quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:09 schreef Marjooow het volgende:
Oke... ik probeer het ook maar eens
Ik zoek al een hele tijd een ´hip hop´ nummer, maar weet bijna niets meer...
Alleen dat het begon met een SUPER catchy deuntje en het wordt gezongen.
Het kan dat er ook in wordt gerapt maar dat kan ik me niet echt meer herinneren...
De stem van de zanger lijkt echt op : KLIK
(hij begint te zingen op 00:48)
Dacht ook echt dat dat hem was maar na enige zoeken op zijn naam zag ik nergens een track op wat ik zoek...
Laatste keer dat ik hem hoorde was zomer 2004. (volgens mij niet echt op 40 song) Van de tekst weet ik niet echt iets meer.
Weet dat ik weinig info nog erover heb maar wie weet herkend iemand de zanger en kan zich een hit van hem herinneren met in het begin catchy deuntje
quote:Op zondag 3 februari 2008 01:46 schreef bulbjes het volgende:
Ik zoek twee nummers.
1.) de naam+het nummer van het bandje wat gisternacht -nacht van vr 1 op za 2 febr- bij Giel Beelen een nummer speelde. Ik dacht dat ze iets heetten wat leek op 'Flinner' 'Finner' oid. Iets met een F dacht ik.
(Ze zijn geloof ik nog niet bekend dus het nummer zal ook wel nergens te vinden zijn maar doe toch n poging.)
2.) Een nummer met iets met 'sun' erin, popnummer. Redelijk nieuw nummer, wordt regelmatig wel gedraaid denk ik. Helaas weet ik op het moment ff niet meer hoe ie gaat, maar ik update mn post ff als ik me weer het nummer verder herinner.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:31 schreef Troel het volgende:
Hoi. Twee dingetjes.
Het andere nummer is ook van een NL band en het nummer heet Roos, maar ik ben vergeten hoe de band heetHet is een band met een blonde enigszins langharige zanger die wel wat weg heeft van Martin Buitenhuis. In de clip worden de heren ook voorgesteld. Het nummer is een verontschuldiging en ze zingen dan ook regelmatig Sorry
Wie maakt me blij?
quote:Op zondag 3 februari 2008 17:12 schreef mahoema het volgende:
Heej. Ik zoek een nummer dat ik vrijdag op 3fm bij Ekstra Weekend heb gehoord. Ekdom & veenstra gingen helemaal frans praten, en die zangeres zong engels/amerikaans met een frans accent. Weet nog 2 zinsdelen:
"Then we go to the cinema" o.i.d.
"Then we get 2 children" o.i.d.
Heb al op verschillende manieren gezocht, niets gevonden.
Ohja, ze zei 1 woord meerdere keren, geloof een e.o.a. scheldwoord.
Dit deed ze dan met dat duidelijke franse accent.
Thnx... Mahoema
quote:Op zondag 3 februari 2008 19:09 schreef nipeng het volgende:
*plak*
Warren G ft. Nate Dogg - Regulatequote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:09 schreef Marjooow het volgende:
Oke... ik probeer het ook maar eens
Ik zoek al een hele tijd een ´hip hop´ nummer, maar weet bijna niets meer...
Alleen dat het begon met een SUPER catchy deuntje en het wordt gezongen.
Het kan dat er ook in wordt gerapt maar dat kan ik me niet echt meer herinneren...
De stem van de zanger lijkt echt op : KLIK
(hij begint te zingen op 00:48)
Dacht ook echt dat dat hem was maar na enige zoeken op zijn naam zag ik nergens een track op wat ik zoek...
Laatste keer dat ik hem hoorde was zomer 2004. (volgens mij niet echt op 40 song) Van de tekst weet ik niet echt iets meer.
Weet dat ik weinig info nog erover heb maar wie weet herkend iemand de zanger en kan zich een hit van hem herinneren met in het begin catchy deuntje
Dat was ook een verkapt-meezoek-terugvind-post en kijk-mijn-banner-in-de-OP-staan-postquote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 19:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat was ook een verkapt-meezoek-terugvind-post en kijk-mijn-banner-in-de-OP-staan-post![]()
Nee dat is m nietquote:Op zondag 3 februari 2008 19:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Warren G ft. Nate Dogg - Regulate
Pepe Deluxe - Woman In Bluequote:Op zondag 3 februari 2008 20:22 schreef united126 het volgende:
Moio!
Weet iemand hoe het nummer heet van de Jameson Whisky-site? Het heeft, als ik me niet vergis, ook bij eurosport dienst gedaan als tune... ik heb echt overal gezocht, maar kan em nergens vinden
Soko - I'll Kill Herquote:Op zondag 3 februari 2008 17:12 schreef mahoema het volgende:
die zangeres zong engels/amerikaans met een frans accent. Weet nog 2 zinsdelen:
"Then we go to the cinema" o.i.d.
"Then we get 2 children" o.i.d.
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:48 schreef Silaz het volgende:
Weet iemand de titel van het U2 Nummer dat werd gedraaid tijdens de uitzending van Peter R de Vries gister? (A)
thx manquote:
Niemand??quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:48 schreef Tokse het volgende:
Ik zoek een nieuw nummer volgens mij, het origineel is van Peter Tosh_Don't look back en dit is volgens mij een remix waarin wel steeds de titel wordt gezongen. Iemand??
Is het niet gewoon next episode van dr Dre?quote:Op zondag 3 februari 2008 19:12 schreef Marjooow het volgende:
[...]
R.I.O. - R.I.O.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:59 schreef -ladybird- het volgende:
Ik hoor vaak op 538 of slam fm een super vrolijk nummer, wordt (volgens mij) niet in gezongen is instrumentaal, maar wel dance-achtig (lijkt beetje op cada da vez que te veo van Negrocan), sorry weet geen betere beschrijving...!
Vanessa Carlton - A Thousand Milesquote:Op maandag 4 februari 2008 22:15 schreef kusies het volgende:
Hoi
In de nieuwe cd 100x liefde is er aan het eind iemand die piano speelt hoe heet zij en welk liedje speelt ze?
Graag een andwoord ( please )
Train - Drops of Jupiter misschien? Ik kan me natuurlijk helemaal vergissen.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:23 schreef The_Forcer het volgende:
Ik zoek een liedje. Het enige wat ik weet is 'You made it to the milky way' kan afwijken maar dit liedje zoek ik. Misschien dat iemand even een ingeving krijgt, zou leuk zijn want verder heb ik geen idee meer hoe dat liedje gaat alleen dat ik hem wel leuk vond.
Don Diablo ft. Bizzey - This Way (Too Many Times)quote:Op maandag 4 februari 2008 23:55 schreef Feestkabouter het volgende:
Ik zag net op TMF een leuke videoclip met ook nog eens leuk plaatje.
Tekst ging steeds, beetje rappend "you make me feel this way" "it's okay" (of "it's so great") en "all the guys" blabla........
De clip is duidelijker: een oranje muppet in een grote stad die op zoek is naar zijn 'vriendin', een halve paspop (bovenste helft). Hij laat overal foto's zien. Ineens ziet hij een kerel met de halve paspop in een blauwe bestelbus stappen, hij in een taxi erachteraan, maar zonder succes.
Als je denkt "wat is dit voor vaag verhaal?" dan ken je helaas de clip niet, maar ik vind hem leuk.
Yes yes yes!!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Don Diablo ft. Bizzey - This Way (Too Many Times)
quote:Op maandag 4 februari 2008 22:57 schreef Insomniac05 het volgende:
Train - Drops of Jupiter misschien? Ik kan me natuurlijk helemaal vergissen.
Yup, bedankt.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:57 schreef Insomniac05 het volgende:
Train - Drops of Jupiter misschien? Ik kan me natuurlijk helemaal vergissen.
Misschien deze: Ian Oliver ft. Shantel - Bucovinaquote:Op maandag 4 februari 2008 21:59 schreef -ladybird- het volgende:
Ik hoor vaak op 538 of slam fm een super vrolijk nummer, wordt (volgens mij) niet in gezongen is instrumentaal, maar wel dance-achtig (lijkt beetje op cada da vez que te veo van Negrocan), sorry weet geen betere beschrijving...!
Super, dat is em, thanx!!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:34 schreef IMWeasel het volgende:
[..]
Misschien deze: Ian Oliver ft. Shantel - Bucovina
Dat staat er toch gewoon boven? For the ones I love.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:05 schreef Adidah het volgende:
Het intro nummer van Bailey Tzuke. Dank.
Ik had de player bovenaan de pagina niet gezienquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:11 schreef bartrid het volgende:
[..]
Dat staat er toch gewoon boven? For the ones I love.
Toeval, ik kom hier iets over vragen. Ik zoek een hardtrance remix hiervan. Iemand enig idee?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Don Diablo ft. Bizzey - This Way (Too Many Times)
Eric Prydz - Call on Mequote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek een goeie remix van Valerie. Beetje dance kan geen kwaad.
Probeer eens No Mercy.quote:Op woensdag 6 februari 2008 05:17 schreef tevebe het volgende:
Hoi ik zoek een nr... Iets met No merci. Ik heb het liedje de laatste tijd weer regelmatig gehoord. Ik kan alleen niet meer vinden van wie het is. Limewire kon me niet helpen. Misschien iemand hier?
![]()
Robbie Robertson - Shine Your Lightquote:Op woensdag 6 februari 2008 01:00 schreef bulbjes het volgende:
Ik zoek een volgens mij redelijk recent (niet al te oud) popnummer waarin vaak gezongen wordt 'shine your light..' oid (iig shine).
T begint met een intro en na paar keer dat themaatje begint er een vent te zingen (heeeel klein beetje James blunt achtige stem heeft ie). Hoop dat iemand enig idee heeft waar ik het over heb
Nee, deze is het niet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:36 schreef Leatherneck het volgende:
Ik zoek een volgens mij redelijk recent (niet al te oud) popnummer waarin vaak gezongen wordt 'shine your light..' oid (iig shine).
T begint met een intro en na paar keer dat themaatje begint er een vent te zingen (heeeel klein beetje James blunt achtige stem heeft ie). Hoop dat iemand enig idee heeft waar ik het over heb
Robbie Robertson - Shine Your Light
http://nl.youtube.com/watch?v=405rURIgvDw
Geweldig nummer, alleen had het van mij wel door een andere zanger gezongen mogen worden. Maargoed, kwestie van smaak.
Niet gewoon Shine a Little Light van VanVelzen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:44 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Nee, deze is het niet.
Het nummer wat ik zoek begint met paar keer zelfde introotje (gitaar, drums er later bij geloof ik) en dan begint er iemand te zingen. Tis iets vrolijker/ meer uptempo dan het nummer wat jij noemt, iets minder soft.
http://www.youtube.com/watch?v=bl6OCaLPOgEquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:44 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Nee, deze is het niet.
Het nummer wat ik zoek begint met paar keer zelfde introotje (gitaar, drums er later bij geloof ik) en dan begint er iemand te zingen. Tis iets vrolijker/ meer uptempo dan het nummer wat jij noemt, iets minder soft.
Misschien deze?quote:Op woensdag 6 februari 2008 05:17 schreef tevebe het volgende:
Hoi ik zoek een nr... Iets met No merci. Ik heb het liedje de laatste tijd weer regelmatig gehoord. Ik kan alleen niet meer vinden van wie het is. Limewire kon me niet helpen. Misschien iemand hier?
![]()
Da's dan weer geen ventquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:12 schreef DSS24 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=bl6OCaLPOgE
Dat is natuurlijk "nights in white satin" van The Moody Blues.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:27 schreef Sebash het volgende:
Ik zoek een redelijk oud nummer, voor de kenners hier moet het niet zo'n probleem zijn denk ik, het liedje staat in top 1000 constant binnen de eerste 100.
Het is liefdesballad van 1 man waarbij hij in het refrein o.a luidkeels zingt:
'CAUSE I LOVE YOU, YES I LOVE YOU, OHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOH, I LOVE YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOU
Maargoed, ik ken de zanger niet, en zoeken op "I love you" is geen succes.
No mercy maakte inderdaad het verschil. Ik zal wel op merci hebben gezocht, omdat ik nu even in een franstalig gedeelte zit. Beankt iigquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:32 schreef PPL het volgende:
[..]
Eric Prydz - Call on Me
[..]
Probeer eens No Mercy.
Heb je het over een stukje text of de Band?
[ afbeelding ]
kickquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:02 schreef Piaf het volgende:
Sup all
Ik ben op zoek naar de "Dance Versie" van Macarron Chacarron,
Lekkere bass met natuurlijk dat gemompel wat ergens in het midden begint
Weet iemand de naam van deze track / de mix / de naam van de DJ, of wat dan ook?
dank!
Justin Haywardquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:27 schreef Sebash het volgende:
Maargoed, ik ken de zanger niet
Na een uur kicken heeft geen zin hoorquote:
Ik zocht een remix van het nummer van Mark Ronson.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek een goeie remix van Valerie. Beetje dance kan geen kwaad.
Sweet Touch Of Love van Allen Toussaintquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
Wie weet welk nummer ze gebruiken in de axe reclame met die chocolade man?
Dit moet wel Mysterious Girl van Peter Andre zijnquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:47 schreef Dsl1337 het volgende:
ik ben op zoek naar het liedje dat hoort bij de volgende clip beschrijving. Ik ben de naam van het liedje kwijt maar weet nog goed hoe de clip eruit zag:
T is een nogal oud nummer.
Je ziet een blanke jongen, gebruind door de zon in een Aziatisch land. Hij heeft veel gel in z'n haar en 2 van die plukjes op z'n voorhoofd geplakt. Hij is HEEL trots op z'n buikspieren die die dan ook gedurende de hele clip laat zien. Er komt ook een neger voor in de clip die af en toe ook zingt. Verder zie je af en toe een meisje waar de jongen over zingt.
Hij loopt de hele tijd of bovenlijf ontbloot of een overhemd over de markt (open) zodat je echt elke x die buikspieren ziet.
Ik hoop dat IEMANd dit herkend!
thanks!
Goo Goo Dolls - Irisquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:39 schreef DANILXL het volgende:
net dat liedje bij dat concert bnn met dat meisje met kanker
and I don't know how it's fightin ofzow
met zo'n rauwe stem
quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:49 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dit moet wel Mysterious Girl van Peter Andre zijn
ja heel erg bedankt dat is em!!!quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:50 schreef kvd het volgende:
[..]
Goo Goo Dolls - Iris
http://www.youtube.com/watch?v=SsK90GWBVLY
Nee ook nietquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:35 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Niet gewoon Shine a Little Light van VanVelzen?
NEEN, ook nietquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:12 schreef DSS24 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=bl6OCaLPOgE
Ookniequote:Op woensdag 6 februari 2008 14:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's dan weer geen vent
nog een gokje: Nils Lofgren - Shine silently ?
Sorry ik heb hem al...quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:55 schreef markiemark het volgende:
hele vage.. ik hoorde hem gisteren op radio 2. het is een nummer uit de jaren 60/70. en gaat over een decadent vrouwtje. haar naam wordt regelmatig genoemd. ik weet echt geen fragmenten uit de tekst. alleen iets van one day you'll marry a millionaire. en i want to look in your mind oid.. ben echt benieuwd of iemand hier iets van kan maken!
heb je geen fragment ofzo van die reclame?quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Er is nu zo'n reclame van een top 100 van de jaren '60. Dan laten ze natuurlijk een paar korte fragmenten horen van die nummers. En nu hoorde ik ook een stukje met een soort van kinderstemmen. Allemaal harstikke vaag, maar ik vraag me al een paar jaar (niet sinds de reclame dus) af van wie dit nummers is en hoe het heet. Iemand enig idee?
Blinde gok #1:quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Er is nu zo'n reclame van een top 100 van de jaren '60. Dan laten ze natuurlijk een paar korte fragmenten horen van die nummers. En nu hoorde ik ook een stukje met een soort van kinderstemmen. Allemaal harstikke vaag, maar ik vraag me al een paar jaar (niet sinds de reclame dus) af van wie dit nummers is en hoe het heet. Iemand enig idee?
Dat doe je goed met die vage hintsquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:38 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Blinde gok #1:
Keith West - Excerpt From A Teenage Opera
"Set the fire to the third bar" van Snow Patrol.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:28 schreef Charmian het volgende:
Ik zag vanochtend een clipje op TMF of MTV. Duet van een man en vrouw. Man deed me aan Ruud de Wild denken, de vrouw was blond. Het stukje clip dat ik zag, waren ze allebei in een andere kamer, maar zag je de beelden daarvan naast elkaar. Qua muziek deed het me weer denken aan Nick Cave en Kylie Minogue - Where the wild roses grow. Iemand die weet waar ik het over heb?
je bent geweldigquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Set the fire to the third bar" van Snow Patrol.
Die laatste http://www.youtube.com/watch?v=VPv0284WhWAquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://dickcream.com/h/04/0211/
weet iemand welk liedje dit is? (of waarvan het de versnelde versie is)
http://dickcream.com/h/04/0412/
en deze![]()
Centraal bladmuziek (gezocht) topicquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:35 schreef Bolletje... het volgende:
Weet iemand een goede site om online aan bladmuziek te komen?
tnx
ja sei namorar - tribalistasquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:21 schreef Bledderhaas het volgende:
Wie weet van wie dit nummer is ?
Het begint na 30 seconden...
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=4079
Gr
Firestarter?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:50 schreef Magic75 het volgende:
hoi!ik zoek een nummer. tis een in de style van the prodigy en gaat iets van:
move the tempo, move the tempo, move the tempo
of
move your temper, mover your temper....
zoiets..
anyone?
Trentemøller Feat. Ane Trolle - Moan (Vocal Remix)quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik zoek de naam van het nummer dat je hier hoort. Het is Trentemoller als ik me niet vergis, maar de naam van het nummer weet ik niet.
Misschien Push the tempo van Fatboy Slim?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:50 schreef Magic75 het volgende:
hoi!ik zoek een nummer. tis een in de style van the prodigy en gaat iets van:
move the tempo, move the tempo, move the tempo
of
move your temper, mover your temper....
zoiets..
anyone?
Thanks!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:24 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
Trentemøller Feat. Ane Trolle - Moan (Vocal Remix)
edit
ff een linkje voor je om te checken- http://www.youtube.com/watch?v=EAQWpTIjusY
ja das em!!quote:Op zondag 10 februari 2008 03:18 schreef Mark het volgende:
[..]
Misschien Push the tempo van Fatboy Slim?
http://nl.youtube.com/watch?v=RGpkNPbSa2Q
Angus & Julia Stone. Die van de 'Maandag'-reclame.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:22 schreef S-Two het volgende:
Iemand enig idee welk nummer er voorkomt in de reclame van Tot Maandag? Heb verder ook geen idee van wie de reclame is, dus denk dat het lastig wordt?
Nizlopi - JCBquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:00 schreef Represent het volgende:
Heeeeeeeeeee,
Ik zoek al een tijdje een titel/artiest van een clipje waarin een jongetje met z'n vader in een auto rijdt, van rechts naar links in het scherm. Dat autootje blijft (volgens mij) steeds in beeld, en ze rijden langs allemaal dingen, en je ziet de expressie van dat jongetje op z'n gezicht.
Het hele tekenfilmpje is getekend.
Niemand weet hoe het heet. Weet iemand dit? Een Joetoep werd vereerd met een stralende glimlach.
Thanks!
Merciquote:Op zondag 10 februari 2008 20:56 schreef Berkery het volgende:
[..]
Angus & Julia Stone. Die van de 'Maandag'-reclame.
Peter Wackel - joanaquote:Op zondag 10 februari 2008 18:53 schreef Deetch het volgende:
Ik zoek een duits nummer, ws is de titel Joanna. Tekst die er in voor komt is Jo(h)anna en dan zingt het publiek onder andere "du drecksau, du hoere" maar kan hem via google niet vinden.
hoog apres ski gehalte maar wel erg leuk.![]()
Maria Mena - Just hold me?quote:Op maandag 11 februari 2008 14:33 schreef Cardinoz het volgende:
hoi, ik ben opzoek naar 2 nummertjes
eentje is een nummer waar ze heletijd in zingen van why oh why you had to go go
David Guetta : Baby when the light?quote:en die andere is een beetje rnb/hiphop liedje met een vrouwenstem die zingt put the lighters on
alvast bedankt als iemand me kan helpen!!
1-misschien sean kingston- me love?quote:Op maandag 11 februari 2008 14:33 schreef Cardinoz het volgende:
hoi, ik ben opzoek naar 2 nummertjes
eentje is een nummer waar ze heletijd in zingen van why oh why you had to go go
en die andere is een beetje rnb/hiphop liedje met een vrouwenstem die zingt put the lighters on
alvast bedankt als iemand me kan helpen!!
coolquote:Op maandag 11 februari 2008 15:47 schreef Cardinoz het volgende:
thanks dat zijn ze idd allbei!!
quote:Op maandag 11 februari 2008 00:13 schreef stijn_ het volgende:
Ik zoek een nummer die is gemaakt op de beat van Damian Marley - Welcome to Jamrock maar er wordt 'WELCOME TO HOLLAND' gezongen door een vrouw.
Fatboy Slim - Right here, right nowquote:Op maandag 11 februari 2008 22:45 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer uit de jaren 90. De clip is me nog bijgebleven (ongeveer)
Die ging over de evolutie vanaf beest uit zee naar een vet ding ranzig mannetje. De beesten/mens liepen heel de tijd naar rechts. Hoe heet dat nummer + artiest ook al weer. Kan er maar niet op komen.
Dat was 't, dankquote:Op maandag 11 februari 2008 23:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
Fatboy Slim - Right here, right now
Ik weet al waarom ik de reclame niet op internet kan vinden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:07 schreef DSS24 het volgende:
Ik ben op zoek naar het liedje die gebruikt wordt in de laatste Christian Dior reclame. Het wordt gezongen door een vrouw. Ik kan de reclame nog niet op youtube / google / internet vinden, daar is hij nog te nieuw voor denk ik.
haha slimquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:27 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik weet al waarom ik de reclame niet op internet kan vinden.
Het was namelijk geen Dior maar GUCCI RECLAME![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=nUd4GGEfefs&feature=relatedquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:46 schreef Maraca het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van Tarkan (diegene van Kiss Kiss/Simarik) waarbij hij in een auto zit en vrouwen steeds proberen om in zijn auto te komen.. van wat ik me ervan herinner is het een z/w videoclip
Ja, dit is hem! Bedanktquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:53 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=nUd4GGEfefs&feature=related
Deze?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:13 schreef mini-lellan het volgende:
Het nummer van deze reclame:
http://www.youtube.com/watch?v=nfy4XFjkJgU
Is er toevallig iemand die dat nummer kan vinden..? Ik heb lopen zoeken op internet, maarniks gevonden..quote:Beleef de dag van je leven in de flevohof, flevo flevo flevo hooooff..
Je mag de OP van deze topicreeks nog een keer lezenquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:33 schreef Finch het volgende:
Mijn manager loopt al een paar weken in zijn hoofd met de tune van de flevohof..![]()
het gaat ongeveer zo,
[..]
Is er toevallig iemand die dat nummer kan vinden of heeft op mp3..? zodat hij iig niet meer vals kan zingen.![]()
Thnx
Edit: de flevohof was vroeger sixflags... (jaren 80)
quote:Waar is dit topic voor bedoeld?
Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...
Waar is dit topic niet voor bedoeld?Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?) Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
quote:
quote:The URL contained a malformed video ID.
M.A.R.R.S. - Pump up the volumequote:Op woensdag 13 februari 2008 12:21 schreef MrsDeGeneres het volgende:
Ik zoek ook een nummer, het is uit ong. 1995 en het is instrumentaal.. "tu-tu-tu.. tududu tududu" gaat het ongeveer en dat wordt dan de hele tijd herhaald. Meer kan ik me er niet van herinneren, ik was toen pas 7..
Ik heb het ooit voor iemand 'gehumd' en die zei dat het ergens een theme van was en mars in de titel had..
Ik zoek dit al heel lang, degene die weet wat ik bedoel ben ik echt eeuwig dankbaar
Speedy J - Pullover, op zeker.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:21 schreef MrsDeGeneres het volgende:
Ik zoek ook een nummer, het is uit ong. 1995 en het is instrumentaal.. "tu-tu-tu.. tududu tududu" gaat het ongeveer en dat wordt dan de hele tijd herhaald. Meer kan ik me er niet van herinneren, ik was toen pas 7..
Ik heb het ooit voor iemand 'gehumd' en die zei dat het ergens een theme van was en mars in de titel had..
Ik zoek dit al heel lang, degene die weet wat ik bedoel ben ik echt eeuwig dankbaar
Jaaaa:D Die laatste is het :d dankje ik ben je echt eeuwig dankbaar!quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
M.A.R.R.S. - Pump up the volumetis wel ouder, maar wie weet..
http://www.youtube.com/watch?v=eGPhUr-T6UM
- edit: of deze: eve of the war - jeff wayne
Mail anders even met Walibi, daar hebben ze hem vast nog welquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:33 schreef Finch het volgende:
Mijn manager loopt al een paar weken in zijn hoofd met de tune van de flevohof..![]()
het gaat ongeveer zo,
[..]
Is er toevallig iemand die dat nummer kan vinden..? Ik heb lopen zoeken op internet, maarniks gevonden..
Anyone?? zodat hij iig niet meer vals kan zingen.![]()
Thnx
Niet Doop?quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:21 schreef MrsDeGeneres het volgende:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:47 schreef PPL het volgende:
[..]
Niet Doop?
http://www.youtube.com/watch?v=tvLDm8821jQ
quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:32 schreef MrsDeGeneres het volgende:
[..]
Jaaaa:D Die laatste is het :d dankje ik ben je echt eeuwig dankbaar!
Op http://www.3opreis.nl/Muziek.1647.0.html staat alle muziek van de afleveringen. Voor Jeroen was het hetvolgende lijstje:quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:02 schreef Albee het volgende:
Weet iemand welk nr dit is: Het is een zanger, heel rustig en relaxed nummer, begint met mm mmm mmm en er zit iets van ''No one to blame'' in. Zag het vorige week bij 3op reis, het nummer is te horen van 30:30 tot 31:30min. http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)1955/bb.20080203.asf
Volgens mij hetzelfde nummer dat werd gebruikt bij het wegsturen van de modellen in Holland Next top model3.....
Die laatste is het, inclusief youtube linkje:quote:Going to the City, Herman Brood
So ma guisee, Mo'Horizons
Little story, Motion trio
A.L.L., Guy & Cesar
Happy dreamer (happy horse mix), Laidback
Red rolled and seen, Quaye
Via con me, Paolo Conte
Hands of time, Groove Armada
Die staat op thunderdome 2 (die ik ooit in een vreemde bui gekocht heb voor 2 euro ofzo), even kijken..quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Speedy J - Pullover, op zeker.
Ik zoek de naam van de artiest en de titel van het liedje waarin de legendarische woorde "Papa was ist techno? Techno ist die muzike wer boom boom bacht" uitgesproken worden.
Iemand een idee?
We zijn geen Wikipedia, koop zelf de cd...quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:55 schreef SnackChineesje het volgende:
Hoi, ik zoek van de CD Dance With Me van Jim (ja die van Idols) de soort dans die bij elk nummer hoort. Ik weet dat het op de hoes achter op stond achter elk nummer, maar op internet is dit nergens te vinden. Ik wil graag weten welke (stijl)dans bij elk nummer hoort.
Dus kan iemand dit mij vertellen? Ik weet al verschillende bijvoorbeeld
Sway = cha cha
Crazy Little Thing Called Love = jive
enzovoorts. Maar deze zijn heel duidelijk te horen aan het ritme.
Alvast bedankt!
Roxette - Love is allquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:21 schreef bulbjes het volgende:
Zoek nog steeds een nummer waarin 'Shine' (shine your light and blablabla of zoiets lijkt het op) of zoiets gezongen wordt.
Tis denk ik redelijk recent, een popnummer. En het begint met een intro van d-d-d-d-c-c-lagere g-lagere g (op piano). Dit dan 3 of 4 keer ofzo en dan begint er een man te zingen met 'shine, your light and blabla' in ieder geval daar lijkt het op, kan tekst niet goed verstaan.
Hij heeft meer een hoge dan een lage stem verder.
Er zijn zoveel nummers met 'shine' erin dat ik m echt niet snel kan vinden, ik heb geen idee waar te zoeken.
Hoop dat er toch nog iemand iets weet.
Voicst - Everyday I Work On The Roadquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:49 schreef W00fer het volgende:
Ik zoek er ook 1:
Vanmiddag op MTV gehoord. Volgens mij heet het nummer Everything I, maar ik ben de artiest kwijt.
Het is een pop/rock nummer en de zanger zingt letterlijk tussendoor:
toodoodootootoo
Klein schopje... Niemand??quote:Op maandag 11 februari 2008 18:02 schreef koenie84 het volgende:
ben op zoek naar een nummer...
het gaat iets met Wang chang pilang wang pang...
kan niet op de naam komen, waarschijnlijk als iemand het zegt denk ik oooohja!
Wie kan me helpen??
THANKSquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Voicst - Everyday I Work On The Road
Pff jeetje wat stom, ben zo vaak op die site geweest haha. Maargoed hartelijk dank!quote:[..]
Op http://www.3opreis.nl/Muziek.1647.0.html staat alle muziek van de afleveringen. Voor Jeroen was het hetvolgende lijstje:
[..]
Die laatste is het, inclusief youtube linkje:
http://www.youtube.com/watch?v=YaK9nRBj1o4
Iemand?quote:Op maandag 11 februari 2008 17:20 schreef Lone_Gunman het volgende:
Ik zoek de titel/componist van deze bekend en mooie compositie. Dit stukje is ook een favoriet van Centraal/Oost-Europese straatartiesten die vaak in en rond stations met hun trekzak rondhangen.
http://www.youtube.com/watch?v=ONKoV7JWgLo
Let niet op de Su-30MKI die mooi op de muziek danst
Nee helaasquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:52 schreef W00fer het volgende:
[..]
Roxette - Love is all
of
http://hjem.get2net.dk/sbn/aswad/shine.txt
"Slave to the music" van Twenty 4 seven, met Nance als zangeres?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:14 schreef Eisbaer het volgende:
Ik zoek een house nummertje ... ergens in jaren 90 denk ik (begin 2000 kan ook?)
Ik weet dat het gezongen werd door een vrouw en de tekst was in de trend van
ana moonman yeh ... ana moonman yeh ... en dan weer wat beat's![]()
iemand ideetje? ik weet dat er een DJ is die moonman heet maar voor zover ik al heb gezocht is het geen nummer van hem (denk ik)
Lasgo - Somethingquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:35 schreef DANILXL het volgende:
I can see it in your eyes, there's something, something you wanna tell me. ?
Pete & Perq - Empirequote:Op donderdag 14 februari 2008 12:13 schreef The_Order het volgende:
Ik zoek een nummer dat de afgelopen dagen een paar keer is gedraaid op SLAM FM. Het is een beetje een hiphop-achtig nummer en het werd laatst "Empire" genoemd maar ik ben de artiest vergeten en een paar keer empire intikken op internet werkte ook niet.
Het refrein ging ongeveer zo:
"You all notice how the empire is falling, time to stop playing time to stop falling"
Ik heb al enorm lang via Google gezocht maar hopelijk weet iemand het hier
http://www.lyricsvault.info/uagb/index.phpquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:16 schreef Urquhart het volgende:
Ik zoek een plaat van vroeger, met qua tekst zoiets: "Vera vera can't you see (...) you stole my heart" in ieder geval dit als tekst. Iemand een idee?
thnxquote:
Deze misschien?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:14 schreef Eisbaer het volgende:
Ik zoek een house nummertje ... ergens in jaren 90 denk ik (begin 2000 kan ook?)
iemand ideetje? ik weet dat er een DJ is die moonman heet maar voor zover ik al heb gezocht is het geen nummer van hem (denk ik)
nee, helemaal niet ... het was veel meer house, bijna trance zou ik zeggenquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:32 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Slave to the music" van Twenty 4 seven, met Nance als zangeres?
deze is het ook niet ... het was veel meer house / trance dan ditquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Deze misschien?
The KLF - Justified And Ancient
Deze dan: Da Klubb Kings - Neh Neh Oh Neh Nehquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:56 schreef Eisbaer het volgende:
[..]
deze is het ook niet ... het was veel meer house / trance dan dit
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:14 schreef Eisbaer het volgende:
Mauro Picotto - Proximusquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:56 schreef Eisbaer het volgende:
[..]
Een beetje Googlen levert dit op:quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:40 schreef gastman het volgende:
http://www.quotenet.nl/tv/play.php?ID=8825
wie weet welk nummer dit is? begint na 5 sec ongeveer...
thx
OK... long shot aangezien er ook veel andere tekst in voorkomt (en moonshine ipv moonman):quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:56 schreef Eisbaer het volgende:
[..]
Tschabos - Gib mir die bassquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:52 schreef fransbreda het volgende:
.........oud hardcore nummertje...
Ist dieser bassdrum correct?
Ist dieser bassdrum correct atmosphere oder was.... Jaaaaaaaaaaa
BOink boink boink....
Samba pa tiquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:13 schreef -Jewcookie- het volgende:
Weet iemand de titel van dit nummer van Santana?
http://www.youtube.com/watch?v=cwhkG3LhZO8
Dankjequote:Op donderdag 14 februari 2008 12:32 schreef Troel het volgende:
[..]
http://www.lyricsvault.info/uagb/index.php
Dit is het enige wat ik kan vinden.
Misschien http://www.youtube.com/watch?v=E6s8C2DvfGo&feature=related ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:40 schreef Draakjuh het volgende:
help
ik zoek een band, de muziek stijl en ook het uiterlijk en stem van de zanger lijkt er op dat van nickel back.
maar dat is hem niet en het is metalica ook niet. De stem is nog dieper / lager.
iemand enig idee?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:21 schreef bulbjes het volgende:
Zoek nog steeds een nummer waarin 'Shine' (shine your light and blablabla of zoiets lijkt het op) of zoiets gezongen wordt.
Tis denk ik redelijk recent, een popnummer. En het begint met een intro van d-d-d-d-c-c-lagere g-lagere g (op piano). Dit dan 3 of 4 keer ofzo en dan begint er een man te zingen met 'shine, your light and blabla' in ieder geval daar lijkt het op, kan tekst niet goed verstaan.
Hij heeft meer een hoge dan een lage stem verder.
Er zijn zoveel nummers met 'shine' erin dat ik m echt niet snel kan vinden, ik heb geen idee waar te zoeken.
Hoop dat er toch nog iemand iets weet.
"Shut your eyes" van Snow Patrol.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:20 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ik weet al waarom niemand het nummer kent, ze zingen volgens mij 'shut your eyes' ipv 'shine your light
![]()
(Gister het nummer nog es gehoord).
Kortom ben dus op zoek naar een (volgens mij) redelijk recent popnummer wat begint met een introotje van d-d-d-d-c-c-lagere g-lagere g (en dit dan 3x ofzo) waarna er een man (die meer een wat hogere dan een lage stem heeft) begint te zingen en er komt 'shut your eyes' in voor. 'Shut, your eyes en blablabla'. (versta tekst niet goed).
Hoop dat er nu bij iemand wel een belletje gaat rinkelen
Ja dat is mquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:21 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Shut your eyes" van Snow Patrol.
DIt is niet de band die ik zoek, wel goede muziek trouwensquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:48 schreef Marjooow het volgende:
[..]
Misschien http://www.youtube.com/watch?v=E6s8C2DvfGo&feature=related ?
weet je anders iets van een nummer van de band ??
Soul Asylum - Runanway Trainquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:29 schreef Draakjuh het volgende:
[..]
DIt is niet de band die ik zoek, wel goede muziek trouwens![]()
ik kan me herinneren dat de zanger, lang blond haar had en laag zong, in de video clip ging over een jongen (10/15 jaar) eenzaam was waar die zanger dan over zong zeg maarals ik het me goed herinner is nl al weer even geleden dat ik het nr heb gezien / hoord.
Parla et Pardoux - Libertequote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:44 schreef Mr.Dude het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=94ILEhKny7A
hoe heet dit nummer?
Howie Day - End of Our Daysquote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:28 schreef Leatherneck het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/42082/87e5e296/golden_gate.html
Ik ben op zoek naar het nummer in dit filmpje, wat rond 1:00 begint te spelen.
Alvast bedankt!
Thanks!quote:
"Disko partizani" van Shantel, of "Heater" van Samim?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:40 schreef Werewolf het volgende:
Van de week zag ik op TV een clip met een heel vrolijk liedje.
Een beetje balkanachtig maar dan modern.
Wie weet wat ik bedoel...?
Nope... .in de clip zijn allemaal 'gewone' mensen te zien....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:50 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Disko partizani" van Shantel, of "Heater" van Samim?
Ja, je weet maar nooit..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:35 schreef Captain_Redbeard het volgende:
nog maar even een meezoekpost. voor het geval dat.
Klinkt als Move ya body van nina sky, het ritme..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:11 schreef Blukkie het volgende:
Ik zoek 2 track namen.. Heb opnames, dus die zal ik even posten.
Heb totaal geen idee waar ik naar moet zoeken, ik ken de tracks wel maar kan er geen naam bij pakken.
Linkje: http://www.youtube.com/watch?v=sm861j26iwg
Het is:quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:35 schreef Blukkie het volgende:
jamisschien is het een remix hoor, die tweede.
Bedankt voor de tracknaam, dat klinkt wel ongeveer hetzelfde
Help ik zoek #233quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:07 schreef valek het volgende:
Ik zie net op tv een reclame van Dreft over hun wasmiddel voor kleren. Daar zit een mooi pianostuk in. Alleen ik weet niet hoe het heet. En ik zou wel graag willen weten hoe het heet.
Kan iemand me hierbij helpen?
Niet Schackles (Praise you) door Mary Mary?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:34 schreef SuperRogier het volgende:
Vaag R&B nummer, gezongen door een vrouw alleen het kwam me niet echt bekend voor. Je hoorde iets als "get your s#ha#k*ies on the floor, get your shakies on for sure" oid![]()
De titel zoek ik dus
Nee het was een negernummer met een foute diepe bassquote:Op zondag 17 februari 2008 15:49 schreef PPL het volgende:
[..]
Niet Schackles (Praise you) door Mary Mary?
http://www.youtube.com/watch?v=wRayKxgePQI
in die 2e lijk ik http://nl.youtube.com/watch?v=WVi-KtBCes0 te herkennenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:35 schreef Blukkie het volgende:
jamisschien is het een remix hoor, die tweede.
Bedankt voor de tracknaam, dat klinkt wel ongeveer hetzelfde
1 |
2pac - What's Ya Phone Numberquote:Op zondag 17 februari 2008 21:45 schreef deepart het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uBseYYzVQYs
Het liedje dat op 1:30 begint... Welke is dat
Kei bedankt!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:51 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
2pac - What's Ya Phone Number
Dat is hem niet volgensmijquote:Op zondag 17 februari 2008 21:51 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
2pac - What's Ya Phone Number
Inderdaad de tekst is hetzelfde, helaas kan ik die remix niet vinden..quote:Op zondag 17 februari 2008 22:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
Het is in elk geval de tekst vanaf 1.30 die gerapt wordt. Misschien nog even zoeken naar een Remix.
Mmm, ook een goed nummerquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:16 schreef MarBu het volgende:
[..]
OK... long shot aangezien er ook veel andere tekst in voorkomt (en moonshine ipv moonman):
Project Medusa vs Exor - Moonshine
Was zelfs Proximus het nietquote:Op maandag 18 februari 2008 12:00 schreef Eisbaer het volgende:
[..]
Mmm, ook een goed nummermaar ook niet wat ik zoek
maar het geeft niet ... ik zal het wel ooit vinden
http://www.youtube.com/watch?v=fZvn2BTvPXEquote:Op maandag 18 februari 2008 11:19 schreef deepart het volgende:
[..]
Inderdaad de tekst is hetzelfde, helaas kan ik die remix niet vinden..
Leaf - New Songquote:Op maandag 18 februari 2008 11:23 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik zoek de uitvoerende artiest en naam van een liedje dat ik eigenlijk alleen kan beschrijven:
volgens mij is het vrij nieuw, gezongen door een vrouw, met een cabaretesque piano en wat blazers en veel lalalalala. Het blijft ook nogal in je hoofd zitten.
Dank uquote:Op maandag 18 februari 2008 15:35 schreef PPL het volgende:
Vanessa Carlton - A thousand miles
[ afbeelding ]
Ja, dat is die reclame. Van wie is dat stuk muziek?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Help ik zoek #233
Die reclame?
Geen idee, ik zoek 'm ookquote:Op maandag 18 februari 2008 16:28 schreef valek het volgende:
[..]
Ja, dat is die reclame. Van wie is dat stuk muziek?
quote:Op maandag 18 februari 2008 16:44 schreef JOO het volgende:
Weet iemand welk liedje van Marco Borsato te horen is in de speelfim In oranje (2004) die zaterdag op tv was.
Bron: http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=nfdDetails&movieID=925quote:De soundtrack van In Oranje is geschreven door Fons Merkies en uitgevoerd door het voltallige Metropole Orkest. De titelsong Vandaag Ben Ik Gaan Lopen is speciaal voor de film geschreven en uitgevoerd door Acda & De Munnik. Andere nummers in de film zijn De Vlinder van de DVD Zien van Marco Borsato, slotnummer Ik Kan Het Niet Alleen van De Dijk en natuurlijk het Wilhelmus.
Ik ken wel een gelijkaardige videoclip (Guano Apes - No Speech) maar ik betwijfel of het dit is wat je zoekt ...quote:Op maandag 18 februari 2008 17:48 schreef in_de_donker het volgende:
Ik zoek; een liedje gezongen door een oudere man met een baard geloof ik (40 jaar) Het begint met een gitaar, er word ook op ingezoomd en zo eindigt de clip althans ook. Ze hadden een naam met een M volgens mij, ze zaten achterin een vrachtwagen in de clip dacht ik? Iemand?
Caesars Palace - Jerk it Outquote:Op maandag 18 februari 2008 17:11 schreef neggix het volgende:
Gisteren in Baby te huur, een nummertje op 23:50 (17-02-08)
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)5886/bb.20080217.asf
Top, dank jequote:Op maandag 18 februari 2008 18:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Caesars Palace - Jerk it Out
http://www.last.fm/music/Caesars+Palace
dankjequote:Op maandag 18 februari 2008 18:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=nfdDetails&movieID=925
vage gok op Manu Chao - Rainin In Paradize ?quote:Op maandag 18 februari 2008 17:48 schreef in_de_donker het volgende:
Ik zoek; een liedje gezongen door een oudere man met een baard geloof ik (40 jaar) Het begint met een gitaar, er word ook op ingezoomd en zo eindigt de clip althans ook. Ze hadden een naam met een M volgens mij, ze zaten achterin een vrachtwagen in de clip dacht ik? Iemand?
ik ken er wel zoeen van rowwen hezequote:Op maandag 18 februari 2008 19:08 schreef Fixxxer het volgende:
Ben op zoek naar een nummer van "normaal"
Een meezinger die gaat, zoals ik het versta, "wie goan allemaaal......... oh oh oh, wie goan allemaaaal oh oh oh"
Alvast bedankt!
Rowwen Heze - De neus omhoegquote:Op maandag 18 februari 2008 19:08 schreef Fixxxer het volgende:
Ben op zoek naar een nummer van "normaal"
Een meezinger die gaat, zoals ik het versta, "wie goan allemaaal......... oh oh oh, wie goan allemaaaal oh oh oh"
Alvast bedankt!
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:10 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
ik ken er wel zoeen van rowwen heze
Ooee heb de 2e zelf kunnen vinden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:11 schreef Blukkie het volgende:
Ik zoek 2 track namen.. Heb opnames, dus die zal ik even posten.
Heb totaal geen idee waar ik naar moet zoeken, ik ken de tracks wel maar kan er geen naam bij pakken.
Linkje: http://www.youtube.com/watch?v=sm861j26iwg
Move your body van Nina Sky?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:22 schreef Blukkie het volgende:
[..]
Ooee heb de 2e zelf kunnen vinden.
Pitbull - The Anthem
neus omhoeg.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:14 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
AAAAAA verdomme! vandaar dat ik niets kan vinden! Vond het al zo gek... Doe eens zeggen dan
Edit: tnx!
al lang gepost ook:quote:Op maandag 18 februari 2008 19:22 schreef Blukkie het volgende:
[..]
Ooee heb de 2e zelf kunnen vinden.
Pitbull - The Anthem
quote:
Dirty South - Let It Go (Axwell Remix)quote:Op maandag 18 februari 2008 20:02 schreef Gstyles het volgende:
ik zoek een ''club'' nummer met de tekst ''no matter what they do let it go let it gooooo, no matter what they say let it go, let it goooooooo'' En een beetje een oud housedeuntje tussendoor... iemand een idee?
Ehm nee, hijz/ij had het eerste nummer voor mij weten te regelen. Tweede wist hij/zij niet (te zien aan 2: ???).quote:
Je kunt gewoon linksboven bij iedere post zien welk geslacht iemand heeft hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 20:14 schreef Blukkie het volgende:
[..]
Ehm nee, hijz/ij had het eerste nummer voor mij weten te regelen. Tweede wist hij/zij niet (te zien aan 2: ???).
Nu ik hem zelf heb gevonden, dacht ik ik post het maar.
Thank you!!!!!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:13 schreef bartrid het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=k3WhQB7Hq0Q misschien?
backstreet boys - quit playing games with my heartquote:Op maandag 18 februari 2008 23:49 schreef DANILXL het volgende:
boyband + tekst
with playing games with my heart, my heart
tnxquote:Op maandag 18 februari 2008 23:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
backstreet boys - quit playing games with my heart
http://www.youtube.com/watch?v=A1KdkQv0FfI
hij is al wel een jaar of zes oudquote:
thanks voor de snelle reactiequote:Op maandag 18 februari 2008 20:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dirty South - Let It Go (Axwell Remix)
haha daar dacht ik ook aan.. buffalo stance...quote:Op maandag 18 februari 2008 22:03 schreef teknomist het volgende:
Ik vind het enigszins vergelijkbaar met Neneh Cherry...
U gebruikt geen Googlequote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:05 schreef NordicBlue het volgende:
Hey, iemand enig idee wat voor muziek de marine gebruikt in zijn reclames?
Zoals in bv. http://werkenbijdemarine.(...)mmercials/film02.swf
Gemaakt voor de marine of wat?
Dat stukje wat je in de paar laatste seconde hoort hoor je in alle reclames van de marine
Thx in advance
NAAM LIGT OP HET PUTNJE VAN MIJN TONG!! MARHABIA OF MAHABIA OFZO PLEASEquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:24 schreef in_de_donker het volgende:
Nee bdankt voor de reacties maar het is niet guano apes of manu chao. Het waren hele lage stemmen, en het begint echt met een aantal gitaar akkoorden, het is een mineur achtig liedje, het blijft ook wat rustig beetje ballad achtig maar toch vrij oudere/dikkere mannen in de clip dus achterin een vrachtwagen ofzo. Voor de muzikalen onder ons de intro gaat zeg maar zo; het lijkt alsof ieman zijn vinger helemaal over de gitaar heeft en dan drie keer aanslaat (vlug) en dan een vakje naar links schuift twee keer langzaam aanslaat en weer eentje naar links weer twee keer langzaam en nog eentje naar links en dan 1x aanslaan en dat herhaald en dan begint het eerste couplet! Haha
Of SABIAquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:36 schreef in_de_donker het volgende:
[..]
NAAM LIGT OP HET PUTNJE VAN MIJN TONG!! MARHABIA OF MAHABIA OFZO PLEASEik heb het bijna de naam van de band OMG
Ok, never mind allemaal, ik heb het zelf al gevonden. Het stuk heet Donauwellen van Ivanovici.quote:
"How far we've come" van Matchbox 20.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:33 schreef valek het volgende:
Let's see how far we come. Dit wordt gezongen bij een CL voetbalfilmpje bij de NOS. Van wie is dit nummer en hoe heet het?
Thanks.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:04 schreef bartrid het volgende:
Massive Attack - Unfinished Sympathy
http://www.youtube.com/watch?v=y1svI-owtWA
Is ie. Harstikke bedankt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"How far we've come" van Matchbox 20.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |