Nee want het staat bol van zijn goede taalgebruik.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:19 schreef Sirolf het volgende:
'gezwogen'...?![]()
Nederlands is zeker z'n goeiste vak.
Nee hoor, hij is niet dom, maar hij zei wel 'gezwogen'quote:Op zondag 3 februari 2008 23:18 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
daarom alles bullshit, joran = niet dom
Hoe achterlijk kan je zijn.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:17 schreef Renesite het volgende:
Coma?
Ooooh!
In de zee ermee! Ze wou altijd al haaien zien!
Kuttopic.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:19 schreef GGMM het volgende:
[Live-uitzendingtopic] #1 De aftrap om 21:30u!
[Live-uitzendingtopic] #2
[Live-uitzendingtopic] #3 Joran heen en weer naar aruba
[Live-uitzendingtopic] #4 waar we begonnen met storing
[Live-uitzendingtopic] #5
[Live-uitzendingtopic] #6
[Live-uitzendingtopic] #7 Conjo swaaaaa, weet je?
HALLO!!
McKillem is stom.
ja dat dusquote:Op zondag 3 februari 2008 23:20 schreef henkde_j het volgende:
HUH INEENS HEEFT DE AUTO EEN LICHT INTERIEUR![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:19 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Eerder zei hij dat hij haar pols had gevoeld.
Weer een verzinsel dus.
We kijken naar de Taxi?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:20 schreef SunChaser het volgende:
Patrick kan wel een chaufeursdienst beginnen.
Heeft behoorlijk wat km's gereden ja.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:20 schreef SunChaser het volgende:
Patrick kan wel een chaufeursdienst beginnen.
Percies er zit ook best wel wat tijd tussen...quote:Op zondag 3 februari 2008 23:21 schreef Greys het volgende:
Hij ratelt zonder na te denken het hele verhaal steeds.
Dus het is niet verzonnen, want dan zou je moeten nadenken wat je ook alweer de vorige keer had gezegd.
Right?
Ah kommop, tover die schoenen tevoorschijn!
Verstopt bij de schoenen.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:21 schreef Whizzkith het volgende:
Waar is de climax dan?
Achter de antiquote:Op zondag 3 februari 2008 23:21 schreef Whizzkith het volgende:
Waar is de climax dan?
ja of een zwerver werd dolgelukkig wakker omdat er nieuwe schoenen bij zn bed lagen.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:21 schreef Greys het volgende:
Maar nog even... die ouders kunnen in de afgelopen drie dagen toch al lang die schoenen uit de put hebben gevist en verbrand?
Hey Whizzkith, dat is lang geleden.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:21 schreef Whizzkith het volgende:
Waar is de climax dan?
Met vrienden.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:21 schreef Terpentin07 het volgende:
Wel mooi daar op Aruba.Ga daar een keer naartoe, zonder vriendin.
In dat geval is Joran medeplichtig aan moord door haar in haar slaap in de zee te dumpen.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:22 schreef SunChaser het volgende:
Maar het mooie is dat Natalee blijkbaar gewoon dronken in diepe slaap was gevallen nadat ze was klaargekomen.
Omdat ze in zee is gedumpt toen ze nog leefdequote:Op zondag 3 februari 2008 23:21 schreef xFriendx het volgende:
Wat is er nou eigenlijk met die schoenen? Als ze gewoon 'overleden' is door een overdosis ofzow waarom gooi je dan je schoenen weg?
Het is een combi tussen die Taxi show bij de NCRV en RTL Travel!quote:Op zondag 3 februari 2008 23:22 schreef Dragonwizard het volgende:
Peter R. moet een travelprogramma presenteren...
Sorry, niet gezienquote:Op zondag 3 februari 2008 23:23 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Jonge, ik heb in deze reeks al 5x hoi tegen je gezegd
En de schoenen kunnen dat bevestigen?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Omdat ze in zee is gedumpt toen ze nog leefde
True.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:23 schreef 7eVeNL het volgende:
Volgens mij krijgt de term 'Coma-zuipen' vanaf vanavond een diepere betekenis...
Dan is het op zijn minst doodslag.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Omdat ze in zee is gedumpt toen ze nog leefde
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:23 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Het is een combi tussen die Taxi show bij de NCRV en RTL Travel!
Inderdaad.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:24 schreef L0t.. het volgende:
Ja natuurlijk sluit dat helemaal aan, hij woont daar, natuurlijk weet hij hoe het er daar uit ziet
jaha.... er is een strand, er zijn bomen!! Natuurlijk is hij schuldigquote:Op zondag 3 februari 2008 23:24 schreef L0t.. het volgende:
Ja natuurlijk sluit dat helemaal aan, hij woont daar, natuurlijk weet hij hoe het er daar uit ziet
mooie...... vind er niks mooi aanquote:Op zondag 3 februari 2008 23:22 schreef SunChaser het volgende:
Maar het mooie is dat Natalee blijkbaar gewoon dronken in diepe slaap was gevallen nadat ze was klaargekomen.
idd de zal haar wel een overdosis hebben gegeven of op een andere manier vermoord.. wie gaat nu een meid in zeedumpen die na een avondje zuipen trilt en dan stil ligt?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe achterlijk kan je zijn.![]()
En die stream kan je met SopCast openen, moet je even op googlen..
Dit is wel heel erg luguberquote:Op zondag 3 februari 2008 23:24 schreef dronkeykong het volgende:
Doodgetrap, bloed op schoen, Joran in paniek, Joran dumpt schoenen, hogere machten is zin vader, vist de schoenen op wat Greys ook al zegt en vernietigd deze.
Klaarrrrr
Het gaf wel een meerwaarde he?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Flikker toch op met het muzikale intermezzo.
Klopt. Maar dan ligt het er maar net aan in hoeverre je dit kan gebruiken. En of het ook daadwerkelijk waar is.quote:
en een spoortje baywatch daarnet!!!quote:Op zondag 3 februari 2008 23:23 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Het is een combi tussen die Taxi show bij de NCRV en RTL Travel!
Wat hij dus ook al gezegd heeft, dat hij alles verzonnen heeft.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:25 schreef cptmarco het volgende:
ik blijf toch met een onbevredigend gevoel achter, hij heeft geen enkel onafhankelijk bewijs dat het verhaal van Joran klopt... We hebben alleen zijn verhaal, en daarvan kan Joran blijven zeggen dat het een geintje was...
Ik denk dat moeders zo nog ff komt huilen?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:25 schreef McKillem het volgende:
Was dit het?
Ik kende hem alquote:Op zondag 3 februari 2008 23:26 schreef sbientje het volgende:
nieuw spreekwoord... als een kat om de hete brij heen draaien
Doet hij al sindsdat ik af en toe naar zijn uitzendingen kijk.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:25 schreef Janetje het volgende:
Zo hey, De Vries is niet bepaald vies van mensen dingen onder de neus wrijven he..
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Straks krijgen we ook nog James Blunt's Goodbye My Lover
het is zijn vriend JEWEETTOCHquote:Op zondag 3 februari 2008 23:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij heeft altijd gelogen, maar gelukkig voor Peter heeft hij al die talloze autoritjes geen enkele keer gelogen!
Joran heeft toch geen enkele belang bij om dit verhaal op te hangen, anders had hij het ook wel tegen Justitie kunnen vertellen....quote:Op zondag 3 februari 2008 23:25 schreef cptmarco het volgende:
ik blijf toch met een onbevredigend gevoel achter, hij heeft geen enkel onafhankelijk bewijs dat het verhaal van Joran klopt... We hebben alleen zijn verhaal, en daarvan kan Joran blijven zeggen dat het een geintje was...
Maar kom op zeg, hij ratelt achter elkaar door zonder na te denken wat hij ook alweer de vorige keer gezegd had. Zelfs al was ALLES een geintje, dan moet die jongen alsnog achter slot en grendel en in een dwangbuis.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:25 schreef cptmarco het volgende:
Hint @ Joran:quote:Op zondag 3 februari 2008 23:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat hij dus ook al gezegd heeft, dat hij alles verzonnen heeft.
Vandaar dat hij nu ondergedoken is.
en achterbank neukenquote:Op zondag 3 februari 2008 23:26 schreef Schuttingbeer het volgende:
Een voorbankgesprek
Maar kan een mooie scenario zijn.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:26 schreef sbientje het volgende:
nieuw spreekwoord... als een kat om de hete brij heen draaien
Iddquote:Op zondag 3 februari 2008 23:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij heeft altijd gelogen, maar gelukkig voor Peter heeft hij al die talloze autoritjes geen enkele keer gelogen!
En vergeet Pauw & Witteman niet.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En morgen ook weer zo'n nietszeggende uitzending bij HvN
SBS is ook net een boerderij met dat uitmelken
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:25 schreef Liquidootje het volgende:
Omg dat stukje moet een stagiaire bij sbs in elkaar hebben moeten zetten voor wat studiepunten
Tja, alles voor de kijkcijfers...quote:Op zondag 3 februari 2008 23:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En morgen ook weer zo'n nietszeggende uitzending bij HvN
SBS is ook net een boerderij met dat uitmelken
nog een scrabblewoordquote:Op zondag 3 februari 2008 23:26 schreef Schuttingbeer het volgende:
Een voorbankgesprek
En hoe zal mama reageren. Joran heeft de waarheid gesproken muv dat ze zich liet vingeren en dronken wasquote:Op zondag 3 februari 2008 23:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Doet 't wel, schijnbaar is 't in DE wat druk momenteel.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:27 schreef Renesite het volgende:
Sjowhan, jouw avatar werkt niet, maakt het topic traag
Tuurlijk kan het wel verzonnen zijn. Er zijn mensen in deze wereld die de hele boel aan elkaar liegen en in hun eigen verhalen gaan geloven. Voor die mensen is het niet zo moeilijk om zich aan die leugen vast te houden omdat ze er zelf in geloven of willen geloven.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:21 schreef Greys het volgende:
Hij ratelt zonder na te denken het hele verhaal steeds.
Dus het is niet verzonnen, want dan zou je moeten nadenken wat je ook alweer de vorige keer had gezegd.
Right?
Ah kommop, tover die schoenen tevoorschijn!
Sfeer impressie. Dit programma word u aangeboden door <insert reisorganisatie>quote:Op zondag 3 februari 2008 23:24 schreef dubidub het volgende:
Leuk filmpje. Wat is de bedoeling ervan?
Ja, laat ik als Joran zijnde eens een grapje uithalen en zeggen dat ik medeschuldig ben aan het lozen van een lijk, waarom zou hij dat verhaaltje ophangen als hij weet dat daar zeer zware consequenties voor hem uit zouden kunnen volgen.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Synchroom? Nee, nog nooit gedaanquote:Op zondag 3 februari 2008 23:27 schreef djkoelkast het volgende:
Loopt het geluid bij jullie wel synchroom?
Vind ik ookquote:Op zondag 3 februari 2008 23:28 schreef nightfall het volgende:
kan die gast straks ze'n rijbewijs inleveren omdat ie zat te blowen achter het stuur
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:27 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Maar kan een mooie scenario zijn.
Het is wachten dat Hollywood een film hierover gaat maken.
Natuurlijk wordt deze Natallee niet neergezet als een coke snuivende breezer slet
Dan moet ie alsnog in een dwangbuis. Twee, voor de zekerheid.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:28 schreef Cyan het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het wel verzonnen zijn. Er zijn mensen in deze wereld die de hele boel aan elkaar liegen en in hun eigen verhalen gaan geloven. Voor die mensen is het niet zo moeilijk om zich aan die leugen vast te houden omdat ze er zelf in geloven of willen geloven.
Patrick rijdt idd zonder gordel.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:28 schreef dome het volgende:
wanneer komt koos spee?
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:28 schreef nightfall het volgende:
kan die gast straks ze'n rijbewijs inleveren omdat ie zat te blowen achter het stuur
ja lachen, synchroon natuurlijk, typefoutje.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Synchroom? Nee, nog nooit gedaan
Als hij dit in een verhoorkamertje zou hebben gezegd was deze zaak allang gesloten. Dít IS zwaar bewijs.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:28 schreef tha_dark het volgende:
Het harde bewijs is zoals verwacht uitgebleven...
Precies, en telkens dat waarde hechten aan die stoere praat van Joran die duidelijk tegen die Patrick opkijkt.... Duidelijk dat hij het een en ander wat opblaast om indruk te maken op z'n nieuwe mattie.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:29 schreef L0t.. het volgende:
Ik blijf me echt verbazen dat iedereen die respectloosheid zo 'schokkend' vindt. Hoeveel kerels praten niet over vrouwen op deze manier, alsof domme hoeren die er slechts zijn om geneukt te worden.
Maar het is nou eenmaal niet in een verhoorkamertjequote:Op zondag 3 februari 2008 23:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als hij dit in een verhoorkamertje zou hebben gezegd was deze zaak allang gesloten. Dít IS zwaar bewijs.
ja idd.. al die linkse paupers die weer aan de kant van de dader staan..quote:Op zondag 3 februari 2008 23:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja, laat ik als Joran zijnde eens een grapje uithalen en zeggen dat ik medeschuldig ben aan het lozen van een lijk, waarom zou hij dat verhaaltje ophangen als hij weet dat daar zeer zware consequenties voor hem uit zouden kunnen volgen.
edit: Officier van Justitie zegt nu precies hetzelfde als mij.![]()
Je piept wel anders als hij het toevallig over jou zou hebben..quote:Op zondag 3 februari 2008 23:29 schreef L0t.. het volgende:
Ik blijf me echt verbazen dat iedereen die respectloosheid zo 'schokkend' vindt. Hoeveel kerels praten niet over vrouwen op deze manier, alsof domme hoeren die er slechts zijn om geneukt te worden.
*proest*quote:Op zondag 3 februari 2008 23:30 schreef dome het volgende:
PIEEETTEER THEEE VRIEEEESS: THEEE CAAASEE ISS ROUUUUND
*bwurkquote:Op zondag 3 februari 2008 23:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
ai hef a lot toe tel joe
SPOILERSquote:Op zondag 3 februari 2008 23:32 schreef SunChaser het volgende:
Breaking News!
Boer Jan verlaten door twee vrouwen
door onze redactie
AMSTERDAM - Boer Jan is verlaten door twee vrouwen. Ondanks een heerlijk bord boerenkool hebben de twee dames per acuut hun koffer gepakt. Yvon Jaspers zat er verbijsterd bij...
De 45-jarige melkveehouder Jan uit Friesland had nog nooit een relatie gehad en dat blijf zo. Als het aan het programma Boer zoekt Vrouw ligt tenminste. Een week voor de finale van het veelbekeken programma stapten zijn twee laatste bruiden, Annet en Siepie, op. Annet omdat ze geen tweede keus wilde zijn, Siepie omdat ze niks in Jans avances zag. " Het valt tegen, laat ik eerlijk zijn. Ik doe een flinke stap terug."
Yvon Jaspers: "Maar het leek zo gezellig toen ik hier vorige week wegging. Jullie hebben het wel geprobeerd?" Waarop boer Jan alleen maar zei: "Het is goed zo. Laten we boerenkool eten."
Godver, dat mis ik dan weerquote:Op zondag 3 februari 2008 23:32 schreef SunChaser het volgende:
Breaking News!
Boer Jan verlaten door twee vrouwen
door onze redactie
AMSTERDAM - Boer Jan is verlaten door twee vrouwen. Ondanks een heerlijk bord boerenkool hebben de twee dames per acuut hun koffer gepakt. Yvon Jaspers zat er verbijsterd bij...
De 45-jarige melkveehouder Jan uit Friesland had nog nooit een relatie gehad en dat blijf zo. Als het aan het programma Boer zoekt Vrouw ligt tenminste. Een week voor de finale van het veelbekeken programma stapten zijn twee laatste bruiden, Annet en Siepie, op. Annet omdat ze geen tweede keus wilde zijn, Siepie omdat ze niks in Jans avances zag. " Het valt tegen, laat ik eerlijk zijn. Ik doe een flinke stap terug."
Yvon Jaspers: "Maar het leek zo gezellig toen ik hier vorige week wegging. Jullie hebben het wel geprobeerd?" Waarop boer Jan alleen maar zei: "Het is goed zo. Laten we boerenkool eten."
Jij denkt dat ze echt op dat moment opnam?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:32 schreef Cyan het volgende:
Goh die moeder reageert ook echt belangstellend en nieuwsgierig zeg! Ik had dus van te voren wel willen weten waarom ik naar Nederland zou moeten komen en wat die big break trough dan wel niet zou moeten zijn.
Doe het arme mens dat niet aanquote:Op zondag 3 februari 2008 23:33 schreef Adelante het volgende:
Moet Beth ook nog Hart van Nederland kijken zo?
die vindt die aandacht echt niet ergquote:Op zondag 3 februari 2008 23:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Dit vind ik toch een beetje ver gaan, om die reactie van die moeder zo in close-up op de tv te gooien. Beetje ongemakkelijk...
Alles voor de sensatie en het geld.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:32 schreef amaranta het volgende:
dit zendt je toch niet uit!
Jij vond het echt 'schoorvoetend' en 'vaag' wat hij zei?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij heeft welgeteld slechts 1x schoorvoetend een vage bekentenis gedaan dat hij met Natalees verdwijning te maken heeft gehad, verder niks.
Alleen wat stoere praat (in zijn ogen, hij was immers met z'n stoere criminele mattie) er bij verzonnen om indruk te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |