Yep ik heb ook BI afgemaakt, alleen waar postman meer de Informatica kant heeft gekozen heb ik meer de bedrijfskundige kant gekozenquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Had jij die afgemaakt dan?
Ik was erg jong met mijn 16e van de HAVO en dan nog 4 jaar HBO zou ik 20 zijn.. snap anders niet hoe je op je 19e dat klaar gespeeld kan hebben.
We hadden het over fietsbanden, autogekkiequote:
Gefeliciteerd, welke MSc heeft ze gehaald?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:42 schreef escape_nl het volgende:
Vriendin is vorige week afgestudeerd aan de Radboud Uni in Nijmegen, Master of Science is haar titel nu.
Voorheen was dat Doctorandus
Voorlopig rijdt hij toch alleen maar met pappie's bandjesquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:14 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
We hadden het over fietsbanden, autogekkie![]()
Qua autobanden zweer ik bij Fulda Carrat Extremo's![]()
of Potenza's/Extremo's voor en Waldi's achter![]()
voor het sloephoeken
Feli!quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:42 schreef escape_nl het volgende:
Vriendin is vorige week afgestudeerd aan de Radboud Uni in Nijmegen, Master of Science is haar titel nu.
Voorheen was dat Doctorandus
Whehe...welke addertje schuilt er onder de gras ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 04:05 schreef jpjedi het volgende:
@Viro,
Ik heb nog een Junior solid 3D tekenaar nodig. Inventor. Interesse? 3500 Euro per jaar.
Nah.. voetbal ben ik nie zo goed in..quote:
Dat is wat de mensen hier verdienen Viro..dan heb ik het over goed betaalde baan ivm opleidingsniveau. Wij gebruiken in de firma inventor maar zelf heb ik in het verleden gewerkt met Acad12-14 en ben helemaal niet van het 3D/solid.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Whehe...welke addertje schuilt er onder de gras ?
Wat voor tekeningen hebbie o.a nodig ?
Ik heb hiero AutoCAD 2008op me pc staan dus 2d en 3d is een eitje i.v.m oude versies van AutoCAD
Maare voor 3500 per jaarje bedoelt wss iets anders
Onderwijskundequote:Op woensdag 13 februari 2008 17:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Feli!![]()
Welke richting heeft ze gedaan en gaat ze promoveren? Mijn broer heeft daar biomedische gezondheids wetenschappen gedaan. Ik noem het altijd 'pillendraaier'
Voetbal zelfde verhaal hierquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:43 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nah.. voetbal ben ik nie zo goed in..Maar voor sex kan je altijd langs komen hoor!
![]()
Pikanto's liggen ook altijd klaar
Acad 12....omg je bent een reptiel...quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat is wat de mensen hier verdienen Viro..dan heb ik het over goed betaalde baan ivm opleidingsniveau. Wij gebruiken in de firma inventor maar zelf heb ik in het verleden gewerkt met Acad12-14 en ben helemaal niet van het 3D/solid.
Acad 2008 heb ik hier ook maar acad blijft voor mij een 2D pakket.
Naast productie draaien wij hier een engineeringscentre voor de ontwerpafdeling in Zweden. Aangezien die jongens daar wat duurder zijn maken wij hier de productie tekeningen vanuit een aangeleverde assy.
De spot op ftd bedoel je?quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:08 schreef Viro het volgende:
@ escape : gefeli kerel![]()
(btw ik heb nl subs voor saw 4 die synchroon lopen met je saw 4 post)
films moet je kopenquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Haha ben jij dat echt op FTD?Ik zie je naam je wel eens staan.
Ik download alleen nog maar HD films die ik dan stream naar de 360, werkt geweldig
yep dat ben ikquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
je laatst postte hij wel een klassieker geloof ikquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik download alleen nog maar HD films die ik dan stream naar de 360, werkt geweldig
quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:43 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nah.. voetbal ben ik nie zo goed in..Maar voor sex kan je altijd langs komen hoor!
![]()
mijn heldquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:43 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Zeker, ik lach me kapot. Had anders een gare bak moeten kopen. Nu betaal ik in 3/4 jaar het bedrag aan me pa wat hij dna nog oplevert. Op dat moment kan ik de maandelijke kosten ervan ook betalenquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Voorlopig rijdt hij toch alleen maar met pappie's bandjes
Idd maar ik heb nog geen blu-ray speler dus speel ik HD films via m'n Xbox 360 afquote:
Dat is zeker geen verkeerde constructie en hoef je je ook helemaal niet voor te schamen hoor. Hou er alleen a.u.b wel aan vast, ik kan je uit ervaring vertellen dat je goed kan leeglopen op auto-enthousiasmequote:Op woensdag 13 februari 2008 19:12 schreef Stefan740 het volgende:
[..]
Zeker, ik lach me kapot. Had anders een gare bak moeten kopen. Nu betaal ik in 3/4 jaar het bedrag aan me pa wat hij dna nog oplevert. Op dat moment kan ik de maandelijke kosten ervan ook betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |