quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:02 schreef Chocobo het volgende:
DMC4 PS3 install versus 360 gameplay![]()
http://www.gamesradar.com(...)20080207153949250056
quote:Mass Effect DLC addertje
De Bioware game Mass Effect ging ondertussen al 1,6 miljoen keer over de toonbanken. Het spel scoorde daarmee beter dan verwacht en ook in de pers werd het positief onthaald. Hoog tijd voor een uitbreiding dus.
Eerder deze week brachten we het nieuws dat de eerste downloadable content voor Mass Effect zou gaan verschijnen. Voor 400 Microsoftpunten kunnen fans op 10 maart de eerste expansion downloaden.
De uitbreiding staat garant voor 90 minuten verse gameplay, echter, er zit een addertje onder het gras. Wie niet over voldoende savegames beschikt zal zich weer door de beginfase van de game moeten werken. Het spreekt voor zich dat galactic map in de USS Normandy beschikbaar moet zijn, alvorens je naar de nieuwe gebieden van de uitbreiding kunt reizen.
Gamers die de (slechte?) gewoonte hebben om met één savegame te werken zullen dus eerst de beginfase (Eden Prime - Citadel) moeten doorlopen alvorens ze van de expansion gebruik kunnen maken.
Die gehele DLC boeit me niet veel. Mass Effect was leuk maar vind het wel klaar en leuk zo,... wacht, mits ze de gameplay verbeteren, wel op deel 2 van de onvermijdelijke trilogie.quote:
Ik wil eerst weten hoe die 90 minuten er uit gaan zien. Ik wil wel een mainstory kwaliteit en geen slechte side mission kwaliteit.quote:
Was meer onder de indruk van die 2 gifjes die een kleine demonstratie van physics geven dan van al die screens,.... sinds begin 2007 zijn de screens niet echt veranderd,... Voelt meer aan als dezelfde screen(s) maar dan voor ons gemak uit een andere hoek genomen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:58 schreef Cyberia18 het volgende:
GTA IV.....
OH.....MY....FUCKING.....GOOOOOOOOOOOD!
Je moet toch wat om goedkoop in te willen cashen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die gehele DLC boeit me niet veel. Mass Effect was leuk maar vind het wel klaar en leuk zo,... wacht, mits ze de gameplay verbeteren, wel op deel 2 van de onvermijdelijke trilogie.
Ik ga het pas spelen in een vakantie niet als ik school heb in elk gevalquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:29 schreef Rossdale het volgende:
Ach, nog maar iets meer dan 2,5 maand
Oké...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:41 schreef jorienvdherik het volgende:
mwah, totaal geen sfeer vind ik.
en grafisch lelijk maarja
nou en , gta hoef ik toch nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:27 schreef AQuila360 het volgende:
Beter denk je niet te veel aan GTA want dan gaat het nog wel heel lang duren
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2: Demolition Featurette Gameplay
Hoe meer ik van de game krijg te zien hoe meer ik erover zit te denken om het spel toch aan te schaffen. Ik verwacht een import
Wat een BS. De spelduur staat in vehouding met de prijs.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je moet toch wat om goedkoop in te willen cashen.
Ik vind de speelduur erg karig voor 5 pleuroquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:00 schreef Haijo het volgende:
[..]
Wat een BS. De spelduur staat in vehouding met de prijs.
Maar als er DLC voor GTA IV komt sta je wel te juichen natuurlijk.
Anderhalf uur vind ik leuk hoor. Vooral het gewoon een grote mainstory planeet is. Okay, als het zo'n normale planeet is met een kutquestje is het gewoon oplichterij maar ik heb vertrouwen in Bioware in dat opizcht.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind de speelduur erg karig voor 5 pleuro
Ik vind alle DLC afzetterijquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:10 schreef Haijo het volgende:
[..]
Anderhalf uur vind ik leuk hoor. Vooral het gewoon een grote mainstory planeet is. Okay, als het zo'n normale planeet is met een kutquestje is het gewoon oplichterij maar ik heb vertrouwen in Bioware in dat opizcht.
Sluit hem eerst eens aan en down wat demo'squote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:35 schreef Julien het volgende:
Ik denk erover om deze XBOX 360 megabundel te kopen.
Wat zouden jullie mij aanraden om er bij te kopen?
Mooie bundel! Alleen bij Xboxhome.nl is die goedkoper en heb je keuze uit meerdere bundels. En ik zou er zowiezo een Play en Charge kit er bij kopen die is 18 euro en dan heb je geen batterijen meer nodig voor je controller.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:35 schreef Julien het volgende:
Ik denk erover om deze XBOX 360 megabundel te kopen.
Wat zouden jullie mij aanraden om er bij te kopen?
Was ook al sinds woensdag bekend ofzo.quote:
Als het noemenswaardige content is wel ja. Het aanschaffen van bijv. nieuwe kleding, jewelry etc. begin ik dus echt niet aan.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:00 schreef Haijo het volgende:
[..]
Maar als er DLC voor GTA IV komt sta je wel te juichen natuurlijk.
Treyarchquote:Call of Duty 5 bevestigd voor zes platformen
Goed nieuws vandaag voor liefhebbers van de Call of Duty serie, het vijfde deel is namelijk officieel bevestigd door uitgever Activision. De titel zal gaan verschijnen op maarliefst zes platformen: de PlayStation 3, Xbox 360, Nintendo DS, Nintendo Wii, PC en PlayStation 2. Het zat er natuurlijk al aan te komen gezien het succes van de vorige delen in de reeks, zo won Call of Duty 4: Modern Warfare hier op PlayStation Only de Game of the Year award.
Activision heeft het goede nieuws bekend gemaakt gedurende haar eerder genoemde telefonische conferentie, waarin ook een lijst nieuwe titels voor dit jaar vrijgegeven werd. Call of Duty 5 zou nog dit jaar moeten verschijnen.
nieuw jaar nieuwe COD , uitmelkings syndronequote:
Activision is de naam.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nieuw jaar nieuwe COD , uitmelkings syndrone
Bullshit.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:43 schreef AQuila360 het volgende:
Beelden van Saints Row 2 bij Gamekings Whoeeee
Huh? Maar daar zijn de graphics wél godsgruwelijk vet?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:47 schreef jorienvdherik het volgende:
die gaat gaaf worden
en het laadschermquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bullshit.
Ze laten niks meer dan de main menu zien! Nou wat een primeur zeg
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
''En je kijkt nu naar het moddervette logo van Saints Row''
Boris
Met de RRod die altijd dreigend boven elke 360 hangt zou ik het risico niet nemenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:54 schreef RacerDKB het volgende:
Kan je je 360 open maken zonder de warranty seal te verbreken? Want ik wil namelijk wat van die neon buizen erin doen, die heb ik toch over. Jaja ik ben pauper
Maar die seal gaat dus ALTIJD kapot als je hem openmaakt?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Met de RRod die altijd dreigend boven elke 360 hangt zou ik het risico niet nemen![]()
Gewoon in de wc inbouwen das veel toffer
Dreiging van een RRod is er altijd al is die wel minder bij de nieuwe 360's geloof ik!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar die seal gaat dus ALTIJD kapot als je hem openmaakt?
Slaat natuurlijk nergens op dat ze dat soort dingen op producten doen. Wat kan je nou doen als je dat ding open hebt gemaakt
En over dat RRoD, is er uberhaupt al een RRoD geweest bij een nieuw model (mobo, gpu fan)?
Ik heb het nog niet gehoord, maar post je ff als jij de eerste bent?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar die seal gaat dus ALTIJD kapot als je hem openmaakt?
Slaat natuurlijk nergens op dat ze dat soort dingen op producten doen. Wat kan je nou doen als je dat ding open hebt gemaakt
En over dat RRoD, is er uberhaupt al een RRoD geweest bij een nieuw model (mobo, gpu fan)?
Ik heb nog geen 360.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:22 schreef kanna het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gehoord, maar post je ff als jij de eerste bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |