quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahahaaaaaaaaaaaaa je hebt gelijk!![]()
![]()
Overigens tien keer liever Wolter Kroes dan deze piemel
Siep? van de kast?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Thomas Berge begint een beetje op die ene Fries (?) met dat krulletjeshaar te lijken. Qua kaaklijn enzo.
Ja die!quote:
Ja zal ik doenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:07 schreef BVO het volgende:
Doe dan tenminste Doe Maar Gewoon, dit is kut.
Re, groet ze eens namens FOK!
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:03 schreef BVO het volgende:
4 grote helden...
1. Charlene: wat een geweldig leuk mens en wat een briljante stem. Fijne performance, toffe attitude, helemaal goed.
2. Nathalie: stardom, anders kan ik het niet zeggen. Een beest op het podium met een gouden strot. Erbuiten een beetje vreemd, maar ze lijkt me wel een goed mens, tóch!
3. Nikki: leuk tof wijf, heerlijk eigen geluid en een podiumdier, fijn om naar te kijken.
4. Nigel: bescheiden en sympathiek, té symphatiek, waardoor hij nog niet de indruk maakt op het grote publiek die nodig is. Zijn stem is echter geweldig en hij heeft absoluut een gigantisch potentieel.
Leuke kandidaten met een goede stem, die echter iets missen...
5. Pauline: goede pure stem; echte artieste. Boeit me daarbuiten nog niet echt, ze is heel goed maar heft 'het' nog niet voor me, onderscheid je eens wat meer van de rest, als 35-jarige moet je toch genoeg basis daarvoor hebben.
Ergens rechts achterinquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja die!
Maar ik zal wel de enige zijn die dat ziet.
Re waar zit je ergens?
He, ik ben geen fries, cclquote:
Ja, het ging allemaal wat snel voor hem.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:09 schreef Greys het volgende:
Re, Froger vergat bij het vorige liedje toch echt de eerste zin te zingen?
Jongens, ik weet dat jullie daar eigenlijk te jong voor zijn![]()
Maar wie zingt dit nummer ook alweer, het origineel?
wheheh jij bent ook echt een r&b sletje of niet?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar anyway, ik wil best met je mee hoor.
Denk om je woorden sbientjequote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:16 schreef sbientje het volgende:
[..]
wheheh jij bent ook echt een r&b sletje of niet?
and proud of itquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:16 schreef sbientje het volgende:
[..]
wheheh jij bent ook echt een r&b sletje of niet?
Hindquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:19 schreef Greys het volgende:
Edsilia
Ik krijg spontaan weer Songfestivalkriebels. Ik kan er niets aan doen. Hou er gewoon van
Ik ook, al ben ik Oost Europa wel een beetje zat.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:19 schreef Greys het volgende:
Edsilia
Ik krijg spontaan weer Songfestivalkriebels. Ik kan er niets aan doen. Hou er gewoon van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |