idd... paar maanden terug moest hij nog oprotten van de meeste omdat hij zich teveel met de aankopen bemoeide.. Ik ben er hardstikke voor om Ajaxmensen in de club te hebben, maar dan wel op echte posties en niet in die gemaakte baantjes..... Maak Keizer dan TD voor mijn part.... Cruijff Alg. Directeur en Litmanen voorzitter. Bassie en Rijkaard samen de coach.....quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Jammer van die reacties dat het allemaal aan Ajax zou liggen in het Piet Keizer verhaal.. Als ie gewoon Coen-Pieter Janssen geheten had dan had niemand er moeilijk over gedaan..

Ik hoop het iig wel, maar mijn gevoel zegt niet te veel te hopen maar realistisch te blijven.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gomes. Koevermans.
Daarnaast is het gat 8 punten en wij moeten nog naar PSV toe (vorig jaar 5-1 overwinning) en Heerenveen dicht ik wel kansen toe dit weekend.

Ah krijgen we dit soort berichten weer...quote:

Ze zeiden toch gewoon dat hij mag doorgaan met zijn jeugdopleiding dingen?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Dat is ook de kern van het verhaal.
Wat er ook speelt een club-icoon vertel je niet ff tussen neus en lippen door dat ie maar ff moet stoppen. Kwestie van respect voor een man die zoveel Ajax historie in zijn bloed heeft.

Er is een kansje dat het weer gaat zoals vorig jaar, PSV oogde ook totaal niet stabiel in de 1e seizoenhelft, het is pas in het laatste gedeelte redelijk opgang gekomen. Dat kan ook weer net zo hard instorten.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik hoop het iig wel, maar mijn gevoel zegt niet te veel te hopen maar realistisch te blijven.

quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik geloof er niets van hoewel Kuijt wel erg goed is om elke club waar hij drie weken speelt in zijn hart te sluiten.
 Laten we nou niet gaan doen dat wij alleen maar rasechte Ajacieden in ons team hebben.
 Laten we nou niet gaan doen dat wij alleen maar rasechte Ajacieden in ons team hebben.

Helaas waarquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:00 schreef S-Two het volgende:
[..]
 maar van Kuijt valt het me gewoon een beetje meer op.
 maar van Kuijt valt het me gewoon een beetje meer op.

!
! 

Ag ja, je moet de humor er van inzien.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:05 schreef Wooldoor het volgende:
Zal toch nooit gebeuren echt weer een onzin gerucht.

Aanvallers ja, geen spitsen. Of wil je Urzaíz, Rommedahl, Luque etc in de spits doen, als Huntelaar van de zomer vertrekt?quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:32 schreef Rumille het volgende:
Kuyt.
We hebben genoeg aanvallers. En anders kopen we Berg ofzo.

Nee, die moeten we dumpenquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Aanvallers ja, geen spitsen. Of wil je Urzaíz, Rommedahl, Luque etc in de spits doen, als Huntelaar van de zomer vertrekt?
 . Zonde van het geld allemaal. Al zou ik Rommedahl nog wel een kans geven, die valt me niets tegen op dit moment.
. Zonde van het geld allemaal. Al zou ik Rommedahl nog wel een kans geven, die valt me niets tegen op dit moment.

quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:45 schreef BonJovi het volgende:
Kan iemand aub mijn avatar fixen met Kozakkenboys en Ajax oude logo weer alvast bedankt

Gewoon geen echte spits, maar 4 buitenspelersquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Aanvallers ja, geen spitsen. Of wil je Urzaíz, Rommedahl, Luque etc in de spits doen, als Huntelaar van de zomer vertrekt?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |