Welcome into my worldquote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:52 schreef Incolumis het volgende:
[..]
lol nog niet eens mee begonnen
heb nu sinds vorige week een nieuwe baan waar ik goed kan doorgroeien, over een paar maanden kan ik dan richting het kantoor om dan 3D CAD te tekenen, en van daar uit zie ik wel of ik nog ict wil
Bontrager Big Earl.. Maar als we de Alpe gaan doen, dan rij ik waarschijnlijk wel op semi-slicks of Michelin XC Road's ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik weet niet wat voor banden erop zitten, maar als dat van die dikke profiel dingen zijn dan heeft hij zoveel weerstand dat wij sneller beneden moeten kunnen zijn
Tenzij hij natuurlijk offroad gaat
Minimaal drie groeven die na aankomst nog minimaal 3mm diep zijn he!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:19 schreef Mr_Baus het volgende:
Bontrager Big Earl.. Maar als we de Alpe gaan doen, dan rij ik waarschijnlijk wel op semi-slicks of Michelin XC Road's ofzo
Ik met Toyo R888quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:19 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Bontrager Big Earl.. Maar als we de Alpe gaan doen, dan rij ik waarschijnlijk wel op semi-slicks of Michelin XC Road's ofzo
MBO Militaire luchtvaarttechniek icm crewchief F-16 opleiding, stage bij DMVS maar daarna crewchief F50/60u geworden bij 334Sqn Eindhoven.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:24 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Dit is dus een reactie die ik totaal niet had verwacht![]()
En welke HBO opleiding heb jij gedaan en hoelang heb je bij de luchtmacht gezeten?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:07 schreef FJD het volgende:
Bij welk bedrijf? Weten ze meteen wie ik ben![]()
Een ratelend Raptor schijfquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:04 schreef Sickert het volgende:
Ratelt netzo hard als mn Raptor
alleen is het beste schijfje nogniet eens een derde zo snel
Per jaar nog welquote:Op woensdag 13 februari 2008 04:05 schreef jpjedi het volgende:
@Viro,
Ik heb nog een Junior solid 3D tekenaar nodig. Inventor. Interesse? 3500 Euro per jaar.
Ik ga mijn sollibrief schrijvenquote:Op woensdag 13 februari 2008 04:05 schreef jpjedi het volgende:
@Viro,
Ik heb nog een Junior solid 3D tekenaar nodig. Inventor. Interesse? 3500 Euro per jaar.
[..]
HBO is leuk, maar doe eerst een MBO opleiding en daarna een HBO opleiding (als je dan nog zin hebt)..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:59 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Hmm breezahrig zeg je...
Ik heb me HAVO en ben 19.
En nu komt de preek dat het beter is om HBO te gaan doen
Eensch isquote:Op woensdag 13 februari 2008 07:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
HBO is leuk, maar doe eerst een MBO opleiding en daarna een HBO opleiding (als je dan nog zin hebt)..
die raptor ratelt al vanaf het begin HDDhealth zegt dat ie prima in orde isquote:Op woensdag 13 februari 2008 06:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Een ratelend Raptor schijfIk zou die ook maar eens testen dan
Spinpoint2 dagen gehad, lekker volgedownload, crash, kon ik weer opnieuw
[..]
Per jaar nog wel![]()
Maak je wel een foto van die paddenstoel explosie?quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
die raptor ratelt al vanaf het begin HDDhealth zegt dat ie prima in orde is
en een ander proggie zegt Good ass new
het zal allemaal wel
Piepende karren, rijden het langstquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
die raptor ratelt al vanaf het begin HDDhealth zegt dat ie prima in orde is
en een ander proggie zegt Good ass new
het zal allemaal wel
Persoonlijk denk ik dat de basis ook wat beter is als je eerst MBO doet en dan HBO..quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:04 schreef staticdata het volgende:
[..]
Eensch is
Ik heb veel gasten gezien die van de havo direct naar hbo gingen en de vrijheid niet aankonden. OMdat er een mindere verplichtingsaanwezigheid is lieten ze veel lessen schieten. Het resultaat is dat ze binnen het half jaar van school waren.
Verschil is wel dat hun jongen waren, een jaartje of 17.
solidworks is precies wat ik ga leren binnenkortquote:Op woensdag 13 februari 2008 04:05 schreef jpjedi het volgende:
@Viro,
[..]
MBO Militaire luchtvaarttechniek icm crewchief F-16 opleiding, stage bij DMVS maar daarna crewchief F50/60u geworden bij 334Sqn Eindhoven.
HBO heb ik vliegtuigoperatie gedaan aan de HvA wat een differentiatie is van operationele techniek.
[..]
Winstar Hydraulics.. leveren powerpacks voor de windpower industrie. Ken je ze niet?
quote:No More Heroes Until Fall
Even with strike over, Heroes seems grounded until next season.
While the strike looks just about over, Heroes fans shouldn't expect new episodes in the immediate future. The news filtering out seems to confirm that the NBC superhero hit won't be back until this fall, despite writers almost certainly going back to work this week.
The reason for the delay seems centered around issues unique to Heroes from both a production and structural standpoint. Heroes creator Tim Kring told ew.com last week that he felt that they could probably only finish three more episodes of the series if they attempted to film more to air by the end of this TV season in May.
Heroes is formatted in large story arcs, the next of which is called "Villains." Doing just three more episodes this season would mean either making that story much shorter than intended, or making the audience wait several months for the story to conclude in the fall. Says Kring to ew.com, "With a show like Heroes that's so strongly serialized, and given what we wanted to accomplish with the new storyline, to come back with just three episodes could be creatively dangerous."
An additional report on AintitCoolNews comes from Berlin, saying that Heroes star Hayden Panettiere is also confirming that there won't be anymore Heroes episodes this season. However, she says the new season will begin shooting in April, which is extremely early for fall TV episodes. Heroes actually went back into production earlier than most shows last summer too, in June, and with the strike having put the entire schedule in disarray, the April production start could simply be an attempt to ramp up for Season 3 as quickly as possible.
Ik las het maar nog veel erger is dat 24 Seizoen 7 waarschijnlijk pas in januari 2009 wordt uitgezondenquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:07 schreef RudyCarell het volgende:
Heroes! Hollywood-schrijvers beëindigen staking
NEE!![]()
[..]
Das kut... Scheelt dat ik dat niet volg...quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik las het maar nog veel erger is dat 24 Seizoen 7 waarschijnlijk pas in januari 2009 wordt uitgezonden
Dat hoeft niet per definitie. Het is vooral ook zaak, hoever ben je in je persoonlijke ontwikkeling. Als je al vroeg serieus bent en al weet wat je wil kan het zelfs een voordeel hebben om vroeg HBO te doen. Maar als je die vrijheid niet aankan of nog niet echt weet wat je wil, dan wordt het een stuk lastiger.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat de basis ook wat beter is als je eerst MBO doet en dan HBO..
lekker dan die indiaase lonenquote:Op woensdag 13 februari 2008 04:05 schreef jpjedi het volgende:
@Viro,
quote:
Daar heb ik het niet eens overquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:12 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per definitie. Het is vooral ook zaak, hoever ben je in je persoonlijke ontwikkeling. Als je al vroeg serieus bent en al weet wat je wil kan het zelfs een voordeel hebben om vroeg HBO te doen. Maar als je die vrijheid niet aankan of nog niet echt weet wat je wil, dan wordt het een stuk lastiger.
Moet je het ook niet zien in perspectief (leven daar is wrs goedkoper dan hier)?quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Dit is een goed salaris kan ik je vertellen voor een junior. Welkom in de wereld van de lage lonen. India is neit voor niets een derde wereld land.
Voor een enkel minimum jaarsalaris in NL heb ik hier een complete staff draaiend.
Dat wordt vertaald in de PPP al is die niet geheel evenredig aangezien er een groot verschil is tussen arm en rijk en dus een vertekend beeld ligt. plat gezegd kun je hier voor hetzelfde geld 4 keer zoveel kopen voor hetzelfde geld.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Moet je het ook niet zien in perspectief (leven daar is wrs goedkoper dan hier)?
Zeg maar gerust een uitstekend salarisquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Dit is een goed salaris kan ik je vertellen voor een junior. Welkom in de wereld van de lage lonen. India is neit voor niets een derde wereld land.
Voor een enkel minimum jaarsalaris in NL heb ik hier een complete staff draaiend.
Ik ben direct naar de HBO gegaan en vond het heerlijk. Ik had 7 uurtjes les in de week en de rest waren allemaal praktijk opdrachten. Ik heb echt super veel van geleerd.quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:04 schreef staticdata het volgende:
[..]
Eensch is
Ik heb veel gasten gezien die van de havo direct naar hbo gingen en de vrijheid niet aankonden. OMdat er een mindere verplichtingsaanwezigheid is lieten ze veel lessen schieten. Het resultaat is dat ze binnen het half jaar van school waren.
Verschil is wel dat hun jongen waren, een jaartje of 17.
Ik ben 19 en begin dan aan me HBOquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben direct naar de HBO gegaan en vond het heerlijk. Ik had 7 uurtjes les in de week en de rest waren allemaal praktijk opdrachten. Ik heb echt super veel van geleerd.
Ik ken MBO niet, maar als je HBO kunt gaan doen, denk ik dat dat gewoon de beste keus is, aangezien het hoger aangeschreven staat.
Ik zeg dus niet dat een HBO-er beter is dan een MBO-er. Zo zwart/wit leven we gelukkig niet.
Ik was bijvoorbeeld al klaar met mijn HBO toen ik 19 wasen ben toen gaan werken. Geen moment spijt van gehad. Werk nu al 8,5 jaar en dat werp ook zo zijn vruchten af.
Zo verdien ik nu toch ook al 3500 euro per jaar, inclusief krukken van de zaak![]()
Dat is heel normaal hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:28 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Ik ben 19 en begin dan aan me HBO
Tegen die tijd nog maar weer eens door de enkel gaan, heb ik tenminste wat te doenquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:27 schreef jpjedi het volgende:
http://life.tweakers.net/(...)uer-red-alert-3.html
Abnormaalquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat is heel normaal hoor
Ik ben gewoon abnormaal![]()
Ik heb Bedrijfskundige Informatica gedaan.
Had jij die afgemaakt dan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat is heel normaal hoor
Alles in 1x gehaald.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat is heel normaal hoor
Hier nog iemand die BI heeft gedaanquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
dat studeer ik nu ook. Morgen begin nieuw kwartaal en dat vind ik niet leuk want het vak Systeemontwikkeling is
Ik haat programmeren
Je mist een 0?quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben direct naar de HBO gegaan en vond het heerlijk. Ik had 7 uurtjes les in de week en de rest waren allemaal praktijk opdrachten. Ik heb echt super veel van geleerd.
Ik ken MBO niet, maar als je HBO kunt gaan doen, denk ik dat dat gewoon de beste keus is, aangezien het hoger aangeschreven staat.
Ik zeg dus niet dat een HBO-er beter is dan een MBO-er. Zo zwart/wit leven we gelukkig niet.
Ik was bijvoorbeeld al klaar met mijn HBO toen ik 19 wasen ben toen gaan werken. Geen moment spijt van gehad. Werk nu al 8,5 jaar en dat werp ook zo zijn vruchten af.
Zo verdien ik nu toch ook al 3500 euro per jaar, inclusief krukken van de zaak![]()
Schijnt tegenwoordig vroeg te zijnquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
Hier nog iemand die BI heeft gedaan
ik was klaar toen ik 23 was. maar dat komt dan door die 4 jaar MBO ertussendoor. als ik havo ipv mavo had gedaan was ik wellicht eerder klaargeweest, maar boeit me niet zo. 23 is een mooie leeftijd om te starten met fulltime werken
mijn broer is 28 en net begonnen aan zijn derde studie.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Schijnt tegenwoordig vroeg te zijn
Als je weleens hoort van 26 jarigen die net gaan beginnen
Moet er niet aan denken
Maar ik ben ook maar een simpel MBO'ertje
Hij kan iniedergeval goed leren...quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
mijn broer is 28 en net begonnen aan zijn derde studie.Hij is ondertussen ook nog gepromoveerd tot doctor. Vooraleer hij gaat werken is hij 32 op zijn vroegst. Alles moet nu op eigen kosten en je wil niet weten hoe dat oploopt.
Gelukkig is zijn vriendin ook arts en zal er ook wel wat binnen komen naar ik mag hopen. Hij heeft nog nooit een tentamen niet gehaald.
Mijn keuze zou het nooit zijn.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
Denk wel dat hij iets meer verdiend dan 35000 hoor
Ben jij de kruk van de zaakquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik begon pas op me 21e aan me HBO en in mijn studierichting velen met mij van die leeftijdquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:28 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Ik ben 19 en begin dan aan me HBO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |