Sowieso is dat maar 1 kant van het verhaal. Aan de andere kant zie ik niet wat er mis mee isquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:07 schreef toma het volgende:
[..]
[..]
Er werd dus even tussen neus en lippen door verteld dat ie maar beter niet kon gaan scouten.
Nou.... een stuk meer is wat veel maar ietsje meer vertrouwen wel. Wel blijft er een dikke kans bestaan ( gezien het verleden van Oranje ) dat de pot hierna weer van een betreurenswaardig niveau is en dat we weer terug bij af zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:09 schreef toma het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik heb een stuk meer vertrouwen in het komende EK.
Opportunisme viert hoogtij in de geest van de voetballiefhebber, face it!quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:01 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Na 1 wedstrijd alweer......... tjonge jonge wat zijn we makkelijk te bespelen zeg!
Dit was een wedstrijd waar weinig op aan te merken viel maar ik ben deze kwalificatie ronde nog niet vergeten hoor!
Na gisteren is dat toch logisch? We speelden erg goed. Moeten we dan zeggen dat het kut was en we beter niet mee kunnen doen met het EK?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Opportunisme viert hoogtij in de geest van de voetballiefhebber, face it!
ik denk het nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:14 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Nou.... een stuk meer is wat veel maar ietsje meer vertrouwen wel. Wel blijft er een dikke kans bestaan ( gezien het verleden van Oranje ) dat de pot hierna weer van een betreurenswaardig niveau is en dat we weer terug bij af zijn.
ja klopt, met een straatlengte voor op psvquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Na gisteren is dat toch logisch? We speelden erg goed. Moeten we dan zeggen dat het kut was en we beter niet mee kunnen doen met het EK?
Zelfde geldt voor Ajax. Tegen psv was het kut, maar tegen feyenoord waren we super. Dus worden we kampioen![]()
Als PSV zaterdag eerst verliest van Heerenveen en wij winnen van Roda. En als wij daarna in Eindhoven van PSV winnen is het gat nog maar 2 puntjes.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ja klopt, met een straatlengte voor op psv
Ook zoiets.........totaal omgegooid......... volgens mij kan je nog steeds zeggen dat het 433 was alleen met wat andere accenten. Niks totaal omgegooid.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:21 schreef toma het volgende:
[..]
ik denk het niet
v. Basten heeft het systeem helemaal omgegooid zodat de spelers veel beter tot hun recht komen. En Engeland kwam er totaal niet aan te pas tegen Kroatie en wij winnen er gewoon met 3-0 van !
Dat is wel drie keer als. Maar in theorie is alles nog mogelijk.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:25 schreef toma het volgende:
[..]
Als PSV zaterdag eerst verliest van Heerenveen en wij winnen van Roda. En als wij daarna in Eindhoven van PSV winnen is het gat nog maar 2 puntjes.
Coen-Pieter is ook zo'n kutnaamquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Jammer van die reacties dat het allemaal aan Ajax zou liggen in het Piet Keizer verhaal.. Als ie gewoon Coen-Pieter Janssen geheten had dan had niemand er moeilijk over gedaan..
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:29 schreef toma het volgende:
[..]
Coen-Pieter is ook zo'n kutnaam [afbeelding]
precies. PSV heeft ook nog een lastig programma, ze moeten ondermeer nog tegen Groningen, Twente, Roda(uit) en Utrecht(uit)quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is wel drie keer als. Maar in theorie is alles nog mogelijk.
PSV was vorig jaar ook ontzettend goed alleen stortte het vlak na de winterstop in. Niet dat ik het dit jaar weer zie gebeuren, maar toch.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax moet eerst maar eens gewoon een aantal wedstrijden gaan winnen, wellicht dat ik er dan nog in ga geloven maar ik zie niet in waarom dit sterke PSV wél punten gaat verspelen en dit wisselvallige Ajax geen punten laat liggen, maar ik laat me graag verassen!
dan had hij waarschijnlijk ook nooit op die plek terecht gekomenquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Jammer van die reacties dat het allemaal aan Ajax zou liggen in het Piet Keizer verhaal.. Als ie gewoon Coen-Pieter Janssen geheten had dan had niemand er moeilijk over gedaan..
Nou inderdaad, Heereveen knalt er gelijk opquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
PSV was vorig jaar ook ontzettend goed alleen stortte het vlak na de winterstop in. Niet dat ik het dit jaar weer zie gebeuren, maar toch.
Misschien kan Heerenveen dit weekend voor dat deukje in het zelfvertrouwen zorgen.
Vorig jaar kreeg PSV een dip door de blessure van Alex, zo´n belangrijke speler heeft PSV niet meer die kan wegvallen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
PSV was vorig jaar ook ontzettend goed alleen stortte het vlak na de winterstop in. Niet dat ik het dit jaar weer zie gebeuren, maar toch.
Misschien kan Heerenveen dit weekend voor dat deukje in het zelfvertrouwen zorgen.
NO FUCKING WAY!!!quote:"Kuyt bovenaan schaduwlijst Ajax"
donderdag 07 februari, door Zlatan4life, Liverpool, 12:38u, radiocity
Dirk Kuyt is de belangrijkste kandidaat om Klaas-Jan Huntelaar deze zomer bij Ajax op te volgen. Zaakwaarnemer Rob Jansen meldde gisterenavond in een gesprek met radio city dat Ajax en Kuyt reeds een tweetal oriënterende gesprekken achter de rug hebben.
Dirk Kuyt maakte in de zomer van 2006 de overgang van Feyenoord naar het Engelse Liverpool. Na een goed eerste seizoen is er dit seizoen steeds vaker geen plek meer voor Katwijker in het elftal van Rafael Benítez. De laatst genoemde zou de 34-voudig international reeds hebben laten weten dat hij in de zomer naar een andere club mag uitkijken.
Ajax zou volgens Jansen meerdere kandidaten op het oog hebben maar zien in de oud-Feyenoorder de belangrijkste gegadigde. Kuyt zelf zou koste wat het kost willen slagen in Liverpool maar sluit een vertrek naar de hoofdstad niet uit.
Gomes. Koevermans.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg PSV een dip door de blessure van Alex, zo´n belangrijke speler heeft PSV niet meer die kan wegvallen.
idd... paar maanden terug moest hij nog oprotten van de meeste omdat hij zich teveel met de aankopen bemoeide.. Ik ben er hardstikke voor om Ajaxmensen in de club te hebben, maar dan wel op echte posties en niet in die gemaakte baantjes..... Maak Keizer dan TD voor mijn part.... Cruijff Alg. Directeur en Litmanen voorzitter. Bassie en Rijkaard samen de coach.....quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik hoop het iig wel, maar mijn gevoel zegt niet te veel te hopen maar realistisch te blijven.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gomes. Koevermans.
Daarnaast is het gat 8 punten en wij moeten nog naar PSV toe (vorig jaar 5-1 overwinning) en Heerenveen dicht ik wel kansen toe dit weekend.
Ah krijgen we dit soort berichten weer...quote:
Ze zeiden toch gewoon dat hij mag doorgaan met zijn jeugdopleiding dingen?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Dat is ook de kern van het verhaal.
Wat er ook speelt een club-icoon vertel je niet ff tussen neus en lippen door dat ie maar ff moet stoppen. Kwestie van respect voor een man die zoveel Ajax historie in zijn bloed heeft.
Er is een kansje dat het weer gaat zoals vorig jaar, PSV oogde ook totaal niet stabiel in de 1e seizoenhelft, het is pas in het laatste gedeelte redelijk opgang gekomen. Dat kan ook weer net zo hard instorten.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik hoop het iig wel, maar mijn gevoel zegt niet te veel te hopen maar realistisch te blijven.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik geloof er niets van hoewel Kuijt wel erg goed is om elke club waar hij drie weken speelt in zijn hart te sluiten.
Helaas waarquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:00 schreef S-Two het volgende:
[..]
Laten we nou niet gaan doen dat wij alleen maar rasechte Ajacieden in ons team hebben.
Ag ja, je moet de humor er van inzien.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:05 schreef Wooldoor het volgende:
Zal toch nooit gebeuren echt weer een onzin gerucht.
Aanvallers ja, geen spitsen. Of wil je Urzaíz, Rommedahl, Luque etc in de spits doen, als Huntelaar van de zomer vertrekt?quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:32 schreef Rumille het volgende:
Kuyt.
We hebben genoeg aanvallers. En anders kopen we Berg ofzo.
Nee, die moeten we dumpenquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Aanvallers ja, geen spitsen. Of wil je Urzaíz, Rommedahl, Luque etc in de spits doen, als Huntelaar van de zomer vertrekt?
quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:45 schreef BonJovi het volgende:
Kan iemand aub mijn avatar fixen met Kozakkenboys en Ajax oude logo weer alvast bedankt
Gewoon geen echte spits, maar 4 buitenspelersquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Aanvallers ja, geen spitsen. Of wil je Urzaíz, Rommedahl, Luque etc in de spits doen, als Huntelaar van de zomer vertrekt?
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:49 schreef VoreG het volgende:
Aan het eind van de rit staan wij gewoon weer 2e en PSV 1e
volgens Koster kan Leonardo prima op die plekquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
BonJovi op 26-09-2007 - Jaar lang Kozakken Boys avatarquote:
Duurt nog efkesquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
BonJovi op 26-09-2007 - Jaar lang Kozakken Boys avatar
niet dus
Maak maar alvast een nieuwe met Dirkie Kuyt erin.quote:
Gomes al helemaal.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:26 schreef PyTh het volgende:
Qua uiterlijk zou Kuyt uitstekend bij ajax passen.
Jij let vooral op het uiterlijk van spelers?quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:26 schreef PyTh het volgende:
Qua uiterlijk zou Kuyt uitstekend bij ajax passen.
Dat dus. Na de winst op feyenoord zagen velen de schaal alweer in het vizier, net als na elke andere winstpartij. Wat zijn we toch weer kortzichtig zeg. Niet dat ik 100% tegen de komst van Van Basten ben, maar je mening laten vormen door één wedstrijdjequote:Op donderdag 7 februari 2008 12:01 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Na 1 wedstrijd alweer......... tjonge jonge wat zijn we makkelijk te bespelen zeg!
zeg nooit nooit ouwe..quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:34 schreef Jasza het volgende:
Haha Kuyt gaat nooit naar Ajax, daar durf ik me leven wel op te zetten [afbeelding]
Jawel want dat kan ie nooit maken tegenover dat volk uit 010 en hij weet dat hij bij ons ook als een teringlijer word gezien dus.quote:
quote:ROTTERDAM - Rotterdammers leven ongezonder dan andere Nederlanders en gaan daardoor eerder dood. Onderzoek van het Erasmus Medisch Centrum maakt voor het eerst duidelijk hoe dat komt en wat er aan te doen is.
Rotterdammers sterven gemiddeld maar liefst anderhalf jaar jonger dan inwoners van de rest van Nederland. ,,Als je net geboren bent, zul je daar niet wakker van liggen, maar tegen het einde van je leven kan anderhalf jaar ineens heel lang zijn,’’ zegt Lex Burdorf, verbonden aan de afdeling Maatschappelijke Gezondheidszorg van het Eramus MC. Hij heeft het afgelopen jaar een onderzoek geleid naar de achterstand in gezondheid in Rotterdam ten opzichte van de rest van het land.
Ongedierte komt weer naar boven inderdaadquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:48 schreef kevin6188 het volgende:
Denk sowieso niet dat we lang van Kuyt kunnen 'genieten' als hij naar Amsterdam komt.
[..]
Hij wordt dus geen nieuwe trainer/coach.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:54 schreef Nashje het volgende:
Lekker trouwens dat Van Basten KJH adviseert naar het buitenland te gaan, vooral als hij de nieuwe trainer gaat worden.
Ik teken ervoor..quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij wordt dus geen nieuwe trainer/coach.
Mensen die dat bericht serieus nemenquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:51 schreef ub40_bboy het volgende:
ALS DIE KUYT KOMT WORDT IK GEK. Van Geel is echt de weg kwijt.
Ik hoop op een trainer die van 4-3-3 gaat afstappen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij wordt dus geen nieuwe trainer/coach.
Heeft Van Basten niet gedaan.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:54 schreef Nashje het volgende:
Lekker trouwens dat Van Basten KJH adviseert naar het buitenland te gaan
Van Basten zou het begrijpen als Huntelaar naar het buitenland vertrekt, maar Marco heeft hem niet het advies gegeven om dat sowieso te doen of om te blijven. De keuze is aan Huntelaar.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij zou het begrijpen als Huntelaar kiest om naar het buitenland te gaan. Of wat bedoel je?
Potverdomme.. dadelijk hebben we nog een blessurevrije selectiequote:Vurnon Anita op de weg terug
Amsterdam, 07 feb 2008
Vurnon Anita is bijna hersteld van zijn heupblessure. De 18-jarige middenvelder hoopt volgende week bij Jong Ajax weer langzaam de groepstraining te kunnen hervatten.
,,Het gaat heel goed”, laat Vurnon Anita opgetogen weten. ,,Ik heb nergens meer last van, kan goed lopen en hoop dat ik volgende week weer een beetje mee kan trainen met Jong Ajax.” Hoopvolle woorden van de jonge Ajacied, die nu al drie maanden uit de roulatie is vanwege een heupblessure. Wat was er mis met het gewricht? ,,Er zat een opgedroogde bloeduitstorting bij mijn heup”, legt hij uit. ,,Een oude blessure, maar ik kreeg er steeds meer last van.”
Een operatie bleek noodzakelijk. Anita ging 10 december in België onder het mes. ,,Die bloeduitstorting is toen eigenlijk weggespoeld”, zegt de voetballer, die in de jeugd al eens zijn kuitbeen brak. ,,Een kleine operatie, ik hoefde maar één nacht in het ziekenhuis te blijven. Daarna heb ik nog wel tien dagen op krukken moeten lopen. Het viel me al met al best mee, ik heb ook haast geen pijn gehad.”
De revalidatie van Anita verloopt tot dusver zonder grote problemen. Deze week trainde hij weer voor het eerst buiten op de Toekomst. Daarvoor hield hij zich voornamelijk bezig met fietsen en krachttraining. Langzaam komt het moment in zicht dat hij weer mag doen wat hij liefste doet: voetballen. ,,Ik kom dit seizoen zeker nog in actie voor Jong Ajax”, zegt hij vastberaden. ,,En hopelijk ook nog voor Ajax 1, al zal dat niet eenvoudig worden.”
En de vijver om goede spelers uit te vissen wordt weer een stukje kleiner..quote:Franse televisierechten leveren 668 miljoen euro op
07 februari 2008
De televisierechten voor Franse Ligue 1 zijn verkocht voor een astronomisch bedrag van 668 miljoen euro per seizoen. Dat is bijna tien keer zo veel als in Nederland.
Het nieuwe contract voor de League 1 loopt van 2008 tot 2012, maakte voorzitter Frédéric Thiriez van de Franse profliga donderdag bekend. Canal+ en Orange hebben de rechten verworven. Ter vergelijking: De verkoop van de tv-rechten van de Nederlandse eredivisie bracht sinds 2004 per jaar 69,9 miljoen euro op. In de Duitse Bundesliga hebben de clubs elk jaar 440 miljoen euro te verdelen.
Erg hè?quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:41 schreef HeatWave het volgende:
en de Zeser?.
Tja, dat hou je toch niet tegen...
Nee, totaal niet. Maar ja, het gaat om geld en als OM 30 miljoen kan neertellen en een salaris van 3 en Ajax 15 miljoen en 1, tja, dan zal je het wederom afleggen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:47 schreef Blight het volgende:
[..]
Erg hè?.
En nope, helaas niet. Maar dat verschil is wel erg groot. De Franse competitie is niet eens leuk,.
Inderdaad. Hoewel, Den Ouden, Delorge, Colin, Rommedahl...quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mensen die dat bericht serieus nemen
Ze zijn bezig geweest met Den Ouden, dat zegt genoegquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Maar zo stom zullen ze bij Ajax
Tien keer liever Den Ouden dan dirk draaf de havenslaaf.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze zijn bezig geweest met Den Ouden, dat zegt genoeg
Klopt maar als het aan Martin ligt hem we straks Dirk in de spits en Geert als back-upquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tien keer liever Den Ouden dan dirk draaf de havenslaaf.
quote:Juventus is niet de enige Italiaanse club die serieuze belangstelling heeft voor Klaas-Jan Huntelaar, ook AS Roma volgt de Ajax-spits intensief. Als Huntelaar niet haalbaar lijkt, ziet de Romeinse club AC Milan-spits Alberto Gilardino als een concrete optie om de aanvalslinie voor volgend seizoen te versterken.
Momenteel beschikt AS Roma slechts over twee doe spitsen, Mirko Vucinic en Francesco Totti, door die geringe bezetting wordt middenvelder Mancini geregeld in de spits gezet. De Italiaanse topclub wil de aanvalslinie voor komend seizoen dan ook graag versterken.
De 24-jarige Huntelaar zou daarvoor een belangrijke gegadigde zijn, maar de aanvaller zou ook in beeld zijn bij onder meer de Engelse topclub Chelsea.
quote:Heitinga draagt de sporen van de met 3-0 gewonnen voetbalslag in Split letterlijk bij zich. Of beter gezegd: op zich. Een lange rode streep ‘siert’ de linkerslaap. De verwonding lijkt gehecht. Maar naald en draad zijn er niet aan te pas gekomen, verzekert de Ajacied. ,,Bij een corner zette een tegenstander opeens zijn nagels in mijn gezicht’’, kijkt Heitinga na de middagtraining nuchter terug op het voorval. ,,Als het goed is, herstelt het vanzelf. En als al iets zichtbaar blijft, heb ik pech.’’
De bijzondere band met Sneijder openbaarde zich bij de kopgoal voor Oranje. Sneijder legde de bal uit een vrije trap feilloos op het hoofd van de inlopende Heitinga. Er was volgens de Ajacied niet echt sprake van een waterdicht strijdplan. De verdediger en de middenvelder voelden elkaar simpelweg goed aan. Het was wellicht een vorm van voetbaltelepathie. Voorbereider ‘Wes’ voelde exact aan wat afmaker ‘Heit’ van plan was. ,,Wesley en ik zijn nog steeds maatjes. We kunnen elkaar nog steeds erg goed vinden.’’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |