kijken maar verder niet. Je zou denken met Jason Statham in de hoofdrol dat het een uitmuntende film is, maar helaas. Je hebt wel een soort LOTR gevoel bij de film, door de locaties die zijn gekozen en de minions die er zijn.
EINDSCORE: 7
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-Saw IV
Als je de andere film hebt gezien weet je dat er altijd een catch is, dit keer Jigsaw weer terug met z'n truukjes.
En natuurlijk is er weer eens een memorabele begin en een meesterlijk einde waar je versteld van zult staan.
Wat de Saw film zo meesterlijk maakt, is dat er altijd een open einde is omdat er goed over na is gedacht.
Uiteindelijk heeft het maar met een ding te maken, je vind het goed of niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iets met de pot en de ketel.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Je bent niet heel zuinig met hoge cijfers, hé.
Ik had hem opgezet, maar ik kon niet wennen aan dan gezang, dus maar weer afgezet. Ik was in de veronderstelling dat er af en toe een liedje werd gezongen ,maar het was bijna alleen maar zingen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:51 schreef Evecreate het volgende:
- Sweeney Todd
Meteen als de film begint denk je al meteen dit is een echte Tim Burton film, veel duisternis en mysterie
En met Johnny Depp in de hoofdrol is het zeker geen teleurstelling, die de rol van Sweeney Todd uistekend uitvoert. Het is zeker een film om aan te raden, ook als is het een musical film. Je zou denken omdat er veel gezang in zit dat het saai wordt of dat je op een gegeven moment je oren wilt vol proppen met watten. Maar het tegendeel is waar, juist door dat het een musical film is maakt het een goeie film.
Zeg dat wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |