Ja dit wist ik wel, maar toch wou ik het proberenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat wist je toch wel van te voren?
Niet met een zak chips en het geluid lekker hard?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja dit wist ik wel, maar toch wou ik het proberen. Overigens keek ik de gehele film met een verkeerde insteek. Normaal heb je wel een idee wat je kunt verwachten qua verhaallijn, maar hier werd ik telkens verrast door de wendingen van de film, terwijl dat achteraf wel meeviel me dunkt. Niet dat dat de film overigens slechter maakt. Oke beetje vaag uitgelegd, maar wellicht dat iemand het snapt
.
Een krakende zak chips in de bios.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:23 schreef Mainport het volgende:
[..]
Niet met een zak chips en het geluid lekker hard?
Achter mijn TFT-scherm natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
Waarom gebruikt men in bioscopen altijd de "luidste" verpakkingen die er zijn?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:25 schreef Gillingham het volgende:
Een krakende zak chips in de bios.![]()
Bovendien kun je het geluid daar niet regelen. Staat meestal toch hard genoeg...
Hoe wil je anders legaal Sweeney Todd kijken in Nederland?quote:
Daarom zweer ik bij de Lux in Nijmegen. Geen pauze, verboden om te eten in de zaal en drinken mag gewoon uit een glas. En zo hoort het.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waarom gebruikt men in bioscopen altijd de "luidste" verpakkingen die er zijn?. Zelfs frisdrankjes gaat men dan maar met een rietje drinken, zodat men die zo luidruchtig mogelijk kan leegslurpen.
Downloaden is legaal in Nederladnd, dus??quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:58 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Hoe wil je anders legaal Sweeney Todd kijken in Nederland?
Als iemand aangeeft die film te hebben gezien, ga ik er anno nu inderdaad vanuit dat die in de bios gekeken is ja.
Ken je het spotje 'piraterij is een misdrijf' niet?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Downloaden is legaal in Nederladnd, dus??
juist toch niet ... 10 jaar geleden was het misschien zo. Nederland loopt met de betere titels zo hopeloos achter.
Barbaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja dit wist ik wel, maar toch wou ik het proberen. Overigens keek ik de gehele film met een verkeerde insteek. Normaal heb je wel een idee wat je kunt verwachten qua verhaallijn, maar hier werd ik telkens verrast door de wendingen van de film, terwijl dat achteraf wel meeviel me dunkt. Niet dat dat de film overigens slechter maakt. Oke beetje vaag uitgelegd, maar wellicht dat iemand het snapt
.
Dat is dus ook misleidend. Man From Earth is een voorbeeld waarbij downloaden en copien juist werkt.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:20 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ken je het spotje 'piraterij is een misdrijf' niet?
Downloaden is niet verboden, films op het net aanbieden wel. Zo zat het toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Downloaden is legaal in Nederladnd, dus??
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Downloaden is niet verboden, films op het net aanbieden wel. Zo zat het toch?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:20 schreef JelleS het volgende:
[..]
![]()
Een film als Sweeeney Todd moet je natuurlijk gewoon in de bioscoop zien, als 'ie draait natuurlijk.
Klopt. Emule (en andere p2p programma's) en torrents bieden dezelfde file aan op het moment dat je aan het downloaden bent. Dat is wel verboden. Ik download zelf alles via rapidshare, dan heb je dat probleem niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een aantal mensen gebruiken echter wel een manier van downloaden waarbij er ook tegelijkertijd wordt aangeboden. Ik heb geen getallen, maar ik vermoed dat het een meerderheid is, waardoor de meeste downloaders eigenlijk nog steeds illegaal bezig zijn.
Maar die discussie hoort eigenlijk niet in dit topic.
Hoe doe je dat dan? krijg je dan niet te maken met het feit dat (vaak) alles is opgedeeld in meerdere delen en dat je dan superlang moet wachten voordat je het volgende gedeelte kunt downloaden? of is het 1 groot bestand?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik download zelf alles via rapidshare, dan heb je dat probleem niet.
Ik ben al jaren lid. Kost een paar euro per maand. Geen wachttijden dus en maximale snelheid.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? krijg je dan niet te maken met het feit dat (vaak) alles is opgedeeld in meerdere delen en dat je dan superlang moet wachten voordat je het volgende gedeelte kunt downloaden? of is het 1 groot bestand?
ok coolquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben al jaren lid. Kost een paar euro per maand. Geen wachttijden dus en maximale snelheid.
Maar ik denk niet dat dit in dit topic thuishoort.
Gebruik je FTD?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:11 schreef Flitspaal het volgende:
Ik heb een abo op een NewsServer.
Daar heb ik Juno gedownload in een kleine 2 uur.
Zoveel tijd kostte het kijken gisteren ook. Dat was de moeite wel waard.
Overigens heb ik Le Scaphandre et le papillon wel in de bioscoop gezien vorige week en die was verpletterend de moeite waard. Ik ben er nog van onder de indruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |