Zow ja echt welquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:57 schreef moemoe het volgende:
Niet Pauline. Fucking klote Neil.
Pauline dusquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:55 schreef SpaRood het volgende:
Neil gaat eruit! Anders Pauline
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:57 schreef tong80 het volgende:
Die neil is iemand die gaat janken als ie voor het eerst klaarkomt in een meisje
Niet?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:58 schreef Xennia het volgende:
Pauline eruit en Neil erin. Er wordt dus niet gestemd op kwaliteit
Niet bepaald, maar dat was al jaren bekend.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:58 schreef Xennia het volgende:
Pauline eruit en Neil erin. Er wordt dus niet gestemd op kwaliteit
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:58 schreef Pheno het volgende:
*shotgun pakt, richting kamp gaat
Dat gaat ook wel gebeuren.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:59 schreef p-etr-a het volgende:
Van haar wil ik meer horen.
Komt goed.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:01 schreef Insomaniac het volgende:
Tof mens.
active camera? Naar Neil verdomme!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:01 schreef Liquidootje het volgende:
Dramaqueen wel die gordon, maar ozo terecht. Ik zou daar nog een roggel richting de active camera hebbeng gedaan.
wat zei ze?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:01 schreef SpaRood het volgende:
Die sneer van Pauline naar Nigel
Dit is echt. Hij komt heus wel terug, maar hij zit er heel erg met zijn emoties in, in deze show.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:01 schreef Tinkepink het volgende:
Is dit van Gordon show of meent hij het echt? En komt hij nog terug in de volgende show?
Kleine meisjes hequote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:01 schreef Anonymousz het volgende:
Waarom isssssssssss die Neillllllllllllll niet eruit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
week op week af de kruk af net als Nigel dan ga je ook kapot....quote:
Ze zei gewoon dat hij het erg zwaar heeft steeds op de kruk te zitten.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:01 schreef SpaRood het volgende:
Die slapen al na sesamstraatquote:
2 mannen 3 vrouwenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:03 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe is het mogelijk. Zo grote verschil tussen de meiden en mannen, maar nu toch 2 mannen vs 2 vrouwen.
Die is boos weggelopen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb gelijk gezapt, dusseh, wat is er met Gordon?
Die is boos weggelopen en loopt nu zelfs al het gebouw uit!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb gelijk gezapt, dusseh, wat is er met Gordon?
Natuurlijk komt hij terug.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:01 schreef Tinkepink het volgende:
Is dit van Gordon show of meent hij het echt? En komt hij nog terug in de volgende show?
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:01 schreef SpaRood het volgende:
Zoals ik zei: droge mond, natte ogenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:02 schreef Kaleddis het volgende:
En die focking klote Neil staat nog steeds te janken, loser
Ik denk dat John de Mol nog ff snel 634 keer gestemd heeftquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:03 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe is het mogelijk. Zo grote verschil tussen de meiden en mannen, maar nu toch 2 mannen vs 2 vrouwen.
Lijkt me ook, alleen is hij begaan met goede artiesten. En dat er zo'n loosert tussen zit als Neil die doorgaat op hackz0rs in het kamp.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |