Whoa liever 10 yards terug dan een turn overquote:Op maandag 4 februari 2008 01:36 schreef Playmaker het volgende:
Weer een stomme stomme penalty!
Welke Manning?quote:Op maandag 4 februari 2008 01:36 schreef Guard het volgende:
Manning is ineens de Manning van de play-offs in voorgaande jaren
Ik denk moeders.quote:
Does that really matter (last year's pereformance by Peyton excluded)?quote:
Die grap van Peyton over zijn moeder in SNL blijft leukquote:
je mag niet verwachten dat de defense de patriots af blijft stoppen. Je zult zelf toch ook meer punten moeten scoren.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:37 schreef Playmaker het volgende:
Eli vraagt om problemen...
quote:Op maandag 4 februari 2008 01:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan zou je idd niet in een vet huis wonen zoals ik
AH-karretje + TV-doos = Woonwagenquote:Op maandag 4 februari 2008 01:40 schreef PirE het volgende:
[..]
![]()
. De huizen hier zijn niet zo duur, dus je hebt al snel een groot huis.
Woonwagens kosten net zoveel als een karretje bij de AH
Is het al oktober?quote:Op maandag 4 februari 2008 01:43 schreef Guard het volgende:
Moet toch zeggen dat de SB eenb stuk minder leuk is om te kijken als je niet echt een favoriet hebt...
Ik bedoel het had ook een regular season game kunnen zijn , heb niet echt een SB gevoel
Helaasch nog niet... Binnenkort maar weer AFL kijken (geen NFLE meerquote:
Ik dacht even dat je Ozzie rules bedoelde.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Helaasch nog niet... Binnenkort maar weer AFL kijken (geen NFLE meer)
ik heb twee maanden rust. Daarna honkbal!quote:Op maandag 4 februari 2008 01:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Helaasch nog niet... Binnenkort maar weer AFL kijken (geen NFLE meer)
Ik ben ook helemaal neutraal. Ik gun ze het allebei nietquote:Op maandag 4 februari 2008 01:43 schreef Guard het volgende:
Moet toch zeggen dat de SB eenb stuk minder leuk is om te kijken als je niet echt een favoriet hebt...
Ik bedoel het had ook een regular season game kunnen zijn , heb niet echt een SB gevoel
1 maandje relatieve rust, daarna March Madnessquote:Op maandag 4 februari 2008 01:48 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
ik heb twee maanden rust. Daarna honkbal!
had toch 2 goeie ballen gevangenquote:Op maandag 4 februari 2008 01:52 schreef Guard het volgende:
Hmm die Steve Smith krijgt denk ik niet meer veel ballen zijn kant op in de tweede helft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |