Nicequote:Op maandag 8 maart 2010 14:22 schreef Jesse_ het volgende:
Album is ondertussen gelekt.
6 mei staan ze in de Oosterpoort!
Ik durf nog niet te zeggen wat beter is maar ik vind het nieuwe album echt heel sterkquote:Op maandag 15 maart 2010 20:29 schreef Felagund het volgende:
Vind het nieuwe album heel mooi, is hun debuut vergelijkbaar met deze? Wat ik ervan lees zijn de waarderingen van het eerste album een stuk minder.
Dat kloptquote:
Geen idee hoe ze eerst zong, maar ik vind haar stem nu wel opvallend, bijv. in And the boys (één van de mooiste nummers van het album):quote:Op zondag 21 maart 2010 12:06 schreef methodmich het volgende:
Dat is een leuk album inderdaad, A Book Like This. Met af en toe opvallende zang van Julia. Begreep dat ze nu wat anders is gaan zingen?
Haar stem was inderdaad even wennen, maar nu vind ik het geniaal.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:53 schreef methodmich het volgende:
Op de vorige plaat was ze af en toe wat Björk-achtig zeg maar, dus hate it or love it.
Idd één van de mooiste tracks.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze eerst zong, maar ik vind haar stem nu wel opvallend, bijv. in And the boys (één van de mooiste nummers van het album):
Ja in de Oosterpoort in Groningen. Kleine zaal, intiem sfeertje dus. Perfecte setting voor een concert van Angus & Julia Stone. Echt een aanrader om ze live te aanschouwen. Zó mooi. Pfffquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:06 schreef Norrage het volgende:
Oeeh dat was eergisteren natuurlijk? Leuk
Heb ook hun andere album eens uitgechecked...vind ze erg fijn!! Dat ik dat al die tijd niet gekend heb. Heerlijke muziek
Ze zingt ook gewoon meer nummersquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:59 schreef StarGazer het volgende:
Damn, wát een concert zeg. Totaal overdonderd. Wat een stemgeluid produceert die Julia zeg. Ongelofelijk. Hoewel ik haar stem op cd ook erg goed trek, is het live nét even wat boeiender en interessanter, en bij Angus vond ik dat minder. Niet dat ik Angus slecht vond, integendeel zelfs. Maar die Julia, damn...zij draag de show toch echt volledig in mijn optiek.
Ik vond het jammer dat ze Draw Your Swords niet speelde. Maar goed, je kan niet alles hebbenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ze zingt ook gewoon meer nummers
Het was inderdaad een toffe show, alleen jammer dat ze Black Crow niet deden
Nee, helaas niet. Maar de show was zo ook al wel lang genoeg.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik vond het jammer dat ze Draw Your Swords niet speelde. Maar goed, je kan niet alles hebben
Daar baalde ik ook wel van. En Devils Tears.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik vond het jammer dat ze Draw Your Swords niet speelde. Maar goed, je kan niet alles hebben
quote:Ik ben erbij in Groningen. Heb er zin in!Op donderdag 29 juli 2010 10:02 schreef StarGazer het volgende:
*schop
Nog mensen die in december gaan? 14 december spelen ze in de Oosterpoort te Groningen en op 15 december in de Melkweg.
Ik ben er in ieder geval bij in de Melkweg, dat optreden in Mei in de Oosterpoort smaakte absoluut naar meer.
Damn wat zijn die 2 geniaal
quote:Dit heb ik helemaal gemist. Zit tijdens die december-data in het buitenland, mis ik ze weer!Op donderdag 29 juli 2010 10:02 schreef StarGazer het volgende:
*schop
Nog mensen die in december gaan? 14 december spelen ze in de Oosterpoort te Groningen en op 15 december in de Melkweg.
Ik ben er in ieder geval bij in de Melkweg, dat optreden in Mei in de Oosterpoort smaakte absoluut naar meer.
Damn wat zijn die 2 geniaal
Op zijn solo album zingt hij alleenquote:Op woensdag 3 november 2010 15:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Just a boy vind ik erg mooi, daarin zingt Julia volgens mij niet mee...
De nummers waarin Julia zingt vind ik niet zo mooiZijn er nog meer nummers waarin alleen Angus zingt?
Heb ze afgelopen jaar ook op Motel Mozaique gezien, waren super goed live!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klopt
Ze staan in de Schouwburg. En daar ben ik best blij mee hoewel WATT ook heel fijn had geweest
Daar heb ik ze ook gezien en het geluid was fantastischquote:Op donderdag 4 november 2010 20:12 schreef barney-stinston het volgende:
[..]
Heb ze afgelopen jaar ook op Motel Mozaique gezien, waren super goed live!
Ook eerste keer dat ik dat nummer van Grease leuk vond
Haha...Zo goed vind ik ze nog niet dat ik dat allemaal ga doen, maar inderdaad, mooi om te zien dat ze zo succesvol zijn en goed werk afleverenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:08 schreef Arn0 het volgende:
Heb me de afgelopen twee dagen bezig gehouden met alle EPs, sessies en solo albums te luisteren. Jezus, wat hebben ze veel gedaan in drie jaar tijdEn allemaal van even hoog niveau imo.
Je zou toch zeker eens hun allereerste EP, Chocolate & Cigarettes, moeten beluisteren. Indien je dat nog niet gedaan hebtquote:Op donderdag 4 november 2010 23:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Haha...Zo goed vind ik ze nog niet dat ik dat allemaal ga doen, maar inderdaad, mooi om te zien dat ze zo succesvol zijn en goed werk afleveren
Live performen ze heel erg goedquote:Op maandag 8 november 2010 22:56 schreef Tsaehbcus het volgende:
Ik heb ze al twee keer gemist, volgende keer zeker niet missen!
Hoe is performen ze live trouwens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |