Nou, niets vind ik wat kras, Z.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:40 schreef Z het volgende:
Er klopt niets van de titel.
Ja, dat zag ik ook, maar is het echt bezwaarlijk? Moet ik een topic report vragen, moderators gaan PM'en?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:49 schreef Z het volgende:
Volgorde-technisch gezien dan.
Ik was afwezigquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:07 schreef Gellius het volgende:
Inderdaad. Van de gekke dat we hier moderatoren moeten manen tot modereren. Moeten we niet naar een systeem waarbij we ten minste een jaarlijks functioneringsgesprek met onze moderators hebben?
Ik kon niemand bereiken voor de overdracht. Maar voor mijn vakantie eind deze maand zal ik een en ander tijdig regelenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:45 schreef Gellius het volgende:
[..]
En weer geen taken overgedragen, hm? 't Verval is algemeen.
Je hebt wel precies die correcties gemaakt die ik ook gemaakt zou hebben. Ik ben niet helemaal 100% vandaag, vandaar.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kon niemand bereiken voor de overdracht. Maar voor mijn vakantie eind deze maand zal ik een en ander tijdig regelen.
quote:Op maandag 4 februari 2008 13:24 schreef k_man het volgende:
Wil je mij vergeven, Liene? Ik was gisteren de hele dag op stap (filmfestival), dus niet in de gelegenheid je te feliciteren. Bij deze alsnog.
En doen jullie wel een beetje voorzichtig met de cookies?
Maar goed, het zal dus wel niet serieus bedoeld zijn geweest.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:20 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja hoor, maak je om ons geen zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |