Nou, niets vind ik wat kras, Z.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:40 schreef Z het volgende:
Er klopt niets van de titel.
Ja, dat zag ik ook, maar is het echt bezwaarlijk? Moet ik een topic report vragen, moderators gaan PM'en?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:49 schreef Z het volgende:
Volgorde-technisch gezien dan.
Ik was afwezigquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:07 schreef Gellius het volgende:
Inderdaad. Van de gekke dat we hier moderatoren moeten manen tot modereren. Moeten we niet naar een systeem waarbij we ten minste een jaarlijks functioneringsgesprek met onze moderators hebben?
Ik kon niemand bereiken voor de overdracht. Maar voor mijn vakantie eind deze maand zal ik een en ander tijdig regelenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:45 schreef Gellius het volgende:
[..]
En weer geen taken overgedragen, hm? 't Verval is algemeen.
Je hebt wel precies die correcties gemaakt die ik ook gemaakt zou hebben. Ik ben niet helemaal 100% vandaag, vandaar.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kon niemand bereiken voor de overdracht. Maar voor mijn vakantie eind deze maand zal ik een en ander tijdig regelen.
quote:Op maandag 4 februari 2008 13:24 schreef k_man het volgende:
Wil je mij vergeven, Liene? Ik was gisteren de hele dag op stap (filmfestival), dus niet in de gelegenheid je te feliciteren. Bij deze alsnog.
En doen jullie wel een beetje voorzichtig met de cookies?
Maar goed, het zal dus wel niet serieus bedoeld zijn geweest.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:20 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja hoor, maak je om ons geen zorgen.
quote:De gaai heeft een luide, hese roep, maar is ook in staat om het geluid van andere vogels zoals de buizerd te imiteren.
De Uil. Om er maar eens één te noemen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:43 schreef Gellius het volgende:
En bestaan er ook allegorische vogels??
A Christmas Carol zónder Bob Cratchit.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:30 schreef Frollo het volgende:
Beetje respect voor kantoorbedienden hè!
Zonder kantoorbedienden was er geen Russische literatuur geweest en ook Melvilles magistrale Bartleby was nooit geschreven geweest geworden.
Dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:16 schreef Gellius het volgende:
Nooit meer Slapen is geweldig.
Ik ben nog maar 11 hoofdstukken ver, maar ik denk dat dit boek ook wel eens tot mijn favorieten kan gaan behoren! Het is zo heerlijk geschreven!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:27 schreef Z het volgende:
Misschien wel mijn favoriete boek.
Hoi. Ik wilde je graag even laten weten dat je tegenwoordig een slechter humeur lijkt te hebben dan ik.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:39 schreef thaleia het volgende:
Ah, iemand met een nog slechter humeur dan ik. Ik voel me direct een stuk beter.
Ah, de liefde.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:43 schreef Lienekien het volgende:
De liefde, Frollo.
Je vergeet 'de'. Een cruciale toevoeging.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Liefde is ook maar een zesletterig woord hoor, jongens.
Wat vind je er nou van Liene, dat klaarblijkelijk niemand gelooft dat het Gerucht waar is? Wat moeten we daaruit concluderen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:43 schreef Lienekien het volgende:
De liefde, Frollo.
Nee. Maar ik heb het best leuk hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:57 schreef Gellius het volgende:
't Is niet meer goedgekomen begrijp ik, IR?
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb het best leuk hoor.
Daar moet ik op terug komen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:15 schreef Gellius het volgende:
In ieder geval: proleterig. Hoe is z'n zang?
Zo klinkt het hier ook. Maar er is dan ook daadwerkelijk iemand aan het boren bij de buren.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:45 schreef thaleia het volgende:
Nee op Pope dus. Het klinkt alsof er hier iemand dag en nacht met tussenpozen van twee seconden aan het boren is.
Dat zegt ie net!quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:19 schreef Lienekien het volgende:
En hoe is het met Z-je haar vocabulaire?
Dat vind ik typisch zo'n Donald Duck-iets hè. Zoiets wat je in het echt nooit ziet, alleen in Amerikaanse tekenfilms. Net als schoolboeken met een riem samenbinden om ze zo over de schouder te kunnen dragen.quote:
Mama, papa, ja, oooooo (zo van 'dat is mooi'). Bij mama en papa weet ze ook wel wat ze zegt denk ik, en bij 'oooo' ook.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:19 schreef Lienekien het volgende:
En hoe is het met Z-je haar vocabulaire?
Zonnebloempitten light dan.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:32 schreef Gellius het volgende:
Het is een meisje, frollo.
Ja, flauw. Ik weet het.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:33 schreef Lienekien het volgende:
Ooooooo, Gellius.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |