Helaas ik niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Morgen is David Byrne in Nederland henog mensen die erheen gaan?
Helemaal mee eens, Stop Making Sense werkt het beste als film.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:02 schreef ranja het volgende:
Stop Making Sense moet je eigenlijk de film bij zien. Zoals die beging met Psycho Killer, met beeld is het geweldig met een nog heel kaal podium en hij komt op met een radiootje en gitaar. Zeker als je dan bij de volgende nummers het podium steeds iets voller ziet worden en de nummers dus ook met meer mensen gespeeld worden, tot na een nummer of 4 of 5 de band in vol ornaat speelt. Op plaat, tja. Is die sfeer anders, blijven het wat kale liedjes in het begin.
Psycho Killer op The Name of This Band, dat is een geweldige versie met fijne solo enzo... het album swingt gewoon van begin tot eind.
Mijn favoriet als plaat is dan ook The Name of This Band.
Live in Rome is als video ook zeer geslaagd. Moet je voor de grap eens op youtube opzoeken. Met Adrian Belew.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:24 schreef Norrage het volgende:
Is dit het centrale Talking Heads topic? Ik vind van wel, in ieder het geval het volste topic
Ik weet bij Talking Heads nooit zo waar ik moet beginnen. Vind ze wel chill, maar er zit ook veel gedateerds spul bij. Maar hun live albums zijn wel erg fijn. Daarom postik hier ook, na aanleiding van het beste Live albums topic waar ongeveer iedereen beide albums van de Talking Heads post
Welke is nou beter van de 2 legendarische live-albums? The Name of..of Stop Making Sense?
Ik was eigenlijk alleen nog maar echt fan van The Name of The band is Talking Heads live cd, maar nu toch maar eens me op de rest van het repertoire gegooidquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |