Gewoon kopen joh. Voor deskundig advies omtrent nieuwe aankopen staat AQuila altijd paraat. Gaat helemaal goedkomen dus!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:01 schreef RacerDKB het volgende:
Ik twijfel nog wel of ik een 360 zal halen..
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:12 schreef Wessiej het volgende:
Ik zou dat ding meteen kopen ipv dat gejank van Aquila aan te horen off course.
Ja maar ik wil nog dingen weten die ik hier niet vragen magquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gewoon kopen joh. Voor deskundig advies omtrent nieuwe aankopen staat AQuila altijd paraat. Gaat helemaal goedkomen dus!
Oh? PM me dan maarquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ik wil nog dingen weten die ik hier niet vragen mag
WTF hoe kan datquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Dark Messiah of Might and Magic: Elements Review
Gewoon halen Aquila, niemand houdt je tegen
Ik ben hier om jullie te helpen jongens! Dus wat Cyb zegt klopt idd als je gewoon checkt of een spel mijn keurmerk draagt dan weet je dat je goed zit!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gewoon kopen joh. Voor deskundig advies omtrent nieuwe aankopen staat AQuila altijd paraat. Gaat helemaal goedkomen dus!
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Games Radar: Lost Odyssey Review
Ze laten weinig over van het spel in hun oordeel.
- Ach gut, het is meer dan richten en op een knop duwen om te schieten.quote:You'll hate
- Battle systems are TOO complex
- Plot overshadows actual gameplay
- Load times of burning and death
Moest proesten,... alles wat hij kut vond aan het spel lijkt mij geweldigquote:Op zondag 10 februari 2008 09:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
- Ach gut, het is meer dan richten en op een knop duwen om te schieten.
- Er komen geen terroristen of bald space marines in voor.
- Erger dan Mass Effect kan het niet zijn.
Tis echt een spel voor fans van het genre,.... dat lees je hier duidelijk ook. Niet iedereen trekt dit maar mij lijkt het geweldigquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Games Radar: Lost Odyssey Review
Ze laten weinig over van het spel in hun oordeel.
Precies, het is gewoon een spel voor een bepaalde doelgroep. Ik kan me best voorstellen dat ADHD-kiddies dit spel niet trekken.quote:Op zondag 10 februari 2008 09:38 schreef Chocobo het volgende:
Tis echt een spel voor fans van het genre,.... dat lees je hier duidelijk ook. Niet iedereen trekt dit maar mij lijkt het geweldig
http://www.ugo.com/ugo/html/article/?id=18195
Hoe bedoel je eindelijk? Welke was de laatste volgens jou?quote:Op zondag 10 februari 2008 09:46 schreef Strolie75 het volgende:
Misschien wishfull thinking, maar ik begin best gehyped te worden over Star Wars: The Force Unleashed. Misschien eindelijk weer eens een goede Star Wars game?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door SToRM81 op 10-02-2008 12:22:43 ]PSN id: NL_SToRM
quote:Op zondag 10 februari 2008 12:14 schreef SToRM81 het volgende:
Is deze al gepost?
http://www.youtube.com/watch?v=VhO-OE931D4
kut neger , dat voel je je ook zwaar kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zijn de momenten wat later eindigd met de zin :
" and then turned the gun on himself "Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
KOTOR...en die was niet eens van LucasArts zelf.quote:Op zondag 10 februari 2008 11:40 schreef AQuila360 het volgende:
Hoe bedoel je eindelijk? Welke was de laatste volgens jou?
quote:Op zondag 10 februari 2008 12:14 schreef SToRM81 het volgende:
Is deze al gepost?
http://www.youtube.com/watch?v=VhO-OE931D4
Mijn vader vond die kei grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kereltje wordt echt wel een geflipte killer later!
Dan ben ik het met je eens!quote:KOTOR...en die was niet eens van LucasArts zelf
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
NG2quote:Op zondag 10 februari 2008 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
Bewegende beelden Ninja Gaiden 2 en Star Wars: The Force Unleasched
Ze hadden toen ook al een aantal tech-video's en die waren ook al best bruut. Goed over die force power uitwerkingen nagedacht!quote:Op zondag 10 februari 2008 13:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
NG2
Star Wars,..... damn dat zag er echt goed uitZal deze in de gaten houden!
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze hadden toen ook al een aantal tech-video's en die waren ook al best bruut. Goed over die force power uitwerkingen nagedacht!
Zitten er eigenlijk ook RPG elementen in? skills uitbouwen enz? Dat zou het voor mij wel leuker maken.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:16 schreef Wessiej het volgende:
Dat wordt een gruwelijk spel gewoon.
dat is wel en vereiste wil ik er uberhaupt over na denken hem aan te schaffenquote:Op zondag 10 februari 2008 13:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zitten er eigenlijk ook RPG elementen in? skills uitbouwen enz? Dat zou het voor mij wel leuker maken.
Een diep systeem vol met keuze's en shizzle dus?quote:Op zondag 10 februari 2008 13:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is wel en vereiste wil ik er uberhaupt over na denken hem aan te schaffen
en dan niet zo'n filter dun systeem dat geen ruk uitmaakt wat je leveld
maar een diep systeem vol met keuze's en stuff
Shizzle is een belangrijk element is íeder spel.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een diep systeem vol met keuze's en shizzle dus?
Deel hem eens uit dan!quote:Op zondag 10 februari 2008 11:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je eindelijk? Welke was de laatste volgens jou?
@ Exi: Die is helaas niet geldig omdat ik die moet uitdelen
Oud, slotje.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oud, slotje.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mafia 2!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverquote:Op zondag 10 februari 2008 17:09 schreef Chocobo het volgende:
Check het IGN interview van Star Wars The Force Unleashed,.... erg veel engines die de game sturen! Ziet er erg cool uit!
http://media.xbox360.ign.com/media/823/823667/vids_1.html
Die LE was in alle andere landen wel de moeite waard.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:25 schreef DooD het volgende:
Zojuist DMC4 uitgespeeld. Moet zeggen was een goede game alleen een beetje kort en geen multiplayer. Verder wat ook opvalt is dat ze ieder level 2x gebruiken. Ik zal het verhaal technisch maar niet uitleggen voor spoilers, maar dit vond ik erg goedkoop gedaan. Hetzelfde geldt voor de eindbazen die kom je ook meerdere keren tegen in de game. En verder was de limited edition niet zijn geld waard tegenover een normale editie.
Als ik een cijfer zou moeten geven is het een 8,5. Hoger dan dat klopt niet in mijn ogen. Ook dat er geen DLC in de planning staat of dat er geen multiplayer inzit recht vaardigt het niet om hoger dan dit cijfer te gaan. Ik had hem trouwens in 9,5 uur uit.
Hopen dat ze met deel 5 in een andere richting gaan.
Geef mij maar de Special Edition met de twee Big Gunsquote:Op zondag 10 februari 2008 22:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Die LE was in alle andere landen wel de moeite waard.
Daar kreeg je er een Bonus disc bij met de anime serie van DMC erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |