Idd, wel het topic sluiten met een nutteloos bericht, maar geen nieuwe openenquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:41 schreef lienelien het volgende:
luie LMK.
quote:Jack Johnson komt deze zomer naar Nederland. De singer-songwriter uit Hawaï geeft op 13 juli een concert in het Zuiderpark in Den Haag. Dat heeft concertpromotor The Alternative dinsdag bekendgemaakt.
Vorige week verscheen het derde album 'Sleep trough the statics' van de 32-jarige zanger, bekend van nummers als 'Better together' en 'Upside down'. In maart 2006 was Johnson voor het laatst in Nederland. Hij gaf toen een concert in de Amsterdamse Heineken Music Hall.
Gelukkig weet jij nog dat het leuk was, ik kan me niet zo gek veel meer herinneren...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:47 schreef MaJo het volgende:
Gister C-Mon & Kypski gezienEn LMK met een baard
En zijn broertje
Was een leuke avond
quote:GORKI
Datum: woensdag 23 april 2008
Voorverkoop vanaf: zaterdag 9 februari 2008
kleine zaal: 20.30 uurzaal open: 19.30 uur
entree: 15,- excl. lidmaatschap (3,- p.m. / 18,- p.j.)
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:41 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij nog dat het leuk was, ik kan me niet zo gek veel meer herinneren...
Maar dat betekent vaak wel dat het een leuke avond was ja
jamaarnatuurlijkquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:53 schreef MaJo het volgende:
[..]Herinneren kan ik het me allemaal wel ja, alleen de kater is wat minder
Het is zo erg dat ik een volle collegezaal uitgegaan ben omdat ik bang was dat ik moest kotsen
Maar het was zeker tof ja![]()
Kan je mij nog wel herinneren dan?
Wie of wat houd je tegen?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:39 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil in een parkje liggen met biertjes en ouwehoeren terwijl er indie uit de boxjes komt. MAar dat kan niet![]()
![]()
Gelukkig maarquote:
Die dingen bestaan nog? Ik dacht dat tegenwoordig iedereen met mp3-spelers rondliep, al dan niet met speciale externe boxjes.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ghettoblaster met batterijen jeweets.
jaaa. binnen één nummer van links, halverwege de zaal, naar midden vooraan tegen het hek aan gepletquote:Op zondag 10 februari 2008 01:09 schreef SnowCockroach het volgende:
Aah je was bij hun concert in de HMH!jaloers jaloers*
Oeh, jaaaa?? oooohquote:Er komt toch weer een nieuw album aan? dus ook weer een tour, me dunkt.
Denk dat die niet in de wiki ge-edit isquote:Op zondag 10 februari 2008 01:35 schreef Thijsssss het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd met Uffie de OP?!
Yup. En dan gaat 'ie touren en dan waarschijnlijk gaan ze nog voor het einde van het jaar beginnen met hun nieuwe album.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:35 schreef Thijsssss het volgende:
Gitarist zou toch eerst zijn tweede solo-album uitbrengen?
Ja zeg, is zeker mijn schuld?quote:Op zondag 10 februari 2008 15:46 schreef jakkop het volgende:
Ik dacht al een hele tijd: wat is het stil op indie-gebied. Maar ik had nog niet getvp't omdat LMK zo sloom was.
Nee man, dat vond ik na de eerste keer luisteren ook maar ik vind het nu wel meevallen. Heb jij al een cover gevonden??quote:Op zondag 10 februari 2008 21:01 schreef KneiterS het volgende:
Wat vinden jullie van de Foals? Ik vind dat ze op Antidote de demo's verkracht hebben!
Je hebt wel superweer uitgekozen! Vind het een belachelijk bedrag voor zo'n bandJE.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:01 schreef El_jefe07 het volgende:
Morgen naar Los Campesinos! in Dublin
jepquote:Op maandag 11 februari 2008 11:51 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ja zeg, is zeker mijn schuld?
Leuk zendertje wel. La Roccaquote:Op maandag 11 februari 2008 13:21 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Dit is trouwens de playlist van het radiostation waar ik momenteel verslaafd aan ben: Phantom 105.2
Dat is wel een leuk radiostation inderdaadquote:Op maandag 11 februari 2008 13:21 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Je hebt wel superweer uitgekozen! Vind het een belachelijk bedrag voor zo'n bandJE.![]()
Ik ga over een week oid naar Frightened Rabbit, dat is tenminste nog betaalbaar.
Edit: Oh en voor de WAS-fans onder jullie: ik hoor hier steeds een nieuw nummer van hen, en na wat zoeken ben ik er achter hoe het heet: After Hours.
Sowieso veel leuke en (voor mij) nieuwe muziek hier! The Ting Tings, The Kinetics, Ham Sandwich, leuk! Dit is trouwens de playlist van het radiostation waar ik momenteel verslaafd aan ben: Phantom 105.2
Ja hoor, ik ben er zeker bijquote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja
Ben je d'r ook bij?
ikmoestjounogevenmailentrouwens![]()
na 10 seconden klikte ik 'm weg want ik vond het een beetje een vervelende jankstemquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:56 schreef Nibbit-Rings het volgende:
mening over dit bandje uit Den Haag? klik! check vooral het nummer jump.
ja dit is schamteloze reclame, en nee ik speel er zelf niet in.
Oh, dat heb ik altijd bij Radioheadquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
na 10 seconden klikte ik 'm weg want ik vond het een beetje een vervelende jankstem
jarustigmaar..dlradres,emiadres,pm,hyves,postduif,rooksignaal?kiesmaarhoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:23 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik altijd bij Radiohead
jazegkomtdiemailnogofhoezitdat?
Weberquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:26 schreef Love Mae King het volgende:
Ik zit trouwens sinds weken weer eens naar de OP te kijken. Van mij mag cafe Weber in Amsterdam er ook in. Relaxte kroeg die doordeweeks ook om 3 uur pas sluit, en alleen maar indie draait (terwijl het publiek een redelijke mix is van indie en mainstream) (alsof indie geen mainstream is) (maar dat doet er even niet toe) (want dan blijf je aan de gang)
dus
(sorry)
hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:30 schreef -skippybal- het volgende:
Wat zonde soms dat er hier fusilatie staat op het spreken over het woord indie
graag een rokende dlr postduif die een pm op mn emihyves achterlaat...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
jarustigmaar..dlradres,emiadres,pm,hyves,postduif,rooksignaal?kiesmaarhoor
konjekaartjeevennietmeervinden, ziepmquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:35 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
graag een rokende dlr postduif die een pm op mn emihyves achterlaat...
emi is goed
ligtienietgewoonopjenachtkastjezoalsaltijd?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
konjekaartjeevennietmeervinden, ziepm
nee, sorryquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:40 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
ligtienietgewoonopjenachtkastjezoalsaltijd?
leuk, leuk maar ¤25?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:47 schreef Love Mae King het volgende:
WOO FAKKING HOO!!!!!!!!!
25 euroquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:47 schreef Love Mae King het volgende:
WOO FAKKING HOO!!!!!!!!!
http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?language=nederlands&batchno=10&offset=108&artikelid=69513&disciplineid=muziek&agendaitemid=69512
stelletje zeurpieten! ja ¤25 ja, heb ik toch ook niet bedacht? Ga je toch niet?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
nee, sorry![]()
[..]
leuk, leuk maar ¤25?Wanneer komt Konk eigenlijk uit? Of is die al uit?
![]()
Heb je niet weer zoals vorig jaar gastenlijstplekjes over?
relaaaaxquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:57 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
stelletje zeurpieten! ja ¤25 ja, heb ik toch ook niet bedacht? Ga je toch niet?
Konk komt de 11e uit hier. En nee geen gastenlijstplekjes over...
Oh het nieuwe album is zooooo gaaf, echt.... ben bevooroordeeld, maar ik heb de plaat al dagen non-stop op repeat staan...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
relaaaax![]()
Vind ze wel leuk, maar niet (meer) super. Maj wilde dacht ik wel gaan
Ik dacht: "the beatles in the max? Animals? J.S. Bach?" Maar nee, het zijn fucking the kooks.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:47 schreef Love Mae King het volgende:
WOO FAKKING HOO!!!!!!!!!
http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?language=nederlands&batchno=10&offset=108&artikelid=69513&disciplineid=muziek&agendaitemid=69512
Jammer alleen dat we nog gewoon een jaar moeten wachten op een nieuwe plaat.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:49 schreef -skippybal- het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sonic Youth a preparing to write a brand new album, which the band aim to release early next year.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jahquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:08 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Jammer alleen dat we nog gewoon een jaar moeten wachten op een nieuwe plaat.
Als de Lowlands organisatie ze nu gewoon 15 minuten langer had gegeven voor hun optreden, dan hadden we die al een keer mee kunnen maken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
JahMaar ik hoop dat ze tussendoor die Sonic Youth Plays Daydream Nation Live tour ook nog even naar Europa airliften
Het complete album in een kwartiertje?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:04 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Als de Lowlands organisatie ze nu gewoon 15 minuten langer had gegeven voor hun optreden, dan hadden we die al een keer mee kunnen maken.
Misschien komt het doordat ik aangeschoten ben, maar ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
@ Lienelien; die EP kan je vast bij het optreden halen. Weet je tenminste ook zeker dat het geld rechtstreeks bij de betere drugdealer komt.
Nou, het album duurt 5 kwartier, en ze hebben eigenlijk hun hele tour die zomer overal 'Daydream Nation' integraal gespeeld. Maar op Lowlands kregen ze maar een uur speeltijd, waar ook absoluut niet aan te tornen viel. Het resultaat was een set die losjes op 'Rather Ripped' was gebaseerd. Op zich ook wel tof, maar toch een gemiste kans uiteindelijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het complete album in een kwartiertje?MAar inderdaad, zou tof zijn op RP Maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |