en hij heeft een geweldige naamquote:Op maandag 4 februari 2008 01:18 schreef Playmaker het volgende:
RW McQuarters is toch wel een aardige punt returner
Een goed uitgevoerde screen is so sweeeet, die D-line man die vol gas voorbioj de o-line rennen en dan de ball over hun hoofd zien gaan *shit*... run the other way...quote:Op maandag 4 februari 2008 01:16 schreef Bendoverp het volgende:
De Pats hebben altijd wel mooie 'fakes' (playactions, screens, fleaflickers etc).
Nergens van daarom mag in de half time showquote:Op maandag 4 februari 2008 01:18 schreef Terreros85 het volgende:
ik ben maar 22, maar waar moet ik Tom Petty van kennen?
Mary Jane's Last Dance is een mega hit... maar vooral in de VS heel groot (met of zonder the Heartbreakers)quote:Op maandag 4 februari 2008 01:18 schreef Terreros85 het volgende:
ik ben maar 22, maar waar moet ik Tom Petty van kennen?
Net zoiets als d eDave MAtthews Band, in NL kent bijna niemand ze. HUGE in de VS.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:20 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Mary Jane's Last Dance is een mega hit... maar vooral in de VS heel groot (met of zonder the Heartbreakers)
In de VS kent niemand Borsatoquote:Op maandag 4 februari 2008 01:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Net zoiets als d eDave MAtthews Band, in NL kent bijna niemand ze. HUGE in de VS.
Frickin fumble.
Inderdaad.... Dave matthews is wel briljant trouwensquote:Op maandag 4 februari 2008 01:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Net zoiets als d eDave MAtthews Band, in NL kent bijna niemand ze. HUGE in de VS.
Frickin fumble.
Ook kleine dingetjes zoals een playaction gevolgd door een screen (wat je net zeg).quote:Op maandag 4 februari 2008 01:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Een goed uitgevoerde screen is so sweeeet, die D-line man die vol gas voorbioj de o-line rennen en dan de ball over hun hoofd zien gaan *shit*... run the other way...
Oftwel het is weer do or die time voor the Giantsquote:Op maandag 4 februari 2008 01:23 schreef Colplay het volgende:
Pats weer in de aanval. Come on Defense.
inderdaadquote:Op maandag 4 februari 2008 01:23 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Inderdaad.... Dave matthews is wel briljant trouwens
Je kan je hele stad zien?quote:Op maandag 4 februari 2008 01:24 schreef PirE het volgende:
Weinig superbowl-kijkers in mijn stad. Zie alleen in een flat (penthouse) nog licht branden. De rest ligt op 1 oor.
Die is DateTV of Paranormale TV aan het kijken?quote:Op maandag 4 februari 2008 01:24 schreef PirE het volgende:
Weinig superbowl-kijkers in mijn stad. Zie alleen in een flat (penthouse) nog licht branden. De rest ligt op 1 oor.
script voor playcalling:quote:Op maandag 4 februari 2008 01:24 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Oftwel het is weer do or die time voor the Giants
quote:
Football kan soms zo eenvoudig zijn!quote:Op maandag 4 februari 2008 01:28 schreef Guard het volgende:
[..]
script voor playcalling:
If the Giants want to win:
a) they have to score here
b) they need a stop here
If Giants have the ball: repeat a)
If Patriots have the ball: repeat b)
reset after commercial
Ik woon niet in Amsterdamquote:
Ik zit nog steeds te wachten op een belletje van Fox, of ik Aikman niet kan komen vervangen... mijn clichees zijn minstens zo goedquote:Op maandag 4 februari 2008 01:29 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Football kan soms zo eenvoudig zijn!
Nr 199 van de 200 draft?quote:Op maandag 4 februari 2008 01:32 schreef Terreros85 het volgende:
Nummer 250 van de afgelopen draft. Wie had dat gedacht
Wat zou Reuben Droughns nu aan het doen zijn aan de Giants sideline?quote:Op maandag 4 februari 2008 01:32 schreef Terreros85 het volgende:
Nummer 250 van de afgelopen draft. Wie had dat gedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |