mmm, wel mooi zakkie, maar die wil ik denk ik toch liever nieuw kopenquote:Op donderdag 7 februari 2008 05:42 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
mogguh!![]()
@ijs mooi zakkie voor weinig!![]()
http://link.marktplaats.nl/146081957
lijkt misschien een btje goor om een 2e hands slaapzak te kopen,maar bij de meeste outdoorzaken kan je hem laten reinigen.![]()
en dan nog:buitenspelen is zowiezo een ranzige aangelegenheid!
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
coŅo's!! Voetbalweekend swa, je weet toch of noh?
:Squote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:59 schreef FJD het volgende:
[..]Het wordt monster man. Zou echt vies zijn als Feyenoord vanavond wint
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mmm, wel mooi zakkie, maar die wil ik denk ik toch liever nieuw kopen![]()
ga nu even naar deze jas kijkenals die goed zit kan ik hem voor weinig meenemen!!
![]()
http://www.marktplaats.nl(...)ngeboden-maat-m.html
![]()
@FJD & JP: Morge heren
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 06:39 schreef jpjedi het volgende:
Kevin gaat nu ook aan de iphone ..wedden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
quote:Keffo.nl:says: (3:58:08 PM)
ik ben weg
Keffo.nl:says: (3:58:13 PM)
lekker fietsen
Keffo.nl:says: (3:58:13 PM)
JeePee says: (3:58:26 PM)
veel plezier he..koop je wel een ijsje voor je vrouwtje?
Keffo.nl:says: (3:58:26 PM)
denk dat we wel stoppen ergens in de duine
JeePee says: (3:58:27 PM)
Keffo.nl:says: (3:58:31 PM)
JeePee says: (3:58:32 PM)
oh naaien?
Keffo.nl:says: (3:58:36 PM)
JeePee says: (3:58:38 PM)
nu snap ik hem..oude viespeuk
Fristiquote:
Lig nu net weer in mijn nest met de poot omhoog, net lekker bier wezen drinken in de sporthalquote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:33 schreef FJD het volgende:
Jorrit, coŅo. Als het je lukt zou ik vandaag als je zelf bent langs geweest even in je brievenbus gaan kijken
Tenzij je je verveelt maakt dat natuurlijk niets uitquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Lig nu net weer in mijn nest met de poot omhoog, net lekker bier wezen drinken in de sporthal
Morgen zal ik proberen richting de brievenbus te kruipen
Die is vieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees FJD die is echt vieeees!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:28 schreef FJD het volgende:
Nee man:
http://jinetedigital.com/(...)s/2007/08/cono-1.JPG
[ afbeelding ]
Cono
Ze brengen het alsof het groot nieuws isquote:Op zondag 10 februari 2008 04:16 schreef jpjedi het volgende:
Ferdi, topic voor jou.. Vrouwen die voetballen meestal lesbisch?
WAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 10 februari 2008 07:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Ze brengen het alsof het groot nieuws isDalijk komt er nog een topic waarin iedereen verbaast gaat doen dat de meeste mannelijke visagisten, de meeste mannelijke verzorgers en veel mannelijke kappers homo zijn.
In frieslandquote:Op zondag 10 februari 2008 20:53 schreef ursel het volgende:
Het is wel erg stil hier vandaag..
Waar zijn al die ajaxieden gebleven dan..![]()
Hij eet van twee walletjesquote:Op maandag 11 februari 2008 08:11 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja hoopte dattie van de herenliefde was
kick ding, maar wat een lelijke/ouderwets uitziende ABquote:Op maandag 11 februari 2008 08:44 schreef Keltie het volgende:
[ afbeelding ]
Blue-ray spelertje gekocht
Zelfde merk/ type als m'n TV ...
Vierkant is helemaal 2008quote:Op maandag 11 februari 2008 09:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kick ding, maar wat een lelijke/ouderwets uitziende AB
Agh, als'ie maar doet wat'ie moet doenquote:Op maandag 11 februari 2008 09:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kick ding, maar wat een lelijke/ouderwets uitziende AB
COŅO!!! Homo is zoooooooo 2007quote:Op maandag 11 februari 2008 13:01 schreef Incolumis het volgende:
homo's!
ik weet het, ik loop achter
lekker de hele week thuis want mijn amandelen zijn eruit :s
zijn er nog mensen die UT3 en Crysis online doen?
ja heb de hele vriezer volliggen met ijsjesquote:Op maandag 11 februari 2008 13:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
COŅO!!! Homo is zoooooooo 2007![]()
Ik lees hier maar weinig over online gamen..BF2 wordt met enige regelmaat nog eens aangeslingerd door deze en gene maar de rest hoor ik weinig van. COD4 is een stille dood gestorven vermoed ik en ik moet hem nog installeren.![]()
Hoe gaat het met je? Nu aan de waterijsjes? Speel je nog dat second life?
@Bugworks: Feli!
Die is grijs gedraaid met carnaval hoorde ik van mijn maten.quote:Op maandag 11 februari 2008 14:05 schreef Incolumis het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=82N7WpivK9Y
Feli!quote:Op maandag 11 februari 2008 16:58 schreef BugWorks het volgende:
[..]
[..]
En ik wil beide.
Thnx allen voor de felicitaties.
Als je je handen weer vrij hebt stuur ik je Liquid Heat ook wel opquote:
Was even bang dat je die had gestuurdquote:Op maandag 11 februari 2008 18:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je je handen weer vrij hebt stuur ik je Liquid Heat ook wel op![]()
Aan de andere kant; waarom doorgroeien naar de toekomst als het heden zo mooi is?quote:Op maandag 11 februari 2008 21:41 schreef Stefan740 het volgende:
Mei 2007![]()
Lopen toch wat achter daar
Alles gaat vervelen tochquote:Op maandag 11 februari 2008 22:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Aan de andere kant; waarom doorgroeien naar de toekomst als het heden zo mooi is?
bronquote:The Mig was dug out of a massive sand dune near the Al Taqqadum airfield by U.S. Air Force recovery teams. The Mig was reportedly one of over two dozen Iraqi jets buried in the sand, like hidden treasure waiting to be recovered at a later date. Contrary to what some in the major media have reported, not all the jets found were from the Gulf War era. The Russian-made Mig-25 Foxbat being recovered by U.S.Air Force troops in the photos is an advanced reconnaissance version never before seen in the West and is equipped with sophisticated electronic warfare devices. U.S.A.F. recovery teams had to use large earth-moving equipment to uncover the MiG, which is over 70 feet long and weighs nearly 25 tons.
Kick dingetjequote:Op maandag 11 februari 2008 23:03 schreef Mr_Baus het volgende:Gaat helemaal goed komen
Op een Gary Fisher Fat Possum
Gewoon door trappen
Snel naar boven, en dan nog harder naar beneden
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:44 schreef Incolumis het volgende:
zal ik dan maar effe meehelpen dan?
lol nog niet eens mee begonnenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:46 schreef staticdata het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben je al klaar met je ict opleiding?
hehehe, nou ja it is ook niet allesquote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:52 schreef Incolumis het volgende:
[..]
lol nog niet eens mee begonnen
heb nu sinds vorige week een nieuwe baan waar ik goed kan doorgroeien, over een paar maanden kan ik dan richting het kantoor om dan 3D CAD te tekenen, en van daar uit zie ik wel of ik nog ict wil
joh...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo weer terug van een leuk skiweekend met heel veel zonNu zo gaar als boter, busreizen van 14 uur zijn niet leuk, ook niet in een slaapbus
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo weer terug van een leuk skiweekend met heel veel zonNu zo gaar als boter, busreizen van 14 uur zijn niet leuk, ook niet in een slaapbus
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:40 schreef FJD het volgende:
Ik voorspel nu al dat Frank als gebroken dinsdag thuis komt en meteen begint te vloeken over de busreis. Die weekendjes skieeen met de bus zijn echt een drama. 's Avonds vertrekken, dan morgenochtend op de latten (gezien de luxe die Frank is gewend zal hij niet slapen), dan zuipen, skieen, zuipen, skieen en weer de bus in om dinsdagochtend vroeg weer terug te zijn. Leuk hoor dat skieeen maar die busreis is echt eens maar nooit weer
Overigens gaan echte mannen gewoon snowboarden
Emo muziekquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:31 schreef Sickert het volgende:
@ een keer iets anders als Bier, Tieten, Pikanto's en (jawel) pijpen..... MUZIEK
AlterBridge!!!!!!!!!!! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://youtube.com/watch?v=LWziAmy1O1o
Schijt ze!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Haha die had ik niet gelezen
Maar idd wat een ramp. Ik doe echt geen oog dicht in een slaapbus. Volgende keer ga ik wel zelf met de auto of vliegen
@JP: ja best wel, ga nu weer even schijten
Lost is heel goedquote:Op maandag 11 februari 2008 20:24 schreef FJD het volgende:
De eerste afleveringen waren echt enorm wazig maar na aflevering 8 ofzo werd het duidelijk![]()
Seizoen 2 zou je overigens niets aan missen. Dan is toch een beetje de spanning eraf. Nu maar eens kijken of Lost wat is, of Threshold oid.
Ik weet niet wat voor banden erop zitten, maar als dat van die dikke profiel dingen zijn dan heeft hij zoveel weerstand dat wij sneller beneden moeten kunnen zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2008 06:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Kick dingetjeNaar beneden ga ik idd niet van je winnen
Goedemorgen
zijn je banden ingescheurd of afgescheurd?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Lost is heel goed
Ik heb overigens net de eerste 8 afleveringen gezien en ga zo even de laatste 4 kijken die ik heb.
[..]
Ik weet niet wat voor banden erop zitten, maar als dat van die dikke profiel dingen zijn dan heeft hij zoveel weerstand dat wij sneller beneden moeten kunnen zijn
Tenzij hij natuurlijk offroad gaat
Net terug uit ziekenhuis. Inderdaad de banden gescheurd en nu heb ik tape en nu zou ik weer moeten kunnen lopen, jammer alleen dat dat een beetje pijnlijk is. Ik ga nu dus thuis een beetje oefenen en dan hoop ik binnenkort weer aan het werk te kunnen
Altijd goedquote:Op zaterdag 9 februari 2008 05:37 schreef jpjedi het volgende:
He Swa!![]()
Las trouwens wat over roken in het vorige topic... ik heb op het vliegveld vorige week 5 cubanen gekocht. Van die dikke..tientje per stuk maar als je jezelf niet kietelt, lach je nooit zeg ik altijd maar.
quote:Op zondag 10 februari 2008 20:53 schreef ursel het volgende:
Het is wel erg stil hier vandaag..
Waar zijn al die ajaxieden gebleven dan..![]()
Heb hem wel af en toe langs horen komen ja. Maar had meer iets weg van een roeiboot dan een mammoettankerquote:Op maandag 11 februari 2008 14:11 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Die is grijs gedraaid met carnaval hoorde ik van mijn maten.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Schijt ze!![]()
Geef ik vanmorgen een presentatie bij een van de grotere klanten... pakt mijn laptop het lokale netwerk op terwijl mijn msn aan het re-connecten was. Ik had namelijk de laptop zo dicht gedaan en in de tas gestoken.
Komt er ineens een bericht van Ferdi op de beamer.eeeuh jaaa ahum.
Ik zeg einde volleybal seizoenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Net terug uit ziekenhuis. Inderdaad de banden gescheurd en nu heb ik tape en nu zou ik weer moeten kunnen lopen, jammer alleen dat dat een beetje pijnlijk is. Ik ga nu dus thuis een beetje oefenen en dan hoop ik binnenkort weer aan het werk te kunnen
Wat wil je dit keer voor opleiding gaan doen danquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:14 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ik ga naar de open dag van me toekomstige school![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:21 schreef Incolumis het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=FmqvjALs_n0 whehe
http://nl.youtube.com/watch?v=jhYtC_6zpAA oei
Hij had het over gescheurde banden. Ze kunnen niet echt zien hoe en wat, maar gezien het de enorme zwelling en enorme hoeveelheid bloed moet ik rekening houden met gescheurde banden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
zijn je banden ingescheurd of afgescheurd?
Klinkt erg pijnlijk en wat ik herinner van voetbal ben je er zomaar niet vanaf ook aangezien je spieren de functie moeten gaan overnemen omdat bandweefsel niet aangroeid.
Ik heb in april nog 2 wedstrijden en mijn doel is om daar nog aan mee te doen. Dan heb ik nu nog 5 weken om te herstellen en dan 2 weken om te trainen en dan kan ik wel spelen, hoop ik.quote:
genoeg tijd om aan je bierbuikje te werken dacht ik zoquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hij had het over gescheurde banden. Ze kunnen niet echt zien hoe en wat, maar gezien het de enorme zwelling en enorme hoeveelheid bloed moet ik rekening houden met gescheurde banden.
In- of afgescheurd weet ik dus niet.
In het ziekenhuis zeiden ze dat de banden met 6 weken weer hersteld moeten zijn. Sterker nog, na 2 jaar zijn je banden helemaal hersteld, ongeacht de behandelmethode. Of je nu onder het mes gaat en in het gips of helemaal niks doet, na 2 jaar kom je op hetzelfde uit.
Was wel grappig dat me moeder toen zei, dat zij al 6 jaar last heeft van d'r enkel, nadat zij 3 enkelbanden had gescheurd
Ik heb alleen het idee dat de arts mijn tape niet helemaal goed heeft gedaan. Volgens mij had hij de stand van mijn voet iets meer in een hoek van 90 graden moeten zetten, maar ja. Ik heb zojuist de eerste stappen weer gezet en zit nu weer even bij te komen![]()
[..]
Ik heb in april nog 2 wedstrijden en mijn doel is om daar nog aan mee te doen. Dan heb ik nu nog 5 weken om te herstellen en dan 2 weken om te trainen en dan kan ik wel spelen, hoop ik.
Ach het weee gevoel is wel weg ja, maar zakelijk niet eens druk, maar prive pffff. Lijkt maar geen eind aan dingen te komen, die nog op het to do lijstje stondenquote:
Het is raar, maar na een week totaal niet sporten (en niet echt bewegen) ben ik 4 kilo kwijt geraakt?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:17 schreef Incolumis het volgende:
[..]
genoeg tijd om aan je bierbuikje te werken dacht ik zo
Wil een duale opleiding gaan doen of het MBO of HBO wordt weet ik nog niet, was net iniedergeval bij een MBO school. Het beviel me wel redelijk, maar probleem is dat de opleiding in september gaat verhuizen naar delft en dat vind ik wel vervelend.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
Wat wil je dit keer voor opleiding gaan doen dan![]()
wat is je vooropleiding en leeftijd (19?) eigenlijk? Het komt allemaal nog al wazig en 'breezahrig' over als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:28 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Wil een duale opleiding gaan doen of het MBO of HBO wordt weet ik nog niet, was net iniedergeval bij een MBO school. Het beviel me wel redelijk, maar probleem is dat de opleiding in september gaat verhuizen naar delft en dat vind ik wel vervelend.
En een baan heb ik al voor de duidelijkheid bij Gilson Int.
Wat is er mis met Breezahs??quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
wat is je vooropleiding en leeftijd (19?) eigenlijk? Het komt allemaal nog al wazig en 'breezahrig' over als ik eerlijk ben.
zeg ik dat er iets mis mee is? Ik vind het allemaal nogal 'foxystyle' wat onze vriend post en dus ben ik benieuwd naar het verhaal achter elke maand een nieuwe schoolrichting, werken op je 19e en dan toch voor keuze staan tussen MBO en HBO. Het rijmt in mijn ogen gewoon allemaal niet zo.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wat is er mis met Breezahs??
Hmm breezahrig zeg je...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
wat is je vooropleiding en leeftijd (19?) eigenlijk? Het komt allemaal nog al wazig en 'breezahrig' over als ik eerlijk ben.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:59 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Hmm breezahrig zeg je...
Ik heb me HAVO en ben 19.
En nu komt de preek dat het beter is om HBO te gaan doen
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het is raar, maar na een week totaal niet sporten (en niet echt bewegen) ben ik 4 kilo kwijt geraakt?
Dus ik denk dat ik in die tijd eerder het bierbuikje kwijt raak![]()
Dit is dus een reactie die ik totaal niet had verwachtquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Lol.. Ik heb HAVO-MBO-HBO.. MBO omdat ik die opleiding gedeeltelijk bij de luchtmacht heb gedaan.
MAar goed..preken doet je moeder wel voor je
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Lol.. Ik heb HAVO-MBO-HBO.. MBO omdat ik die opleiding gedeeltelijk bij de luchtmacht heb gedaan.
MAar goed..preken doet je moeder wel voor je
Indirect wel in mijn ogen, of zeg ik nu iets fouts over shizzlequote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
zeg ik dat er iets mis mee is? Ik vind het allemaal nogal 'foxystyle' wat onze vriend post en dus ben ik benieuwd naar het verhaal achter elke maand een nieuwe schoolrichting, werken op je 19e en dan toch voor keuze staan tussen MBO en HBO. Het rijmt in mijn ogen gewoon allemaal niet zo.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:25 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
Tja ik ging van VWO naar Havo naar Mavo, naar MBO, naar HBO en verder. Dus je kan het zo lang maken als je zelf wil
Zeg... Ik ben hartstikke kwetsbaar en dan ga je dit zeggenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:23 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dat bierbuikje zit er nog wel. Maar ja die spieren verslappen zo snel. Daarvan val je af
Been there, done that, tis echt een helquote:
Bij welk bedrijf? Weten ze meteen wie ik benquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:53 schreef jpjedi het volgende:
Komt er ineens een bericht van Ferdi op de beamer.eeeuh jaaa ahum.
Maakt het nog uit welk seizoen? Ik heb S3 liggen maar kan ook aan S1 & S2 komenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Lost is heel goed
Ik heb overigens net de eerste 8 afleveringen gezien en ga zo even de laatste 4 kijken die ik heb.
Ik weet niet of ik net zoveel lef/doodsverachting in m'n donder heb als Baus op een freeride bike in de Alpenquote:Ik weet niet wat voor banden erop zitten, maar als dat van die dikke profiel dingen zijn dan heeft hij zoveel weerstand dat wij sneller beneden moeten kunnen zijn
Succesquote:Net terug uit ziekenhuis. Inderdaad de banden gescheurd en nu heb ik tape en nu zou ik weer moeten kunnen lopen, jammer alleen dat dat een beetje pijnlijk is. Ik ga nu dus thuis een beetje oefenen en dan hoop ik binnenkort weer aan het werk te kunnen
Daar hoef je echt niet voor te switchen hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:25 schreef Cardinal_NL het volgende:
Tja ik ging van VWO naar Havo naar Mavo, naar MBO, naar HBO en verder. Dus je kan het zo lang maken als je zelf wil
Lost moet je vanaf aflevering 1 S1 kijken. Zeker niet even een aflevering van S3 kijken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Been there, done that, tis echt een helIn zo'n veels te kleine kutbus waar de ene keer de airco en de andere keer de verwarming te hoog staat. Frank heeft dan nog het geluk dat ie maar ongeveer half zo groot is als ik ben maar zelfs dan zal het nog zwaar kut zijn
[..]
Bij welk bedrijf? Weten ze meteen wie ik ben![]()
[..]
Maakt het nog uit welk seizoen? Ik heb S3 liggen maar kan ook aan S1 & S2 komen
[..]
Ik weet niet of ik net zoveel lef/doodsverachting in m'n donder heb als Baus op een freeride bike in de Alpen
[..]
SuccesMocht je echt niet meer vooruit komen en je hebt een week kijkplezier nodig laat dat even weten, dan stuur ik je m'n externe HD op. Kun je weer een stuk verder vooruit
Bevalt Heroes een beetje? Zal binnenkort de laatste ook opsturen, doe ik er meteen een gave aflevering van X-files bij
[..]
Daar hoef je echt niet voor te switchen hoor![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:22 schreef FJD het volgende:
Ga ik vrijdag S1 eens scoren bij een vriend van meOvermorgen heb je de laatste 3 DVDs in huis, kost me m'n laatste lege DVDs maar goed jij bent op t moment zieliger dan ik ben
Welcome into my worldquote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:52 schreef Incolumis het volgende:
[..]
lol nog niet eens mee begonnen
heb nu sinds vorige week een nieuwe baan waar ik goed kan doorgroeien, over een paar maanden kan ik dan richting het kantoor om dan 3D CAD te tekenen, en van daar uit zie ik wel of ik nog ict wil
Bontrager Big Earl.. Maar als we de Alpe gaan doen, dan rij ik waarschijnlijk wel op semi-slicks of Michelin XC Road's ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik weet niet wat voor banden erop zitten, maar als dat van die dikke profiel dingen zijn dan heeft hij zoveel weerstand dat wij sneller beneden moeten kunnen zijn
Tenzij hij natuurlijk offroad gaat
Minimaal drie groeven die na aankomst nog minimaal 3mm diep zijn he!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:19 schreef Mr_Baus het volgende:
Bontrager Big Earl.. Maar als we de Alpe gaan doen, dan rij ik waarschijnlijk wel op semi-slicks of Michelin XC Road's ofzo
Ik met Toyo R888quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:19 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Bontrager Big Earl.. Maar als we de Alpe gaan doen, dan rij ik waarschijnlijk wel op semi-slicks of Michelin XC Road's ofzo
MBO Militaire luchtvaarttechniek icm crewchief F-16 opleiding, stage bij DMVS maar daarna crewchief F50/60u geworden bij 334Sqn Eindhoven.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:24 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Dit is dus een reactie die ik totaal niet had verwacht![]()
En welke HBO opleiding heb jij gedaan en hoelang heb je bij de luchtmacht gezeten?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:07 schreef FJD het volgende:
Bij welk bedrijf? Weten ze meteen wie ik ben![]()
Een ratelend Raptor schijfquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:04 schreef Sickert het volgende:
Ratelt netzo hard als mn Raptor
alleen is het beste schijfje nogniet eens een derde zo snel
Per jaar nog welquote:Op woensdag 13 februari 2008 04:05 schreef jpjedi het volgende:
@Viro,
Ik heb nog een Junior solid 3D tekenaar nodig. Inventor. Interesse? 3500 Euro per jaar.
Ik ga mijn sollibrief schrijvenquote:Op woensdag 13 februari 2008 04:05 schreef jpjedi het volgende:
@Viro,
Ik heb nog een Junior solid 3D tekenaar nodig. Inventor. Interesse? 3500 Euro per jaar.
[..]
HBO is leuk, maar doe eerst een MBO opleiding en daarna een HBO opleiding (als je dan nog zin hebt)..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:59 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Hmm breezahrig zeg je...
Ik heb me HAVO en ben 19.
En nu komt de preek dat het beter is om HBO te gaan doen
Eensch isquote:Op woensdag 13 februari 2008 07:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
HBO is leuk, maar doe eerst een MBO opleiding en daarna een HBO opleiding (als je dan nog zin hebt)..
die raptor ratelt al vanaf het begin HDDhealth zegt dat ie prima in orde isquote:Op woensdag 13 februari 2008 06:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Een ratelend Raptor schijfIk zou die ook maar eens testen dan
Spinpoint2 dagen gehad, lekker volgedownload, crash, kon ik weer opnieuw
[..]
Per jaar nog wel![]()
Maak je wel een foto van die paddenstoel explosie?quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
die raptor ratelt al vanaf het begin HDDhealth zegt dat ie prima in orde is
en een ander proggie zegt Good ass new
het zal allemaal wel
Piepende karren, rijden het langstquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
die raptor ratelt al vanaf het begin HDDhealth zegt dat ie prima in orde is
en een ander proggie zegt Good ass new
het zal allemaal wel
Persoonlijk denk ik dat de basis ook wat beter is als je eerst MBO doet en dan HBO..quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:04 schreef staticdata het volgende:
[..]
Eensch is
Ik heb veel gasten gezien die van de havo direct naar hbo gingen en de vrijheid niet aankonden. OMdat er een mindere verplichtingsaanwezigheid is lieten ze veel lessen schieten. Het resultaat is dat ze binnen het half jaar van school waren.
Verschil is wel dat hun jongen waren, een jaartje of 17.
solidworks is precies wat ik ga leren binnenkortquote:Op woensdag 13 februari 2008 04:05 schreef jpjedi het volgende:
@Viro,
[..]
MBO Militaire luchtvaarttechniek icm crewchief F-16 opleiding, stage bij DMVS maar daarna crewchief F50/60u geworden bij 334Sqn Eindhoven.
HBO heb ik vliegtuigoperatie gedaan aan de HvA wat een differentiatie is van operationele techniek.
[..]
Winstar Hydraulics.. leveren powerpacks voor de windpower industrie. Ken je ze niet?
quote:No More Heroes Until Fall
Even with strike over, Heroes seems grounded until next season.
While the strike looks just about over, Heroes fans shouldn't expect new episodes in the immediate future. The news filtering out seems to confirm that the NBC superhero hit won't be back until this fall, despite writers almost certainly going back to work this week.
The reason for the delay seems centered around issues unique to Heroes from both a production and structural standpoint. Heroes creator Tim Kring told ew.com last week that he felt that they could probably only finish three more episodes of the series if they attempted to film more to air by the end of this TV season in May.
Heroes is formatted in large story arcs, the next of which is called "Villains." Doing just three more episodes this season would mean either making that story much shorter than intended, or making the audience wait several months for the story to conclude in the fall. Says Kring to ew.com, "With a show like Heroes that's so strongly serialized, and given what we wanted to accomplish with the new storyline, to come back with just three episodes could be creatively dangerous."
An additional report on AintitCoolNews comes from Berlin, saying that Heroes star Hayden Panettiere is also confirming that there won't be anymore Heroes episodes this season. However, she says the new season will begin shooting in April, which is extremely early for fall TV episodes. Heroes actually went back into production earlier than most shows last summer too, in June, and with the strike having put the entire schedule in disarray, the April production start could simply be an attempt to ramp up for Season 3 as quickly as possible.
Ik las het maar nog veel erger is dat 24 Seizoen 7 waarschijnlijk pas in januari 2009 wordt uitgezondenquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:07 schreef RudyCarell het volgende:
Heroes! Hollywood-schrijvers beëindigen staking
NEE!![]()
[..]
Das kut... Scheelt dat ik dat niet volg...quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik las het maar nog veel erger is dat 24 Seizoen 7 waarschijnlijk pas in januari 2009 wordt uitgezonden
Dat hoeft niet per definitie. Het is vooral ook zaak, hoever ben je in je persoonlijke ontwikkeling. Als je al vroeg serieus bent en al weet wat je wil kan het zelfs een voordeel hebben om vroeg HBO te doen. Maar als je die vrijheid niet aankan of nog niet echt weet wat je wil, dan wordt het een stuk lastiger.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat de basis ook wat beter is als je eerst MBO doet en dan HBO..
lekker dan die indiaase lonenquote:Op woensdag 13 februari 2008 04:05 schreef jpjedi het volgende:
@Viro,
quote:
Daar heb ik het niet eens overquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:12 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per definitie. Het is vooral ook zaak, hoever ben je in je persoonlijke ontwikkeling. Als je al vroeg serieus bent en al weet wat je wil kan het zelfs een voordeel hebben om vroeg HBO te doen. Maar als je die vrijheid niet aankan of nog niet echt weet wat je wil, dan wordt het een stuk lastiger.
Moet je het ook niet zien in perspectief (leven daar is wrs goedkoper dan hier)?quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Dit is een goed salaris kan ik je vertellen voor een junior. Welkom in de wereld van de lage lonen. India is neit voor niets een derde wereld land.
Voor een enkel minimum jaarsalaris in NL heb ik hier een complete staff draaiend.
Dat wordt vertaald in de PPP al is die niet geheel evenredig aangezien er een groot verschil is tussen arm en rijk en dus een vertekend beeld ligt. plat gezegd kun je hier voor hetzelfde geld 4 keer zoveel kopen voor hetzelfde geld.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Moet je het ook niet zien in perspectief (leven daar is wrs goedkoper dan hier)?
Zeg maar gerust een uitstekend salarisquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Dit is een goed salaris kan ik je vertellen voor een junior. Welkom in de wereld van de lage lonen. India is neit voor niets een derde wereld land.
Voor een enkel minimum jaarsalaris in NL heb ik hier een complete staff draaiend.
Ik ben direct naar de HBO gegaan en vond het heerlijk. Ik had 7 uurtjes les in de week en de rest waren allemaal praktijk opdrachten. Ik heb echt super veel van geleerd.quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:04 schreef staticdata het volgende:
[..]
Eensch is
Ik heb veel gasten gezien die van de havo direct naar hbo gingen en de vrijheid niet aankonden. OMdat er een mindere verplichtingsaanwezigheid is lieten ze veel lessen schieten. Het resultaat is dat ze binnen het half jaar van school waren.
Verschil is wel dat hun jongen waren, een jaartje of 17.
Ik ben 19 en begin dan aan me HBOquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben direct naar de HBO gegaan en vond het heerlijk. Ik had 7 uurtjes les in de week en de rest waren allemaal praktijk opdrachten. Ik heb echt super veel van geleerd.
Ik ken MBO niet, maar als je HBO kunt gaan doen, denk ik dat dat gewoon de beste keus is, aangezien het hoger aangeschreven staat.
Ik zeg dus niet dat een HBO-er beter is dan een MBO-er. Zo zwart/wit leven we gelukkig niet.
Ik was bijvoorbeeld al klaar met mijn HBO toen ik 19 wasen ben toen gaan werken. Geen moment spijt van gehad. Werk nu al 8,5 jaar en dat werp ook zo zijn vruchten af.
Zo verdien ik nu toch ook al 3500 euro per jaar, inclusief krukken van de zaak![]()
Dat is heel normaal hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:28 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Ik ben 19 en begin dan aan me HBO
Tegen die tijd nog maar weer eens door de enkel gaan, heb ik tenminste wat te doenquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:27 schreef jpjedi het volgende:
http://life.tweakers.net/(...)uer-red-alert-3.html
Abnormaalquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat is heel normaal hoor
Ik ben gewoon abnormaal![]()
Ik heb Bedrijfskundige Informatica gedaan.
Had jij die afgemaakt dan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat is heel normaal hoor
Alles in 1x gehaald.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat is heel normaal hoor
Hier nog iemand die BI heeft gedaanquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
dat studeer ik nu ook. Morgen begin nieuw kwartaal en dat vind ik niet leuk want het vak Systeemontwikkeling is
Ik haat programmeren
Je mist een 0?quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben direct naar de HBO gegaan en vond het heerlijk. Ik had 7 uurtjes les in de week en de rest waren allemaal praktijk opdrachten. Ik heb echt super veel van geleerd.
Ik ken MBO niet, maar als je HBO kunt gaan doen, denk ik dat dat gewoon de beste keus is, aangezien het hoger aangeschreven staat.
Ik zeg dus niet dat een HBO-er beter is dan een MBO-er. Zo zwart/wit leven we gelukkig niet.
Ik was bijvoorbeeld al klaar met mijn HBO toen ik 19 wasen ben toen gaan werken. Geen moment spijt van gehad. Werk nu al 8,5 jaar en dat werp ook zo zijn vruchten af.
Zo verdien ik nu toch ook al 3500 euro per jaar, inclusief krukken van de zaak![]()
Schijnt tegenwoordig vroeg te zijnquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
Hier nog iemand die BI heeft gedaan
ik was klaar toen ik 23 was. maar dat komt dan door die 4 jaar MBO ertussendoor. als ik havo ipv mavo had gedaan was ik wellicht eerder klaargeweest, maar boeit me niet zo. 23 is een mooie leeftijd om te starten met fulltime werken
mijn broer is 28 en net begonnen aan zijn derde studie.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Schijnt tegenwoordig vroeg te zijn
Als je weleens hoort van 26 jarigen die net gaan beginnen
Moet er niet aan denken
Maar ik ben ook maar een simpel MBO'ertje
Hij kan iniedergeval goed leren...quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
mijn broer is 28 en net begonnen aan zijn derde studie.Hij is ondertussen ook nog gepromoveerd tot doctor. Vooraleer hij gaat werken is hij 32 op zijn vroegst. Alles moet nu op eigen kosten en je wil niet weten hoe dat oploopt.
Gelukkig is zijn vriendin ook arts en zal er ook wel wat binnen komen naar ik mag hopen. Hij heeft nog nooit een tentamen niet gehaald.
Mijn keuze zou het nooit zijn.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
Denk wel dat hij iets meer verdiend dan 35000 hoor
Ben jij de kruk van de zaakquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik begon pas op me 21e aan me HBO en in mijn studierichting velen met mij van die leeftijdquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:28 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Ik ben 19 en begin dan aan me HBO
Yep ik heb ook BI afgemaakt, alleen waar postman meer de Informatica kant heeft gekozen heb ik meer de bedrijfskundige kant gekozenquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Had jij die afgemaakt dan?
Ik was erg jong met mijn 16e van de HAVO en dan nog 4 jaar HBO zou ik 20 zijn.. snap anders niet hoe je op je 19e dat klaar gespeeld kan hebben.
We hadden het over fietsbanden, autogekkiequote:
Gefeliciteerd, welke MSc heeft ze gehaald?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:42 schreef escape_nl het volgende:
Vriendin is vorige week afgestudeerd aan de Radboud Uni in Nijmegen, Master of Science is haar titel nu.
Voorheen was dat Doctorandus
Voorlopig rijdt hij toch alleen maar met pappie's bandjesquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:14 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
We hadden het over fietsbanden, autogekkie![]()
Qua autobanden zweer ik bij Fulda Carrat Extremo's![]()
of Potenza's/Extremo's voor en Waldi's achter![]()
voor het sloephoeken
Feli!quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:42 schreef escape_nl het volgende:
Vriendin is vorige week afgestudeerd aan de Radboud Uni in Nijmegen, Master of Science is haar titel nu.
Whehe...welke addertje schuilt er onder de gras ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 04:05 schreef jpjedi het volgende:
@Viro,
Nah.. voetbal ben ik nie zo goed in..quote:
Dat is wat de mensen hier verdienen Viro..dan heb ik het over goed betaalde baan ivm opleidingsniveau. Wij gebruiken in de firma inventor maar zelf heb ik in het verleden gewerkt met Acad12-14 en ben helemaal niet van het 3D/solid.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Whehe...welke addertje schuilt er onder de gras ?
Wat voor tekeningen hebbie o.a nodig ?
Ik heb hiero AutoCAD 2008op me pc staan dus 2d en 3d is een eitje i.v.m oude versies van AutoCAD
Maare voor 3500 per jaarje bedoelt wss iets anders
Onderwijskundequote:Op woensdag 13 februari 2008 17:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Feli!![]()
Welke richting heeft ze gedaan en gaat ze promoveren? Mijn broer heeft daar biomedische gezondheids wetenschappen gedaan. Ik noem het altijd 'pillendraaier'
Voetbal zelfde verhaal hierquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:43 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nah.. voetbal ben ik nie zo goed in..Maar voor sex kan je altijd langs komen hoor!
![]()
Pikanto's liggen ook altijd klaar
Acad 12....omg je bent een reptiel...quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat is wat de mensen hier verdienen Viro..dan heb ik het over goed betaalde baan ivm opleidingsniveau. Wij gebruiken in de firma inventor maar zelf heb ik in het verleden gewerkt met Acad12-14 en ben helemaal niet van het 3D/solid.
Acad 2008 heb ik hier ook maar acad blijft voor mij een 2D pakket.
Naast productie draaien wij hier een engineeringscentre voor de ontwerpafdeling in Zweden. Aangezien die jongens daar wat duurder zijn maken wij hier de productie tekeningen vanuit een aangeleverde assy.
De spot op ftd bedoel je?quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:08 schreef Viro het volgende:
@ escape : gefeli kerel![]()
(btw ik heb nl subs voor saw 4 die synchroon lopen met je saw 4 post)
films moet je kopenquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Haha ben jij dat echt op FTD?Ik zie je naam je wel eens staan.
Ik download alleen nog maar HD films die ik dan stream naar de 360, werkt geweldig
yep dat ben ikquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
je laatst postte hij wel een klassieker geloof ikquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik download alleen nog maar HD films die ik dan stream naar de 360, werkt geweldig
quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:43 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nah.. voetbal ben ik nie zo goed in..Maar voor sex kan je altijd langs komen hoor!
![]()
mijn heldquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:43 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Zeker, ik lach me kapot. Had anders een gare bak moeten kopen. Nu betaal ik in 3/4 jaar het bedrag aan me pa wat hij dna nog oplevert. Op dat moment kan ik de maandelijke kosten ervan ook betalenquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Voorlopig rijdt hij toch alleen maar met pappie's bandjes
Idd maar ik heb nog geen blu-ray speler dus speel ik HD films via m'n Xbox 360 afquote:
Dat is zeker geen verkeerde constructie en hoef je je ook helemaal niet voor te schamen hoor. Hou er alleen a.u.b wel aan vast, ik kan je uit ervaring vertellen dat je goed kan leeglopen op auto-enthousiasmequote:Op woensdag 13 februari 2008 19:12 schreef Stefan740 het volgende:
[..]
Zeker, ik lach me kapot. Had anders een gare bak moeten kopen. Nu betaal ik in 3/4 jaar het bedrag aan me pa wat hij dna nog oplevert. Op dat moment kan ik de maandelijke kosten ervan ook betalen
Dan had je wel een vrije HBO denk ik van me, een vriend van me had toch veel meer klassikaal en verplichte aanwezigheid. Op de uni heb ik dat alleen in het laatste jaar gehad. Voordeel van de vrijheid is dat je gewoon weg kunt blijven bij compleet kansloze kut-colleges waarbij de docent niets anders doet dan z'n powerpoint sheets oplezen. Ik had wel betere dingen te doen, vijf dagen weekend, buggyen en mee van dat soort halszakenquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:04 schreef staticdata het volgende:
Praktijk ervaring doe je in je carriere op, gewoon zo'n hoog mogelijke opleiding doen in zo kort mogelijke periodequote:Op woensdag 13 februari 2008 12:12 schreef Cardinal_NL het volgende:
Dat hoeft niet per definitie. Het is vooral ook zaak, hoever ben je in je persoonlijke ontwikkeling. Als je al vroeg serieus bent en al weet wat je wil kan het zelfs een voordeel hebben om vroeg HBO te doen. Maar als je die vrijheid niet aankan of nog niet echt weet wat je wil, dan wordt het een stuk lastiger.
Laat me raden, jij werkt niet voor een Indiaas salarisquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:57 schreef jpjedi het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:42 schreef escape_nl het volgende:
Behalve jij natuurlijkquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat is wat de mensen hier verdienen Viro..dan heb ik het over goed betaalde baan ivm opleidingsniveau.
Jaquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:22 schreef escape_nl het volgende:
[..]
De spot op ftd bedoel je?
Daar zijn al veel retail versies met custom subs van
Nee, maar me internet is wel sloom af en toequote:Op woensdag 13 februari 2008 20:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja![]()
@ frank : alsof zijn avatar niet duidelijk genoeg is
@ andere casema inetters hiero : hebben jullie de laatste tijd last van een lage download snelheid dan normaal als je iets van nieuwsgroepen haalt ?
We praten toch wel over een payserver toch?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:49 schreef Viro het volgende:
@ andere casema inetters hiero : hebben jullie de laatste tijd last van een lage download snelheid dan normaal als je iets van nieuwsgroepen haalt ?
hoe dat zo?quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:08 schreef FJD het volgende:
[..]
We praten toch wel over een payserver toch?
Ik heb de beste payserver ter wereldGratis, ruim 100 dagen retentie en toch 20mbps
quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:54 schreef FJD het volgende:
Laat me raden, jij werkt niet voor een Indiaas salaris
Mijn werkgever is OLAER group ltd. oftewel het Brits moederbedrijf.quote:
Een payserver met een gebrekkige administratiequote:Op woensdag 13 februari 2008 23:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
hoe dat zo?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Een payserver met een gebrekkige administratieWij vinden het best
Roken in restaurantsquote:
Dat bovenste is ook te ranzig voor woorden.quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Roken in restaurants![]()
Als ze dat verbieden dan mogen jullie de cafes hebben
Volgens mij deelt 80% van Nederland die mening. Als we dan dus gewoon een regel instellen waarbij roken verboden is als er in dezelfde ruimte wordt gegeten (be it ontbijt, lunch of diner), dan zijn we al een heel eindquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:30 schreef Keltie het volgende:
Dat bovenste is ook te ranzig voor woorden.
Ik gok dat dit een regel is waar 100% van de rokers ook wel mee kunnen leven.quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgens mij deelt 80% van Nederland die mening. Als we dan dus gewoon een regel instellen waarbij roken verboden is als er in dezelfde ruimte wordt gegeten (be it ontbijt, lunch of diner), dan zijn we al een heel eind
mijn zegen heb je, ik als verstokte roker vind paffen in een vreetschuur ook helemaal niksquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgens mij deelt 80% van Nederland die mening. Als we dan dus gewoon een regel instellen waarbij roken verboden is als er in dezelfde ruimte wordt gegeten (be it ontbijt, lunch of diner), dan zijn we al een heel eind
Net een slechte horrofilmquote:Op donderdag 14 februari 2008 07:39 schreef Keltie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Rf2vXyPwDiU
siemascz! (zo wel goed?)quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:26 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Net een slechte horrofilm
Ow ja morge
Ik heb geen flauw idee of het zo goed isquote:
Heb er net 1 anoniem verstuurdquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh god kreeg net echt een heel kansloos valentijn smsje
SMS is niet anoniem, indien via een site ofzo...quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:20 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Heb er net 1 anoniem verstuurd
Als ik iets download met eweka heb ik geen last van lage/trage downloads, maar als ik iets binnen haal via casema nieuwsgroepen dan is et onwijs traag.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:08 schreef FJD het volgende:
[..]
We praten toch wel over een payserver toch?
Ik heb de beste payserver ter wereldGratis, ruim 100 dagen retentie en toch 20mbps
Heb het ook via een site gedaanquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:31 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
SMS is niet anoniem, indien via een site ofzo...
Je bent gewoon onwijs coņo!quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Als ik iets download met eweka heb ik geen last van lage/trage downloads, maar als ik iets binnen haal via casema nieuwsgroepen dan is et onwijs traag.
OMG dit is mijn 2.666ste post![]()
Duhhh... Casema heeft elk lijntje gecapped op 50 kb/s... Waarom denk je dat de meeste een payserver hebben...quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Als ik iets download met eweka heb ik geen last van lage/trage downloads, maar als ik iets binnen haal via casema nieuwsgroepen dan is et onwijs traag.
OMG dit is mijn 2.666ste post![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:31 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
SMS is niet anoniem, indien via een site ofzo...
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh god kreeg net echt een heel kansloos valentijn smsje
quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:13 schreef IJsmuts het volgende:
waar is de tijd gebleven dat je anoniem een kaart vol blafte en deze door pieter post bij het leukste meisje uit de klas thuis liet bezorgen
Dat wil je niet weten, maar goedquote:
Dat je die met bevende hand schreef en met kriebels in je buik op de post deed....quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:13 schreef IJsmuts het volgende:
waar is de tijd gebleven dat je anoniem een kaart vol blafte en deze door pieter post bij het leukste meisje uit de klas thuis liet bezorgen
Volgens mij heb ik nergens in dat smsje gelezen, dat ze aangaf dat ze vrijgezel isquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:18 schreef FJD het volgende:
Whehe![]()
Hoeveel vrijgezelle vrouwen lopen er rond op dat kantoor?
Niet veel naar wat ik weet en zeker niet op het kantoor in 's-Gravendeelquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:18 schreef FJD het volgende:
Whehe![]()
Hoeveel vrijgezelle vrouwen lopen er rond op dat kantoor?
Gewoon terug smsen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet veel naar wat ik weet en zeker niet op het kantoor in 's-Gravendeel
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gewoon terug smsen.
Later een beetje telefoonsex
Dan een keertje live neuken
En dan een lekkere pikanto eten
bestaan er valentijn sms`jes die niet van je kroegmaten komen dan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:39 schreef staticdata het volgende:
Leuk dat jullie er allemaal van uit gaan dat frankie de sms van een meisje kreeg
De sms is in ieder geval niet van IJs want die zou een kaartje sturenquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:39 schreef staticdata het volgende:
Leuk dat jullie er allemaal van uit gaan dat frankie de sms van een meisje kreeg
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gewoon terug smsen.
Later een beetje telefoonsex
Dan een keertje live neuken
En dan een lekkere pikanto eten
[x] ongeschiktquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:46 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Pff voel me opeens erg moe en verzwakt
Tja het programmaatje schrijven is wel handig maar het echte werk komt van dev-team welke de 1024 bits encryptie hebben gekraakt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iedereen kan nu iPhone hacken
Iedereen incl. JP wordt geowned door een mannetje van 13![]()
Waarom heb ik dan een download snelheid van 240 kb/s als dat normaal bij eweka 580/600 is.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:49 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Duhhh... Casema heeft elk lijntje gecapped op 50 kb/s... Waarom denk je dat de meeste een payserver hebben...
dit is mijn 4721e post, van dit profiel dan...
Waar zeg ik dan dat het een meisje isquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:39 schreef staticdata het volgende:
Onbekend nummer, als in die jij niet kent of er is helemaal geen nummer?quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]gaat niet, is een onbekend nummer.
En het zal idd wel een grap van iemand zijn...
quote:Specificaties Nieuwsgroepen
Maximale snelheid per verbinding 12,5 Mbit/s *
Aantal threads (verbindingen) Voor alle abonnementen:4
Snelheid per thread (kbit/s) Totale maximale snelheid: 12,5 Mbit/s (3,12 Mbit/s per thread bij gebruik van 4 threads)
Login? Ja, gebruikersnaam@casema.nl en wachtwoord van Casema hoofd e-mailadres
Binary news beschikbaar? Ja
Toegang voor externe klanten? Nee, toegang is alleen voor Casema internetklanten
Retentie op binary news Tot 30 dagen
Retentie op TXT-groepen Tot 150 dagen
Datalimiet Afhankelijk van abonnement:
Combi: 10 GB
Midi: 10 GB
Multi: 50 GB
Maxi: 100 GB
Mega: 200 GB
Limieten zijn per kalendermaand en alleen van toepassing op Newsgebruik
Volledigheid van data 99,9%
Hoeveelheid nieuwsgroepen Meer dan 80.000 nieuwsgroepen
Extra kosten Nee, news service is een gratis aanvullende dienst.
Waar kan ik de Casema Newsserver vinden news.casema.nl
Als in er is helemaal geen nummer.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waar zeg ik dan dat het een meisje is![]()
[..]
Onbekend nummer, als in die jij niet kent of er is helemaal geen nummer?
Heb je die allemaal gekocht?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als in er is helemaal geen nummer.
Ik ga waarschijnlijk morgen een iPod Classic 80gb kopenBen nu de Top 2000 op de iPod Classic 160gb van een collega aan het zetten en wat een mooi apparaat
Yepquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:06 schreef jpjedi het volgende:
http://life.tweakers.net/(...)playtv-voor-ps3.html
![]()
@Ferdi: Nee je stond nu niet op de beamer.
Jammer dat het niet voor de Nederlandse markt geschikt isquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:06 schreef jpjedi het volgende:
http://life.tweakers.net/(...)playtv-voor-ps3.html
![]()
@Ferdi: Nee je stond nu niet op de beamer.
Ja inderdaad, het wordt tijd dat we met dat digitale tv gebeuren ook eens een standaard ontwikkelen. Anders heb je zowat voor elk land een apart apparaat nodig. Vreemd dat er geen kaartlezer in het toestel van sony zit eigenlijk. Ben benieuwd wat een filosofie hierachter is. Ik mag aannemen dat ze erover nagedacht hebben. In veel landen schijnt er veel uit de lucht te plukken te zijn maar de zuinige Hollanders geven alleen NL1,2,3 uit in de digitale ether. De rest moet je een kaartje voor hebben. In India is er redelijk wat beschikbaar gelukkig. Maar ik zit hier ook geen 10 jaar.,quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jammer dat het niet voor de Nederlandse markt geschikt is
Wie weet komt dat nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |