Blinde gok #1:quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Er is nu zo'n reclame van een top 100 van de jaren '60. Dan laten ze natuurlijk een paar korte fragmenten horen van die nummers. En nu hoorde ik ook een stukje met een soort van kinderstemmen. Allemaal harstikke vaag, maar ik vraag me al een paar jaar (niet sinds de reclame dus) af van wie dit nummers is en hoe het heet. Iemand enig idee?
Dat doe je goed met die vage hintsquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:38 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Blinde gok #1:
Keith West - Excerpt From A Teenage Opera
"Set the fire to the third bar" van Snow Patrol.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:28 schreef Charmian het volgende:
Ik zag vanochtend een clipje op TMF of MTV. Duet van een man en vrouw. Man deed me aan Ruud de Wild denken, de vrouw was blond. Het stukje clip dat ik zag, waren ze allebei in een andere kamer, maar zag je de beelden daarvan naast elkaar. Qua muziek deed het me weer denken aan Nick Cave en Kylie Minogue - Where the wild roses grow. Iemand die weet waar ik het over heb?
je bent geweldigquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Set the fire to the third bar" van Snow Patrol.
Die laatste http://www.youtube.com/watch?v=VPv0284WhWAquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://dickcream.com/h/04/0211/
weet iemand welk liedje dit is? (of waarvan het de versnelde versie is)
http://dickcream.com/h/04/0412/
en deze![]()
Centraal bladmuziek (gezocht) topicquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:35 schreef Bolletje... het volgende:
Weet iemand een goede site om online aan bladmuziek te komen?
tnx
ja sei namorar - tribalistasquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:21 schreef Bledderhaas het volgende:
Wie weet van wie dit nummer is ?
Het begint na 30 seconden...
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=4079
Gr
Firestarter?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:50 schreef Magic75 het volgende:
hoi!ik zoek een nummer. tis een in de style van the prodigy en gaat iets van:
move the tempo, move the tempo, move the tempo
of
move your temper, mover your temper....
zoiets..
anyone?
Trentemøller Feat. Ane Trolle - Moan (Vocal Remix)quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik zoek de naam van het nummer dat je hier hoort. Het is Trentemoller als ik me niet vergis, maar de naam van het nummer weet ik niet.
Misschien Push the tempo van Fatboy Slim?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:50 schreef Magic75 het volgende:
hoi!ik zoek een nummer. tis een in de style van the prodigy en gaat iets van:
move the tempo, move the tempo, move the tempo
of
move your temper, mover your temper....
zoiets..
anyone?
Thanks!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:24 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
Trentemøller Feat. Ane Trolle - Moan (Vocal Remix)
edit
ff een linkje voor je om te checken- http://www.youtube.com/watch?v=EAQWpTIjusY
ja das em!!quote:Op zondag 10 februari 2008 03:18 schreef Mark het volgende:
[..]
Misschien Push the tempo van Fatboy Slim?
http://nl.youtube.com/watch?v=RGpkNPbSa2Q
Angus & Julia Stone. Die van de 'Maandag'-reclame.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:22 schreef S-Two het volgende:
Iemand enig idee welk nummer er voorkomt in de reclame van Tot Maandag? Heb verder ook geen idee van wie de reclame is, dus denk dat het lastig wordt?
Nizlopi - JCBquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:00 schreef Represent het volgende:
Heeeeeeeeeee,
Ik zoek al een tijdje een titel/artiest van een clipje waarin een jongetje met z'n vader in een auto rijdt, van rechts naar links in het scherm. Dat autootje blijft (volgens mij) steeds in beeld, en ze rijden langs allemaal dingen, en je ziet de expressie van dat jongetje op z'n gezicht.
Het hele tekenfilmpje is getekend.
Niemand weet hoe het heet. Weet iemand dit? Een Joetoep werd vereerd met een stralende glimlach.
Thanks!
Merciquote:Op zondag 10 februari 2008 20:56 schreef Berkery het volgende:
[..]
Angus & Julia Stone. Die van de 'Maandag'-reclame.
Peter Wackel - joanaquote:Op zondag 10 februari 2008 18:53 schreef Deetch het volgende:
Ik zoek een duits nummer, ws is de titel Joanna. Tekst die er in voor komt is Jo(h)anna en dan zingt het publiek onder andere "du drecksau, du hoere" maar kan hem via google niet vinden.
hoog apres ski gehalte maar wel erg leuk.![]()
Maria Mena - Just hold me?quote:Op maandag 11 februari 2008 14:33 schreef Cardinoz het volgende:
hoi, ik ben opzoek naar 2 nummertjes
eentje is een nummer waar ze heletijd in zingen van why oh why you had to go go
David Guetta : Baby when the light?quote:en die andere is een beetje rnb/hiphop liedje met een vrouwenstem die zingt put the lighters on
alvast bedankt als iemand me kan helpen!!
1-misschien sean kingston- me love?quote:Op maandag 11 februari 2008 14:33 schreef Cardinoz het volgende:
hoi, ik ben opzoek naar 2 nummertjes
eentje is een nummer waar ze heletijd in zingen van why oh why you had to go go
en die andere is een beetje rnb/hiphop liedje met een vrouwenstem die zingt put the lighters on
alvast bedankt als iemand me kan helpen!!
coolquote:Op maandag 11 februari 2008 15:47 schreef Cardinoz het volgende:
thanks dat zijn ze idd allbei!!
quote:Op maandag 11 februari 2008 00:13 schreef stijn_ het volgende:
Ik zoek een nummer die is gemaakt op de beat van Damian Marley - Welcome to Jamrock maar er wordt 'WELCOME TO HOLLAND' gezongen door een vrouw.
Fatboy Slim - Right here, right nowquote:Op maandag 11 februari 2008 22:45 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer uit de jaren 90. De clip is me nog bijgebleven (ongeveer)
Die ging over de evolutie vanaf beest uit zee naar een vet ding ranzig mannetje. De beesten/mens liepen heel de tijd naar rechts. Hoe heet dat nummer + artiest ook al weer. Kan er maar niet op komen.
Dat was 't, dankquote:Op maandag 11 februari 2008 23:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
Fatboy Slim - Right here, right now
Ik weet al waarom ik de reclame niet op internet kan vinden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:07 schreef DSS24 het volgende:
Ik ben op zoek naar het liedje die gebruikt wordt in de laatste Christian Dior reclame. Het wordt gezongen door een vrouw. Ik kan de reclame nog niet op youtube / google / internet vinden, daar is hij nog te nieuw voor denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |