Nou, niets vind ik wat kras, Z.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:40 schreef Z het volgende:
Er klopt niets van de titel.
Ja, dat zag ik ook, maar is het echt bezwaarlijk? Moet ik een topic report vragen, moderators gaan PM'en?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:49 schreef Z het volgende:
Volgorde-technisch gezien dan.
Ik was afwezigquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:07 schreef Gellius het volgende:
Inderdaad. Van de gekke dat we hier moderatoren moeten manen tot modereren. Moeten we niet naar een systeem waarbij we ten minste een jaarlijks functioneringsgesprek met onze moderators hebben?
Ik kon niemand bereiken voor de overdracht. Maar voor mijn vakantie eind deze maand zal ik een en ander tijdig regelenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:45 schreef Gellius het volgende:
[..]
En weer geen taken overgedragen, hm? 't Verval is algemeen.
Je hebt wel precies die correcties gemaakt die ik ook gemaakt zou hebben. Ik ben niet helemaal 100% vandaag, vandaar.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kon niemand bereiken voor de overdracht. Maar voor mijn vakantie eind deze maand zal ik een en ander tijdig regelen.
quote:Op maandag 4 februari 2008 13:24 schreef k_man het volgende:
Wil je mij vergeven, Liene? Ik was gisteren de hele dag op stap (filmfestival), dus niet in de gelegenheid je te feliciteren. Bij deze alsnog.
En doen jullie wel een beetje voorzichtig met de cookies?
Maar goed, het zal dus wel niet serieus bedoeld zijn geweest.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:20 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja hoor, maak je om ons geen zorgen.
quote:De gaai heeft een luide, hese roep, maar is ook in staat om het geluid van andere vogels zoals de buizerd te imiteren.
De Uil. Om er maar eens één te noemen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:43 schreef Gellius het volgende:
En bestaan er ook allegorische vogels??
A Christmas Carol zónder Bob Cratchit.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:30 schreef Frollo het volgende:
Beetje respect voor kantoorbedienden hè!
Zonder kantoorbedienden was er geen Russische literatuur geweest en ook Melvilles magistrale Bartleby was nooit geschreven geweest geworden.
Dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:16 schreef Gellius het volgende:
Nooit meer Slapen is geweldig.
Ik ben nog maar 11 hoofdstukken ver, maar ik denk dat dit boek ook wel eens tot mijn favorieten kan gaan behoren! Het is zo heerlijk geschreven!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:27 schreef Z het volgende:
Misschien wel mijn favoriete boek.
Hoi. Ik wilde je graag even laten weten dat je tegenwoordig een slechter humeur lijkt te hebben dan ik.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:39 schreef thaleia het volgende:
Ah, iemand met een nog slechter humeur dan ik. Ik voel me direct een stuk beter.
Ah, de liefde.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:43 schreef Lienekien het volgende:
De liefde, Frollo.
Je vergeet 'de'. Een cruciale toevoeging.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Liefde is ook maar een zesletterig woord hoor, jongens.
Wat vind je er nou van Liene, dat klaarblijkelijk niemand gelooft dat het Gerucht waar is? Wat moeten we daaruit concluderen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:43 schreef Lienekien het volgende:
De liefde, Frollo.
Nee. Maar ik heb het best leuk hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:57 schreef Gellius het volgende:
't Is niet meer goedgekomen begrijp ik, IR?
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb het best leuk hoor.
Daar moet ik op terug komen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:15 schreef Gellius het volgende:
In ieder geval: proleterig. Hoe is z'n zang?
Zo klinkt het hier ook. Maar er is dan ook daadwerkelijk iemand aan het boren bij de buren.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:45 schreef thaleia het volgende:
Nee op Pope dus. Het klinkt alsof er hier iemand dag en nacht met tussenpozen van twee seconden aan het boren is.
Dat zegt ie net!quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:19 schreef Lienekien het volgende:
En hoe is het met Z-je haar vocabulaire?
Dat vind ik typisch zo'n Donald Duck-iets hè. Zoiets wat je in het echt nooit ziet, alleen in Amerikaanse tekenfilms. Net als schoolboeken met een riem samenbinden om ze zo over de schouder te kunnen dragen.quote:
Mama, papa, ja, oooooo (zo van 'dat is mooi'). Bij mama en papa weet ze ook wel wat ze zegt denk ik, en bij 'oooo' ook.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:19 schreef Lienekien het volgende:
En hoe is het met Z-je haar vocabulaire?
Zonnebloempitten light dan.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:32 schreef Gellius het volgende:
Het is een meisje, frollo.
Ja, flauw. Ik weet het.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:33 schreef Lienekien het volgende:
Ooooooo, Gellius.
Voeg daar iets wat lijkt op tjoeketjoeketjoeke aan toe.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:29 schreef Z het volgende:
[..]
Mama, papa, ja, oooooo (zo van 'dat is mooi'). Bij mama en papa weet ze ook wel wat ze zegt denk ik, en bij 'oooo' ook.
Spannend. Veel plezier.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo. Over 2,5 uur ben ik Drs., dus ik denk dat ik voor die tijd maar heel veel domme dingen ga zeggen hier.
Ik heb even lopen twijfelen of ik puberaal genoeg was om geen pak aan te doen. En ja hoor, dat ben ik.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Spannend. Veel plezier.
Ik weet nog dat ik een nieuwe blouse had gekocht voor mijn buluitreiking. Daarna verpest in de was. Maar ik sta wel knap op de foto's.
Bedankt, maar aangezien er vandaag alleen hrr familie hrr aanwezig is zal dat zwaar worden. Zaterdag vindt het Walgelijk Grote Afstudeerfeest plaats, en dan wordt het natuurlijk wel KNALLUH.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:02 schreef Z het volgende:
Veel plezier gewenst IR.
Die tijden zijn dus voorgoed voorbijquote:<<IR|leren> nou kan ik weer ovreniwue bweihvbweohwe[wgj9srl
<plunk> .quote brak
<IR|leren> joajkpsdojhdphikl;p
Tof man!quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo. Over 2,5 uur ben ik Drs., dus ik denk dat ik voor die tijd maar heel veel domme dingen ga zeggen hier.
Haha, hoe kom je daaraan? En zoja, heb je nog meer?quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:07 schreef Gellius het volgende:
Gefeliciteerd, IR.
[..]
Die tijden zijn dus voorgoed voorbij.
Popequote:[20:56] <IR> Pope, je bent een meeloper.
[20:57] <POPE|HIERNIET> fuck you
[20:57] <POPE|HIERNIET> dikkop
[20:57] <Wolfje> slaan, Pope! Slaan!
[20:58] <POPE|HIERNIET> nee
[20:58] <IR> .quote 782
[20:58] <POPE|HIERNIET> ga weg man
[20:58] <Kameel> (#782) <IR|HIER> Maar ik heb al wel tegen Pope gezegd dat ie
z'n TYFUSKANKERHOMOFLIKKERNICHTENEBOLAMALARIARODEHONDMILTVUURBOFMAZELENPOKKENKOP
moest houden
[20:58] <IR> wel practisch als ik die zo bij de hand heb...
Als dat door de kameel komt wel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:53 schreef Frollo het volgende:
Is het raar dat ik nu een beetje aan Slauerhoff moet denken?
Ik kan je geruststellen: de kameel dromedaris was nu juist het enige dat me níét aan Slauerhoff deed denken.quote:
Ik deel die.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:41 schreef sigme het volgende:
In landen waar men dromedari gebruikt noemen ze die beesten gewoon kameel, is mijn ervaring.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:27 schreef plunk het volgende:
Gefeliciteerd, Drs. Ir. B!
..
[ afbeelding ]..
Groots en meeslepend leven zit er vanaf nu niet meer in IR!quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
. Plunk.
.
Maar goed, het was leuk, m'n begeleider had een hele mooie toespraak en ik heb het etentje met m'n familie overleefd, maar nu is het pas half 8 en voor m'n gevoel al heel laat, dus ik denk dat ik toch nog maar wat vrienden bel om wat te drinken. Ik heb helaas morgen om half 9 een belangrijke presentatie op m'n werk, dus echt losgaan zit er ook weer niet in.
Laat ik dat nou ook net gedacht hebben. Hopelijk staat of valt het niet met de lichtval.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:33 schreef Frollo het volgende:
Oeh, dat ziet er mooi uit! Moeten we maar net zulk licht hebben natuurlijk.
Nu je erover begint, ik herinner me inderdaad dat we meer dan eens midden in de nacht hebben lopen rondspoken. Het was ook veel te donker daar in dat bos.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:08 schreef Lienekien het volgende:
En het bed, dat lag dan zeker vreselijk beroerd?
Whehe, zoiets ja.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:12 schreef Gellius het volgende:
Jullie zaten in 1978!
Zo zou ik het niet noemen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:30 schreef Lienekien het volgende:
Pope.
Leg eens uit?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Zo zou ik het niet noemen.
Does this face look bothered?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:39 schreef Lienekien het volgende:
Nou ja. Soit. Whatevah. I ain't bothered.
Het denken over maakbaarheid sinds WO II.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:16 schreef Gellius het volgende:
Waar ging je scriptie over trouwens, IR?
Ik kan je 9,50 aanbieden of zo.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:41 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik wil ook graag werken. Wie biedt me een leuk loon?
Dat is nog best een leuk onderwerp. Politicologie, toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het denken over maakbaarheid sinds WO II.
Mag ik dan daarvoor rondspringen en kwijlend schreeuwen?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik kan je 9,50 aanbieden of zo.
Niet in mijn functie. Maar ik verdien ook wat meer.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:25 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Mag ik dan daarvoor rondspringen en kwijlend schreeuwen?
WAT MOET IK DOEN DAN?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Niet in mijn functie. Maar ik verdien ook wat meer.
Maar ik denk dat je er op de wekelijkse bedrijfsborrel wel mee wegkomt.
Zoiets?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:25 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
WAT MOET IK DOEN DAN?
JAM: Je bent een kak.
Reageer maar. En zeg maar dat je Eert kent. Dan mag je vast op gesprek komen. En dan kan je lekker veel GRATIS LUNCHEN. En vergeet de VRIJDAGMIDDAGBORREL niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Best leuk.
"en ik ben een dynamische jongen die graag deel wil uitmaken van een jong en snel groeiend bedrijf. En ik kan goed samenwerken in teams. En ik kan goed typen. En ik ken Eert"quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:45 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
"Hoi, ik wil graag solliciteren want en ik ken Eert".
Inderdaad. En die draagt kekke groene en soms turquoise overhemden.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:47 schreef LXIV het volgende:
GRATIS LUNCHEN! En gek doen op de koop toe!!
Ik ga ook solliciteren. En ik ken Eert en Jan-Willem.
(Er is altijd wel een Jan-Willem bij)
Ik ken iemand die daar werkt naast Eert, En ik ben er ook wel eens 'op gesprek' geweest.quote:
Oh nee! De Jan-Willems die ik ken zijn vrij groot en grof gebouwd. Ze dragen altijd een beetje ouderwetse spijkerbroeken en overhemden met ruitjes.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:56 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Inderdaad. En die draagt kekke groene en soms turquoise overhemden.
Serieus? Creeeeeeeeeepy.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 08:57 schreef Z het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar werkt naast Eert, En ik ben er ook wel eens 'op gesprek' geweest.
Je was op vakantie in Groningen en je werd ziek?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:42 schreef NoCigar het volgende:
Vanaf hier is Groningen verder weg dan Frankrijk, en zeker als je ziek terugmoet valt dat tegen. Kortom het was weer een aangename vakantie dit keer.
Z!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:37 schreef Z het volgende:
Liene.
Nouja, vakantie. In de vakantie (afgelopen week) hebben we daar een nachtje overnacht. (Was mijn idee ook niet, trouwens). En ik heb er niet geslapen aangezien net ik ziek wasquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je was op vakantie in Groningen en je werd ziek?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:44 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil het er niet over hebben.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:42 schreef JAM het volgende:
Zo ook mijn tante en ik kan je zeggen, Lien, het werkt nog ook!
Wordt hier nou gesuggereerd dat Lienekien de tante is van JAM?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:44 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil het er niet over hebben.
Ik ben gewoon ir. Veel toffer dan drs.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:40 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Drs. IR.
Ah, weer een nieuwe gerucht?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:41 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
[..]
Wordt hier nou gesuggereerd dat Lienekien de tante is van JAM?
Zou hij het daar dan zo druk mee hebben dat hij zijn afspraken niet nakomt?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Ah, weer een nieuwe gerucht?![]()
Maar ik blijf er nog even bij dat Liene de vriendin van dwerg is.
Zwijgen is instemmen he!quote:Op zondag 10 februari 2008 09:40 schreef Lienekien het volgende:
Ik houd wijselijk mijn mond.
Ik zag gisteren ook veel leuke vogels. Alleen jammer dat ze zo vluchtig van tak naar tak bewogen, ik heb ze niet echt goed op de foto gekregen.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:11 schreef Z het volgende:
Ik heb vandaag allemaal leuke vogeltjes gezien in het park, het is een voordeel dat er nig geen bladeren aan de bomen zitten.
Ja, erg mooi. Hoe kom je er overigens bji om zoiets te gaan lezen?quote:Op maandag 11 februari 2008 15:26 schreef Dreverhaven het volgende:
http://www.dbnl.org/tekst(...)04opre01_01_0009.htm
Dat inleidende stuk.![]()
ANNABEL! IK BEN NIEEEETS ZONDER JOU, ANNAAABEEEEL!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:54 schreef LXIV het volgende:
En in het bed van een 23-jarige, langbenige, blonde passante slapen dan?
Ik ben nog steeds blij dat ik ooit gestopt ben.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:16 schreef LXIV het volgende:
Het bevalt goed en kost me weinig moeite. Het was dat of de supersmoker.
Ja, ik ken dat gevoel. Ik heb dat ook ooit gedaan en ik moet zeggen: ik waardeer m'n rokertjes nu een stuk meer.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij dat ik ooit gestopt ben.
Hahaha.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:27 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, ik ken dat gevoel. Ik heb dat ook ooit gedaan en ik moet zeggen: ik waardeer m'n rokertjes nu een stuk meer.
WAT EEN DIJENKLETSER HÈ!quote:
Nee, Frollo, dat wist ik niet. Nu ja,- dat geeft dan ook gelijk een redelijke verklaring waarom men dat beest hier in Den Haag ook wel 'Turkse eend' noemt. Had jij daar weleens van gehoord - de Turkse eend - ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:48 schreef Frollo het volgende:
Wisten jullie dat de nijlgans eigenlijk een halfgans is?
[ link | afbeelding ]
Hardop? Waar andere mensen bij zijn?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:52 schreef Lienekien het volgende:
Ik zie wel eens een gans en dan zeg ik: wat ben jij een gekke eend! Telt dat?
Nee, daar had ik nog nooit van gehoord. Ik zal het je nog sterker vertellen, JAM, ik had nooit vermoed dat de nijlgans dan wel de Turkse eend überhaupt zo vaak onderwerp van gesprek is in het Haagse!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:50 schreef JAM het volgende:
[..]
Nee, Frollo, dat wist ik niet. Nu ja,- dat geeft dan ook gelijk een redelijke verklaring waarom men dat beest hier in Den Haag ook wel 'Turkse eend' noemt. Had jij daar weleens van gehoord - de Turkse eend - ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |