Voeg daar iets wat lijkt op tjoeketjoeketjoeke aan toe.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:29 schreef Z het volgende:
[..]
Mama, papa, ja, oooooo (zo van 'dat is mooi'). Bij mama en papa weet ze ook wel wat ze zegt denk ik, en bij 'oooo' ook.
Spannend. Veel plezier.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo. Over 2,5 uur ben ik Drs., dus ik denk dat ik voor die tijd maar heel veel domme dingen ga zeggen hier.
Ik heb even lopen twijfelen of ik puberaal genoeg was om geen pak aan te doen. En ja hoor, dat ben ik.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Spannend. Veel plezier.
Ik weet nog dat ik een nieuwe blouse had gekocht voor mijn buluitreiking. Daarna verpest in de was. Maar ik sta wel knap op de foto's.
Bedankt, maar aangezien er vandaag alleen hrr familie hrr aanwezig is zal dat zwaar worden. Zaterdag vindt het Walgelijk Grote Afstudeerfeest plaats, en dan wordt het natuurlijk wel KNALLUH.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:02 schreef Z het volgende:
Veel plezier gewenst IR.
Die tijden zijn dus voorgoed voorbijquote:<<IR|leren> nou kan ik weer ovreniwue bweihvbweohwe[wgj9srl
<plunk> .quote brak
<IR|leren> joajkpsdojhdphikl;p
Tof man!quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo. Over 2,5 uur ben ik Drs., dus ik denk dat ik voor die tijd maar heel veel domme dingen ga zeggen hier.
Haha, hoe kom je daaraan? En zoja, heb je nog meer?quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:07 schreef Gellius het volgende:
Gefeliciteerd, IR.
[..]
Die tijden zijn dus voorgoed voorbij.
Popequote:[20:56] <IR> Pope, je bent een meeloper.
[20:57] <POPE|HIERNIET> fuck you
[20:57] <POPE|HIERNIET> dikkop
[20:57] <Wolfje> slaan, Pope! Slaan!
[20:58] <POPE|HIERNIET> nee
[20:58] <IR> .quote 782
[20:58] <POPE|HIERNIET> ga weg man
[20:58] <Kameel> (#782) <IR|HIER> Maar ik heb al wel tegen Pope gezegd dat ie
z'n TYFUSKANKERHOMOFLIKKERNICHTENEBOLAMALARIARODEHONDMILTVUURBOFMAZELENPOKKENKOP
moest houden
[20:58] <IR> wel practisch als ik die zo bij de hand heb...
Als dat door de kameel komt wel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:53 schreef Frollo het volgende:
Is het raar dat ik nu een beetje aan Slauerhoff moet denken?
Ik kan je geruststellen: de kameel dromedaris was nu juist het enige dat me níét aan Slauerhoff deed denken.quote:
Ik deel die.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:41 schreef sigme het volgende:
In landen waar men dromedari gebruikt noemen ze die beesten gewoon kameel, is mijn ervaring.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:27 schreef plunk het volgende:
Gefeliciteerd, Drs. Ir. B!
..
[ afbeelding ]..
Groots en meeslepend leven zit er vanaf nu niet meer in IR!quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
. Plunk.
.
Maar goed, het was leuk, m'n begeleider had een hele mooie toespraak en ik heb het etentje met m'n familie overleefd, maar nu is het pas half 8 en voor m'n gevoel al heel laat, dus ik denk dat ik toch nog maar wat vrienden bel om wat te drinken. Ik heb helaas morgen om half 9 een belangrijke presentatie op m'n werk, dus echt losgaan zit er ook weer niet in.
Laat ik dat nou ook net gedacht hebben. Hopelijk staat of valt het niet met de lichtval.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:33 schreef Frollo het volgende:
Oeh, dat ziet er mooi uit! Moeten we maar net zulk licht hebben natuurlijk.
Nu je erover begint, ik herinner me inderdaad dat we meer dan eens midden in de nacht hebben lopen rondspoken. Het was ook veel te donker daar in dat bos.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:08 schreef Lienekien het volgende:
En het bed, dat lag dan zeker vreselijk beroerd?
Whehe, zoiets ja.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:12 schreef Gellius het volgende:
Jullie zaten in 1978!
Zo zou ik het niet noemen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:30 schreef Lienekien het volgende:
Pope.
Leg eens uit?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Zo zou ik het niet noemen.
Does this face look bothered?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:39 schreef Lienekien het volgende:
Nou ja. Soit. Whatevah. I ain't bothered.
Het denken over maakbaarheid sinds WO II.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:16 schreef Gellius het volgende:
Waar ging je scriptie over trouwens, IR?
Ik kan je 9,50 aanbieden of zo.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:41 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik wil ook graag werken. Wie biedt me een leuk loon?
Dat is nog best een leuk onderwerp. Politicologie, toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het denken over maakbaarheid sinds WO II.
Mag ik dan daarvoor rondspringen en kwijlend schreeuwen?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik kan je 9,50 aanbieden of zo.
Niet in mijn functie. Maar ik verdien ook wat meer.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:25 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Mag ik dan daarvoor rondspringen en kwijlend schreeuwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |