Heb er net 1 anoniem verstuurdquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh god kreeg net echt een heel kansloos valentijn smsje
SMS is niet anoniem, indien via een site ofzo...quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:20 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Heb er net 1 anoniem verstuurd
Als ik iets download met eweka heb ik geen last van lage/trage downloads, maar als ik iets binnen haal via casema nieuwsgroepen dan is et onwijs traag.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:08 schreef FJD het volgende:
[..]
We praten toch wel over een payserver toch?
Ik heb de beste payserver ter wereldGratis, ruim 100 dagen retentie en toch 20mbps
Heb het ook via een site gedaanquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:31 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
SMS is niet anoniem, indien via een site ofzo...
Je bent gewoon onwijs coņo!quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Als ik iets download met eweka heb ik geen last van lage/trage downloads, maar als ik iets binnen haal via casema nieuwsgroepen dan is et onwijs traag.
OMG dit is mijn 2.666ste post![]()
Duhhh... Casema heeft elk lijntje gecapped op 50 kb/s... Waarom denk je dat de meeste een payserver hebben...quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Als ik iets download met eweka heb ik geen last van lage/trage downloads, maar als ik iets binnen haal via casema nieuwsgroepen dan is et onwijs traag.
OMG dit is mijn 2.666ste post![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:31 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
SMS is niet anoniem, indien via een site ofzo...
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh god kreeg net echt een heel kansloos valentijn smsje
quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:13 schreef IJsmuts het volgende:
waar is de tijd gebleven dat je anoniem een kaart vol blafte en deze door pieter post bij het leukste meisje uit de klas thuis liet bezorgen
Dat wil je niet weten, maar goedquote:
Dat je die met bevende hand schreef en met kriebels in je buik op de post deed....quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:13 schreef IJsmuts het volgende:
waar is de tijd gebleven dat je anoniem een kaart vol blafte en deze door pieter post bij het leukste meisje uit de klas thuis liet bezorgen
Volgens mij heb ik nergens in dat smsje gelezen, dat ze aangaf dat ze vrijgezel isquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:18 schreef FJD het volgende:
Whehe![]()
Hoeveel vrijgezelle vrouwen lopen er rond op dat kantoor?
Niet veel naar wat ik weet en zeker niet op het kantoor in 's-Gravendeelquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:18 schreef FJD het volgende:
Whehe![]()
Hoeveel vrijgezelle vrouwen lopen er rond op dat kantoor?
Gewoon terug smsen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet veel naar wat ik weet en zeker niet op het kantoor in 's-Gravendeel
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gewoon terug smsen.
Later een beetje telefoonsex
Dan een keertje live neuken
En dan een lekkere pikanto eten
bestaan er valentijn sms`jes die niet van je kroegmaten komen dan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:39 schreef staticdata het volgende:
Leuk dat jullie er allemaal van uit gaan dat frankie de sms van een meisje kreeg
De sms is in ieder geval niet van IJs want die zou een kaartje sturenquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:39 schreef staticdata het volgende:
Leuk dat jullie er allemaal van uit gaan dat frankie de sms van een meisje kreeg
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gewoon terug smsen.
Later een beetje telefoonsex
Dan een keertje live neuken
En dan een lekkere pikanto eten
[x] ongeschiktquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:46 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Pff voel me opeens erg moe en verzwakt
Tja het programmaatje schrijven is wel handig maar het echte werk komt van dev-team welke de 1024 bits encryptie hebben gekraakt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iedereen kan nu iPhone hacken
Iedereen incl. JP wordt geowned door een mannetje van 13![]()
Waarom heb ik dan een download snelheid van 240 kb/s als dat normaal bij eweka 580/600 is.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:49 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Duhhh... Casema heeft elk lijntje gecapped op 50 kb/s... Waarom denk je dat de meeste een payserver hebben...
dit is mijn 4721e post, van dit profiel dan...
Waar zeg ik dan dat het een meisje isquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:39 schreef staticdata het volgende:
Onbekend nummer, als in die jij niet kent of er is helemaal geen nummer?quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]gaat niet, is een onbekend nummer.
En het zal idd wel een grap van iemand zijn...
quote:Specificaties Nieuwsgroepen
Maximale snelheid per verbinding 12,5 Mbit/s *
Aantal threads (verbindingen) Voor alle abonnementen:4
Snelheid per thread (kbit/s) Totale maximale snelheid: 12,5 Mbit/s (3,12 Mbit/s per thread bij gebruik van 4 threads)
Login? Ja, gebruikersnaam@casema.nl en wachtwoord van Casema hoofd e-mailadres
Binary news beschikbaar? Ja
Toegang voor externe klanten? Nee, toegang is alleen voor Casema internetklanten
Retentie op binary news Tot 30 dagen
Retentie op TXT-groepen Tot 150 dagen
Datalimiet Afhankelijk van abonnement:
Combi: 10 GB
Midi: 10 GB
Multi: 50 GB
Maxi: 100 GB
Mega: 200 GB
Limieten zijn per kalendermaand en alleen van toepassing op Newsgebruik
Volledigheid van data 99,9%
Hoeveelheid nieuwsgroepen Meer dan 80.000 nieuwsgroepen
Extra kosten Nee, news service is een gratis aanvullende dienst.
Waar kan ik de Casema Newsserver vinden news.casema.nl
Als in er is helemaal geen nummer.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waar zeg ik dan dat het een meisje is![]()
[..]
Onbekend nummer, als in die jij niet kent of er is helemaal geen nummer?
Heb je die allemaal gekocht?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als in er is helemaal geen nummer.
Ik ga waarschijnlijk morgen een iPod Classic 80gb kopenBen nu de Top 2000 op de iPod Classic 160gb van een collega aan het zetten en wat een mooi apparaat
Yepquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:06 schreef jpjedi het volgende:
http://life.tweakers.net/(...)playtv-voor-ps3.html
![]()
@Ferdi: Nee je stond nu niet op de beamer.
Jammer dat het niet voor de Nederlandse markt geschikt isquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:06 schreef jpjedi het volgende:
http://life.tweakers.net/(...)playtv-voor-ps3.html
![]()
@Ferdi: Nee je stond nu niet op de beamer.
Ja inderdaad, het wordt tijd dat we met dat digitale tv gebeuren ook eens een standaard ontwikkelen. Anders heb je zowat voor elk land een apart apparaat nodig. Vreemd dat er geen kaartlezer in het toestel van sony zit eigenlijk. Ben benieuwd wat een filosofie hierachter is. Ik mag aannemen dat ze erover nagedacht hebben. In veel landen schijnt er veel uit de lucht te plukken te zijn maar de zuinige Hollanders geven alleen NL1,2,3 uit in de digitale ether. De rest moet je een kaartje voor hebben. In India is er redelijk wat beschikbaar gelukkig. Maar ik zit hier ook geen 10 jaar.,quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jammer dat het niet voor de Nederlandse markt geschikt is
Wie weet komt dat nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |