Nicequote:Op maandag 8 maart 2010 14:22 schreef Jesse_ het volgende:
Album is ondertussen gelekt.
6 mei staan ze in de Oosterpoort!
Ik durf nog niet te zeggen wat beter is maar ik vind het nieuwe album echt heel sterkquote:Op maandag 15 maart 2010 20:29 schreef Felagund het volgende:
Vind het nieuwe album heel mooi, is hun debuut vergelijkbaar met deze? Wat ik ervan lees zijn de waarderingen van het eerste album een stuk minder.
Dat kloptquote:
Geen idee hoe ze eerst zong, maar ik vind haar stem nu wel opvallend, bijv. in And the boys (één van de mooiste nummers van het album):quote:Op zondag 21 maart 2010 12:06 schreef methodmich het volgende:
Dat is een leuk album inderdaad, A Book Like This. Met af en toe opvallende zang van Julia. Begreep dat ze nu wat anders is gaan zingen?
Haar stem was inderdaad even wennen, maar nu vind ik het geniaal.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:53 schreef methodmich het volgende:
Op de vorige plaat was ze af en toe wat Björk-achtig zeg maar, dus hate it or love it.
Idd één van de mooiste tracks.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze eerst zong, maar ik vind haar stem nu wel opvallend, bijv. in And the boys (één van de mooiste nummers van het album):
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |