helaas wel. Die mensen hebben geen smaak.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Schrikbarend veel mensen, het is de 3e zender van nederland qua marktaandeel...
Nee hoor, geloof ik echt nietquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:54 schreef conleche het volgende:
o nee, niet Pauline......
Dat wordt een duetquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:55 schreef J-net het volgende:
Zow die Gordon was wel blij toen Nikki doorging zeg
Meer verontwaardigd. Wat? IK op de krukquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:54 schreef sbientje het volgende:
charlene kan echt chagrijnig overkomen
En Nathalie, vergeet haar niet. Daar is hij groot fan vanquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:55 schreef J-net het volgende:
Zow die Gordon was wel blij toen Nikki doorging zeg
hwhahahahaaa ja echt hequote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Meer verontwaardigd. Wat? IK op de kruk
Nou, als dat verontwaardigd isquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Meer verontwaardigd. Wat? IK op de kruk
Erik zijn muziekhart breekt omdat die draak van een Neil door is.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:56 schreef sbientje het volgende:
oh nee..... charlene is al aan het huilen![]()
en wat doet erik!
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Charlene of Pauline, het is allebei een kutexit.
Zow ja echt welquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:57 schreef moemoe het volgende:
Niet Pauline. Fucking klote Neil.
Pauline dusquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:55 schreef SpaRood het volgende:
Neil gaat eruit! Anders Pauline
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:57 schreef tong80 het volgende:
Die neil is iemand die gaat janken als ie voor het eerst klaarkomt in een meisje
Niet?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:58 schreef Xennia het volgende:
Pauline eruit en Neil erin. Er wordt dus niet gestemd op kwaliteit
Niet bepaald, maar dat was al jaren bekend.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:58 schreef Xennia het volgende:
Pauline eruit en Neil erin. Er wordt dus niet gestemd op kwaliteit
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:58 schreef Pheno het volgende:
*shotgun pakt, richting kamp gaat
Dat gaat ook wel gebeuren.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:59 schreef p-etr-a het volgende:
Van haar wil ik meer horen.
Komt goed.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:01 schreef Insomaniac het volgende:
Tof mens.
active camera? Naar Neil verdomme!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:01 schreef Liquidootje het volgende:
Dramaqueen wel die gordon, maar ozo terecht. Ik zou daar nog een roggel richting de active camera hebbeng gedaan.
wat zei ze?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:01 schreef SpaRood het volgende:
Die sneer van Pauline naar Nigel
Dit is echt. Hij komt heus wel terug, maar hij zit er heel erg met zijn emoties in, in deze show.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:01 schreef Tinkepink het volgende:
Is dit van Gordon show of meent hij het echt? En komt hij nog terug in de volgende show?
Kleine meisjes hequote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:01 schreef Anonymousz het volgende:
Waarom isssssssssss die Neillllllllllllll niet eruit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
week op week af de kruk af net als Nigel dan ga je ook kapot....quote:
Ze zei gewoon dat hij het erg zwaar heeft steeds op de kruk te zitten.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:01 schreef SpaRood het volgende:
Die slapen al na sesamstraatquote:
2 mannen 3 vrouwenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:03 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe is het mogelijk. Zo grote verschil tussen de meiden en mannen, maar nu toch 2 mannen vs 2 vrouwen.
Die is boos weggelopen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb gelijk gezapt, dusseh, wat is er met Gordon?
Die is boos weggelopen en loopt nu zelfs al het gebouw uit!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb gelijk gezapt, dusseh, wat is er met Gordon?
Natuurlijk komt hij terug.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:01 schreef Tinkepink het volgende:
Is dit van Gordon show of meent hij het echt? En komt hij nog terug in de volgende show?
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:01 schreef SpaRood het volgende:
Zoals ik zei: droge mond, natte ogenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:02 schreef Kaleddis het volgende:
En die focking klote Neil staat nog steeds te janken, loser
Ik denk dat John de Mol nog ff snel 634 keer gestemd heeftquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:03 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe is het mogelijk. Zo grote verschil tussen de meiden en mannen, maar nu toch 2 mannen vs 2 vrouwen.
Lijkt me ook, alleen is hij begaan met goede artiesten. En dat er zo'n loosert tussen zit als Neil die doorgaat op hackz0rs in het kamp.quote:
Dat doet papa in het publiek al, met zijn sms bomquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee ze mogen ook nog ff op Neill stemmen hoor
Oh, had ik niet van hem verwacht, klasse.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die is boos weggelopen en loopt nu zelfs al het gebouw uit!![]()
Tsja het is geen Evitazoektocht.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:05 schreef scanman01 het volgende:
Mooi protest van Gordon. Het is ook schandalig dat Pauline eruit ligt en Neil npg gewoon door mag.
Tis gewoon een gayprogramma klaarquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doet papa in het publiek al, met zijn sms bom
Ik vond het juist alleen maar lief wat ze zei.quote:
Je kunt ze dan ook zo herkennen als hij er uit zou liggen, die janken ookquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:05 schreef Xennia het volgende:
Eindelijk ben ik een keer blij met Gordon in de jury.
Het zal me niks verbazen als Neil als een van de laatsten overblijft en dat is te wijten aan een stel loopse teefjes van 14 met te veel zakgeld voor beltegoed
Daar is het programma met name voor, merk je ook aan de presentatie.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:05 schreef Xennia het volgende:
Eindelijk ben ik een keer blij met Gordon in de jury.
Het zal me niks verbazen als Neil als een van de laatsten overblijft en dat is te wijten aan een stel loopse teefjes van 14 met te veel zakgeld voor beltegoed
Onsympathiek type dus. Helaas daardoor wel een winnaarstype. Mensen die echt succes hebben kunnen daar vaak niet zo goed tegen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:04 schreef Greys het volgende:
Die Charlene trekt het dus ECHT niet om niet de beste te zijn he
Gordon is een held. Wat heeft die de pest in zeg. En terecht.
Precies. Was alles behalve een sneer.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het juist alleen maar lief wat ze zei.
Ze zei dat Nigel het zo zwaar heeft elke keer op de kruk. Toch?
Ik weet niet of Gordon een Idols 5 mee zou willen doen. Hij vindt het volgens mij echt van de zotte dat dit soort dingen kunnen gebeuren...quote:
Inderdaad, irritant om te zien dit. Van Neil verwacht je ondertussen wel dat hij zo overdreven reageert, maar Charlene verpest het elke week meer door haar gedrag.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:04 schreef Greys het volgende:
Die Charlene trekt het dus ECHT niet om niet de beste te zijn he
Dat Nigel eraan onderdoor gaat ofzoiets idd.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het juist alleen maar lief wat ze zei.
Ze zei dat Nigel het zo zwaar heeft elke keer op de kruk. Toch?
Neil's support bij meisjes valt wel mee...zijn hele kamper familie is een SMS stemmachine.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt ze dan ook zo herkennen als hij er uit zou liggen, die janken ook
Ik luister toch geen 538, dat scheelt.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:07 schreef Coastertommm het volgende:
Stel dat Neil Idol wordt, dan moet ie het ook alleen maar hebben van geile 14 jarige meisjes. Dag carriere
Nogal. Maar kampwijven van 14 zijn het ergstquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:08 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Neil's support bij meisjes valt wel mee...zijn hele kamper familie is een SMS stemmachine.
Ze heeft haar karakter en personality echt niet mee. Jakkie. Geen leuk meisje.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:07 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Inderdaad, irritant om te zien dit. Van Neil verwacht je ondertussen wel dat hij zo overdreven reageert, maar Charlene verpest het elke week meer door haar gedrag.
Ik op Neil. Briljant einde van een waardeloze reeks. Hij verdient het, en Idols ook.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:07 schreef Insomaniac het volgende:
Nou ja, als Neil in de finale komt ga ik voor het eerst sinds jaren weer stemmen. Obviously op de andere persoon die in de finale staat.
Geen woord aan gelogen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat Nigel eraan onderdoor gaat ofzoiets idd.
Hij zei dat Nigel eronder door ging...dat is niet zo aardig.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Was alles behalve een sneer.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft haar karakter en personality echt niet mee. Jakkie. Geen leuk meisje.
Gordon, ik kan er nog steeds niet over uit hoe tof ik die actie van hem vind
#5 is al in de planning.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik op Neil. Briljant einde van een waardeloze reeks. Hij verdient het, en Idols ook.
Er aan onderdoor gaan is net iets anders. En absoluut geen onaardige opmerking.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:10 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Hij zei dat Nigel eronder door ging...dat is niet zo aardig.
Zeg maar zoiets als het pim fortuyn effect. Opeens 80% opkomst om te stemmen. Dat wordt lekker cashen moet rtl gedacht hebben.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:07 schreef Insomaniac het volgende:
Nou ja, als Neil in de finale komt ga ik voor het eerst sinds jaren weer stemmen. Obviously op de andere persoon die in de finale staat.
Nou, dan stem ik lekker twee keer.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik op Neil. Briljant einde van een waardeloze reeks. Hij verdient het, en Idols ook.
En dan volgende week love, soppende 14 jarige kampsletten die op hem gaan stemmenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:11 schreef CJ het volgende:
Dit betekent dus dat Natalie, Nikki en Nigel dus samen 70% van de stemmen verzameld hadden, aangezien Charlene, Pauline en Neil er maar elk 10% hadden.
Zelfde verhaal als bij Jim-Jamai (met hopelijk een betere tegenstander).quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:07 schreef Insomaniac het volgende:
Wie is er een dronklap?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:09 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wilde vandaag nog zeggen dan Pauline continue onder de radar vloog, maar helaas verslagen door een dronklap en een huilbalk. Wat een dikke onzin!
Hoezo niet aardig dan? Ik mis dat echtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:10 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Hij zei dat Nigel eronder door ging...dat is niet zo aardig.
Wheehe ja, ik heb toen ook tégen Jim gestemd.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:12 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als bij Jim-Jamai (met hopelijk een betere tegenstander).
Dat deze reeks nog wel even doorgaat. Dus na deze wanvertoning (Neil , echt, eerste liveshow al toedels) mag een onwettige zoon van die pa nog meedoen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dus
Henk-Jan groeit ook met elke uitzending een beetje meer. Nét op tijd uitgestapt.
Me dunkt dat SpaRood de betekenis van de opmerking niet echt snapt.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo niet aardig dan? Ik mis dat echt
Zijn zelfvertrouwen gáát toch ook volledig naar de maan doordat hij steeds op de kruk zit?
Ze bedoelde het echt goed hoor, ze is véél te aardig en professioneel om zo'n sneer te geven
Hij is net door met heel veel stemmen, en dan om dit te zeggen vind ik gewoon niet zo aardig.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo niet aardig dan? Ik mis dat echt
Zijn zelfvertrouwen gáát toch ook volledig naar de maan doordat hij steeds op de kruk zit?
Ze bedoelde het echt goed hoor, ze is véél te aardig en professioneel om zo'n sneer te geven
Dat zou verklaren waarom de styling zo bagger is, er is niet meer geld.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:14 schreef J-net het volgende:
Als ze zeggen dat het maar een paar tienden van procenten scheelde, dan kan je redelijk goed uitrekenen hoeveel er in totaal is gestemd.
stel 0.1% is 366 stemmen dan is dat dus 1000*366 366.000 stemmen in totaal (100% dus)
stel 0.2% is 366 stemmen dan is dat dus 500*366 183000 stemmen in totaal
stel 0.3% is 366 stemmen dan is het dus 333.33*366 is 122000 stemmen
maximaal 0.9 is 366 stemmen dan is het dus 111.11*366 is 40666.67 stemmen
Er hebben dus tussen de 40.667 en 366.000 mensen gestemd.........
Neilquote:
Juist wél! Omdat hij al zo vaak op die kruk heeft gezeten is het fijn dat hij nu in één keer door was, omdat hij er bijn aan onderdoor gaat om elke keer op die kruk te zitten.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:15 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Hij is net door met heel veel stemmen, en dan om dit te zeggen vind ik gewoon niet zo aardig.
Hij ging los. Dus het is een positieve toenadering in dit geval!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:16 schreef Brighteyes het volgende:
Oh by the way... ik zie een hoop toespelingen op een dronken Nigel, wat heb ik gemist? Leg eens uit?
precies...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:11 schreef CJ het volgende:
Dit betekent dus dat Natalie, Nikki en Nigel dus samen 70% van de stemmen verzameld hadden, aangezien Charlene, Pauline en Neil er maar elk 10% hadden.
Grote spreiding voor een schatting...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:14 schreef J-net het volgende:
Als ze zeggen dat het maar een paar tienden van procenten scheelde, dan kan je redelijk goed uitrekenen hoeveel er in totaal is gestemd.
stel 0.1% is 366 stemmen dan is dat dus 1000*366 366.000 stemmen in totaal (100% dus)
stel 0.2% is 366 stemmen dan is dat dus 500*366 183000 stemmen in totaal
stel 0.3% is 366 stemmen dan is het dus 333.33*366 is 122000 stemmen
maximaal 0.9 is 366 stemmen dan is het dus 111.11*366 is 40666.67 stemmen
Er hebben dus tussen de 40.667 en 366.000 mensen gestemd.........
Nathalie had een toffe jurk aan.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou verklaren waarom de styling zo bagger is, er is niet meer geld.
te laatquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:17 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
precies...
en het verschil tussen de drie op de kruk was maar 1 (of een paar) tiende procent... en aangezien er 360 stemmen verschil zat tussen pauline en charlene zou dat betekenen dat er op zo'n avond ongeveer 360.000 x gestemd wordt...
Hulde voor je doorzettingsvermogen, ik had allang opgegeven.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Juist wél! Omdat hij al zo vaak op die kruk heeft gezeten is het fijn dat hij nu in één keer door was, omdat hij er bijn aan onderdoor gaat om elke keer op die kruk te zitten.
Om Louis te quoten; ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?.
Hoelang moet ik de bankrekening niet in de gaten houden?quote:
De hormonen maken me een lief, begripvol en zachtaardig mens.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hulde voor je doorzettingsvermogen, ik had allang opgegeven.
Om in die jurk te passen, moet ik eerst wat dingen op laten pompen inderdaad.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoelang moet ik de bankrekening niet in de gaten houden?
Nigel had wekenlang een bezemstok up zijn houterige saaie aars en vandaag is hij opeens de geile smooth dancing criminal. Dat moet drank of ghb zijn geweest.quote:
Nou, kut he, als een zangeres al kan zingenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er is nu nog maar één Idol over en dat is Nikki. Maar volgens het script zal die er volgende week ook wel uit liggen.
En moeten we het doen met kamper Neil en een zangeres die al kan zingen, en een Florence valse Nigendale
Volgens deze beredenatie is Nikki dus geen zangeres die nog niet kan zingen?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er is nu nog maar één Idol over en dat is Nikki. Maar volgens het script zal die er volgende week ook wel uit liggen.
En moeten we het doen met kamper Neil en een zangeres die al kan zingen, en een Florence valse Nigendale
Het schoot me ook ineens te binnen: ze is aan het oefenen!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
De hormonen maken me een lief, begripvol en zachtaardig mens.. Nog geen twee maanden terug had ik die gast heel IDO uit geflamed.
.
Zij hoefde dat niet te zeggen over hem. Ze zei dat als ze op de kruk zou komen, dan ze dan liever gelijk eruit wilde. Om haar zelf te boosten, zei ze dat ze liever niet zoals Nigel elke avond op de kruk wilde zitten, want daar ga je aan onderdoor. Impleciet zegt ze dus dat Nigel een loser is, en dat zij goed is, omdat ze gelijk eruit gaat. Het is net zoiets als tegen iemand die heel vaak ziek is zeggen dat ze hem/haar gelijk kunnen doodmaken, ipv te behandelen. Als ik Nigel was, dan zou ik me behoorlijk lullig voelen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Juist wél! Omdat hij al zo vaak op die kruk heeft gezeten is het fijn dat hij nu in één keer door was, omdat hij er bijn aan onderdoor gaat om elke keer op die kruk te zitten.
Om Louis te quoten; ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?.
Had jij niet iets beloofd dat te maken had met Tiffany en Nathalie?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:22 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze mag dan nog wat kilootjes afvallen. heb nog steeds unox gedachten als ik haar zie
Nou, I like Nathalie the way she isquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:22 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze mag dan nog wat kilootjes afvallen. heb nog steeds unox gedachten als ik haar zie
Leve unox dan.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:22 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Een zwarte rookworst? Ik zou er mee teruggaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:22 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Nee ik niet. Maar Charlene komt uit Utreg hequote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Toen Charlene en Pauline op de kruk zaten wilde ik trouwens liever dat C. exit ging dan P.
Nee. Dat zegt ze niet. Wat heb jij een bizarre gedachtengangen zeg, een beetje eng zelfs!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:22 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Zij hoefde dat niet te zeggen over hem. Ze zei dat als ze op de kruk zou komen, dan ze dan liever gelijk eruit wilde. Om haar zelf te boosten, zei ze dat ze liever niet zoals Nigel elke avond op de kruk wilde zitten, want daar ga je aan onderdoor. Impleciet zegt ze dus dat Nigel een loser is, en dat zij goed is, omdat ze gelijk eruit gaat. Het is net zoiets als tegen iemand die heel vaak ziek is zeggen dat ze hem/haar gelijk kunnen doodmaken, ipv te behandelen. Als ik Nigel was, dan zou ik me behoorlijk lullig voelen.
jajaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
De hormonen maken me een lief, begripvol en zachtaardig mens.. Nog geen twee maanden terug had ik die gast heel IDO uit geflamed.
.
Ik ben pro-ana en vind deze opmerking complete bull. Natalie ziet er fantastisch uit.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:22 schreef robert2006 het volgende:
[..]
weet niet wat je bedoeltquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Had jij niet iets beloofd dat te maken had met Tiffany en Nathalie?
Hij zal Britney ook wel dik vindenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben pro-ana en vind deze opmerking complete bull. Natalie ziet er fantastisch uit.
Dat zei ze helemaal niet. Ze vond het alleen sneu voor Nigel dat hij elke keer weer die onzekerheid had van doorgaan of niet, en steeds weten dat je niet bij de besten behoorde volgens het publiek. Dat is niet bepaald goed voor je zelfvertrouwen waardoor je elke keer nerveuzer wordt omdat je voelt dat je steeds meer moet presteren.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:22 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Zij hoefde dat niet te zeggen over hem. Ze zei dat als ze op de kruk zou komen, dan ze dan liever gelijk eruit wilde. Om haar zelf te boosten, zei ze dat ze liever niet zoals Nigel elke avond op de kruk wilde zitten, want daar ga je aan onderdoor. Impleciet zegt ze dus dat Nigel een loser is, en dat zij goed is, omdat ze gelijk eruit gaat. Het is net zoiets als tegen iemand die heel vaak ziek is zeggen dat ze hem/haar gelijk kunnen doodmaken, ipv te behandelen. Als ik Nigel was, dan zou ik me behoorlijk lullig voelen.
Leuk antwoord, maar jullie weten wel dat ik doel op dat ze al een zangcarriere heeft.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Volgens deze beredenatie is Nikki dus geen zangeres die nog niet kan zingen?
Het is echt de enige verklaring die ik kan bedenken.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het schoot me ook ineens te binnen: ze is aan het oefenen!
Eindeloos geduld om de meest futiele dingen (waarom is een brandweerauto rood) uit te leggen!
Ze woont in Utrechtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:23 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee ik niet. Maar Charlene komt uit Utreg he
Leuk dat je zelf regels verzint, maar blijkbaar denken de producers van Idols er anders over en kan jij daar -helaas pindakaas- helemaal niets aan veranderen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Leuk antwoord, maar jullie weten wel dat ik doel op dat ze al een zangcarriere heeft.
Natte Lie behoort niet in Idols te zitten.
Idols is voor aankomend talent en niet voor mensen die al een "status" in de zangwereld hebben.
begrijp niet waarom iedereen plotseling charlene zo onaangenaam vindt, het blijft gewoon een leuke meid, die inderdaad streberig is, zou me niet verbazen als ze atheneum of gymnasium doet, en ze wil proberen de beste te zijn, is dat een schande dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:23 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee ik niet. Maar Charlene komt uit Utreg he
En nou even 100% eerlijk antwoorden alsjeblieft...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Leuk antwoord, maar jullie weten wel dat ik doel op dat ze al een zangcarriere heeft.
Natte Lie behoort niet in Idols te zitten.
Idols is voor aankomend talent en niet voor mensen die al een "status" in de zangwereld hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |