Hij eet van twee walletjesquote:Op maandag 11 februari 2008 08:11 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja hoopte dattie van de herenliefde was
kick ding, maar wat een lelijke/ouderwets uitziende ABquote:Op maandag 11 februari 2008 08:44 schreef Keltie het volgende:
[ afbeelding ]
Blue-ray spelertje gekocht
Zelfde merk/ type als m'n TV ...
Vierkant is helemaal 2008quote:Op maandag 11 februari 2008 09:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kick ding, maar wat een lelijke/ouderwets uitziende AB
Agh, als'ie maar doet wat'ie moet doenquote:Op maandag 11 februari 2008 09:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kick ding, maar wat een lelijke/ouderwets uitziende AB
COŅO!!! Homo is zoooooooo 2007quote:Op maandag 11 februari 2008 13:01 schreef Incolumis het volgende:
homo's!
ik weet het, ik loop achter
lekker de hele week thuis want mijn amandelen zijn eruit :s
zijn er nog mensen die UT3 en Crysis online doen?
ja heb de hele vriezer volliggen met ijsjesquote:Op maandag 11 februari 2008 13:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
COŅO!!! Homo is zoooooooo 2007![]()
Ik lees hier maar weinig over online gamen..BF2 wordt met enige regelmaat nog eens aangeslingerd door deze en gene maar de rest hoor ik weinig van. COD4 is een stille dood gestorven vermoed ik en ik moet hem nog installeren.![]()
Hoe gaat het met je? Nu aan de waterijsjes? Speel je nog dat second life?
@Bugworks: Feli!
Die is grijs gedraaid met carnaval hoorde ik van mijn maten.quote:Op maandag 11 februari 2008 14:05 schreef Incolumis het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=82N7WpivK9Y
Feli!quote:Op maandag 11 februari 2008 16:58 schreef BugWorks het volgende:
[..]
[..]
En ik wil beide.
Thnx allen voor de felicitaties.
Als je je handen weer vrij hebt stuur ik je Liquid Heat ook wel opquote:
Was even bang dat je die had gestuurdquote:Op maandag 11 februari 2008 18:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je je handen weer vrij hebt stuur ik je Liquid Heat ook wel op![]()
Aan de andere kant; waarom doorgroeien naar de toekomst als het heden zo mooi is?quote:Op maandag 11 februari 2008 21:41 schreef Stefan740 het volgende:
Mei 2007![]()
Lopen toch wat achter daar
Alles gaat vervelen tochquote:Op maandag 11 februari 2008 22:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Aan de andere kant; waarom doorgroeien naar de toekomst als het heden zo mooi is?
bronquote:The Mig was dug out of a massive sand dune near the Al Taqqadum airfield by U.S. Air Force recovery teams. The Mig was reportedly one of over two dozen Iraqi jets buried in the sand, like hidden treasure waiting to be recovered at a later date. Contrary to what some in the major media have reported, not all the jets found were from the Gulf War era. The Russian-made Mig-25 Foxbat being recovered by U.S.Air Force troops in the photos is an advanced reconnaissance version never before seen in the West and is equipped with sophisticated electronic warfare devices. U.S.A.F. recovery teams had to use large earth-moving equipment to uncover the MiG, which is over 70 feet long and weighs nearly 25 tons.
Kick dingetjequote:Op maandag 11 februari 2008 23:03 schreef Mr_Baus het volgende:Gaat helemaal goed komen
Op een Gary Fisher Fat Possum
Gewoon door trappen
Snel naar boven, en dan nog harder naar beneden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |