abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56678425
zal ik dan maar effe meehelpen dan?
pi_56678445
woeij!
Narf!
pi_56678447
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 08:44 schreef Incolumis het volgende:
zal ik dan maar effe meehelpen dan?

Ben je al klaar met je ict opleiding?
pi_56678499
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 08:46 schreef staticdata het volgende:

[..]

Ben je al klaar met je ict opleiding?
lol nog niet eens mee begonnen
heb nu sinds vorige week een nieuwe baan waar ik goed kan doorgroeien, over een paar maanden kan ik dan richting het kantoor om dan 3D CAD te tekenen, en van daar uit zie ik wel of ik nog ict wil
pi_56678643
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 08:52 schreef Incolumis het volgende:

[..]

lol nog niet eens mee begonnen
heb nu sinds vorige week een nieuwe baan waar ik goed kan doorgroeien, over een paar maanden kan ik dan richting het kantoor om dan 3D CAD te tekenen, en van daar uit zie ik wel of ik nog ict wil
hehehe, nou ja it is ook niet alles
pi_56679298
Topic spammer van vandaag
pi_56679685
pi_56679709
yay
  dinsdag 12 februari 2008 @ 11:11:27 #109
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_56680675
Zo weer terug van een leuk skiweekend met heel veel zon Nu zo gaar als boter, busreizen van 14 uur zijn niet leuk, ook niet in een slaapbus
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_56680761
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo weer terug van een leuk skiweekend met heel veel zon Nu zo gaar als boter, busreizen van 14 uur zijn niet leuk, ook niet in een slaapbus
joh...

Maar heb je jezelf nog klem gezopen?
pi_56681038
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:11 schreef Morpheus2002 het volgende:

Ferdi
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 18:40 schreef FJD het volgende:

Ik voorspel nu al dat Frank als gebroken dinsdag thuis komt en meteen begint te vloeken over de busreis. Die weekendjes skieeen met de bus zijn echt een drama. 's Avonds vertrekken, dan morgenochtend op de latten (gezien de luxe die Frank is gewend zal hij niet slapen), dan zuipen, skieen, zuipen, skieen en weer de bus in om dinsdagochtend vroeg weer terug te zijn. Leuk hoor dat skieeen maar die busreis is echt eens maar nooit weer

Overigens gaan echte mannen gewoon snowboarden
  dinsdag 12 februari 2008 @ 11:41:22 #112
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_56681188
Haha die had ik niet gelezen

Maar idd wat een ramp. Ik doe echt geen oog dicht in een slaapbus. Volgende keer ga ik wel zelf met de auto of vliegen

@JP: ja best wel, ga nu weer even schijten
  dinsdag 12 februari 2008 @ 11:43:08 #113
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_56681217
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 20:31 schreef Sickert het volgende:
@ een keer iets anders als Bier, Tieten, Pikanto's en (jawel) pijpen..... MUZIEK
AlterBridge!!!!!!!!!!! [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

http://youtube.com/watch?v=LWziAmy1O1o
Emo muziek
pi_56681410
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Haha die had ik niet gelezen

Maar idd wat een ramp. Ik doe echt geen oog dicht in een slaapbus. Volgende keer ga ik wel zelf met de auto of vliegen

@JP: ja best wel, ga nu weer even schijten
Schijt ze!

Geef ik vanmorgen een presentatie bij een van de grotere klanten... pakt mijn laptop het lokale netwerk op terwijl mijn msn aan het re-connecten was. Ik had namelijk de laptop zo dicht gedaan en in de tas gestoken.

Komt er ineens een bericht van Ferdi op de beamer. eeeuh jaaa ahum.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 11:57:55 #115
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_56681474
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:24 schreef FJD het volgende:
De eerste afleveringen waren echt enorm wazig maar na aflevering 8 ofzo werd het duidelijk

Seizoen 2 zou je overigens niets aan missen. Dan is toch een beetje de spanning eraf. Nu maar eens kijken of Lost wat is, of Threshold oid.
Lost is heel goed
Ik heb overigens net de eerste 8 afleveringen gezien en ga zo even de laatste 4 kijken die ik heb.
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 06:41 schreef FJD het volgende:

[..]

Kick dingetje Naar beneden ga ik idd niet van je winnen

Goedemorgen
Ik weet niet wat voor banden erop zitten, maar als dat van die dikke profiel dingen zijn dan heeft hij zoveel weerstand dat wij sneller beneden moeten kunnen zijn
Tenzij hij natuurlijk offroad gaat

Net terug uit ziekenhuis. Inderdaad de banden gescheurd en nu heb ik tape en nu zou ik weer moeten kunnen lopen, jammer alleen dat dat een beetje pijnlijk is. Ik ga nu dus thuis een beetje oefenen en dan hoop ik binnenkort weer aan het werk te kunnen
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_56681513
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Lost is heel goed
Ik heb overigens net de eerste 8 afleveringen gezien en ga zo even de laatste 4 kijken die ik heb.
[..]

Ik weet niet wat voor banden erop zitten, maar als dat van die dikke profiel dingen zijn dan heeft hij zoveel weerstand dat wij sneller beneden moeten kunnen zijn
Tenzij hij natuurlijk offroad gaat

Net terug uit ziekenhuis. Inderdaad de banden gescheurd en nu heb ik tape en nu zou ik weer moeten kunnen lopen, jammer alleen dat dat een beetje pijnlijk is. Ik ga nu dus thuis een beetje oefenen en dan hoop ik binnenkort weer aan het werk te kunnen
zijn je banden ingescheurd of afgescheurd?

Klinkt erg pijnlijk en wat ik herinner van voetbal ben je er zomaar niet vanaf ook aangezien je spieren de functie moeten gaan overnemen omdat bandweefsel niet aangroeid.
pi_56682012
Middag
BoF!
pi_56682662
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:43 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Emo muziek
Mietje in een bus
Narf!
pi_56683551
Fuck me, fuck me. fuck me
BoF!
pi_56683763
Goedemiddag
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 05:37 schreef jpjedi het volgende:
He Swa!

Las trouwens wat over roken in het vorige topic... ik heb op het vliegveld vorige week 5 cubanen gekocht. Van die dikke.. tientje per stuk maar als je jezelf niet kietelt, lach je nooit zeg ik altijd maar.
Altijd goed Een goed glas whiskey erbij... achterover zitten en genieten
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:53 schreef ursel het volgende:
Het is wel erg stil hier vandaag..
Waar zijn al die ajaxieden gebleven dan..
Hier, maar ja druk met van alles en nog wat de laatste tijd
quote:
Op maandag 11 februari 2008 14:11 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Die is grijs gedraaid met carnaval hoorde ik van mijn maten.
Heb hem wel af en toe langs horen komen ja. Maar had meer iets weg van een roeiboot dan een mammoettanker
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:53 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Schijt ze!

Geef ik vanmorgen een presentatie bij een van de grotere klanten... pakt mijn laptop het lokale netwerk op terwijl mijn msn aan het re-connecten was. Ik had namelijk de laptop zo dicht gedaan en in de tas gestoken.

Jij zei nog even first things first en ging even antwoorden
quote:
Ik zeg einde volleybal seizoen

[ Bericht 0% gewijzigd door Cardinal_NL op 12-02-2008 14:31:44 ]
Sniping is poetry in slow motion, up untill I pull the trigger.
[FoD] Cardinal
pi_56684713
Ik ga naar de open dag van me toekomstige school
BoF!
pi_56685151
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 15:14 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ik ga naar de open dag van me toekomstige school
Wat wil je dit keer voor opleiding gaan doen dan
pi_56685441
quote:

Tering hee die compilatie... daar vallen 1000 doden in een paar minuten. Wel indrukwekkend zeg en soms ziet het erg lomp uit.
Die Airfrance kist in dat bos.. omg zeg.

@Cardinal. ook weer ontwaakt?
  dinsdag 12 februari 2008 @ 16:05:47 #127
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_56685520
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:59 schreef jpjedi het volgende:

[..]

zijn je banden ingescheurd of afgescheurd?

Klinkt erg pijnlijk en wat ik herinner van voetbal ben je er zomaar niet vanaf ook aangezien je spieren de functie moeten gaan overnemen omdat bandweefsel niet aangroeid.
Hij had het over gescheurde banden. Ze kunnen niet echt zien hoe en wat, maar gezien het de enorme zwelling en enorme hoeveelheid bloed moet ik rekening houden met gescheurde banden.

In- of afgescheurd weet ik dus niet.

In het ziekenhuis zeiden ze dat de banden met 6 weken weer hersteld moeten zijn. Sterker nog, na 2 jaar zijn je banden helemaal hersteld, ongeacht de behandelmethode. Of je nu onder het mes gaat en in het gips of helemaal niks doet, na 2 jaar kom je op hetzelfde uit.
Was wel grappig dat me moeder toen zei, dat zij al 6 jaar last heeft van d'r enkel, nadat zij 3 enkelbanden had gescheurd

Ik heb alleen het idee dat de arts mijn tape niet helemaal goed heeft gedaan. Volgens mij had hij de stand van mijn voet iets meer in een hoek van 90 graden moeten zetten, maar ja. Ik heb zojuist de eerste stappen weer gezet en zit nu weer even bij te komen
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:15 schreef Cardinal_NL het volgende:

Ik zeg einde volleybal seizoen
Ik heb in april nog 2 wedstrijden en mijn doel is om daar nog aan mee te doen. Dan heb ik nu nog 5 weken om te herstellen en dan 2 weken om te trainen en dan kan ik wel spelen, hoop ik.
2de in de Tour de BoF!
pi_56685689
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Hij had het over gescheurde banden. Ze kunnen niet echt zien hoe en wat, maar gezien het de enorme zwelling en enorme hoeveelheid bloed moet ik rekening houden met gescheurde banden.

In- of afgescheurd weet ik dus niet.

In het ziekenhuis zeiden ze dat de banden met 6 weken weer hersteld moeten zijn. Sterker nog, na 2 jaar zijn je banden helemaal hersteld, ongeacht de behandelmethode. Of je nu onder het mes gaat en in het gips of helemaal niks doet, na 2 jaar kom je op hetzelfde uit.
Was wel grappig dat me moeder toen zei, dat zij al 6 jaar last heeft van d'r enkel, nadat zij 3 enkelbanden had gescheurd

Ik heb alleen het idee dat de arts mijn tape niet helemaal goed heeft gedaan. Volgens mij had hij de stand van mijn voet iets meer in een hoek van 90 graden moeten zetten, maar ja. Ik heb zojuist de eerste stappen weer gezet en zit nu weer even bij te komen
[..]

Ik heb in april nog 2 wedstrijden en mijn doel is om daar nog aan mee te doen. Dan heb ik nu nog 5 weken om te herstellen en dan 2 weken om te trainen en dan kan ik wel spelen, hoop ik.
genoeg tijd om aan je bierbuikje te werken dacht ik zo
pi_56685818
YES!

O, het wordt het deze titel...

[ Bericht 19% gewijzigd door RudyCarell op 12-02-2008 16:38:58 ]
pi_56686567
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:01 schreef jpjedi het volgende:

@Cardinal. ook weer ontwaakt?
Ach het weee gevoel is wel weg ja, maar zakelijk niet eens druk, maar prive pffff. Lijkt maar geen eind aan dingen te komen, die nog op het to do lijstje stonden
[FoD] Cardinal
  dinsdag 12 februari 2008 @ 17:13:18 #131
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_56686591
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:17 schreef Incolumis het volgende:

[..]

genoeg tijd om aan je bierbuikje te werken dacht ik zo
Het is raar, maar na een week totaal niet sporten (en niet echt bewegen) ben ik 4 kilo kwijt geraakt?
Dus ik denk dat ik in die tijd eerder het bierbuikje kwijt raak
2de in de Tour de BoF!
pi_56686800
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 15:42 schreef staticdata het volgende:

[..]

Wat wil je dit keer voor opleiding gaan doen dan
Wil een duale opleiding gaan doen of het MBO of HBO wordt weet ik nog niet, was net iniedergeval bij een MBO school. Het beviel me wel redelijk, maar probleem is dat de opleiding in september gaat verhuizen naar delft en dat vind ik wel vervelend.
En een baan heb ik al voor de duidelijkheid bij Gilson Int.
BoF!
pi_56686952
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:28 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:

[..]

Wil een duale opleiding gaan doen of het MBO of HBO wordt weet ik nog niet, was net iniedergeval bij een MBO school. Het beviel me wel redelijk, maar probleem is dat de opleiding in september gaat verhuizen naar delft en dat vind ik wel vervelend.
En een baan heb ik al voor de duidelijkheid bij Gilson Int.
wat is je vooropleiding en leeftijd (19?) eigenlijk? Het komt allemaal nog al wazig en 'breezahrig' over als ik eerlijk ben.
pi_56687056
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:41 schreef jpjedi het volgende:

[..]

wat is je vooropleiding en leeftijd (19?) eigenlijk? Het komt allemaal nog al wazig en 'breezahrig' over als ik eerlijk ben.
Wat is er mis met Breezahs??
BF2: Diamond3d
pi_56687209
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:48 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Wat is er mis met Breezahs??
zeg ik dat er iets mis mee is? Ik vind het allemaal nogal 'foxystyle' wat onze vriend post en dus ben ik benieuwd naar het verhaal achter elke maand een nieuwe schoolrichting, werken op je 19e en dan toch voor keuze staan tussen MBO en HBO. Het rijmt in mijn ogen gewoon allemaal niet zo.
pi_56687216
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:41 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Hmm breezahrig zeg je...
Ik heb me HAVO en ben 19.
En nu komt de preek dat het beter is om HBO te gaan doen
BoF!
pi_56687482
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:59 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:

[..]

Hmm breezahrig zeg je...
Ik heb me HAVO en ben 19.
En nu komt de preek dat het beter is om HBO te gaan doen

Lol.. Ik heb HAVO-MBO-HBO .. MBO omdat ik die opleiding gedeeltelijk bij de luchtmacht heb gedaan.

MAar goed..preken doet je moeder wel voor je
pi_56687594
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Het is raar, maar na een week totaal niet sporten (en niet echt bewegen) ben ik 4 kilo kwijt geraakt?
Dus ik denk dat ik in die tijd eerder het bierbuikje kwijt raak
Dat bierbuikje zit er nog wel. Maar ja die spieren verslappen zo snel. Daarvan val je af
[FoD] Cardinal
pi_56687596
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 18:16 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Lol.. Ik heb HAVO-MBO-HBO .. MBO omdat ik die opleiding gedeeltelijk bij de luchtmacht heb gedaan.

Dit is dus een reactie die ik totaal niet had verwacht
En welke HBO opleiding heb jij gedaan en hoelang heb je bij de luchtmacht gezeten?
BoF!
pi_56687619
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 18:16 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Tja ik ging van VWO naar Havo naar Mavo, naar MBO, naar HBO en verder. Dus je kan het zo lang maken als je zelf wil
[FoD] Cardinal
pi_56687838
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:59 schreef jpjedi het volgende:

[..]

zeg ik dat er iets mis mee is? Ik vind het allemaal nogal 'foxystyle' wat onze vriend post en dus ben ik benieuwd naar het verhaal achter elke maand een nieuwe schoolrichting, werken op je 19e en dan toch voor keuze staan tussen MBO en HBO. Het rijmt in mijn ogen gewoon allemaal niet zo.
Indirect wel in mijn ogen, of zeg ik nu iets fouts over shizzle
BF2: Diamond3d
pi_56688209
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 18:25 schreef Cardinal_NL het volgende:

[..]

Tja ik ging van VWO naar Havo naar Mavo, naar MBO, naar HBO en verder. Dus je kan het zo lang maken als je zelf wil
ik ook
  dinsdag 12 februari 2008 @ 19:16:00 #143
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_56688517
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 18:23 schreef Cardinal_NL het volgende:

[..]

Dat bierbuikje zit er nog wel. Maar ja die spieren verslappen zo snel. Daarvan val je af
Zeg... Ik ben hartstikke kwetsbaar en dan ga je dit zeggen

Overigens is met een kleine 100 kilo hinkelen ook niet bepaald makkelijk hoor, dus de spieren die ik verlies een de ene kant win ik aan de andere kant

Ben ik net een beetje gaan oefenen met lopen, maar volgens mij heeft die arts me mooi verkeerd getaped

Ik kan nu dus mooi niet normaal lopen, ik denk even door de pijn bijten, maar door de tape kan ik niet rechtop staan
2de in de Tour de BoF!
pi_56688703
Een biertje verzacht de pijn
  dinsdag 12 februari 2008 @ 19:53:14 #145
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_56689251
2de in de Tour de BoF!
pi_56689535
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:33 schreef staticdata het volgende:
Ferdi
Been there, done that, tis echt een hel In zo'n veels te kleine kutbus waar de ene keer de airco en de andere keer de verwarming te hoog staat. Frank heeft dan nog het geluk dat ie maar ongeveer half zo groot is als ik ben maar zelfs dan zal het nog zwaar kut zijn
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:53 schreef jpjedi het volgende:
Bij welk bedrijf? Weten ze meteen wie ik ben
quote:
Lost is heel goed
Maakt het nog uit welk seizoen? Ik heb S3 liggen maar kan ook aan S1 & S2 komen
quote:
Ik weet niet of ik net zoveel lef/doodsverachting in m'n donder heb als Baus op een freeride bike in de Alpen
quote:
Succes Mocht je echt niet meer vooruit komen en je hebt een week kijkplezier nodig laat dat even weten, dan stuur ik je m'n externe HD op. Kun je weer een stuk verder vooruit

Bevalt Heroes een beetje? Zal binnenkort de laatste ook opsturen, doe ik er meteen een gave aflevering van X-files bij
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 18:25 schreef Cardinal_NL het volgende:
Daar hoef je echt niet voor te switchen hoor
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  dinsdag 12 februari 2008 @ 20:12:54 #147
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_56689651
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 20:07 schreef FJD het volgende:

[..]

Been there, done that, tis echt een hel In zo'n veels te kleine kutbus waar de ene keer de airco en de andere keer de verwarming te hoog staat. Frank heeft dan nog het geluk dat ie maar ongeveer half zo groot is als ik ben maar zelfs dan zal het nog zwaar kut zijn
[..]

Bij welk bedrijf? Weten ze meteen wie ik ben
[..]

Maakt het nog uit welk seizoen? Ik heb S3 liggen maar kan ook aan S1 & S2 komen
[..]

Ik weet niet of ik net zoveel lef/doodsverachting in m'n donder heb als Baus op een freeride bike in de Alpen
[..]

Succes Mocht je echt niet meer vooruit komen en je hebt een week kijkplezier nodig laat dat even weten, dan stuur ik je m'n externe HD op. Kun je weer een stuk verder vooruit

Bevalt Heroes een beetje? Zal binnenkort de laatste ook opsturen, doe ik er meteen een gave aflevering van X-files bij
[..]

Daar hoef je echt niet voor te switchen hoor
Lost moet je vanaf aflevering 1 S1 kijken. Zeker niet even een aflevering van S3 kijken.
S4 is begonnen in de VS en schijnt weer super te zijn.

Heroes is cool Thx
Heb uiteraard alle afleveringen die je gestuurd had gekeken
Komende tijd heb ik meer tijd over, aangezien ik niet meer kan sporten (scheelt toch weer 10 uur per week)
2de in de Tour de BoF!
pi_56689852
Ga ik vrijdag S1 eens scoren bij een vriend van me Overmorgen heb je de laatste 3 DVDs in huis, kost me m'n laatste lege DVDs maar goed jij bent op t moment zieliger dan ik ben
pi_56690938
http://s2.streamingfarm.t(...)rstflug_03_1000k.wmv

Ik zal ze eens bellen of ik die mee mag nemen naar Ouddorp
  dinsdag 12 februari 2008 @ 22:00:25 #150
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_56692087
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 20:22 schreef FJD het volgende:
Ga ik vrijdag S1 eens scoren bij een vriend van me Overmorgen heb je de laatste 3 DVDs in huis, kost me m'n laatste lege DVDs maar goed jij bent op t moment zieliger dan ik ben
2de in de Tour de BoF!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')