Dat doet papa in het publiek al, met zijn sms bomquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee ze mogen ook nog ff op Neill stemmen hoor
Oh, had ik niet van hem verwacht, klasse.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die is boos weggelopen en loopt nu zelfs al het gebouw uit!![]()
Tsja het is geen Evitazoektocht.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:05 schreef scanman01 het volgende:
Mooi protest van Gordon. Het is ook schandalig dat Pauline eruit ligt en Neil npg gewoon door mag.
Tis gewoon een gayprogramma klaarquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doet papa in het publiek al, met zijn sms bom
Ik vond het juist alleen maar lief wat ze zei.quote:
Je kunt ze dan ook zo herkennen als hij er uit zou liggen, die janken ookquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:05 schreef Xennia het volgende:
Eindelijk ben ik een keer blij met Gordon in de jury.
Het zal me niks verbazen als Neil als een van de laatsten overblijft en dat is te wijten aan een stel loopse teefjes van 14 met te veel zakgeld voor beltegoed
Daar is het programma met name voor, merk je ook aan de presentatie.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:05 schreef Xennia het volgende:
Eindelijk ben ik een keer blij met Gordon in de jury.
Het zal me niks verbazen als Neil als een van de laatsten overblijft en dat is te wijten aan een stel loopse teefjes van 14 met te veel zakgeld voor beltegoed
Onsympathiek type dus. Helaas daardoor wel een winnaarstype. Mensen die echt succes hebben kunnen daar vaak niet zo goed tegen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:04 schreef Greys het volgende:
Die Charlene trekt het dus ECHT niet om niet de beste te zijn he
Gordon is een held. Wat heeft die de pest in zeg. En terecht.
Precies. Was alles behalve een sneer.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het juist alleen maar lief wat ze zei.
Ze zei dat Nigel het zo zwaar heeft elke keer op de kruk. Toch?
Ik weet niet of Gordon een Idols 5 mee zou willen doen. Hij vindt het volgens mij echt van de zotte dat dit soort dingen kunnen gebeuren...quote:
Inderdaad, irritant om te zien dit. Van Neil verwacht je ondertussen wel dat hij zo overdreven reageert, maar Charlene verpest het elke week meer door haar gedrag.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:04 schreef Greys het volgende:
Die Charlene trekt het dus ECHT niet om niet de beste te zijn he
Dat Nigel eraan onderdoor gaat ofzoiets idd.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het juist alleen maar lief wat ze zei.
Ze zei dat Nigel het zo zwaar heeft elke keer op de kruk. Toch?
Neil's support bij meisjes valt wel mee...zijn hele kamper familie is een SMS stemmachine.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt ze dan ook zo herkennen als hij er uit zou liggen, die janken ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |