Hij gaat weinig toegevoegde waarde hebben voor de LOST-fans en de mensen die de serie niet kijken begrijpen waarschijnlijk geen hol van het verhaal of waarom het zo briljant isquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:49 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Lost: Via DomusIk wil die game echt spelen ik ben redelijk hyped nu!
Ben zwaar Lost fan, maar het spel zou het inderdaad van het verhaal moeten hebben. De gameplay ziet er teveel been there done that uit. En aangezien je de serie waarschijnlijk tot zeer zeker niet kan toppen qua verhaal houd het snel op. Ook graphics gezien is het geen prinsesje!quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij gaat weinig toegevoegde waarde hebben voor de LOST-fans en de mensen die de serie niet kijken begrijpen waarschijnlijk geen hol van het verhaal of waarom het zo briljant is
Ik ben dus heel bang dat deze game dus door beide groepen mensen niet goed gevonden gaat worden.
ik ook , hopelijk wordt die niet door de douane gepakt dan heb ik hem nog voor de europese releasequote:Op woensdag 6 februari 2008 00:27 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lost odyssey besteld,.... ben erg benieuwd
Ook besteld. Heerlijk, weer tegelijk een JRPG spelenquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:27 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Seizoen 2 moeten ze qua verhaal kunnen overtreffen.. daar gebeurde namelijk niksquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben zwaar Lost fan, maar het spel zou het inderdaad van het verhaal moeten hebben. De gameplay ziet er teveel been there done that uit. En aangezien je de serie waarschijnlijk tot zeer zeker niet kan toppen qua verhaal houd het snel op. Ook graphics gezien is het geen prinsesje!
Ik ben na seizoen 1 afgehaakt. Lost is typisch zo'n show zonder einde waar de schrijvers het verhaal gaandeweg bedenken.quote:Op woensdag 6 februari 2008 07:55 schreef Gamedemon het volgende:
Seizoen 2 moeten ze qua verhaal kunnen overtreffen.. daar gebeurde namelijk niks
Ziet er wel praat uit , dumpassquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:27 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ze zijn bij Seizoen 4 anders hard op weg naar een einde hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben na seizoen 1 afgehaakt. Lost is typisch zo'n show zonder einde waar de schrijvers het verhaal gaandeweg bedenken.
Ja, omdat de kijkcijfers flink gedaald zijn. Ik ben na The X-Files afgeknapt op shows waarbij op voorhand niet duidelijk is dat er een einde komt.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:24 schreef Gamedemon het volgende:
Nou ze zijn bij Seizoen 4 anders hard op weg naar een einde hoor.
ze hebben al aangekondigd dat er een einde komt.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, omdat de kijkcijfers flink gedaald zijn. Ik ben na The X-Files afgeknapt op shows waarbij op voorhand niet duidelijk is dat er een einde komt.
Maar, wat is er nu aan de hand op dat eiland dan?
quote:Presentation 8.0
The nondescript menu system is wholly JRPG in tradition. Clean, effective, easy to follow. Overall, the game also keeps UI to a minimum.
Graphics 9.0
Outstanding almost every respect - art direction, animation, textures, lighting. It is, unfortunately, hampered by framerate and screen-tearing.
Sound 7.0
Although the voice-acting is mostly solid, the score is forgettable. The environmental audio is excellent, however.
Gameplay 7.5
It all works - despite AI and balancing issues - but the real problem isn't the gameplay itself, but the concepts behind. It's all been done before.
Lasting Appeal 9.0
It's monsterously large, coming on four DVDs and more hours than is probably healthy - which is a good thing for JRPG fans. There's a lot of gameplay for your buck.
OVERALL 8.0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
Eerlijke review .. het is dus een combinatie van verschillende FF series.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:17 schreef DJ_ het volgende:
review van lost odyssey op ign
[..]
volledige artikel
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:42 schreef Bastard het volgende:
misschien moet ik nogmaals het vechtdeuntje horen om mn ballen naar binnen te laten trekken en het spel te laten liggen.
Spetters op mijn scherm van het proestenquote:
Inderdaad...quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben na seizoen 1 afgehaakt. Lost is typisch zo'n show zonder einde waar de schrijvers het verhaal gaandeweg bedenken.
Dat scheen battle-muziek van een special mode of level te zijn. Chech hier de echte battle-muziek en de sfeer-muziek,.... echt geweldig!!quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eerlijke review .. het is dus een combinatie van verschillende FF series.
Ik moet zeggen dat het mij qua verhaal en avontuur wel weer aan spreekt.. misschien moet ik nogmaals het vechtdeuntje horen om mn ballen naar binnen te laten trekken en het spel te laten liggen.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat scheen battle-muziek van een special mode of level te zijn. Chech hier de echte battle-muziek en de sfeer-muziek,.... echt geweldig!!
http://www.gamersyde.com/stream_5717_en.html
Pff, moet ik ook nog spelen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb na een lange game dip weereens Mass Effect gespeeld gisteren, ben op Feros bezig om die Thorian o.i.d. op te pikken, wel erg leuk ineens weer.
Het loopt een beetje langs het verhaal in de serie af maar er komt wel veel van terug maar je speelt wel mef een onbekend persoon dus je maakt toch ook wel weer andere dingen mee. En je moet ook foto's maken o.i.d maar hoe diep dat gaat weet ik nietquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij gaat weinig toegevoegde waarde hebben voor de LOST-fans en de mensen die de serie niet kijken begrijpen waarschijnlijk geen hol van het verhaal of waarom het zo briljant is
Ik ben dus heel bang dat deze game dus door beide groepen mensen niet goed gevonden gaat worden.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat scheen battle-muziek van een special mode of level te zijn. Chech hier de echte battle-muziek en de sfeer-muziek,.... echt geweldig!!
http://www.gamersyde.com/stream_5717_en.html
Hij krijgt pas de Rossdale Seal of Approval wanneer Desmond gesignaleerd wordt. Alleen die heb ik tot nu toe nog niet gezienquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het loopt een beetje langs het verhaal in de serie af maar er komt wel veel van terug maar je speelt wel mef een onbekend persoon dus je maakt toch ook wel weer andere dingen mee. En je moet ook foto's maken o.i.d maar hoe diep dat gaat weet ik niet![]()
Maar het wordt best een tof spel hoor. Ik deel hem nu alvast uit:
[ afbeelding ] Approved!
right brotherquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij krijgt pas de Rossdale Seal of Approval wanneer Desmond gesignaleerd wordt. Alleen die heb ik tot nu toe nog niet gezien. Lost zonder desmond is geen lost.
Dat is een flinke korten/aanbiedingquote:Microsoft gooit hd-dvd-uitbreiding Xbox 360 in de uitverkoop
Door Robin Vreuls, woensdag 6 februari 2008 14:00
Microsoft heeft de hd-dvd-speler van de Xbox 360 in de uitverkoop gedaan. Het bedrijf levert voor amper tachtig dollar niet alleen de speler, maar ook nog een coupon waarmee gratis vijf films besteld kunnen worden.
De Xbox 360-fabrikant biedt via Amazon voor omgerekend 54 euro een hd-dvd-speler met in totaal zes speelfilms aan, waarbij de film King Kong standaard in de doos zit. Ook Toshiba heeft deze coupon in de doos van al zijn standalone spelers en diverse interne hd-dvd-drives gestopt.
Toshiba heeft afgelopen zondag tijdens Super Bowl XLII een reclamespot uitgezonden waarin het bedrijf een hd-dvd-speler voor 149,99 dollar aanprijst. De finale van de American Football-competitie is het bestbekeken programma in de Verenigde Staten en adverteerders betalen grof geld voor een commercial van dertig seconden. Daarop concludeerden diverse sites dat Toshiba zich in de strijd tegen blu-ray met paniekvoetbal bezighoudt, maar het bedrijf ontkent dat: het zou om een geplande, op hdtv-bezitters gerichte commercial gaan.
Met de aankondiging dat Toshiba zijn hd-dvd-spelers in aanbieding gooit, zijn de verkopen van standalone hd-dvd-players aangetrokken. De reclamespot tijdens de Super Bowl en de aanbieding van de standalone speler voor Xbox 360 maken in elk geval duidelijk dat het consortium achter hd-dvd voorlopig nog niet van plan is om het bijltje erbij neer te gooien.
www.tweakers.net
opzich een koopje als dat in nederland ook zo was had ik hem gekocht omdat het gewoon geen geld is voor 5 hd films incl speler ookal zou ik hem alleen voor die 5 films gebruiken omdat blu-ray toch wel wintquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:09 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Dat is een flinke korten/aanbieding
Hier gewoon voor $179.99 hoor...quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:09 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Dat is een flinke korten/aanbieding
Die zijn helaas allemaal uit de lucht geknaldquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:45 schreef Reintji het volgende:
Zo, gelukt. Ace Combat 6 in the pocket. Is er nog een fok-squadron?
Kon de Engelse PAL/Asia versie niet laten liggen voor 35 euroquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:52 schreef DJ_ het volgende:
[..]
het spel lijkt me nu al interesanter dan ff12 , die viel mij toch echt tegen
gelukkig staat die al een tijdje in mijn pre-order lijst
De DLC laat je een nieuwe planeet verkennen. Een planeet waar de Batarians wonen. Dit ras heeft heeft een asteroïde station gekaapt en brengt het leven van enkele miljoenen wezens in gevaar. Commander Shephard is natuurlijk de reddende engel.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:43 schreef Haijo het volgende:
http://gamed.nl/view/37171
DLC voor Mass Effect!
Ik denk inderdaad dat het net zo groot wordt als een van de mainstory planeten. 90 minuten actie zeggen ze. Nou ja, voor 5 euro doe ik dat wel. Word het ongeveer een aflevering van een sci-fi serie itt tot de game die een film is.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De DLC laat je een nieuwe planeet verkennen. Een planeet waar de Batarians wonen. Dit ras heeft heeft een asteroïde station gekaapt en brengt het leven van enkele miljoenen wezens in gevaar. Commander Shephard is natuurlijk de reddende engel.
Ik miste die batarians al in het spel dus opzich kan dit leuk zijn. Maar wordt dan meer net zo iets als de mainstory planeten? of zoals 1 van die vele andere die echt crappy waren?
Ik koop nooit DLC maar nu twijfel ik er wel over![]()
Mass Effect GOTY 2007!!!![]()
Ik vind het opzich stom dat ze nieuwe JRPGs tegenwoordig geen kans meer geven omdat het niet vernieuwend genoeg is...quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:17 schreef DJ_ het volgende:
review van lost odyssey op ign
[..]
volledige artikel
Holy Shit.. JAAAAAA!quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:43 schreef Haijo het volgende:
http://gamed.nl/view/37171
DLC voor Mass Effect!
Grafisch ziet het er juist prima uit (GRAW2 engine, speciaal aangepast om ook jungle te vertonen) en de gameplay is juist 'ouderwets'. Het is voornamelijk een adventure waar je puzzels moet oplossen, met af en toe tussendoor wat actie-elementen (maar die zijn zwaar in de minderheid). Ik heb er in ieder geval wel zin inquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben zwaar Lost fan, maar het spel zou het inderdaad van het verhaal moeten hebben. De gameplay ziet er teveel been there done that uit. En aangezien je de serie waarschijnlijk tot zeer zeker niet kan toppen qua verhaal houd het snel op. Ook graphics gezien is het geen prinsesje!
Iedere week weer geweldig.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:07 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.escapistmagazi(...)ation-Call-of-Duty-4
*meldt*quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:08 schreef Gamedemon het volgende:
Mensen die Turn Based JRPGs kopen die willen geen vernieuwing maar gewoon een vertrouwd battle systeem met een nieuwe verhaal en flitsende plaatjes.
Goede gameplay hoeft niet opnieuw uitgevonden te worden, kijk naar Halo bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:08 schreef Gamedemon het volgende:
Mensen die Turn Based JRPGs kopen die willen geen vernieuwing maar gewoon een vertrouwd battle systeem met een nieuwe verhaal en flitsende plaatjes.
ja dat vond ik wel weer jammer dat die weer niet op amerikaanse consoles werktequote:Op woensdag 6 februari 2008 17:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kon de Engelse PAL/Asia versie niet laten liggen voor 35 euroHeb er erg veel zin in.
Ik weet niet of ik hierom nou moet lachen of huilen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goede gameplay hoeft niet opnieuw uitgevonden te worden, kijk naar Halo bijvoorbeeld.
demo's , dat is een erg goede reden om een hardeschijf te hebbenquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:28 schreef Hijacking het volgende:
Wat zijn echt goede redenen om geen arcade kast te kopen ( heb geen xbox spellen en de harde schijf gaat enkel gebruikt worden voor save games ) ?
Toe maar, bash Halo maar weer. Maar zonder Halo was er nu geen enkele enigszins succesvolle FPS op de console geweest. Halo heeft het FPS genre op de console geperfectioneerd.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hierom nou moet lachen of huilen.
wat bedoel je hier precies mee ?quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:39 schreef Wessiej het volgende:
Een save game neemt niet zo veel ruimte in denk dat je er wel 50 save games op een 20 gigje kan gooien. Verder is het zowiezo nog wel onzeker of ik de ethernetkabel wel zo ver door het huis kan trekken dus grote kans dat het online gedeelte niet eens gaat werkenquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
demo's , dat is een erg goede reden om een hardeschijf te hebben![]()
+ nooit zorgen hoeven te maken of je wel genoeg ruimte hebt voor je savegames
Ik denk dat hij bedoelt dat je zonder harde schijf niet online kunt spelen. Maar dat is BS. Er is tot dusver één spel waarvoor je harde schijf moet hebbne om online te kunnen en dat is een EA kutcrapmisbaksel van een game(burnout paradise).quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:02 schreef Hijacking het volgende:
[..]
wat bedoel je hier precies mee ?
De 360 heeft ook een wifi adapter(á 80 euro dat dan wel weer,quote:Een save game neemt niet zo veel ruimte in denk dat je er wel 50 save games op een 20 gigje kan gooien. Verder is het zowiezo nog wel onzeker of ik de ethernetkabel wel zo ver door het huis kan trekken dus grote kans dat het online gedeelte niet eens gaat werken
quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:07 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.escapistmagazi(...)ation-Call-of-Duty-4
met een lan switch is dat probleem snel opgelost ( er zit lijkt mij wel een kabel achter in je pcquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:02 schreef Hijacking het volgende:
[..]
wat bedoel je hier precies mee ?
[..]
Een save game neemt niet zo veel ruimte in denk dat je er wel 50 save games op een 20 gigje kan gooien. Verder is het zowiezo nog wel onzeker of ik de ethernetkabel wel zo ver door het huis kan trekken dus grote kans dat het online gedeelte niet eens gaat werken
UIt de boeken had ik een heel ander idee van de die luiquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:34 schreef Un4 het volgende:
[..]
Holy Shit.. JAAAAAA!![]()
En dat 10 Maart al.. Ook erg vet dat er gewoon een compleet "nieuw" ras in zit!
Day one!!
[ afbeelding ]
Batarians!![]()
Heb ik ook wel eens, gewoon aanzetten op de xbox zelfquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:51 schreef VoreG het volgende:
Mijn Xbox start niet meer op? M'n controller krijgt knipperende groene lichtjes en op de Xbox gebeurt gewoon niks.
Hellup?
Al geprobeerd, maar zelfs dan gebeurt er niks. Het scherm blijft gewoon blauw op m'n TVquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:53 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens, gewoon aanzetten op de xbox zelf
Mijn deed het nog maar een klein uurtje, oftewel altijd aan de kabelquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:35 schreef Chocobo het volgende:
Vraag: Heeft een van jullie ook wel eens een batterypack gehad die kuren kreeg. Mijne begint het steeds minder lang te doen na een volledige charge,.... hopelijk 5 uurtjes ofzo,... of een paar avondjes. Heb deze al sinds release en hij laad ook niet echt meer op lijkt het wel via de 360. De 360 gaat simpelweg niet laden,... (je weet wel,... aan maar niet aan met een koelend geluidje op de achtergrond)
Misschien maar eens aan een nieuwe pack denken.
Ah voortaan even kijken of alle kabels er wel goed inzittenquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Al geprobeerd, maar zelfs dan gebeurt er niks. Het scherm blijft gewoon blauw op m'n TV
Mijne gaat ook steeds minder lang mee. Hij laad nog wel via de kabel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:35 schreef Chocobo het volgende:
Vraag: Heeft een van jullie ook wel eens een batterypack gehad die kuren kreeg. Mijne begint het steeds minder lang te doen na een volledige charge,.... hopelijk 5 uurtjes ofzo,... of een paar avondjes. Heb deze al sinds release en hij laad ook niet echt meer op lijkt het wel via de 360. De 360 gaat simpelweg niet laden,... (je weet wel,... aan maar niet aan met een koelend geluidje op de achtergrond)
Lampje word wel rood en groen, anders eens op andere USB poort proberen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:35 schreef Chocobo het volgende:
Nee,.... hij laad niet meer als ik de 360 uit doe,... wel tijdens aanstaan. Ik vermoedt dat hij denk dat die al vol is. Tijd voor een nieuwe. Laad hem nu via mijn laptop opquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lampje word wel rood en groen, anders eens op andere USB poort proberen.
Praatquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:19 schreef DJ_ het volgende:
lost odyssey review van gametrailers
http://www.gametrailers.com/player/30354.html
cijfer 8.8 en ze zijn erg enthousiast over het spel
quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:19 schreef DJ_ het volgende:
lost odyssey review van gametrailers
http://www.gametrailers.com/player/30354.html
cijfer 8.8 en ze zijn erg enthousiast over het spel
Mario.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:26 schreef Strolie75 het volgende:
Enige kritiekpunt wat ik over LO vaak lees is dat het spel niet "vernieuwend" genoeg is. Maar waarom zou een JRPG altijd vernieuwend moeten zijn? Geef mij maar degelijke gameplay, een goed verhaal en mooie landschappen! En trouwens, wordt er ook gezeikt dat elk van de dozijn FPS's die elke maand verschijnen niet vernieuwend zijn? Of racegames?
Klopt, je moet het maagdelijk ervaren.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Praat,maar ga niet meer kijken,.... laat me verrassen
Heb er zoveel zin in.
En de verhouding FPS en J-RPG weegt ook niet echt op. Tis niet dat er gesmeten wordt met goede 'standaard' RPG's. Echt,.... doe mij nog maar een FFX-achtige game hoorquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:26 schreef Strolie75 het volgende:
Enige kritiekpunt wat ik over LO vaak lees is dat het spel niet "vernieuwend" genoeg is. Maar waarom zou een JRPG altijd vernieuwend moeten zijn? Geef mij maar degelijke gameplay, een goed verhaal en mooie landschappen! En trouwens, wordt er ook gezeikt dat elk van de dozijn FPS's die elke maand verschijnen niet vernieuwend zijn? Of racegames?
Zoals Keplerquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt, je moet het maagdelijk ervaren.
Ooit timmer ik je nog ns helemaal in elkaar.quote:
Neem versterking mee!quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ooit timmer ik je nog ns helemaal in elkaar.
omdat iedereen een vieze shooter hoer is en hun genre niet willen afkraken maar wel elk ander genrequote:Op donderdag 7 februari 2008 09:26 schreef Strolie75 het volgende:
De main story dingen zijn echt vet idd. Maar al met al viel het spel toch wat tegenquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Weer Mass Effect gespeeld gisteren, man man wat een toffe game eigenlijk.
Ben klaar met Feros, vooral tof tegen het einde aan, kreeg van dat nerve gas om op mijn grenades te doen, zodat ik al die colonists zou sparen.
Kwam uiteindelijk aan bij dat kamp, zeggen mijn team-maatjes : ‘’so aren’t you forgetting to use that gas?’’
‘’no, we’ll kill em all just to be sure’’
wat een kneusquote:Originally Posted by kal123
This is what I do when I see an Xbox360. . .I turn 360 degrees and walk away.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:55 schreef DJ_ het volgende:
ik zag dit op gametrailers by een game review
[..]
wat een kneus
quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:55 schreef DJ_ het volgende:
ik zag dit op gametrailers by een game review
[..]
wat een kneus
vast het rol model van zijn klasquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
in 1 woord GENIAAL
Die kerel is echt tof
Volgens mij doelde hij op een diepere betekenis iets van de eeuwigheid ofzo!quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vast een het rol model van zijn klas
http://xbox360.ign.com/index/release.htmlquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij doelde hij op een diepere betekenis iets van de eeuwigheid ofzo!
Ik heb ff een lijst met release date's nodig waar kan je die vinden?
quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:10 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb ff een lijst met release date's nodig waar kan je die vinden?
rare smaakquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:54 schreef AQuila360 het volgende:
Bedankt allebei!
Deze 3 wil ik wel hebben:
Dark Messiah of Might And Magic 14/2/2008
Bully: Scholarship Edition/Canis Canem Edit 29/2/2008
Lost 29/2/2008
Ja ik wil er ook nog veel meer maar deze waren even op korte termijnquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:00 schreef DJ_ het volgende:
[..]
rare smaak, ik heb alleen devil may cry 4 en lost odyssey die ik wil deze maand
en de eerst volgende games die ik echt wil hebben
hebben nog geen eens een release date
dat zijn
fable 2
ninja gaiden 2
alan wake
ik voorzie een groot gat tussen lost odyssey en het eerste 360 spel van die lijst die uit komtquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja ik wil er ook nog veel meer maar deze waren even op korte termijn
banjo kazooie lijkt me ook wel wat ( deel 1 op de 64 was erg leuk )quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:48 schreef Retarded het volgende:
Zekere titels voor mij dit jaar:
Army of Two
Banjo-Kazooie
Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena
LEGO Indiana Jones: The Videogame
Resident Evil 5
Soul Calibur 4
Star Wars: The Force Unleashed
Tomb Raider: Underworld
Diegene wie daar mee begonnen is moet een ban krijgenquote:
vaarwel aquillaquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Diegene wie daar mee begonnen is moet een ban krijgen
gelukkig maakt het weinig uit als iets zonder release datum wordt uitgesteldquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:41 schreef Yankee_One het volgende:
beter bekijk je het van maand tot maand. helft gaat toch weer uitgesteld worden
Ik heb het ook hoor. Altijd streetfighter fan geweest en nooit de 3D fighters getrokken. Kans is erg groot dat ik deze ook haal. De stijl en de art zijn echt geweldig! Ooit deze geniale trailer gezien!!? http://www.gametrailers.com/player/26535.htmlquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:18 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hou normaal niet zo van vechtspellen. Maar Streetfighter IV ziet er fantastisch uit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The Last Remnant en Blue Dragon 2. Summer 2008 release confirmedquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:20 schreef DJ_ het volgende:
wat een mooie kruisjes cyb , waar gaat het over ? waneer komt het uit ? trailer ?
blue dragon 2 heb ik niks mee als ik deel 1 niet heb geprobeerdquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
The Last Remnant en Blue Dragon 2. Summer 2008 release confirmed
3 uur is ook lang idd maar Mass Effect is het waard!quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:20 schreef Yankee_One het volgende:
potverdorie
vandaag Mass Effect 3 uur achter elkaar gespeeld ofzo. dat is voor mijn doen heeeel lang
De verloren zoon is terugquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:26 schreef existenz het volgende:
Dit topic gaat veels snel!
Geniaal!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
!!
ik heb geen zoon , alleen een dochterquote:
Dudequote:Op donderdag 7 februari 2008 22:16 schreef Strolie75 het volgende:
Yeah, area 3 boss verslagen bij Rez HD
Mag ik je nu aanraken?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:03 schreef piet_pelle het volgende:
Dude![]()
ik was te lui mijn Dreamcast aan te sluiten dus heb Rez maar weer gedownload, heb in een ruk tot en met level 5 uitgespeeld. Een eitje, wel een heel mooi eitje trouwens, de eindbaas van level 4 is echt gaming geschiedenis.
Fantastischquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:05 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb het ook hoor. Altijd streetfighter fan geweest en nooit de 3D fighters getrokken. Kans is erg groot dat ik deze ook haal. De stijl en de art zijn echt geweldig! Ooit deze geniale trailer gezien!!? http://www.gametrailers.com/player/26535.html
[ afbeelding ]
quote:Battlefield: Bad Company ligt midden juni in de winkels
Zopas heeft EA een lijst vrijgegeven met daarop wat games in combinatie met de datum waarop ze in de winkels te vinden zullen zijn. Opvallend is dat Battlefield: Bad Company, het spel dat voor de Playstation 3 en Xbox 360 werd ontwikkeld, nu eindelijk een definitieve releasedatum heeft gekregen: 19 juni 2008.
Daarnaast stond op de lijst te lezen dat er op diezelfde datum een Battlefield: Bad Company Limited Gold Edition zal verschijnen. Wat er precies in dit gelimiteerde pakket te vinden zal zijn is nog onduidelijk, maar hoogstwaarschijnlijk krijgen we op die vraag binnenkort een antwoord.
Nope het is niet echt een game voor mij!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:51 schreef kanna het volgende:
Iemand DMC4 al gehaald?
misschien laterquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:51 schreef kanna het volgende:
Iemand DMC4 al gehaald?
Dat AQuila360 het goed vindt moet je niet teveel waarde aan hechten want hij vind alles wat slecht is goedquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:56 schreef Game_Error het volgende:
jij vindt echte alle slechte games top, en alleen goede games zijn niks voor jou?
Noem jij FlatOut: Ultimate Carnage slecht?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:16 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Dat AQuila360 het goed vindt moet je niet teveel waarde aan hechten want hij vind alles wat slecht is goed
Slechte games speel ik nietquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:56 schreef Game_Error het volgende:
jij vindt echte alle slechte games top, en alleen goede games zijn niks voor jou?
Verhuisd + Carnaval + nieuwe shit kopen voor huis etc... Dus het xboxen gaat wat minder...quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:27 schreef Wessiej het volgende:
waar zijn de screens?
Ik heb ook zo'n hekel aan die site's met die image pik scriptjesquote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:31 schreef Wessiej het volgende:
Tyfus site's, geen zin om te verbeteren ook
Dat klopt er is geen kloot uit waardoor je paupertopics krijgt! Gelukkig komen er 3 (top) games uit deze maandquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:27 schreef Wessiej het volgende:
Pauper topics laaste tijd, waar zijn de screens games?
quote:Interactive Achievement Award Winners Announced
# Handheld Game of the Year - The Legend of Zelda: Phantom Hourglass - Nintendo of America - Nintendo
# Family Game of the Year - Rock Band - MTV Games - Harmonix
# Outstanding Achievement in Animation - Assassin's Creed - Ubisoft - Ubisoft Montreal
# Outstanding Achievement in Art Direction - BioShock - 2K Games - 2K Boston, 2K Australia
# Outstanding Achievement in Visual Engineering - Crysis - Electronic Arts - Crytek
# Outstanding Character Performance - The Orange Box: Portal - GLADos - Electronic Arts/Valve Software - Valve Software
# Outstanding Achievement in Story Development - BioShock - 2K Games - 2K Boston, 2K Australia
# Outstanding Achievement in Game Play Engineering - The Orange Box: Portal - Electronic Arts/Valve Software - Valve Software
# Outstanding Achievement in Online Game Play - Call of Duty 4: Modern Warfare - Activision - Infinity Ward
# Downloadable Game of the Year - Puzzle Quest: Challenge of the Warlords - D3 Publisher of America - Infinite Interactive
# Outstanding Achievement in Original Music - BioShock - 2K Games - 2K Boston, 2K Australia
# Outstanding Achievement in Soundtrack - Rock Band - MTV Games - Harmonix
# Outstanding Achievement in Sound Design - BioShock - 2K Games - 2K Boston, 2K Australia
# Cellular Game of the Year - .skate - Electronic Arts - EA Mobile
# Role-Playing Game of the Year - Mass Effect - Microsoft Game Studios - BioWare
# Racing Game of the Year - Motorstorm - Sony Computer Entertainment America - Evolution Studios
# Outstanding Achievement in Game Design - The Orange Box: Portal - Electronic Arts/Valve Valve Software - Valve Software
# Outstanding Innovation in Gaming - Rock Band - MTV Games - Harmonix
# Adventure Game of the Year - Super Mario Galaxy - Nintendo of America - Nintendo
# Sports Game of the Year - .skate - Electronic Arts - EA Black Box
# Strategy/Simulation Game of the Year - Command and Conquer 3: Tiberium Wars - Electronic Arts - EA Los Angeles
# Action Game of the Year - Call of Duty 4: Modern Warfare - Activision - Infinity Ward
# Massively Multiplayer Game of the Year - World of Warcraft: The Burning Crusade - Vivendi Games - Blizzard Entertainment
# Computer Game of the Year - The Orange Box - Electronic Arts/Valve Software - Valve Software
# Console Game of the Year - Call of Duty 4: Modern Warfare - Activision - Infinity Ward
# Overall Game of the Year - Call of Duty 4: Modern Warfare - Activision - Infinity Ward
'Tis net Pino.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lelijke paarse monsters met groen snot uit hun buik
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste 'echte' J-RPG voor de 360 naar mijn meningquote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
1 Up Lost Odyssey review
"Sakaguchi redeemed"
De eerste volwassen J-RPG in elk gevalquote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:46 schreef Chocobo het volgende:
De eerste 'echte' J-RPG voor de 360 naar mijn mening
Heel misschien Blue Dragon en Eternal Sonata ooit nog eens proberen, maar wacht nu al zo lang op zo'n spel als LOquote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De eerste volwassen J-RPG in elk geval
BD heb ik al liggen voor 'ooit'. Van wat ik gespeeld heb is het ook echt wel een goeie RPGquote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heel misschien Blue Dragon en Eternal Sonata ooit nog eens proberen, maar wacht nu al zo lang op zo'n spel als LO
Ik moet hem sowiezo een keer spelen vanwege de poepgrappen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
BD heb ik al liggen voor 'ooit'. Van wat ik gespeeld heb is het ook echt wel een goeie RPG
Da's in het echt veel leuker joh.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:38 schreef Wouter2006 het volgende:
wat is Bully voor game dan?
moet je dan mensen gaan pesten?
lijkt me wel lachen dan
Het is meer een GTA maar dan in het klein! i.p.v. gangs die je moet helpen moet je nu bepaalde groepjes op school helpen enz. en oppassen voor leraren en oudere leerlingen. Volgens mij wordt er niet veel in gepest.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:38 schreef Wouter2006 het volgende:
wat is Bully voor game dan?
moet je dan mensen gaan pesten?
lijkt me wel lachen dan
Scholarship edition komt binnenkort op 360,.. een spel wat ik zeer zeker nog eens ga proberenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:55 schreef Strolie75 het volgende:
Bully is toch een oud PS2 spel?
Eternal Sonata is nu 30 euro bij de E-plaza, dat is de moeite wel waard voor dat geld!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heel misschien Blue Dragon en Eternal Sonata ooit nog eens proberen, maar wacht nu al zo lang op zo'n spel als LO
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Eternal Sonata is nu 30 euro bij de E-plaza, dat is de moeite wel waard voor dat geld!
Hophop, aankleden en de stad in!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kut.
-edit-
Online niet in assortiment.
lol wat ergquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:02 schreef Chocobo het volgende:
DMC4 PS3 install versus 360 gameplay![]()
http://www.gamesradar.com(...)20080207153949250056
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:02 schreef Chocobo het volgende:
DMC4 PS3 install versus 360 gameplay![]()
http://www.gamesradar.com(...)20080207153949250056
quote:Mass Effect DLC addertje
De Bioware game Mass Effect ging ondertussen al 1,6 miljoen keer over de toonbanken. Het spel scoorde daarmee beter dan verwacht en ook in de pers werd het positief onthaald. Hoog tijd voor een uitbreiding dus.
Eerder deze week brachten we het nieuws dat de eerste downloadable content voor Mass Effect zou gaan verschijnen. Voor 400 Microsoftpunten kunnen fans op 10 maart de eerste expansion downloaden.
De uitbreiding staat garant voor 90 minuten verse gameplay, echter, er zit een addertje onder het gras. Wie niet over voldoende savegames beschikt zal zich weer door de beginfase van de game moeten werken. Het spreekt voor zich dat galactic map in de USS Normandy beschikbaar moet zijn, alvorens je naar de nieuwe gebieden van de uitbreiding kunt reizen.
Gamers die de (slechte?) gewoonte hebben om met één savegame te werken zullen dus eerst de beginfase (Eden Prime - Citadel) moeten doorlopen alvorens ze van de expansion gebruik kunnen maken.
Die gehele DLC boeit me niet veel. Mass Effect was leuk maar vind het wel klaar en leuk zo,... wacht, mits ze de gameplay verbeteren, wel op deel 2 van de onvermijdelijke trilogie.quote:
Ik wil eerst weten hoe die 90 minuten er uit gaan zien. Ik wil wel een mainstory kwaliteit en geen slechte side mission kwaliteit.quote:
Was meer onder de indruk van die 2 gifjes die een kleine demonstratie van physics geven dan van al die screens,.... sinds begin 2007 zijn de screens niet echt veranderd,... Voelt meer aan als dezelfde screen(s) maar dan voor ons gemak uit een andere hoek genomen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:58 schreef Cyberia18 het volgende:
GTA IV.....
OH.....MY....FUCKING.....GOOOOOOOOOOOD!
Je moet toch wat om goedkoop in te willen cashen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die gehele DLC boeit me niet veel. Mass Effect was leuk maar vind het wel klaar en leuk zo,... wacht, mits ze de gameplay verbeteren, wel op deel 2 van de onvermijdelijke trilogie.
Ik ga het pas spelen in een vakantie niet als ik school heb in elk gevalquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:29 schreef Rossdale het volgende:
Ach, nog maar iets meer dan 2,5 maand
Oké...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:41 schreef jorienvdherik het volgende:
mwah, totaal geen sfeer vind ik.
en grafisch lelijk maarja
nou en , gta hoef ik toch nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:27 schreef AQuila360 het volgende:
Beter denk je niet te veel aan GTA want dan gaat het nog wel heel lang duren
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2: Demolition Featurette Gameplay
Hoe meer ik van de game krijg te zien hoe meer ik erover zit te denken om het spel toch aan te schaffen. Ik verwacht een import
Wat een BS. De spelduur staat in vehouding met de prijs.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je moet toch wat om goedkoop in te willen cashen.
Ik vind de speelduur erg karig voor 5 pleuroquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:00 schreef Haijo het volgende:
[..]
Wat een BS. De spelduur staat in vehouding met de prijs.
Maar als er DLC voor GTA IV komt sta je wel te juichen natuurlijk.
Anderhalf uur vind ik leuk hoor. Vooral het gewoon een grote mainstory planeet is. Okay, als het zo'n normale planeet is met een kutquestje is het gewoon oplichterij maar ik heb vertrouwen in Bioware in dat opizcht.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind de speelduur erg karig voor 5 pleuro
Ik vind alle DLC afzetterijquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:10 schreef Haijo het volgende:
[..]
Anderhalf uur vind ik leuk hoor. Vooral het gewoon een grote mainstory planeet is. Okay, als het zo'n normale planeet is met een kutquestje is het gewoon oplichterij maar ik heb vertrouwen in Bioware in dat opizcht.
Sluit hem eerst eens aan en down wat demo'squote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:35 schreef Julien het volgende:
Ik denk erover om deze XBOX 360 megabundel te kopen.
Wat zouden jullie mij aanraden om er bij te kopen?
Mooie bundel! Alleen bij Xboxhome.nl is die goedkoper en heb je keuze uit meerdere bundels. En ik zou er zowiezo een Play en Charge kit er bij kopen die is 18 euro en dan heb je geen batterijen meer nodig voor je controller.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:35 schreef Julien het volgende:
Ik denk erover om deze XBOX 360 megabundel te kopen.
Wat zouden jullie mij aanraden om er bij te kopen?
Was ook al sinds woensdag bekend ofzo.quote:
Als het noemenswaardige content is wel ja. Het aanschaffen van bijv. nieuwe kleding, jewelry etc. begin ik dus echt niet aan.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:00 schreef Haijo het volgende:
[..]
Maar als er DLC voor GTA IV komt sta je wel te juichen natuurlijk.
Treyarchquote:Call of Duty 5 bevestigd voor zes platformen
Goed nieuws vandaag voor liefhebbers van de Call of Duty serie, het vijfde deel is namelijk officieel bevestigd door uitgever Activision. De titel zal gaan verschijnen op maarliefst zes platformen: de PlayStation 3, Xbox 360, Nintendo DS, Nintendo Wii, PC en PlayStation 2. Het zat er natuurlijk al aan te komen gezien het succes van de vorige delen in de reeks, zo won Call of Duty 4: Modern Warfare hier op PlayStation Only de Game of the Year award.
Activision heeft het goede nieuws bekend gemaakt gedurende haar eerder genoemde telefonische conferentie, waarin ook een lijst nieuwe titels voor dit jaar vrijgegeven werd. Call of Duty 5 zou nog dit jaar moeten verschijnen.
nieuw jaar nieuwe COD , uitmelkings syndronequote:
Activision is de naam.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nieuw jaar nieuwe COD , uitmelkings syndrone
Bullshit.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:43 schreef AQuila360 het volgende:
Beelden van Saints Row 2 bij Gamekings Whoeeee
Huh? Maar daar zijn de graphics wél godsgruwelijk vet?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:47 schreef jorienvdherik het volgende:
die gaat gaaf worden
en het laadschermquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bullshit.
Ze laten niks meer dan de main menu zien! Nou wat een primeur zeg
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
''En je kijkt nu naar het moddervette logo van Saints Row''
Boris
Met de RRod die altijd dreigend boven elke 360 hangt zou ik het risico niet nemenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:54 schreef RacerDKB het volgende:
Kan je je 360 open maken zonder de warranty seal te verbreken? Want ik wil namelijk wat van die neon buizen erin doen, die heb ik toch over. Jaja ik ben pauper
Maar die seal gaat dus ALTIJD kapot als je hem openmaakt?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Met de RRod die altijd dreigend boven elke 360 hangt zou ik het risico niet nemen![]()
Gewoon in de wc inbouwen das veel toffer
Dreiging van een RRod is er altijd al is die wel minder bij de nieuwe 360's geloof ik!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar die seal gaat dus ALTIJD kapot als je hem openmaakt?
Slaat natuurlijk nergens op dat ze dat soort dingen op producten doen. Wat kan je nou doen als je dat ding open hebt gemaakt
En over dat RRoD, is er uberhaupt al een RRoD geweest bij een nieuw model (mobo, gpu fan)?
Ik heb het nog niet gehoord, maar post je ff als jij de eerste bent?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar die seal gaat dus ALTIJD kapot als je hem openmaakt?
Slaat natuurlijk nergens op dat ze dat soort dingen op producten doen. Wat kan je nou doen als je dat ding open hebt gemaakt
En over dat RRoD, is er uberhaupt al een RRoD geweest bij een nieuw model (mobo, gpu fan)?
Ik heb nog geen 360.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:22 schreef kanna het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gehoord, maar post je ff als jij de eerste bent?
Gewoon kopen joh. Voor deskundig advies omtrent nieuwe aankopen staat AQuila altijd paraat. Gaat helemaal goedkomen dus!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:01 schreef RacerDKB het volgende:
Ik twijfel nog wel of ik een 360 zal halen..
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:12 schreef Wessiej het volgende:
Ik zou dat ding meteen kopen ipv dat gejank van Aquila aan te horen off course.
Ja maar ik wil nog dingen weten die ik hier niet vragen magquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gewoon kopen joh. Voor deskundig advies omtrent nieuwe aankopen staat AQuila altijd paraat. Gaat helemaal goedkomen dus!
Oh? PM me dan maarquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ik wil nog dingen weten die ik hier niet vragen mag
WTF hoe kan datquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Dark Messiah of Might and Magic: Elements Review
Gewoon halen Aquila, niemand houdt je tegen
Ik ben hier om jullie te helpen jongens! Dus wat Cyb zegt klopt idd als je gewoon checkt of een spel mijn keurmerk draagt dan weet je dat je goed zit!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gewoon kopen joh. Voor deskundig advies omtrent nieuwe aankopen staat AQuila altijd paraat. Gaat helemaal goedkomen dus!
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Games Radar: Lost Odyssey Review
Ze laten weinig over van het spel in hun oordeel.
- Ach gut, het is meer dan richten en op een knop duwen om te schieten.quote:You'll hate
- Battle systems are TOO complex
- Plot overshadows actual gameplay
- Load times of burning and death
Moest proesten,... alles wat hij kut vond aan het spel lijkt mij geweldigquote:Op zondag 10 februari 2008 09:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
- Ach gut, het is meer dan richten en op een knop duwen om te schieten.
- Er komen geen terroristen of bald space marines in voor.
- Erger dan Mass Effect kan het niet zijn.
Tis echt een spel voor fans van het genre,.... dat lees je hier duidelijk ook. Niet iedereen trekt dit maar mij lijkt het geweldigquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Games Radar: Lost Odyssey Review
Ze laten weinig over van het spel in hun oordeel.
Precies, het is gewoon een spel voor een bepaalde doelgroep. Ik kan me best voorstellen dat ADHD-kiddies dit spel niet trekken.quote:Op zondag 10 februari 2008 09:38 schreef Chocobo het volgende:
Tis echt een spel voor fans van het genre,.... dat lees je hier duidelijk ook. Niet iedereen trekt dit maar mij lijkt het geweldig
http://www.ugo.com/ugo/html/article/?id=18195
Hoe bedoel je eindelijk? Welke was de laatste volgens jou?quote:Op zondag 10 februari 2008 09:46 schreef Strolie75 het volgende:
Misschien wishfull thinking, maar ik begin best gehyped te worden over Star Wars: The Force Unleashed. Misschien eindelijk weer eens een goede Star Wars game?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door SToRM81 op 10-02-2008 12:22:43 ]PSN id: NL_SToRM
quote:Op zondag 10 februari 2008 12:14 schreef SToRM81 het volgende:
Is deze al gepost?
http://www.youtube.com/watch?v=VhO-OE931D4
kut neger , dat voel je je ook zwaar kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zijn de momenten wat later eindigd met de zin :
" and then turned the gun on himself "Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
KOTOR...en die was niet eens van LucasArts zelf.quote:Op zondag 10 februari 2008 11:40 schreef AQuila360 het volgende:
Hoe bedoel je eindelijk? Welke was de laatste volgens jou?
quote:Op zondag 10 februari 2008 12:14 schreef SToRM81 het volgende:
Is deze al gepost?
http://www.youtube.com/watch?v=VhO-OE931D4
Mijn vader vond die kei grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kereltje wordt echt wel een geflipte killer later!
Dan ben ik het met je eens!quote:KOTOR...en die was niet eens van LucasArts zelf
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
NG2quote:Op zondag 10 februari 2008 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
Bewegende beelden Ninja Gaiden 2 en Star Wars: The Force Unleasched
Ze hadden toen ook al een aantal tech-video's en die waren ook al best bruut. Goed over die force power uitwerkingen nagedacht!quote:Op zondag 10 februari 2008 13:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
NG2
Star Wars,..... damn dat zag er echt goed uitZal deze in de gaten houden!
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze hadden toen ook al een aantal tech-video's en die waren ook al best bruut. Goed over die force power uitwerkingen nagedacht!
Zitten er eigenlijk ook RPG elementen in? skills uitbouwen enz? Dat zou het voor mij wel leuker maken.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:16 schreef Wessiej het volgende:
Dat wordt een gruwelijk spel gewoon.
dat is wel en vereiste wil ik er uberhaupt over na denken hem aan te schaffenquote:Op zondag 10 februari 2008 13:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zitten er eigenlijk ook RPG elementen in? skills uitbouwen enz? Dat zou het voor mij wel leuker maken.
Een diep systeem vol met keuze's en shizzle dus?quote:Op zondag 10 februari 2008 13:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is wel en vereiste wil ik er uberhaupt over na denken hem aan te schaffen
en dan niet zo'n filter dun systeem dat geen ruk uitmaakt wat je leveld
maar een diep systeem vol met keuze's en stuff
Shizzle is een belangrijk element is íeder spel.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een diep systeem vol met keuze's en shizzle dus?
Deel hem eens uit dan!quote:Op zondag 10 februari 2008 11:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je eindelijk? Welke was de laatste volgens jou?
@ Exi: Die is helaas niet geldig omdat ik die moet uitdelen
Oud, slotje.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oud, slotje.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mafia 2!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverquote:Op zondag 10 februari 2008 17:09 schreef Chocobo het volgende:
Check het IGN interview van Star Wars The Force Unleashed,.... erg veel engines die de game sturen! Ziet er erg cool uit!
http://media.xbox360.ign.com/media/823/823667/vids_1.html
Die LE was in alle andere landen wel de moeite waard.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:25 schreef DooD het volgende:
Zojuist DMC4 uitgespeeld. Moet zeggen was een goede game alleen een beetje kort en geen multiplayer. Verder wat ook opvalt is dat ze ieder level 2x gebruiken. Ik zal het verhaal technisch maar niet uitleggen voor spoilers, maar dit vond ik erg goedkoop gedaan. Hetzelfde geldt voor de eindbazen die kom je ook meerdere keren tegen in de game. En verder was de limited edition niet zijn geld waard tegenover een normale editie.
Als ik een cijfer zou moeten geven is het een 8,5. Hoger dan dat klopt niet in mijn ogen. Ook dat er geen DLC in de planning staat of dat er geen multiplayer inzit recht vaardigt het niet om hoger dan dit cijfer te gaan. Ik had hem trouwens in 9,5 uur uit.
Hopen dat ze met deel 5 in een andere richting gaan.
Geef mij maar de Special Edition met de twee Big Gunsquote:Op zondag 10 februari 2008 22:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Die LE was in alle andere landen wel de moeite waard.
Daar kreeg je er een Bonus disc bij met de anime serie van DMC erop.
Ga weg man hoezo dan?quote:
anime staat gratis op het netquote:Op zondag 10 februari 2008 22:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Die LE was in alle andere landen wel de moeite waard.
Daar kreeg je er een Bonus disc bij met de anime serie van DMC erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |