Ik gebruik het juist andersom. Ik wandel door de lijst in heen op zoek naar onbenkende titels. De bekende titels als Matrix, 007s en dergelijke. dat heeft iedere wel in z'n collectie. Dat sla ik over. Ook zoek ik dan als er hier een oudere titel wordt genoemd er naar op zoek. Maar meestal moet je toch wel een weekjes wachten.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik heb altijd het idee dat het aanbod op nieuwsgroepen zeker betreft wat oudere, obscure titels veel geringer is.
Met alle respcect Lambiekje. Maar ik had het over wat betere oudere, titels, (onbekendere Kurosawa's) en niet over die 4.0-7.0 imdb cijfer films, die jij kijkt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik gebruik het juist andersom. Ik wandel door de lijst in heen op zoek naar onbenkende titels. De bekende titels als Matrix, 007s en dergelijke. dat heeft iedere wel in z'n collectie. Dat sla ik over. Ook zoek ik dan als er hier een oudere titel wordt genoemd er naar op zoek. Maar meestal moet je toch wel een weekjes wachten.
Zoals als gister stuitte ik op de titel The Car (1977) Dat lijkt me wel leuk een possesed car en ik zag deze Brubaker .
Zelfs uitlenen is verboden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Downloaden is niet verboden, films op het net aanbieden wel. Zo zat het toch?
Je moet wel de goede groepen weten te vinden of de juiste users daar volgen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik heb altijd het idee dat het aanbod op nieuwsgroepen zeker betreft wat oudere, obscure titels veel geringer is.
Ik moet zeggen dat ik de film erg goed vond.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:23 schreef joep.t het volgende:
afblijven(2006)
Afblijven is de eerst verschene film uit een hele reeks Carry Slee verfilmingen en dat is eigenlijk aan alles te merken.Het verhaal is saai en clichematig uitgewerkt en ook het acteerwerk is niet erg indrukwekkend.
Met uitzondering van Mathijs van de Sande Bakhuyzen die ook wat steekjes laat vallen maar toch blijft intrigeren.Afblijven is vermakelijk en heeft zijn momenten maar het grijpt je nooit wat het boek toch echt wel met mij deed.
Mijn cijfer:5,7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8,5
De Grønne slagtere (The Green Butchers, 2003)
Compleet gestoord en wederom geniaal verhaal over een stel vrienden die hun eigen slagerij gaan beginnen. De zaak blijkt echter niet een groot succes, totdat ze besluiten om een andere tactiek te hanteren in de verkoop van het vlees.
7,5
Adams æbler (Adam's Apples, 2005)
Een meer recentelijk succes van Jensen, waarbij het verhaal gaat over een veroordeelde neo-nazi die zijn straf verder uit moet zitten door gemeenschapswerk te verrichten bij een kerk op het platteland. Mads Mikkelsen is hier geweldig als een gestoorde priester die alles behalve pessimistisch in het leven staat.
Wat mij betreft is dit Jensen's beste werk tot nu toe. Echt een parel van een film!
10
[ Bericht 0% gewijzigd door Fizd op 14-02-2008 21:01:43 ]
De film krijgt een 6,5, omdat Nick Cave erin opduiktquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor zijn rol of voor zijn soundtrack?
hou je notities bij van onze waarderingen ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:56 schreef Mainport het volgende:
Nog altijd een punt lager dan Transformers, Seborik.
Ik denk dat mensen geneigd zijn een tien voor een opvallende film redelijk goed en makkelijk te onthouden. Zeker bij een regelmatige poster in dit topic.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
hou je notities bij van onze waarderingen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |