Whoa liever 10 yards terug dan een turn overquote:Op maandag 4 februari 2008 01:36 schreef Playmaker het volgende:
Weer een stomme stomme penalty!
Welke Manning?quote:Op maandag 4 februari 2008 01:36 schreef Guard het volgende:
Manning is ineens de Manning van de play-offs in voorgaande jaren
Ik denk moeders.quote:
Does that really matter (last year's pereformance by Peyton excluded)?quote:
Die grap van Peyton over zijn moeder in SNL blijft leukquote:
je mag niet verwachten dat de defense de patriots af blijft stoppen. Je zult zelf toch ook meer punten moeten scoren.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:37 schreef Playmaker het volgende:
Eli vraagt om problemen...
quote:Op maandag 4 februari 2008 01:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan zou je idd niet in een vet huis wonen zoals ik
AH-karretje + TV-doos = Woonwagenquote:Op maandag 4 februari 2008 01:40 schreef PirE het volgende:
[..]
![]()
. De huizen hier zijn niet zo duur, dus je hebt al snel een groot huis.
Woonwagens kosten net zoveel als een karretje bij de AH
Is het al oktober?quote:Op maandag 4 februari 2008 01:43 schreef Guard het volgende:
Moet toch zeggen dat de SB eenb stuk minder leuk is om te kijken als je niet echt een favoriet hebt...
Ik bedoel het had ook een regular season game kunnen zijn , heb niet echt een SB gevoel
Helaasch nog niet... Binnenkort maar weer AFL kijken (geen NFLE meerquote:
Ik dacht even dat je Ozzie rules bedoelde.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Helaasch nog niet... Binnenkort maar weer AFL kijken (geen NFLE meer)
ik heb twee maanden rust. Daarna honkbal!quote:Op maandag 4 februari 2008 01:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Helaasch nog niet... Binnenkort maar weer AFL kijken (geen NFLE meer)
Ik ben ook helemaal neutraal. Ik gun ze het allebei nietquote:Op maandag 4 februari 2008 01:43 schreef Guard het volgende:
Moet toch zeggen dat de SB eenb stuk minder leuk is om te kijken als je niet echt een favoriet hebt...
Ik bedoel het had ook een regular season game kunnen zijn , heb niet echt een SB gevoel
1 maandje relatieve rust, daarna March Madnessquote:Op maandag 4 februari 2008 01:48 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
ik heb twee maanden rust. Daarna honkbal!
had toch 2 goeie ballen gevangenquote:Op maandag 4 februari 2008 01:52 schreef Guard het volgende:
Hmm die Steve Smith krijgt denk ik niet meer veel ballen zijn kant op in de tweede helft...
hehehe, ze kunnen allebei nog winnen.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:53 schreef jmac het volgende:
Pffff vind het pretty boring. HT show kijken en dan lekker slapen,
en vervolgens laat ie er twee vallen, en tipt ie er een naar een DB....quote:Op maandag 4 februari 2008 01:54 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
had toch 2 goeie ballen gevangen
BBC zend 't toch ook uit zeiden zequote:Op maandag 4 februari 2008 01:55 schreef Guard het volgende:
effe switchen naar NASN, wil natuurlijk wel Alicia zien
quote:Op maandag 4 februari 2008 01:58 schreef Playmaker het volgende:
Had Alicia niet beter ook het volkslied kunnen zingen??
Mietje.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:53 schreef jmac het volgende:
Pffff vind het pretty boring. HT show kijken en dan lekker slapen,
Niet NFL-kenners/kijkers kijken meer voor het spektakel/de scores.. Niet voor het tactische spel e..dquote:
lol zag ik ook maar toch vind ik de patriots beterquote:Op maandag 4 februari 2008 02:02 schreef Guard het volgende:
die Time of posession voor de Giants... bijna 2:1
Ik denk ze liever gewoon met een 21-3 voorsprong naar de kleedkamer gaan. We spelen hier niet om de knikkers.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:02 schreef rblommers het volgende:
ik heb toch nog steeds het gevoel dat de patriots een beetje zo zijn als een kat die met zijn eten speelt.
Zo ziet het niet uit. Brady krijgt klappen.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:02 schreef rblommers het volgende:
ik heb toch nog steeds het gevoel dat de patriots een beetje zo zijn als een kat die met zijn eten speelt.
Nope das toch echt de Giants Defense die de Patriots het verrekte lastig maakt...quote:Op maandag 4 februari 2008 02:02 schreef rblommers het volgende:
En toch staan ze achter......De game plan zal niet veranderen in de second half Guard!quote:Op maandag 4 februari 2008 02:02 schreef Guard het volgende:
die Time of posession voor de Giants... bijna 2:1
Ik zat net even American Idol preview te kijkenquote:
ehm ze spelen juist wel om de knikkers... maar goed het is wel een goede partij, maar niet echt heel erg spectaculair, maar meestal gaat het de 2e helft wel los, dan zijn de ergste zenuwen weg en durven ze meer!quote:
Simon Cowellquote:Op maandag 4 februari 2008 02:05 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik zat net even American Idol preview te kijken
Ik denk dat Into The Great Wide Open de volgende is,quote:Op maandag 4 februari 2008 02:06 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie zijn nummer Refugee niet ?
Giants zullen toch snel moeten scoren, anders gaat het in het vierde kwart helemaal mis.. dan gaat Eli effe een paar int's extra gooienquote:Op maandag 4 februari 2008 02:04 schreef Playmaker het volgende:
[..]
En toch staan ze achter......De game plan zal niet veranderen in de second half Guard!
Volgens mij komen die gewoon van de Universiteit van Zonaquote:Op maandag 4 februari 2008 02:07 schreef jmac het volgende:
Die mensen bij 't podium hebben toch alleen een kaartje voor de HT show en mogen daarna weer oprotten toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |