BVO, de waardering die je hebt voor mijn mening doet me goed.
Toppers:
1. Charlene - Ze heeft een hele leuke, lieve uitstraling en komt sympathiek over. Daarbij heeft ze een heerlijke stem, lekker diep maar met een groot bereik. Haar stem heeft ook een bepaalde warmte, ondanks dat ze het technisch allemaal zo goed voor elkaar heeft. Ze heeft ook al in 2 weken laten zien dat ze verschillende dingen goed aan kan (mid-tempo en een ballad). En ze is natuurlijk nog eens een prachtige verschijning ook, het plaatje is helemaal compleet.
2. Nathalie - Wat een diva en wat een ster! Heerlijk donker stemgeluid met duidelijke gospel invloeden (meer dan Charlene nog, waarbij het elke keer word gezegd) en WAT een performance! Zij kan beter dan wie dan ook een echte show neerzetten, als je van iemand een volledige show (in een stadion of een theater) kunt verwachten dan is het deze dame.
3. Nikki - Lekkere sound, goede performances, leuke meid. Maar ze maakt nog niet echt de indruk op me dat ze het in zich heeft om een échte ster te zijn. Buiten de optredens om vind ik haar een beetje gewoontjes, dat had Charlene vorige week ook, maar die zag er deze week echt helemaal geweldig uit. Denk ook niet dat ze de versitaliteit heeft van de eerste 2.
4. Pauline - Jammer van de wat mindere uitstraling, maar zeker 1 van de beste zangeressen. Heerlijke sound, hele goede stem. Was onder de indruk van de noten die ze haalde tijdens haar laatste optreden.
Subtop:
5. Nigel - Lekker hapje.

Moet tijdens het zingen alleen wel minder kijken of hij moet poepen, en kan qua nummerkeuze nog wel het 1 en ander leren. Verder wel een lekkere sound, misschien moet hij z'n buddy Charlene maar om wat advies vragen, zij heeft het allemaal een stuk beter voor elkaar.
6 Mirjam - Goede stem! Dat bluesy gebeuren ging haar heel goed af, en er zit denk ik nog wel de potentie in voor meer als ze de juiste nummers kiest. Jammer dat ze er op het podium bij staat als een verdwaald, verward schaap. Daar moet ze echt aan bijschaven.
Eh...:
7. Neil - ik ben zelf ook verbaasd om hem zo hoog te hebben, maar ik vond hem de afgelopen week stiekem de beste van de mannen. Beetje een simpel nummer, maar het werkte voor hem. Best een okay sound, al is z'n stem redelijk beperkt. Bij een wat moeilijker nummer valt hij denk ik hard door de mand.
8. Tiffany - Leuke uitstraling, als ze niet op het podium staat.

Lijkt nog vaker te moeten poepen dan Nigel. Haar oude haar vond ik wel een stuk leuker, dit kapsel is een beetje... willekeurig.

Nogal een beperkte stem, maar als ze nummers kiest die wel bij haar stem passen (makkelijk dus

) kan het allemaal wel meevallen.
9. Asnat - Haar stem is volgens mij wel mooi bij passende nummers, afgelopen week was dat niet echt zo. Haar uiterlijk kan ook wel wat werk gebruiken, dat haar is echt vreselijk. Je ziet gewoon zo goed dat het een weave is.
10. Bas - Wat een kneus zeg. Je moet wel een performance neerzetten, maar bij hem komt het zo nep op me over. En de laatste twee weken was het allemaal een beetje te karaoke voor me. Goede stem verder, maar hij doet er niet echt iets mee. In het theater een stuk beter.
11. Ollie - Ik vind hem geeneens aantrekkelijk. Leuke oogjes, maar hij komt een beetje over als een domme kneus die zichzelf veel te geweldig vindt. Zangstem stelt niks voor, je hoort meteen waarom hij het niet heeft gehaald bij SYWAP en X-Factor.
Op
vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻