Volgens mij doelde hij op een diepere betekenis iets van de eeuwigheid ofzo!quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vast een het rol model van zijn klas
http://xbox360.ign.com/index/release.htmlquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij doelde hij op een diepere betekenis iets van de eeuwigheid ofzo!
Ik heb ff een lijst met release date's nodig waar kan je die vinden?
quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:10 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb ff een lijst met release date's nodig waar kan je die vinden?
rare smaakquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:54 schreef AQuila360 het volgende:
Bedankt allebei!
Deze 3 wil ik wel hebben:
Dark Messiah of Might And Magic 14/2/2008
Bully: Scholarship Edition/Canis Canem Edit 29/2/2008
Lost 29/2/2008
Ja ik wil er ook nog veel meer maar deze waren even op korte termijnquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:00 schreef DJ_ het volgende:
[..]
rare smaak, ik heb alleen devil may cry 4 en lost odyssey die ik wil deze maand
en de eerst volgende games die ik echt wil hebben
hebben nog geen eens een release date
dat zijn
fable 2
ninja gaiden 2
alan wake
ik voorzie een groot gat tussen lost odyssey en het eerste 360 spel van die lijst die uit komtquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja ik wil er ook nog veel meer maar deze waren even op korte termijn
banjo kazooie lijkt me ook wel wat ( deel 1 op de 64 was erg leuk )quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:48 schreef Retarded het volgende:
Zekere titels voor mij dit jaar:
Army of Two
Banjo-Kazooie
Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena
LEGO Indiana Jones: The Videogame
Resident Evil 5
Soul Calibur 4
Star Wars: The Force Unleashed
Tomb Raider: Underworld
Diegene wie daar mee begonnen is moet een ban krijgenquote:
vaarwel aquillaquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Diegene wie daar mee begonnen is moet een ban krijgen
gelukkig maakt het weinig uit als iets zonder release datum wordt uitgesteldquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:41 schreef Yankee_One het volgende:
beter bekijk je het van maand tot maand. helft gaat toch weer uitgesteld worden
Ik heb het ook hoor. Altijd streetfighter fan geweest en nooit de 3D fighters getrokken. Kans is erg groot dat ik deze ook haal. De stijl en de art zijn echt geweldig! Ooit deze geniale trailer gezien!!? http://www.gametrailers.com/player/26535.htmlquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:18 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hou normaal niet zo van vechtspellen. Maar Streetfighter IV ziet er fantastisch uit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The Last Remnant en Blue Dragon 2. Summer 2008 release confirmedquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:20 schreef DJ_ het volgende:
wat een mooie kruisjes cyb , waar gaat het over ? waneer komt het uit ? trailer ?
blue dragon 2 heb ik niks mee als ik deel 1 niet heb geprobeerdquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
The Last Remnant en Blue Dragon 2. Summer 2008 release confirmed
3 uur is ook lang idd maar Mass Effect is het waard!quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:20 schreef Yankee_One het volgende:
potverdorie
vandaag Mass Effect 3 uur achter elkaar gespeeld ofzo. dat is voor mijn doen heeeel lang
De verloren zoon is terugquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:26 schreef existenz het volgende:
Dit topic gaat veels snel!
Geniaal!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
!!
ik heb geen zoon , alleen een dochterquote:
Dudequote:Op donderdag 7 februari 2008 22:16 schreef Strolie75 het volgende:
Yeah, area 3 boss verslagen bij Rez HD
Mag ik je nu aanraken?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:03 schreef piet_pelle het volgende:
Dude![]()
ik was te lui mijn Dreamcast aan te sluiten dus heb Rez maar weer gedownload, heb in een ruk tot en met level 5 uitgespeeld. Een eitje, wel een heel mooi eitje trouwens, de eindbaas van level 4 is echt gaming geschiedenis.
Fantastischquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:05 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb het ook hoor. Altijd streetfighter fan geweest en nooit de 3D fighters getrokken. Kans is erg groot dat ik deze ook haal. De stijl en de art zijn echt geweldig! Ooit deze geniale trailer gezien!!? http://www.gametrailers.com/player/26535.html
[ afbeelding ]
quote:Battlefield: Bad Company ligt midden juni in de winkels
Zopas heeft EA een lijst vrijgegeven met daarop wat games in combinatie met de datum waarop ze in de winkels te vinden zullen zijn. Opvallend is dat Battlefield: Bad Company, het spel dat voor de Playstation 3 en Xbox 360 werd ontwikkeld, nu eindelijk een definitieve releasedatum heeft gekregen: 19 juni 2008.
Daarnaast stond op de lijst te lezen dat er op diezelfde datum een Battlefield: Bad Company Limited Gold Edition zal verschijnen. Wat er precies in dit gelimiteerde pakket te vinden zal zijn is nog onduidelijk, maar hoogstwaarschijnlijk krijgen we op die vraag binnenkort een antwoord.
Nope het is niet echt een game voor mij!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:51 schreef kanna het volgende:
Iemand DMC4 al gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |