tijdens het seizoen moet ik het doen met illigale streampjes van 300 kquote:Op maandag 4 februari 2008 02:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me nogal wiedes hoe kunnen we er anders over praten... of dacht je dat we allemaal in het stadion zaten
Superplaat!quote:Op maandag 4 februari 2008 02:22 schreef popolon het volgende:
[..]
'Into the great wide open' is ook erg goed. Aanrader.
Waar woon jij joh, Spanbroek ?quote:Op maandag 4 februari 2008 02:22 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
tijdens het seizoen moet ik het doen met illigale streampjes van 300 k
Met een IPhone vanuit het stadionquote:Op maandag 4 februari 2008 02:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En ik een vriendin... wie wint er nu dan hé hé?!
Ik heb eigenlijk geen vriendin hoor
Omdat ie (veel) succes heeft...quote:Op maandag 4 februari 2008 02:26 schreef tong80 het volgende:
Waarom hebben sommigen zo'n hekel aan Brady ?
Of is dat een domme vraag ?
Dat vermoeden had ik alquote:
Tja, raar eigenlijk dat 'ie zo'n lelijke vrouw heeft.quote:
En best wel typisch Nederlands. Als je veel succes hebt ben je een lul.quote:
geen Nasn dus ik moet het doen met de mogelijkheden van het internetquote:Op maandag 4 februari 2008 02:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Waar woon jij joh, Spanbroek ?
Ja alleen in Nederland hebben er mensen een hekel aan Bradyquote:Op maandag 4 februari 2008 02:29 schreef popolon het volgende:
[..]
En best wel typisch Nederlands. Als je veel succes hebt ben je een lul.
Nee, ook in Andorra.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja alleen in Nederland hebben er mensen een hekel aan Brady
Een voorsprong zou echt lekker zijn,vooral met de manier waarop die defense staat te spelenquote:Op maandag 4 februari 2008 02:31 schreef popolon het volgende:
Nou Giants come on. Een snelle TD zou te mooi zijn.
Starters in all name teams zijn meestal bankzitters....quote:Op maandag 4 februari 2008 02:31 schreef Bendoverp het volgende:
Doen er eigenlijk nog All Name spelers mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |