Het staat zelfs in MED.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Inso zwanger.
Goh, een FOK!user is zwanger, wat schokkend.
Ben het 100% met je eensquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben nu helemaal voor de 3 N's, aka Nathalie, Nigel en Nikki,
Charlene mag vierde worden en dan een heeeeeel groot gat met Neil.
Wat heeft streberigheid met het atheneum/gymnasium te maken?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
begrijp niet waarom iedereen plotseling charlene zo onaangenaam vindt, het blijft gewoon een leuke meid, die inderdaad streberig is, zou me niet verbazen als ze atheneum of gymnasium doet, en ze wil proberen de beste te zijn, is dat een schande dan?
Mwuhmwuhmwuh, deze TT had beter voor Paulien kunnen zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:29 schreef BVO het volgende:
Ik vond m'n TT wel leuk. In potentie, hij's iets te lang. Even aan sleutelen dus.
Mijn vreugde over Nigel en Charlene is nu iets groter dan mijn fristratie van Paulinequote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mwuhmwuhmwuh, deze TT had beter voor Paulien kunnen zijn.
Direct niet heel veel, maar indirect wel! Ik zit zelf op atheneum en ken genoeg mensen die het met streberigheid gered hebben, terwijl ze toch echt havo advies hadden, maar ook mensen die makkelijk atheneum kunnen, die streberigheid missen en gewoon lui havo gaan doen, maar goed beetje off topic..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat heeft streberigheid met het atheneum/gymnasium te maken?
eigenlijk niets, ik kwm er op omdat hier iemand al naar verwees naar meisjes op het vwo die jankten als ze een onvoldoende kregen en zo.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat heeft streberigheid met het atheneum/gymnasium te maken?
Oh, ik vond het ook zeker de leukste ontknoping so far! Maar toch..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Mijn vreugde over Nigel en Charlene is nu iets groter dan mijn fristratie van Pauline. Ik vind de exit van Pauline eigenlijk nog wel leuk, brengt tenminste wat leven erin. Nigel of Neil exit was zoooo voorspelbaar.
Nu hebbenw e een weglopende Gordon, hoop gegil, kussens bij Erik... feest alom.
Ik had vanavond voor het eerst gestemd. Op Nathalie en Nigelquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:38 schreef Insomaniac het volgende:
Kan ik aannemen dat eigenlijk niemand van IDO stemt? Onze smaakt wijkt over grote lijnen echt zó erg af van 'het publiek'..
Ik zei dat ja. Ik heb op het VWO iets te vaak met dat soort types te maken gehad om ze nog aardig te kunnen vinden.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:36 schreef robert2006 het volgende:
[..]
eigenlijk niets, ik kwm er op omdat hier iemand al naar verwees naar meisjes op het vwo die jankten als ze een onvoldoende kregen en zo.
ik ben dan geen meisje maar voel me ook kut als ik met slechte cijfers thuis kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |