quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:02 schreef BVO het volgende:
Ah en dat Nigy exit gaat dat is waarschijnlijk, maar als het goed is heeft hij inmiddels het advies van iemand gekregen dat dat juist zijn voordeel is, hij is de enige die zaterdag niks te verliezen heeft, moet voordat hij exit gaat maar eens echt genieten daar. Wat vervolgens tot een geweldige zaterdag en dus een niet-exit leidt, Nigy heeft het zelfvertrouwen terug en eindigt als 2e (winnen gaat hij niet, dat snap ik zelf ook wel).
Nietus!quote:
Maar hij is homo, doen ze dat dan wel?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:40 schreef SpaRood het volgende:
Als alle EO-jongeren op Nigel gaan stemmen, dan blijft hij erin.
Overbelastquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik krijg trouwens maar geen smsje terug van mijn smsje naar Nigy!
Welles!quote:
Véél te sexy.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:40 schreef SpaRood het volgende:
Als alle EO-jongeren op Nigel gaan stemmen, dan blijft hij erin.
Jaaaa, ikquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:42 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook gestemd!! Op Pauline. Als ik de Wii win, wil iemand 'm dan??
(dat ik dat nog mag meemaken dat ik ga stemmen. Ik geloof niet dat ik dat verder ga vertellen)
Jaaaa!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:42 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook gestemd!! Op Pauline. Als ik de Wii win, wil iemand 'm dan??
(dat ik dat nog mag meemaken dat ik ga stemmen. Ik geloof niet dat ik dat verder ga vertellen)
Oke hierbij beloofd!!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Jaaaa, ik! Want ik stem al weken om dat ding te winnen, maar tevergeefs
.
Hoeveel neven heeft die gast?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
dit liedje heb ik een keer gezongen samen met de neef van Ali B![]()
JA!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:34 schreef conleche het volgende:
Ik ga stemmen voor Pauline. Een dertiger kan best een idool zijn toch??
Waar ken ik die 18 procent vinden?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:46 schreef moemoe het volgende:
Ik was benieuwd naar de poll over wie Idols vanavond zou moeten verlaten.
Op dit moment:
Neil 58% (![]()
)
Nigel 18%
Nathalie 9%
Die moet je ook niet kijken.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Tjeempie, wat een slechte backstage.
Bij mij.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Waar ken kan ik die 18 procent vinden?
Je mag Neil beter vinden, je bent genoeg homo om dusdanig gecharmeerd te zijn van Nigy dat die melkmuil Neil er van jou uitmag. Of ken ik je zo slecht?quote:
Ik wil Nigel er helemaal niet uit, ik hoopte alleen op een 1-mans BVO knokploeg voor de deur.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Je mag Neil beter vinden, je bent genoeg homo om dusdanig gecharmeerd te zijn van Nigy dat die melkmuil Neil er van jou uitmag. Of ken ik je zo slecht?
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik wil Nigel er helemaal niet uit, ik hoopte alleen op een 1-mans BVO knokploeg voor de deur.![]()
Ik hoop het! Maar ik vrees ook een beetje voor Pauline toch.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:50 schreef Greys het volgende:
Oh my... zou onze droom dan toch uitkomen dat Neil er uit vliegt!
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:46 schreef moemoe het volgende:
Ik was benieuwd naar de poll over wie Idols vanavond zou moeten verlaten.
Op dit moment:
Neil 58% (![]()
)
Nigel 18%
Nathalie 9%
Pauline is altijd wel goed, maar ik krijg eigenlijk nooit echt kippenvel bij haar (in tegenstelling tot bijv. Nikki). Pauline maakt denk ik best leuke muziek in een bandje ofzo, maar als soloartiest vind ik haar nou niet echt bijzonder.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:47 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
JA!
Pauline verdient een finaleplaats, zeker weten! Echt top vanavond. (En vorige weken ook.)
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik wil Nigel er helemaal niet uit, ik hoopte alleen op een 1-mans BVO knokploeg voor de deur.![]()
Nou, als ik al stem, dan zullen er wel meer zijn.....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:51 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik hoop het! Maar ik vrees ook een beetje voor Pauline toch.
M'n telefoon is leeg.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou, als ik al stem, dan zullen er wel meer zijn.....
Hier thuis ookquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:54 schreef Re het volgende:
Bij nikki en nigel ging hier het dak eraf!
Je had toch een speciale belbundel aangeschaftquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:53 schreef BVO het volgende:
3 keer gestemd.
Hier hou ik het denk ik bij.
Jeejquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:54 schreef Re het volgende:
Geloofde je dat?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Je had toch een speciale belbundel aangeschaft?
Ik heb nu ook 3 keer gestemd, denk dat ik er stiekem nog eentje bijdoe.
Zeg ben je de enige daar met een laptop op schoot en fok op het beeldscherm?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:54 schreef Re het volgende:
Dat zie ik bij meer mensen in de verschillende topics, maar er zijn er ook die er juist helemaal voor gaan (zoals ik ook). Het is wel of niet denk ik bij Pauline. Ik hoop alleen dat er genoeg mensen zijn die wel voor Pauline zijn en dat ook laten merken met stemmen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:51 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Pauline is altijd wel goed, maar ik krijg eigenlijk nooit echt kippenvel bij haar (in tegenstelling tot bijv. Nikki). Pauline maakt denk ik best leuke muziek in een bandje ofzo, maar als soloartiest vind ik haar nou niet echt bijzonder.
Schat, ik geloof allesquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Geloofde je dat?![]()
!
Nee, 1 SMS en 2 keer de huistelefoon gebruikt, is toch niemand hier.
Hehe, ja verslaafd hè.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zeg ben je de enige daar met een laptop op schoot en fok op het beeldscherm?
Ik had ook het idee dat hij de eerste zin vergat hardop te zingenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:57 schreef Re het volgende:
Ging op tv rené froger ook de fout in bij het begin?
Zo is het! Ik ben nu voor Pauline. Bellen met 0909-1302 mensen!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:57 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat zie ik bij meer mensen in de verschillende topics, maar er zijn er ook die er juist helemaal voor gaan (zoals ik ook). Het is wel of niet denk ik bij Pauline. Ik hoop alleen dat er genoeg mensen zijn die wel voor Pauline zijn en dat ook laten merken met stemmen.
Dank u!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:00 schreef sbientje het volgende:
hij is weer weg lebeau!
Och, ik ben allang blij dat ze Peter Beense (nog?) niet hebben...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:58 schreef sbientje het volgende:
wolter kroes is echt een varkentje
Wahah jaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Thomas Berge heeft echt veel weg van prince Charming van Shrek
Hahahahaaaaaaaaaaaaa je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Thomas Berge heeft echt veel weg van prince Charming van Shrek
Hij ziet er een beetje vies uit nu. En lijkt aangekomen te zijn. Zal je net zien, mag je eroverheen, krijgt het zo'n rotkop.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:04 schreef sbientje het volgende:
ik vind thomas berge best een lekker ding, als ie gewoon een neutraal hoofd had gehad. en leuk haar enzo. hij is zo gladjes nu
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahahaaaaaaaaaaaaa je hebt gelijk!![]()
![]()
Overigens tien keer liever Wolter Kroes dan deze piemel
Siep? van de kast?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Thomas Berge begint een beetje op die ene Fries (?) met dat krulletjeshaar te lijken. Qua kaaklijn enzo.
Ja die!quote:
Ja zal ik doenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:07 schreef BVO het volgende:
Doe dan tenminste Doe Maar Gewoon, dit is kut.
Re, groet ze eens namens FOK!
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:03 schreef BVO het volgende:
4 grote helden...
1. Charlene: wat een geweldig leuk mens en wat een briljante stem. Fijne performance, toffe attitude, helemaal goed.
2. Nathalie: stardom, anders kan ik het niet zeggen. Een beest op het podium met een gouden strot. Erbuiten een beetje vreemd, maar ze lijkt me wel een goed mens, tóch!
3. Nikki: leuk tof wijf, heerlijk eigen geluid en een podiumdier, fijn om naar te kijken.
4. Nigel: bescheiden en sympathiek, té symphatiek, waardoor hij nog niet de indruk maakt op het grote publiek die nodig is. Zijn stem is echter geweldig en hij heeft absoluut een gigantisch potentieel.
Leuke kandidaten met een goede stem, die echter iets missen...
5. Pauline: goede pure stem; echte artieste. Boeit me daarbuiten nog niet echt, ze is heel goed maar heft 'het' nog niet voor me, onderscheid je eens wat meer van de rest, als 35-jarige moet je toch genoeg basis daarvoor hebben.
Ergens rechts achterinquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja die!
Maar ik zal wel de enige zijn die dat ziet.
Re waar zit je ergens?
He, ik ben geen fries, cclquote:
Ja, het ging allemaal wat snel voor hem.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:09 schreef Greys het volgende:
Re, Froger vergat bij het vorige liedje toch echt de eerste zin te zingen?
Jongens, ik weet dat jullie daar eigenlijk te jong voor zijn![]()
Maar wie zingt dit nummer ook alweer, het origineel?
wheheh jij bent ook echt een r&b sletje of niet?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar anyway, ik wil best met je mee hoor.
Denk om je woorden sbientjequote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:16 schreef sbientje het volgende:
[..]
wheheh jij bent ook echt een r&b sletje of niet?
and proud of itquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:16 schreef sbientje het volgende:
[..]
wheheh jij bent ook echt een r&b sletje of niet?
Hindquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:19 schreef Greys het volgende:
Edsilia
Ik krijg spontaan weer Songfestivalkriebels. Ik kan er niets aan doen. Hou er gewoon van
Ik ook, al ben ik Oost Europa wel een beetje zat.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:19 schreef Greys het volgende:
Edsilia
Ik krijg spontaan weer Songfestivalkriebels. Ik kan er niets aan doen. Hou er gewoon van
Goede genenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:21 schreef Greys het volgende:
Hoe krijgt Chiel Montagne het nou voor elkaar om er hetzelfde uit te zien als 25 jaar geleden?
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Hind!!!!!!!!!!!!!
Dan ga ik ook weer helemaal los. Staat al in de agenda.
Nou ja, de goede artiesten wérken natuurlijk op zaterdagavond, dus kom je al gauw bij B-artiesten uit.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:22 schreef Hockeylotje het volgende:
Pff wat een Z-artiesten.. Bewijst maar weer dat voor Nederlandse norm het Idols-niveau echt hoog ligt!
Edsilia is natuurlijk wel goed!
Misschien ook nog wel een opplaksnor. Het is immers carnaval.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:25 schreef conleche het volgende:
[..]
En een potje zwarte haarverf......
Dat zeker ja. En iedereen vindt het even slecht, tot het Songfestival zelf en blijkt dat de rest van Europa er ook zo over denkt, dan is het ineens vriendjespolitiekquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:24 schreef conleche het volgende:Nederland stuurt ook ieder jaar weer crap in.
Hoeft niet hoor. Ik ben op een reunie geweest en sommige mensen die ik 20 jaar niet had gezien waren heel 'oud' geworden en anderen zagen er nog exact hetzelfde uit. Zonder haarverf of andere smeersels.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:25 schreef conleche het volgende:
[..]
En een potje zwarte haarverf......
Zelfs dat enorme ergeren is garantie voor een avondje grote lol hierquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:24 schreef conleche het volgende:
Ik heb het he-le-maal gehad met dat songfestival. Zolang ze het jury-stemmen niet weer herinvoeren kijk ik niet meer.......De kutste liedjes uit het oostblok staan in de top tien en sommige prachtige andere nummers hangen onderaan te bungelen en Nederland stuurt ook ieder jaar weer crap in.
Nou, dat is waar, maar bij Chiel zag ik de verf zittenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:27 schreef Riparius het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Ik ben op een reunie geweest en sommige mensen die ik 20 jaar niet had gezien waren heel 'oud' geworden en anderen zagen er nog exact hetzelfde uit. Zonder haarverf of andere smeersels.
Muts. Ik zei tijdens zijn optreden precies hetzelfde. Verrassend he?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:28 schreef conleche het volgende:
Vinden jullie Neil ook niet een beetje op Joran van der Sloot lijken??
En wat heb jij met Natalee gedaan?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:28 schreef conleche het volgende:
Vinden jullie Neil ook niet een beetje op Joran van der Sloot lijken??
Gaat hij straks met wijn gooien als hij er uit moet. Of zijn vader?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Muts. Ik zei tijdens zijn optreden precies hetzelfde. Verrassend he?
Het komt door zijn laaghangende wenkbrauwen en diepliggende ogen dacht ik.
Weet je zeker dat we geen zussies zijn? Wat deed jouw vader vroeger in de buurt van mijn moeder??quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Muts. Ik zei tijdens zijn optreden precies hetzelfde. Verrassend he?
Het komt door zijn laaghangende wenkbrauwen en diepliggende ogen dacht ik.
Ja, ze ziet er echt goed uit.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:31 schreef Greys het volgende:
Wat een ontzettend tof jurkie van Nathalie toch!
Het slankt niet af.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:31 schreef Greys het volgende:
Wat een ontzettend tof jurkie van Nathalie toch!
En binnenkort worden we ook nog officieel familie van elkaarquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Weet je zeker dat we geen zussies zijn? Wat deed jouw vader vroeger in de buurt van mijn moeder??
Natalie leeft nog: Ik leef nog hoor!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:30 schreef Riparius het volgende:
[..]
En wat heb jij met Natalee gedaan?
Neil: Nou ehh... niks ... die zit daar op de bank toch?.
Daar moet je gewoon lekker een beetje stevige vormen in hebben.quote:
Dat heb ik al wekenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:34 schreef Kaleddis het volgende:
Probeer nu al 3x te luisteren wat Neil nu eigenlijk zingt. Heb het nog steeds niet verstaan
Hoop met je meequote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:34 schreef kv26 het volgende:
De wie moet weg poll is nu Neil (58%), Nigel (16%), Nathalie (11%). Hopelijk gaat Neil er uit vanavond.
Doe dit, doe dat, is alles wat ik hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:34 schreef Kaleddis het volgende:
Probeer nu al 3x te luisteren wat Neil nu eigenlijk zingt. Heb het nog steeds niet verstaan
Maar dat kon je aan dat jurkje van vanavond ook niet zienquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, maar dat is ze gewoon niet.![]()
charlene is slank
Dan heb je Nigel gemist. Die had opeens een wederopstanding!quote:
Onbegrijpelijk zag ik hem zeggenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:37 schreef Liquidootje het volgende:
kijk die pa!
Of laatste stuiptrekking? Het wordt spannendquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je Nigel gemist. Die had opeens een wederopstanding!
Dan doe ik de Dance of Joy! A la Balki!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik denk een vrouwelijke exit vandaag. Charlene of Pauline. Maar als Neil exit is, gaat het hier los.
Van mij mag ie door, puur op dit optreden. Maar ik denk dat het spannend wordt. Zijn vorige paar optredens konden mij niet echt bekoren.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of laatste stuiptrekking? Het wordt spannend
Perfect strangersquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan doe ik de Dance of Joy! A la Balki!
Of kennen jullie die niet?
Charlene is een heel goede zangeres, maar qua persoonlijkheid vind ik haar absoluut geen Idolquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Charlene gaat echt niet weg hoor.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:37 schreef Liquidootje het volgende:
kijk die pa!
ik vind haar steeds minder wordenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Charlene is een heel goede zangeres, maar qua persoonlijkheid vind ik haar absoluut geen Idol
Daar zou ik mee kunen leven.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn stemprognose:
Nikki
Charlene
Nathalie
Pauline
Neil
Nigel
Niet ineens, dat is al tijden zoquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:42 schreef Greys het volgende:
Is Fok nou ineens zo langzaam of ligt dat aan hier?
*Paniek!*
Hier gaat het ook traag.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:42 schreef Greys het volgende:
Is Fok nou ineens zo langzaam of ligt dat aan hier?
*Paniek!*
Grappen recyclenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:44 schreef Together het volgende:
"De allereerste kruk van deze avond is voor Nathalie." Betekent dus niet dat ze de minste stemmen hoeft te hebben.
eensquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:44 schreef sbientje het volgende:
zouden ze de krukken weer omdraaien voor de lol?
Wil jij dan niet Ajax Feijenoord kijken via tele2?quote:
Och ja, dat is waar ook! Vorige keer was ik ook al zo verward toen ze dat flikten.quote:
Stiekem hoop ik dat ja....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:44 schreef sbientje het volgende:
zouden ze de krukken weer omdraaien voor de lol?
dat kijk ik sowieso wel morgenmiddag.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wil jij dan niet Ajax Feijenoord kijken via tele2?
no kiddingquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik denk trouwens dat de mensen die op de kruk belanden juist die gene zijn die door gaan
Daidaidai!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan doe ik de Dance of Joy! A la Balki!
Of kennen jullie die niet?
Zou wel een ramp zijn, ik denk Neil...misschien nog dat oud mens (naam vergeten)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar Nathalie mag echt niet exit.
Ik vind het een doodsaai mokkel en vergeet ook altijd dat ze meedoet.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Charlene is een heel goede zangeres, maar qua persoonlijkheid vind ik haar absoluut geen Idol
Nee!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar Nathalie mag echt niet exit.
Schrikbarend veel mensen, het is de 3e zender van nederland qua marktaandeel...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vraag me af, wie luistert er naar Saairadio ?
Ik vind 'r naast doodsaai ook gewoon heel onsympathiek en nep overkomen!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik vind het een doodsaai mokkel en vergeet ook altijd dat ze meedoet.
Zeker niet.,quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, de slechtste zitten op de kruk hoor, kan niet anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |