Zoals Gurgeh al over #filosofie zei:
quote:Verder zijn hier wat mooie quotes om mee te beginnen. Deze lijst is niet compleet, en probeert dat ook niet te zijn, maar het is zeker beter dan niks. Verzameld door
#filosofie is gewoon een kliek waar je 24 uur per dag bij aanwezig moet zijn. Anders *weet* je gewoon dat je iets geniaals gaat missen
Oja, modjes, dit topic moet hier blijven want het is hier wel duidelijk dat het om literatuur gaat
BeRserker:
quote:
Het intellectuele gehalte wordt gevaarlijk hoog hiero
time to bail out
quote:Speknek:
Laten we allemaal ons eigen falen zo uitbundig mogelijk vieren!![]()
quote:Koekepan:
maar het volk wil rijkdom en geen criminaliteit, dat kun je wel roepen maar heeft niets met pragmatisme te maken
quote:
Ik ben een gevallen puzzeldoos. Bezig met de stukjes bijelkaar te zoeken. Daarna pas kan het werk aan de puzzel beginnen.
quote:
Ik vind rechtse mensen gevaarlijk als ze over economie beginnen. Dat heb ik namelijk niet gehad en ik moet er nodig eens wat over lezen. Maar je kunt me in drie seconden het zwijgen opleggen als je dat doet
quote:Gurgeh:
Ik drink vaak whiskey als ik bij een vriend van me ben. En die is oud dus die mag dat.
quote:Oxazepam:
"Take me down to the paradise city where the girls are green and the grass is pretty."
quote:
ehhm, waarom zitten in dit channel eigenlijk over het algemeen oudere vrouwen en jongere mannen>
[Dit bericht is gewijzigd door I.R.Baboon op 30-01-2002 23:02]
topic 101010... 42 in binair.
quote:
sociaal darwinisme is gewoon een paradox
want er is niets sociaals aan
quote:En 't grappige is nog dat 101010 binair 11000101010010010 is.
Op woensdag 30 januari 2002 23:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Hoe ironisch.topic 101010... 42 in binair.
quote:Ik vind dit geen geniale quote.
Op woensdag 30 januari 2002 22:59 schreefI.R.Baboon
het volgende:
Oxazepam:ehhm, waarom zitten in dit channel eigenlijk over het algemeen oudere vrouwen en jongere mannen>
quote:wij wel
Op donderdag 31 januari 2002 02:14 schreef Oxazepam het volgende:[..]
Ik vind dit geen geniale quote.
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 23:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Hoe ironisch.topic 101010... 42 in binair.
quote:Klachten bij Gurgeh, complimenten bij mij.
Op donderdag 31 januari 2002 02:14 schreefOxazepam
het volgende:
[..]
Ik vind dit geen geniale quote.
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 22:59 schreef I.R.Baboon het volgende:Oja, modjes, dit topic moet hier blijven want het is hier wel duidelijk dat het om literatuur gaat
toch?
quote:het zijn ook geen logs, maar quotes
Op donderdag 31 januari 2002 13:02 schreef Tijn het volgende:
Chatlogs posten mag toch niet?
quote:
Oxazepam, je bent een slet!
quote:
Oxazepam, je bent een kutwijf!
quote:* She wants me.
Op donderdag 31 januari 2002 13:09 schreef Oxazepam het volgende:
Twee veel voorkomendegeniale
quotes van
zodiaque
:
[..]
[..]
quote:Logs, quotes, what's the difference?
Op donderdag 31 januari 2002 13:05 schreef zodiaque het volgende:[..]
het zijn ook geen logs, maar quotes
.
quote:Dat dit wel mag. En Hagelslag neemt een regeltje in z'n script op zodat je als je binnenkomt kan zien dat je quotes gebruikt kunnen worden voor dit topic..
Op donderdag 31 januari 2002 13:16 schreef Tijn het volgende:[..]
Logs, quotes, what's the difference?
Maargoed.. weer ontopic gaan.
quote:Dus als ik 500 achtereen volgende quotes plaats mag dat wel? Maar een chatlog niet? *niet snapt*
Op donderdag 31 januari 2002 13:19 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Dat dit wel mag. En Hagelslag neemt een regeltje in z'n script op zodat je als je binnenkomt kan zien dat je quotes gebruikt kunnen worden voor dit topic..
Maargoed.. weer ontopic gaan.
quote:Als jij een chatlog hebt met 500 geniale opmerkingen onder elkaar mag die hier geplaatst worden. Maar aangezien het over jou gaat....
Op donderdag 31 januari 2002 13:21 schreef Tijn het volgende:[..]
Dus als ik 500 achtereen volgende quotes plaats mag dat wel? Maar een chatlog niet? *niet snapt*
quotes,logs...pff
Only boring people get bored...
quote:Het gaat om 'geniale' quotes, 1 of 2 regels, die op zichzelf staan. Dat is heel wat anders dan een chatlog waarbij complete conversaties te volgen zijn. Dat lijkt me niet zo moeilijk te snappen.
Dus als ik 500 achtereen volgende quotes plaats mag dat wel? Maar een chatlog niet? *niet snapt*
En nu, zoals I.R.Baboon al zei: Weer on-topic. Zaniken over wat wel en niet mag en daar oeverloos over ouwebetten doe je maar ergens anders.
Hagelslag:
quote:
Spreek in dit kanaal uitstuitend over dingen die je weet, je zou 's Koekepan tegen kunnen komen!
quote:Als het 500 geniale quotes zijn wel.
quote:
Wat is het Internet toch mooi.
En niet te vergeten Wolfje:
quote:
3<15Wolfje3> als ik iemand wil bannen druk ik altijd op dat kruisje in de rechterbovenhoek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |