Jij ook hier?quote:Op maandag 4 februari 2008 00:45 schreef Reddiablo het volgende:
and he converts...
quote:Op maandag 4 februari 2008 00:48 schreef Colplay het volgende:
Heb er wel vertrouwen in. Brady heeft tot nu toe nog niets laten zien vandaag.
ja tuurlijk, dat zijn special tactics, dat snap je toch wel?quote:Op maandag 4 februari 2008 00:49 schreef Playmaker het volgende:
Lekkere special teams defense van de Giants....Je moet de Pats vooral good field position geven
post van het jaarquote:Op maandag 4 februari 2008 00:48 schreef Colplay het volgende:
Heb er wel vertrouwen in. Brady heeft tot nu toe nog niets laten zien vandaag.
ik snap er geen fokking coñho van, maar deze game is een monster torie!quote:Op maandag 4 februari 2008 00:52 schreef tong80 het volgende:
Lekker om jullie deskundige commentaar te lezen
Coño bedoel je?quote:Op maandag 4 februari 2008 00:53 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
ik snap er geen fokking coñho van, maar deze game is een monster torie!
oh wacht, verkeerde taal in een verkeerd topic
Mja, helaas...narrow escape...was een kansje om weer de aanval over te nemen...quote:Op maandag 4 februari 2008 00:54 schreef popolon het volgende:
Damn, 1st down .
Ze staan er hoor. 7-3 voor dequote:Op maandag 4 februari 2008 00:59 schreef Playmaker het volgende:
Nou,zet die 7 punten maar alvast op het scorebord....
Bedoel je dan dat ie meer kansen zou krijgen?quote:Op maandag 4 februari 2008 01:02 schreef Terreros85 het volgende:
Hoe goed zou Maroney zijn in een kutteam. Dat vraag ik me vaak af als ik die Maroney zie spelen
Nope das het enige wat ie het hele jaar heeft moeten doen PAT's kicken (en ik weet het, hij was mijn fantasyteam kicker)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |