Zie zijn college stats bij de Gophers (sorry PP)quote:Op maandag 4 februari 2008 01:02 schreef Terreros85 het volgende:
Hoe goed zou Maroney zijn in een kutteam. Dat vraag ik me vaak af als ik die Maroney zie spelen
Gostkowski heeft geld op de Giantsquote:Op maandag 4 februari 2008 01:04 schreef Playmaker het volgende:
Volgende posession word al meteen belangrijk voor de Giants....
Omdat je een receiver niet (duidelijk) mag hinderen wanneer de ball geworpen wordt.... en dat deed die Giant dus welquote:Op maandag 4 februari 2008 01:03 schreef Appeltjesmoes het volgende:
ben niet zo bekend met de regels; waarom kregen de patriots nou een penalty?
Die kan je morgen allemaal downloaden. Tijdens half-time gooi ik even een streampje aanquote:Op maandag 4 februari 2008 01:06 schreef Colplay het volgende:
He Popolon, hoe zijn de commercials in de VS? Al wat gezien wat de moeite waard is?
Er zitten wel wat grappige tussen, nog geen toppers gezien.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:06 schreef Colplay het volgende:
He Popolon, hoe zijn de commercials in de VS? Al wat gezien wat de moeite waard is?
Een leuke godaddy.com of zoquote:Op maandag 4 februari 2008 01:06 schreef Colplay het volgende:
Maar sluit hem nu beter afquote:Op maandag 4 februari 2008 01:07 schreef Playmaker het volgende:
Nou kom op Eli!Kom maar weer met een lange drive...
Candice Michelle?quote:
pass was goed volgens mij ja...quote:Op maandag 4 februari 2008 01:13 schreef Colplay het volgende:
Die pass was toch te vangen leek mij zo.
optimistquote:Op maandag 4 februari 2008 01:13 schreef Playmaker het volgende:
Yep,game over!!
realistquote:
en hij heeft een geweldige naamquote:Op maandag 4 februari 2008 01:18 schreef Playmaker het volgende:
RW McQuarters is toch wel een aardige punt returner
Een goed uitgevoerde screen is so sweeeet, die D-line man die vol gas voorbioj de o-line rennen en dan de ball over hun hoofd zien gaan *shit*... run the other way...quote:Op maandag 4 februari 2008 01:16 schreef Bendoverp het volgende:
De Pats hebben altijd wel mooie 'fakes' (playactions, screens, fleaflickers etc).
Nergens van daarom mag in de half time showquote:Op maandag 4 februari 2008 01:18 schreef Terreros85 het volgende:
ik ben maar 22, maar waar moet ik Tom Petty van kennen?
Mary Jane's Last Dance is een mega hit... maar vooral in de VS heel groot (met of zonder the Heartbreakers)quote:Op maandag 4 februari 2008 01:18 schreef Terreros85 het volgende:
ik ben maar 22, maar waar moet ik Tom Petty van kennen?
Net zoiets als d eDave MAtthews Band, in NL kent bijna niemand ze. HUGE in de VS.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:20 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Mary Jane's Last Dance is een mega hit... maar vooral in de VS heel groot (met of zonder the Heartbreakers)
In de VS kent niemand Borsatoquote:Op maandag 4 februari 2008 01:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Net zoiets als d eDave MAtthews Band, in NL kent bijna niemand ze. HUGE in de VS.
Frickin fumble.
Inderdaad.... Dave matthews is wel briljant trouwensquote:Op maandag 4 februari 2008 01:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Net zoiets als d eDave MAtthews Band, in NL kent bijna niemand ze. HUGE in de VS.
Frickin fumble.
Ook kleine dingetjes zoals een playaction gevolgd door een screen (wat je net zeg).quote:Op maandag 4 februari 2008 01:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Een goed uitgevoerde screen is so sweeeet, die D-line man die vol gas voorbioj de o-line rennen en dan de ball over hun hoofd zien gaan *shit*... run the other way...
Oftwel het is weer do or die time voor the Giantsquote:Op maandag 4 februari 2008 01:23 schreef Colplay het volgende:
Pats weer in de aanval. Come on Defense.
inderdaadquote:Op maandag 4 februari 2008 01:23 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Inderdaad.... Dave matthews is wel briljant trouwens
Je kan je hele stad zien?quote:Op maandag 4 februari 2008 01:24 schreef PirE het volgende:
Weinig superbowl-kijkers in mijn stad. Zie alleen in een flat (penthouse) nog licht branden. De rest ligt op 1 oor.
Die is DateTV of Paranormale TV aan het kijken?quote:Op maandag 4 februari 2008 01:24 schreef PirE het volgende:
Weinig superbowl-kijkers in mijn stad. Zie alleen in een flat (penthouse) nog licht branden. De rest ligt op 1 oor.
script voor playcalling:quote:Op maandag 4 februari 2008 01:24 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Oftwel het is weer do or die time voor the Giants
quote:
Football kan soms zo eenvoudig zijn!quote:Op maandag 4 februari 2008 01:28 schreef Guard het volgende:
[..]
script voor playcalling:
If the Giants want to win:
a) they have to score here
b) they need a stop here
If Giants have the ball: repeat a)
If Patriots have the ball: repeat b)
reset after commercial
Ik woon niet in Amsterdamquote:
Ik zit nog steeds te wachten op een belletje van Fox, of ik Aikman niet kan komen vervangen... mijn clichees zijn minstens zo goedquote:Op maandag 4 februari 2008 01:29 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Football kan soms zo eenvoudig zijn!
Nr 199 van de 200 draft?quote:Op maandag 4 februari 2008 01:32 schreef Terreros85 het volgende:
Nummer 250 van de afgelopen draft. Wie had dat gedacht
Wat zou Reuben Droughns nu aan het doen zijn aan de Giants sideline?quote:Op maandag 4 februari 2008 01:32 schreef Terreros85 het volgende:
Nummer 250 van de afgelopen draft. Wie had dat gedacht
Whoa liever 10 yards terug dan een turn overquote:Op maandag 4 februari 2008 01:36 schreef Playmaker het volgende:
Weer een stomme stomme penalty!
Welke Manning?quote:Op maandag 4 februari 2008 01:36 schreef Guard het volgende:
Manning is ineens de Manning van de play-offs in voorgaande jaren
Ik denk moeders.quote:
Does that really matter (last year's pereformance by Peyton excluded)?quote:
Die grap van Peyton over zijn moeder in SNL blijft leukquote:
je mag niet verwachten dat de defense de patriots af blijft stoppen. Je zult zelf toch ook meer punten moeten scoren.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:37 schreef Playmaker het volgende:
Eli vraagt om problemen...
quote:Op maandag 4 februari 2008 01:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan zou je idd niet in een vet huis wonen zoals ik
AH-karretje + TV-doos = Woonwagenquote:Op maandag 4 februari 2008 01:40 schreef PirE het volgende:
[..]
![]()
. De huizen hier zijn niet zo duur, dus je hebt al snel een groot huis.
Woonwagens kosten net zoveel als een karretje bij de AH
Is het al oktober?quote:Op maandag 4 februari 2008 01:43 schreef Guard het volgende:
Moet toch zeggen dat de SB eenb stuk minder leuk is om te kijken als je niet echt een favoriet hebt...
Ik bedoel het had ook een regular season game kunnen zijn , heb niet echt een SB gevoel
Helaasch nog niet... Binnenkort maar weer AFL kijken (geen NFLE meerquote:
Ik dacht even dat je Ozzie rules bedoelde.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Helaasch nog niet... Binnenkort maar weer AFL kijken (geen NFLE meer)
ik heb twee maanden rust. Daarna honkbal!quote:Op maandag 4 februari 2008 01:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Helaasch nog niet... Binnenkort maar weer AFL kijken (geen NFLE meer)
Ik ben ook helemaal neutraal. Ik gun ze het allebei nietquote:Op maandag 4 februari 2008 01:43 schreef Guard het volgende:
Moet toch zeggen dat de SB eenb stuk minder leuk is om te kijken als je niet echt een favoriet hebt...
Ik bedoel het had ook een regular season game kunnen zijn , heb niet echt een SB gevoel
1 maandje relatieve rust, daarna March Madnessquote:Op maandag 4 februari 2008 01:48 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
ik heb twee maanden rust. Daarna honkbal!
had toch 2 goeie ballen gevangenquote:Op maandag 4 februari 2008 01:52 schreef Guard het volgende:
Hmm die Steve Smith krijgt denk ik niet meer veel ballen zijn kant op in de tweede helft...
hehehe, ze kunnen allebei nog winnen.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:53 schreef jmac het volgende:
Pffff vind het pretty boring. HT show kijken en dan lekker slapen,
en vervolgens laat ie er twee vallen, en tipt ie er een naar een DB....quote:Op maandag 4 februari 2008 01:54 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
had toch 2 goeie ballen gevangen
BBC zend 't toch ook uit zeiden zequote:Op maandag 4 februari 2008 01:55 schreef Guard het volgende:
effe switchen naar NASN, wil natuurlijk wel Alicia zien
quote:Op maandag 4 februari 2008 01:58 schreef Playmaker het volgende:
Had Alicia niet beter ook het volkslied kunnen zingen??
Mietje.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:53 schreef jmac het volgende:
Pffff vind het pretty boring. HT show kijken en dan lekker slapen,
Niet NFL-kenners/kijkers kijken meer voor het spektakel/de scores.. Niet voor het tactische spel e..dquote:
lol zag ik ook maar toch vind ik de patriots beterquote:Op maandag 4 februari 2008 02:02 schreef Guard het volgende:
die Time of posession voor de Giants... bijna 2:1
Ik denk ze liever gewoon met een 21-3 voorsprong naar de kleedkamer gaan. We spelen hier niet om de knikkers.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:02 schreef rblommers het volgende:
ik heb toch nog steeds het gevoel dat de patriots een beetje zo zijn als een kat die met zijn eten speelt.
Zo ziet het niet uit. Brady krijgt klappen.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:02 schreef rblommers het volgende:
ik heb toch nog steeds het gevoel dat de patriots een beetje zo zijn als een kat die met zijn eten speelt.
Nope das toch echt de Giants Defense die de Patriots het verrekte lastig maakt...quote:Op maandag 4 februari 2008 02:02 schreef rblommers het volgende:
En toch staan ze achter......De game plan zal niet veranderen in de second half Guard!quote:Op maandag 4 februari 2008 02:02 schreef Guard het volgende:
die Time of posession voor de Giants... bijna 2:1
Ik zat net even American Idol preview te kijkenquote:
ehm ze spelen juist wel om de knikkers... maar goed het is wel een goede partij, maar niet echt heel erg spectaculair, maar meestal gaat het de 2e helft wel los, dan zijn de ergste zenuwen weg en durven ze meer!quote:
Simon Cowellquote:Op maandag 4 februari 2008 02:05 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik zat net even American Idol preview te kijken
Ik denk dat Into The Great Wide Open de volgende is,quote:Op maandag 4 februari 2008 02:06 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie zijn nummer Refugee niet ?
Giants zullen toch snel moeten scoren, anders gaat het in het vierde kwart helemaal mis.. dan gaat Eli effe een paar int's extra gooienquote:Op maandag 4 februari 2008 02:04 schreef Playmaker het volgende:
[..]
En toch staan ze achter......De game plan zal niet veranderen in de second half Guard!
Volgens mij komen die gewoon van de Universiteit van Zonaquote:Op maandag 4 februari 2008 02:07 schreef jmac het volgende:
Die mensen bij 't podium hebben toch alleen een kaartje voor de HT show en mogen daarna weer oprotten toch?
jaloers??quote:Op maandag 4 februari 2008 02:09 schreef Guard het volgende:
wat staan daar allemaal jonge kipjes te springen voor zo'n "ouwe" vent
Je hoopte op Madness?quote:Op maandag 4 februari 2008 02:10 schreef Jasza het volgende:
Countryzooi maar opzich niet slecht alleen hoort het hier niet bij.
Country?quote:Op maandag 4 februari 2008 02:10 schreef Jasza het volgende:
Countryzooi maar opzich niet slecht alleen hoort het hier niet bij.
Allemaal potentiele natalee holloway`tjesquote:Op maandag 4 februari 2008 02:09 schreef Guard het volgende:
wat staan daar allemaal jonge kipjes te springen voor zo'n "ouwe" vent
Oei oeiquote:Op maandag 4 februari 2008 02:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Allemaal potentiele natalee holloway`tjes
Potentieel haaienvoerquote:Op maandag 4 februari 2008 02:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Allemaal potentiele natalee holloway`tjes
waarschijnlijk doelt ie op rap... helaas is de risicofactor van alles wat jonger is dan pak em beet een jaar of 45 te hoog voor de NFL......quote:
Denk dat de meeste rapliefhebbers geen kaartje voor de SB kunnen betalen.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:13 schreef Guard het volgende:
[..]
waarschijnlijk doelt ie op rap... helaas is de risicofactor van alles wat jonger is dan pak em beet een jaar of 45 te hoog voor de NFL......
Nope...volgend jaar Lynyrd Skynyrd!!!quote:Op maandag 4 februari 2008 02:12 schreef jmac het volgende:
Geef mij maar Paul Mccartney
Hehequote:Op maandag 4 februari 2008 02:13 schreef Guard het volgende:
[..]
waarschijnlijk doelt ie op rap... helaas is de risicofactor van alles wat jonger is dan pak em beet een jaar of 45 te hoog voor de NFL......
quote:Op maandag 4 februari 2008 02:16 schreef PirE het volgende:
popo, heb jij de Audi-reclame gezien??
Niks dr van. We willen football zien.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:15 schreef popolon het volgende:
Nu nog even 'Refugee'.
De meeste countryliefhebbers ook niet...quote:Op maandag 4 februari 2008 02:14 schreef Colplay het volgende:
[..]
Denk dat de meeste rapliefhebbers geen kaartje voor de SB kunnen betalen.
Ik hoopte stiekem op Last Dance With Mary Jane,quote:Op maandag 4 februari 2008 02:15 schreef popolon het volgende:
Nu nog even 'Refugee'.
Nipple technisch niet de meest logische keuzequote:
Dan moet ik huilen.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:17 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik hoopte stiekem op Last Dance With Mary Jane,.
Weet ik het het, ik weet niks van auto's.quote:
BBC, ARD, FOX etc.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:18 schreef Olmo het volgende:
Het zal al wel 10000 keer gevraagd zijn in dit topic. Excuseer dat ik niet alles teruglees.
Valt het ergens te volgen?
BBC2quote:Op maandag 4 februari 2008 02:18 schreef Olmo het volgende:
Het zal al wel 10000 keer gevraagd zijn in dit topic. Excuseer dat ik niet alles teruglees.
Ja dat lijkt me nogal wiedes hoe kunnen we er anders over praten... of dacht je dat we allemaal in het stadion zatenquote:Op maandag 4 februari 2008 02:18 schreef Olmo het volgende:
Tegenwoordig valt alles te volgens via streams op internet. Of misschien was het achter de decoder etc. Genoeg opties.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me nogal wiedes hoe kunnen we er anders over praten... of dacht je dat we allemaal in het stadion zaten
'Into the great wide open' is ook erg goed. Aanrader.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:20 schreef Terreros85 het volgende:
free falling wordt ff gedownload. Dat is wel een goed nummer en die herkende ik ook wel :p
Ik heb een IPhone!quote:Op maandag 4 februari 2008 02:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me nogal wiedes hoe kunnen we er anders over praten... of dacht je dat we allemaal in het stadion zaten
tijdens het seizoen moet ik het doen met illigale streampjes van 300 kquote:Op maandag 4 februari 2008 02:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Superplaat!quote:Op maandag 4 februari 2008 02:22 schreef popolon het volgende:
[..]
'Into the great wide open' is ook erg goed. Aanrader.
Waar woon jij joh, Spanbroek ?quote:Op maandag 4 februari 2008 02:22 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
tijdens het seizoen moet ik het doen met illigale streampjes van 300 k
Met een IPhone vanuit het stadionquote:Op maandag 4 februari 2008 02:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En ik een vriendin... wie wint er nu dan hé hé?!
Ik heb eigenlijk geen vriendin hoor
Omdat ie (veel) succes heeft...quote:Op maandag 4 februari 2008 02:26 schreef tong80 het volgende:
Waarom hebben sommigen zo'n hekel aan Brady ?
Of is dat een domme vraag ?
Dat vermoeden had ik alquote:
Tja, raar eigenlijk dat 'ie zo'n lelijke vrouw heeft.quote:
En best wel typisch Nederlands. Als je veel succes hebt ben je een lul.quote:
geen Nasn dus ik moet het doen met de mogelijkheden van het internetquote:Op maandag 4 februari 2008 02:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Waar woon jij joh, Spanbroek ?
Ja alleen in Nederland hebben er mensen een hekel aan Bradyquote:Op maandag 4 februari 2008 02:29 schreef popolon het volgende:
[..]
En best wel typisch Nederlands. Als je veel succes hebt ben je een lul.
Nee, ook in Andorra.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja alleen in Nederland hebben er mensen een hekel aan Brady
Een voorsprong zou echt lekker zijn,vooral met de manier waarop die defense staat te spelenquote:Op maandag 4 februari 2008 02:31 schreef popolon het volgende:
Nou Giants come on. Een snelle TD zou te mooi zijn.
Starters in all name teams zijn meestal bankzitters....quote:Op maandag 4 februari 2008 02:31 schreef Bendoverp het volgende:
Doen er eigenlijk nog All Name spelers mee?
Klopt. En in de Verenigde Staten is iedereen ook fan van de Yankees omdat ze goed waren in honkbal.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja alleen in Nederland hebben er mensen een hekel aan Brady
same here, 1 van de nadelen van zeelandquote:Op maandag 4 februari 2008 02:31 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
geen Nasn dus ik moet het doen met de mogelijkheden van het internet
En Eddie the Eaglequote:Op maandag 4 februari 2008 02:32 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
beetje net als Lance armstrong. Sporters die té goed zijn
het is hier wel, maar mijn ouders vinden het best zoquote:Op maandag 4 februari 2008 02:32 schreef PirE het volgende:
[..]
same here, 1 van de nadelen van zeeland![]()
gewoon een domme dure fout van NY....quote:Op maandag 4 februari 2008 02:38 schreef Colplay het volgende:
Patriots hebben weer mazzel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |