Mwah, of dat nou een toffe houding is, weet ik zo net nog niet... Vind het overigens niks af doen aan de muziek hoor, maar vind het een beetje een smakeloze manier van jezelf kleden, afgezien van haar omvang en 'onregelmatigheden'.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:41 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Ik vind Beth wel een van de coolste wijven in de muziek. Als je zo op een podium gaat staan heb je duidelijk schijt en geef je iedereen een middelvinger....
Vind ik dan...
Hij staat niet meer op de luisterpaal, maar op myspace klinkt het al beter dan dat andere album. Alhoewel op de album ook wel toffe nummers stonden, maar op de een of andere manier kon het me niet boeien. Misschien toch maar een tweede kans geven...quote:Op maandag 4 februari 2008 14:56 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ik kende de band nog niet, luisterde het album op luisterpaal. Ik vind het erg lijken op Elbow, maar daar zullen de meningen vast verdeeld over zijn.Ik vind Waving Flags echt een supermooi nummer, de rest heb ik nog niet heel veel beluisterd, maar vind ik ook erg vet! Anders luister je effe op hun MySpace?
Vast wel...quote:
Julie Doiron staat trouwens binnenkort in Doornroosje met haar vorige band, Eric's Trip. Zeg maar een poppy Sonic Youth-kloon uit de vroege jaren '90.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:05 schreef -skippybal- het volgende:
Andrew Bird, Julie Doiron, Gillian Welch, Neko Case
Volgens mij niet, maar op ticketmaster is geen online verkoop meer mogelijk omdat het morgen al is.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:10 schreef Sautor het volgende:
[..]
Is dat al uitverkocht, misschien, als ik weer wat beter ben, dat ik ook ff ga kijken.
Ik las: 'heeft echt wel even goede namen bekend gemaakt'quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:56 schreef -skippybal- het volgende:
Verdomme zeg, Rockin' Park moet echt wel even goede namen bekend gaan maken. Lenny Kravitz en Counting Crows nu. Saaie poepnamen met dito poeppubliek.
Ik wil weer toffe bands zoals in 2005
Ja, maar ik woon op redelijk dichtbije afstand, dus ik kan gewoon ff langswippenquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:02 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar op ticketmaster is geen online verkoop meer mogelijk omdat het morgen al is.
Ah coolquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:50 schreef jakkop het volgende:
ja Hadouken! Jammer dat ik niet kan, hopelijk nog andere data.
@MaJo/frame-saw/andere 3voor12ers: Ik heb me maar eens aangemeld voor 3voor12/utrecht![]()
Ze waren alleen iets strenger dan bij f-s, ik moet sowieso een paar stukken opsturen, en als dát goed genoeg was zou ik op een gesprek kunnen komen.
Uiteraard!quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:49 schreef -skippybal- het volgende:
Hey Grobbel, ik zie dat je ook naar Creature With The Atom Brain gaat in het jollie Arnhem. Gaan we dan bier drinken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |