quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:49 schreef VoreG het volgende:
Aan het eind van de rit staan wij gewoon weer 2e en PSV 1e
volgens Koster kan Leonardo prima op die plekquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Aanvallers ja, geen spitsen. Of wil je Urzaíz, Rommedahl, Luque etc in de spits doen, als Huntelaar van de zomer vertrekt?
BonJovi op 26-09-2007 - Jaar lang Kozakken Boys avatarquote:
Duurt nog efkesquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
BonJovi op 26-09-2007 - Jaar lang Kozakken Boys avatar
niet dus
Maak maar alvast een nieuwe met Dirkie Kuyt erin.quote:
Gomes al helemaal.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:26 schreef PyTh het volgende:
Qua uiterlijk zou Kuyt uitstekend bij ajax passen.
Jij let vooral op het uiterlijk van spelers?quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:26 schreef PyTh het volgende:
Qua uiterlijk zou Kuyt uitstekend bij ajax passen.
Dat dus. Na de winst op feyenoord zagen velen de schaal alweer in het vizier, net als na elke andere winstpartij. Wat zijn we toch weer kortzichtig zeg. Niet dat ik 100% tegen de komst van Van Basten ben, maar je mening laten vormen door één wedstrijdjequote:Op donderdag 7 februari 2008 12:01 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Na 1 wedstrijd alweer......... tjonge jonge wat zijn we makkelijk te bespelen zeg!
zeg nooit nooit ouwe..quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:34 schreef Jasza het volgende:
Haha Kuyt gaat nooit naar Ajax, daar durf ik me leven wel op te zetten [afbeelding]
Jawel want dat kan ie nooit maken tegenover dat volk uit 010 en hij weet dat hij bij ons ook als een teringlijer word gezien dus.quote:
quote:ROTTERDAM - Rotterdammers leven ongezonder dan andere Nederlanders en gaan daardoor eerder dood. Onderzoek van het Erasmus Medisch Centrum maakt voor het eerst duidelijk hoe dat komt en wat er aan te doen is.
Rotterdammers sterven gemiddeld maar liefst anderhalf jaar jonger dan inwoners van de rest van Nederland. ,,Als je net geboren bent, zul je daar niet wakker van liggen, maar tegen het einde van je leven kan anderhalf jaar ineens heel lang zijn,’’ zegt Lex Burdorf, verbonden aan de afdeling Maatschappelijke Gezondheidszorg van het Eramus MC. Hij heeft het afgelopen jaar een onderzoek geleid naar de achterstand in gezondheid in Rotterdam ten opzichte van de rest van het land.
Ongedierte komt weer naar boven inderdaadquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:48 schreef kevin6188 het volgende:
Denk sowieso niet dat we lang van Kuyt kunnen 'genieten' als hij naar Amsterdam komt.
[..]
Hij wordt dus geen nieuwe trainer/coach.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:54 schreef Nashje het volgende:
Lekker trouwens dat Van Basten KJH adviseert naar het buitenland te gaan, vooral als hij de nieuwe trainer gaat worden.
Ik teken ervoor..quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij wordt dus geen nieuwe trainer/coach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |