Hij gaat weinig toegevoegde waarde hebben voor de LOST-fans en de mensen die de serie niet kijken begrijpen waarschijnlijk geen hol van het verhaal of waarom het zo briljant isquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:49 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Lost: Via DomusIk wil die game echt spelen ik ben redelijk hyped nu!
Ben zwaar Lost fan, maar het spel zou het inderdaad van het verhaal moeten hebben. De gameplay ziet er teveel been there done that uit. En aangezien je de serie waarschijnlijk tot zeer zeker niet kan toppen qua verhaal houd het snel op. Ook graphics gezien is het geen prinsesje!quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij gaat weinig toegevoegde waarde hebben voor de LOST-fans en de mensen die de serie niet kijken begrijpen waarschijnlijk geen hol van het verhaal of waarom het zo briljant is
Ik ben dus heel bang dat deze game dus door beide groepen mensen niet goed gevonden gaat worden.
ik ook , hopelijk wordt die niet door de douane gepakt dan heb ik hem nog voor de europese releasequote:Op woensdag 6 februari 2008 00:27 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lost odyssey besteld,.... ben erg benieuwd
Ook besteld. Heerlijk, weer tegelijk een JRPG spelenquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:27 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Seizoen 2 moeten ze qua verhaal kunnen overtreffen.. daar gebeurde namelijk niksquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben zwaar Lost fan, maar het spel zou het inderdaad van het verhaal moeten hebben. De gameplay ziet er teveel been there done that uit. En aangezien je de serie waarschijnlijk tot zeer zeker niet kan toppen qua verhaal houd het snel op. Ook graphics gezien is het geen prinsesje!
Ik ben na seizoen 1 afgehaakt. Lost is typisch zo'n show zonder einde waar de schrijvers het verhaal gaandeweg bedenken.quote:Op woensdag 6 februari 2008 07:55 schreef Gamedemon het volgende:
Seizoen 2 moeten ze qua verhaal kunnen overtreffen.. daar gebeurde namelijk niks
Ziet er wel praat uit , dumpassquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:27 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ze zijn bij Seizoen 4 anders hard op weg naar een einde hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben na seizoen 1 afgehaakt. Lost is typisch zo'n show zonder einde waar de schrijvers het verhaal gaandeweg bedenken.
Ja, omdat de kijkcijfers flink gedaald zijn. Ik ben na The X-Files afgeknapt op shows waarbij op voorhand niet duidelijk is dat er een einde komt.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:24 schreef Gamedemon het volgende:
Nou ze zijn bij Seizoen 4 anders hard op weg naar een einde hoor.
ze hebben al aangekondigd dat er een einde komt.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, omdat de kijkcijfers flink gedaald zijn. Ik ben na The X-Files afgeknapt op shows waarbij op voorhand niet duidelijk is dat er een einde komt.
Maar, wat is er nu aan de hand op dat eiland dan?
quote:Presentation 8.0
The nondescript menu system is wholly JRPG in tradition. Clean, effective, easy to follow. Overall, the game also keeps UI to a minimum.
Graphics 9.0
Outstanding almost every respect - art direction, animation, textures, lighting. It is, unfortunately, hampered by framerate and screen-tearing.
Sound 7.0
Although the voice-acting is mostly solid, the score is forgettable. The environmental audio is excellent, however.
Gameplay 7.5
It all works - despite AI and balancing issues - but the real problem isn't the gameplay itself, but the concepts behind. It's all been done before.
Lasting Appeal 9.0
It's monsterously large, coming on four DVDs and more hours than is probably healthy - which is a good thing for JRPG fans. There's a lot of gameplay for your buck.
OVERALL 8.0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
Eerlijke review .. het is dus een combinatie van verschillende FF series.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:17 schreef DJ_ het volgende:
review van lost odyssey op ign
[..]
volledige artikel
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:42 schreef Bastard het volgende:
misschien moet ik nogmaals het vechtdeuntje horen om mn ballen naar binnen te laten trekken en het spel te laten liggen.
Spetters op mijn scherm van het proestenquote:
Inderdaad...quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben na seizoen 1 afgehaakt. Lost is typisch zo'n show zonder einde waar de schrijvers het verhaal gaandeweg bedenken.
Dat scheen battle-muziek van een special mode of level te zijn. Chech hier de echte battle-muziek en de sfeer-muziek,.... echt geweldig!!quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eerlijke review .. het is dus een combinatie van verschillende FF series.
Ik moet zeggen dat het mij qua verhaal en avontuur wel weer aan spreekt.. misschien moet ik nogmaals het vechtdeuntje horen om mn ballen naar binnen te laten trekken en het spel te laten liggen.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat scheen battle-muziek van een special mode of level te zijn. Chech hier de echte battle-muziek en de sfeer-muziek,.... echt geweldig!!
http://www.gamersyde.com/stream_5717_en.html
Pff, moet ik ook nog spelen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb na een lange game dip weereens Mass Effect gespeeld gisteren, ben op Feros bezig om die Thorian o.i.d. op te pikken, wel erg leuk ineens weer.
Het loopt een beetje langs het verhaal in de serie af maar er komt wel veel van terug maar je speelt wel mef een onbekend persoon dus je maakt toch ook wel weer andere dingen mee. En je moet ook foto's maken o.i.d maar hoe diep dat gaat weet ik nietquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij gaat weinig toegevoegde waarde hebben voor de LOST-fans en de mensen die de serie niet kijken begrijpen waarschijnlijk geen hol van het verhaal of waarom het zo briljant is
Ik ben dus heel bang dat deze game dus door beide groepen mensen niet goed gevonden gaat worden.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat scheen battle-muziek van een special mode of level te zijn. Chech hier de echte battle-muziek en de sfeer-muziek,.... echt geweldig!!
http://www.gamersyde.com/stream_5717_en.html
Hij krijgt pas de Rossdale Seal of Approval wanneer Desmond gesignaleerd wordt. Alleen die heb ik tot nu toe nog niet gezienquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het loopt een beetje langs het verhaal in de serie af maar er komt wel veel van terug maar je speelt wel mef een onbekend persoon dus je maakt toch ook wel weer andere dingen mee. En je moet ook foto's maken o.i.d maar hoe diep dat gaat weet ik niet![]()
Maar het wordt best een tof spel hoor. Ik deel hem nu alvast uit:
[ afbeelding ] Approved!
right brotherquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij krijgt pas de Rossdale Seal of Approval wanneer Desmond gesignaleerd wordt. Alleen die heb ik tot nu toe nog niet gezien. Lost zonder desmond is geen lost.
Dat is een flinke korten/aanbiedingquote:Microsoft gooit hd-dvd-uitbreiding Xbox 360 in de uitverkoop
Door Robin Vreuls, woensdag 6 februari 2008 14:00
Microsoft heeft de hd-dvd-speler van de Xbox 360 in de uitverkoop gedaan. Het bedrijf levert voor amper tachtig dollar niet alleen de speler, maar ook nog een coupon waarmee gratis vijf films besteld kunnen worden.
De Xbox 360-fabrikant biedt via Amazon voor omgerekend 54 euro een hd-dvd-speler met in totaal zes speelfilms aan, waarbij de film King Kong standaard in de doos zit. Ook Toshiba heeft deze coupon in de doos van al zijn standalone spelers en diverse interne hd-dvd-drives gestopt.
Toshiba heeft afgelopen zondag tijdens Super Bowl XLII een reclamespot uitgezonden waarin het bedrijf een hd-dvd-speler voor 149,99 dollar aanprijst. De finale van de American Football-competitie is het bestbekeken programma in de Verenigde Staten en adverteerders betalen grof geld voor een commercial van dertig seconden. Daarop concludeerden diverse sites dat Toshiba zich in de strijd tegen blu-ray met paniekvoetbal bezighoudt, maar het bedrijf ontkent dat: het zou om een geplande, op hdtv-bezitters gerichte commercial gaan.
Met de aankondiging dat Toshiba zijn hd-dvd-spelers in aanbieding gooit, zijn de verkopen van standalone hd-dvd-players aangetrokken. De reclamespot tijdens de Super Bowl en de aanbieding van de standalone speler voor Xbox 360 maken in elk geval duidelijk dat het consortium achter hd-dvd voorlopig nog niet van plan is om het bijltje erbij neer te gooien.
www.tweakers.net
opzich een koopje als dat in nederland ook zo was had ik hem gekocht omdat het gewoon geen geld is voor 5 hd films incl speler ookal zou ik hem alleen voor die 5 films gebruiken omdat blu-ray toch wel wintquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:09 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Dat is een flinke korten/aanbieding
Hier gewoon voor $179.99 hoor...quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:09 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Dat is een flinke korten/aanbieding
Die zijn helaas allemaal uit de lucht geknaldquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:45 schreef Reintji het volgende:
Zo, gelukt. Ace Combat 6 in the pocket. Is er nog een fok-squadron?
Kon de Engelse PAL/Asia versie niet laten liggen voor 35 euroquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:52 schreef DJ_ het volgende:
[..]
het spel lijkt me nu al interesanter dan ff12 , die viel mij toch echt tegen
gelukkig staat die al een tijdje in mijn pre-order lijst
De DLC laat je een nieuwe planeet verkennen. Een planeet waar de Batarians wonen. Dit ras heeft heeft een asteroïde station gekaapt en brengt het leven van enkele miljoenen wezens in gevaar. Commander Shephard is natuurlijk de reddende engel.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:43 schreef Haijo het volgende:
http://gamed.nl/view/37171
DLC voor Mass Effect!
Ik denk inderdaad dat het net zo groot wordt als een van de mainstory planeten. 90 minuten actie zeggen ze. Nou ja, voor 5 euro doe ik dat wel. Word het ongeveer een aflevering van een sci-fi serie itt tot de game die een film is.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De DLC laat je een nieuwe planeet verkennen. Een planeet waar de Batarians wonen. Dit ras heeft heeft een asteroïde station gekaapt en brengt het leven van enkele miljoenen wezens in gevaar. Commander Shephard is natuurlijk de reddende engel.
Ik miste die batarians al in het spel dus opzich kan dit leuk zijn. Maar wordt dan meer net zo iets als de mainstory planeten? of zoals 1 van die vele andere die echt crappy waren?
Ik koop nooit DLC maar nu twijfel ik er wel over![]()
Mass Effect GOTY 2007!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |