abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55505081
Nou de suggestie ter harte genomen.. anders blijven we elke keer bezig met een andere topic naam.
Laat hier weten wat jouw 'chart' van de kandidaten op dit moment is. Kunnen we ook zien hoe de voorkeuren mogelijk gaandeweg veranderen..
Hierbij mijn top 11 (met tussen haakjes de positie van vorige week..)

exit (3) Sandy (onbegrijpelijke exit qua kwaliteit, sms'ers vergaten haar een beetje vanavond en dachten waarsch. dat zij al binnen was denk ik.. Neil's en vooral Asnat's en Mirjam's fans waren waarsch. extra alert vanavond...)

Top 11
1 (1) Nikki (Heerlijke stem, favoriet, wordt meer op de hielen gezeten door Charlene nu)
2 (2) Charlene (Komt steeds beter uit de verf, goede stem, mag wel pietsje ruiger..)
3 (5) Nathalie (Dit optreden was goed, vraag me wel af wat zij allemaal beheerst)
4 (10) Mirjam (Dankzij goed optreden, nog wel wat saai in de performance, 'Maud-effect?)
5 (6) Pauline (Redelijk, maar ze kan het beter denk ik, moet een pittiger nummer)
6 (4) Ollie (Vind hem er leuk uitzien, optreden viel wat tegen )
7 (12) Neil (Vind hem er niet leuk uitzien, optreden viel mee )
8 (7) Bas (Word er niet warm of koud van... )
9 (8) Tiffany (Heeft echt maar een héél klein stemmetje. Hoe lang boeit dit poppetje de kijkers?)
10 (9) Nigel (Valt nu door de mand. Komt niet meer over. Maakt omgekeerde ontwikkeling door)
11 (11) Asnat (Die outfit.. Dat constante lachen in de camera. Winnares van de irritatiefactor )
  maandag 24 december 2007 @ 01:12:55 #2
13973 ranja
image means nothing
pi_55505363
1 (1) Nikki
2 (2) Charlene
3 (4) Mirjam
4 (5) Bas
5 (7) Tiffany
6 (3) Pauline
7 (6) Asnat
8 (8) Nathalie
9 (9) Nigel
10 (10) Ollie
11 (12) Neil
pi_55505757
1. (3) Mirjam
2. (1) Charlene
3. (4) Nikki
4. (5) Nathalie
5. (6) Asnat
6. (8) Tiffany
7. (9) Nigel
8. (7) Bas
9. (10) Pauline
10. (11) Neil
11. (12) Ollie
  maandag 24 december 2007 @ 01:48:15 #4
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55505818
1. Charlene: wat een geweldig leuk mens en wat een briljante stem. Fijne performance, toffe attitude, helemaal goed.
2. Nathalie: stardom, anders kan ik het niet zeggen. Een beest op het podium met een gouden strot. Erbuiten een beetje vreemd, maar ze lijkt me wel een goed mens, tóch!
3. Nikki: leuk tof wijf, heerlijk eigen geluid en een podiumdier, fijn om naar te kijken.
4. Nigel: bescheiden en sympathiek, té symphatiek, waardoor hij nog niet de indruk maakt op het grote publiek die nodig is. Zijn stem is echter geweldig en hij heeft absoluut een gigantisch potentieel.
-----------------
-----------------
-----------------
De rest. En die bespreek ik morgen, ben nu moe en wilde enkel mijn 4 favorieten eve alvast kort toelichten.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 24 december 2007 @ 02:38:28 #5
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_55506688
1. Tiffany
2. Asnat
3. Mirjam
4. Bas
5. Nigel
6. Ollie
7. Charlene
8. Nikki
9. Pauline
10. Neil
11. Sandy
12. Nathalie
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_55508488
1.Nathalie : Staat gewoon een echte persoonlijkheid en heeft de uitstraling van een ster en een topstem!
2.Charlene : Begin toch wel in te zien dat zij heeeel erg goed is. Nathalie heeft de uitstraling een beetje meer.
3.Bas : Vanaf zijn "somebody to love" versie, ben ik er van overtuigd dat hij zeer talentvol is. Dat blijf ik nog vinden ook al moet ie wel weer terug naar dat niveau.
4.Nikki : Ik zie in haar geen idols-winnares, maar ik vind haar wel een prettig persoon met mooie stem.
5.Nigel : Ik denk als eenmaal echt eruit komt wat hij kan, dat hij nog wel eens een gevaarlijk outsider kan worden.
6.Pauline : Komt sympathiek over, heeft een mooie rauwe stem. Thema lag haar niet zo, maar ik mag haar wel.
7.Oliie : Zijn stem vind ik niet eens zo heel slecht. Natuurlijk dom dat je Sinatra gaat doen. Dat zou niemand van deze groep heelhuids kunnen doorstaan.
8.Neill : Deed het best goed. Begin me te realiseren dat ik me voornamelijk aan zijn familie stoor, en die heeft hij niet zelf uitgekozen. Voor de rest ben ik geen fan ofzo.
9.Tiffany : Het is dat ze echt lekker is!
10. Mirjam : BORING!
11. Asnat : Boring, geen fjne stem, en lelijker dan Mirjam!
pi_55508573
1. Nathalie: heerlijke soulvolle stem, opvallend, niet standaard, leuke persoonlijkheid.
2. Charlene: één van de beste, zoniet de beste stem van allemaal. Maar ze krijgt de tweede plek omdat het bij haar van mij misschien nog wel iets gedurfder mag.
3. Bas: in tegenstelling tot bijna iedereen hier vind ik al z'n optredens wél erg goed. Lekkere stem en er staat tenminste iemand op het podium.
4. Nigel: moet betere liedkeuzes gaan maken, want de stem heeft ie zeker. Vind dat hij een erg apart geluid heeft wat ik nog niet eerder heb gehoord. Z'n performance vond ik al veel beter, hij kan volgens mij wel goed dansen .
5. Pauline: goede stem en dat ze wat ouder is, vind ik wel prettig eigenlijk. Met een (veel) betere styling en liedkeuze kan ze nog wel ver komen denk ik.
6. Neil: viel me positief op vorige keer. Hij moet wel nodig aan de Engelse les, want die uitspraak kan gewoon niet. Verder een Idol in de dop denk ik, vooral voor de jongere meisjes dan.
7. Nikki: ik weet het niet met haar, haar stem is wel prettig, maar vorige keer zong ze niet echt super. En ze komt niet echt leuk op mij over. Persoonlijkheid is belangrijk voor mij bij een idol, dus dat telt zwaar mee en daarom eindigt ze redelijk laag in mijn lijstje. Ohja, qua uiterlijk is ze ook niet de knapste, en de styling doet nou niet bepaald zn best om daar wat aan te doen. Zaterdag zag ze er vreselijk uit, vooral dat haar was gewoon ranzig, leek wel alsof ze het een jaar niet had gewassen.
8. Ollie: nu beland ik bij de écht matige kandidaten.. Ollie heeft op zich een prettige stem en ziet er goed uit, maar volgens mij wil hij eigenlijk helemaal geen idol worden. Hij staat steeds superonzeker op het podium. Misschien ligt het aan wat anders en wordt het nog beter, maar denk het niet eigenlijk.
9. Mirjam: doorsnee Hollandse boerin met dito stem. Verder qua persoonlijkheid ook saai, maar ik erger me ook weer niet aan d'r.
10. Asnat: totaal geen prettig stemgeluid, ik wil emoties en warmte horen in een stem. En dat heeft Asnat absoluut niet. Verder ziet ze er net zo kil uit als haar stemgeluid.
11. Tiffany: die verdient echt de laatste plaats, lachwekkend was haar optreden gewoon afgelopen zaterdag. Een stoer nummer zingen als je zelf van formaat dwerg bent en een smurfenstem hebt werkt gewoon niet, meid. Het is best een lief meisje verder, maar qua stem is het allemaal niet verrassend en we hebben het allemaal al eens gehoord. Exit graag..
pi_55513544
1. Nikki - haar stem vind ik heel erg mooi en fijn om naar te luisteren, zulk soort muziek heb ik op cd's.
2. Charlene - ook een mooi uniek stemgeluid, leuk meisje.
3. Bas - Leukste man, hij doet het leuk.
4. Pauline - vrouw met een prachtige stem, ik kan daar echt van genieten.
5. Mirjam - die onzekerheid weg en ze is een topzangeres.
6. Nathalie - zoals ik al in haar topic zei, ik zie dat ze goed is in wat ze doet maar het is niet wat ik mooi vind.
7. Neil - ik denk wel dat hij kan groeien, afgelopen week was het best goed.
8. Nigel - lieve jongen met een gemiddelde Rnb-stem, het komt niet over.
9. Ollie, leuke jongen maar te weinig talent hiervoor.
10. Tiffany, vreselijk dom figuur en haar stem is ook al niet bijzonder.
11. Asnat. verschrikkelijk
  maandag 24 december 2007 @ 15:46:48 #9
262 Re
Kiss & Swallow
pi_55515809
1 (12) Neil: ik sop echt uit mijn broekje bij de gedachte om deel uit te kunnen maken van zijn clan, de bruutheid
2 (11) Ollie: wie smelt er nou niet van die geile blikken en de gedachte zijn lippen en tong aan mijn oor te voelen knabbelen
3 (10) Bas: heerlijk om in die kraaloogjes te staren
4 (9) Nigel: toch zo'n lekker ding om gladjes bij weg te zwijmelen
5 (8) Mirjam: niet mijn type maar verder weinig last van
6 (7) Asnal: niet mijn type maar verder weinig last van
7 (6) Charlene: niet mijn type maar gevaarlijk voor de overwinning strakjes vanNeil
8 (5) Tiffany: niet mijn type maar heeft nog wel iets breezerachtig dus gevaar voor de eindoverwinning
9 (4) Pauline: niet mijn type maar wat een lelijke ouwe rotkop, dat is toch niets vergeleken met de poppetjes bovenaan
10 (3) Nikki: niet mijn type en kan veels te goed zingen om te kunnen winnen
11 (2) Nathalie: ik ben jaloers op d'r grote tieten...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 24 december 2007 @ 15:54:40 #10
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_55515991
Re .
  dinsdag 25 december 2007 @ 12:03:18 #11
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55530856
4 grote helden...

1. Charlene: wat een geweldig leuk mens en wat een briljante stem. Fijne performance, toffe attitude, helemaal goed.
2. Nathalie: stardom, anders kan ik het niet zeggen. Een beest op het podium met een gouden strot. Erbuiten een beetje vreemd, maar ze lijkt me wel een goed mens, tóch!
3. Nikki: leuk tof wijf, heerlijk eigen geluid en een podiumdier, fijn om naar te kijken.
4. Nigel: bescheiden en sympathiek, té symphatiek, waardoor hij nog niet de indruk maakt op het grote publiek die nodig is. Zijn stem is echter geweldig en hij heeft absoluut een gigantisch potentieel.

Leuke kandidaten met een goede stem, die echter iets missen...

5. Pauline: goede pure stem; echte artieste. Boeit me daarbuiten nog niet echt, ze is heel goed maar heft 'het' nog niet voor me, onderscheid je eens wat meer van de rest, als 35-jarige moet je toch genoeg basis daarvoor hebben.
6. Mirjam: groot potentieel daar ben ik vn overtuigd, zong zaterdag ook goed, maar je hoort dat ze gewoon nog niet uitontwikkeld is en onzeker op het podium staat. Ook geen persoonlijkheid, maar benw el benieuwd hoe ze zich gaat ontwikkelen.
7. Bas: zaterdag was een lachwekkende karaoke, maar deze jongen heeft best een stem hoor. Al geldt voor zijn stem en performance hetzelfde als voor Mirjam, een echte artiest zie ik er op de korte termijn nog niet in.

Nu komen we echt in de zone die me niets doet...

8. Asnat: mooi zuiver stemgeluid, maar zingt zonder hoorbare emotie en belandt in teveel tierelantijntjes. Persoon niet bijzonder, uiterlijk niet, gewoon hartstikke middenmaat en echt zo'n iemand die je hierna niet meer terugziet.
9. Tiffany: te saai, geen gezicht op het podium, doosnee stem die knijpend wordt op lastige stukken en niet bijzonder genoeg is in het tussenstuk om dat ongedaan te maken, huilerig type dat me niet eens onaardig lijkt, maar als artieste me niets doet.
10. Neil: eigen geluid, potentieel, beter dan ik verwacht had... maar hij doet me gewoon helemaal niks. Deels de schuld van zijn familie en dat is suf, maar het beïnvloedt mijn beeld van hem gewoon teveel.
11. Ollie: onaardig lijkt hij me niet, hij ziet er aardig uit, maar verder... geen stem, geen performance, zelfoverschatting door Sinatra te kiezen en geen persoonlijkheid.
pi_55533909
1. Charlene. Er staat al iemand, haar stem is prachtig, ze schittert en ik vind haar articuleren zo mooi.
2. Mirjam. Erg jong, erg onervaren maar haar stem is zo mooi, zo eigen en ze ziet er leuk uit.
3. Nikki. Een topstem, fijne performance maar ik mis net dat beetje extra dat voor mij de 2 boven haar wel hebben.
4. Bas. Ik mag die gast wel, hij kiest nu echt de verkeerde nummers uit, maar heeft het wel in de vingers.
5. Neil. Hij heeft gewoon iets dat hem erg sympathiek maakt. Z'n stem is fijn, maar top zal het nooit worden. Er zijn veel beteren die ik lager heb staan. Maar het is een favorietenlijstje.
6. Nathalie. bijzonder muzikaal, maar niet mijn kopje thee, verder vind ik haar persoonlijkheid niet leuk, komt erg dom over.
7. Pauline. een hele goede stem, fijn om naar te luisteren, maar het blijft niet hangen bij mij.
8. Nigel. Ik ben altijd blij als zijn beurt er weer opzit. Het is geen podium-iemand, z'n stem vind ik goed maar vrij standaard. Het boeit niet.
9. Tiffany. iel meisje met een iel stemmetje. Totaal m'n type niet op heel veel vlakken.
10. Ollie. heeft volgens sommigen de looks, maar komt zwaar tekort met zijn stem
11. Asnat. 26 jaar, dus echt potentie is er niet, ik vind haar niet zo'n leuke verschijning en haar stem komt helemaal tekort.
That's all folks!
pi_55541375
1. Charlene: heel erg goed! Voor een 19-jarige bijzonder goed. Veel talent, geweldige stem, mag nog wat ruiger idd.
2. Nikki: hele goede stem, maar komt net niet bij Charlene in de buurt. Gewaagde liedkeuze.
3. Nathalie: kun je niet om heen, maar doet me helemaal niks qua persoonlijkheid.
4. Mirjam: verrassend goed, is nog te onervaren om echt in de top 4 te belanden, maar behoort wel tot mijn favorieten.
5. Pauline: goede stem, maar niet heel bijzonder qua performance en niet echt opvallend.
6. Nigel: hij is goed, maar 't moet er nog wel uit komen in de liveshows!

Vanaf nu is 't maar loten wie waar komt, boeien me eigenlijk allemaal niet zo.
7. Neil: hij viel me mee deze liveshow, maar z'n stemgeluid is wat oppervlakkig.
8. Tiffany: haalt 't qua stem absoluut niet bij een aantal andere vrouwen, maar heeft wel dat 'schattige' over zich heen.
9. Bas: vreselijke liedkeuze, moet 't wel kunnen, maar voor mij wat te laconiek.
10. Ollie: echt een 12,13,14-jarige meisjes idool, qua stem doet 't me niks.
11. Asnat: valt niet op, zowel qua gedrag als qua stem.
  donderdag 27 december 2007 @ 18:29:23 #14
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_55578115
BVO, de waardering die je hebt voor mijn mening doet me goed.

Toppers:

1. Charlene - Ze heeft een hele leuke, lieve uitstraling en komt sympathiek over. Daarbij heeft ze een heerlijke stem, lekker diep maar met een groot bereik. Haar stem heeft ook een bepaalde warmte, ondanks dat ze het technisch allemaal zo goed voor elkaar heeft. Ze heeft ook al in 2 weken laten zien dat ze verschillende dingen goed aan kan (mid-tempo en een ballad). En ze is natuurlijk nog eens een prachtige verschijning ook, het plaatje is helemaal compleet.
2. Nathalie - Wat een diva en wat een ster! Heerlijk donker stemgeluid met duidelijke gospel invloeden (meer dan Charlene nog, waarbij het elke keer word gezegd) en WAT een performance! Zij kan beter dan wie dan ook een echte show neerzetten, als je van iemand een volledige show (in een stadion of een theater) kunt verwachten dan is het deze dame.
3. Nikki - Lekkere sound, goede performances, leuke meid. Maar ze maakt nog niet echt de indruk op me dat ze het in zich heeft om een échte ster te zijn. Buiten de optredens om vind ik haar een beetje gewoontjes, dat had Charlene vorige week ook, maar die zag er deze week echt helemaal geweldig uit. Denk ook niet dat ze de versitaliteit heeft van de eerste 2.
4. Pauline - Jammer van de wat mindere uitstraling, maar zeker 1 van de beste zangeressen. Heerlijke sound, hele goede stem. Was onder de indruk van de noten die ze haalde tijdens haar laatste optreden.

Subtop:

5. Nigel - Lekker hapje. Moet tijdens het zingen alleen wel minder kijken of hij moet poepen, en kan qua nummerkeuze nog wel het 1 en ander leren. Verder wel een lekkere sound, misschien moet hij z'n buddy Charlene maar om wat advies vragen, zij heeft het allemaal een stuk beter voor elkaar.
6 Mirjam - Goede stem! Dat bluesy gebeuren ging haar heel goed af, en er zit denk ik nog wel de potentie in voor meer als ze de juiste nummers kiest. Jammer dat ze er op het podium bij staat als een verdwaald, verward schaap. Daar moet ze echt aan bijschaven.

Eh...:

7. Neil - ik ben zelf ook verbaasd om hem zo hoog te hebben, maar ik vond hem de afgelopen week stiekem de beste van de mannen. Beetje een simpel nummer, maar het werkte voor hem. Best een okay sound, al is z'n stem redelijk beperkt. Bij een wat moeilijker nummer valt hij denk ik hard door de mand.
8. Tiffany - Leuke uitstraling, als ze niet op het podium staat. Lijkt nog vaker te moeten poepen dan Nigel. Haar oude haar vond ik wel een stuk leuker, dit kapsel is een beetje... willekeurig. Nogal een beperkte stem, maar als ze nummers kiest die wel bij haar stem passen (makkelijk dus ) kan het allemaal wel meevallen.
9. Asnat - Haar stem is volgens mij wel mooi bij passende nummers, afgelopen week was dat niet echt zo. Haar uiterlijk kan ook wel wat werk gebruiken, dat haar is echt vreselijk. Je ziet gewoon zo goed dat het een weave is.
10. Bas - Wat een kneus zeg. Je moet wel een performance neerzetten, maar bij hem komt het zo nep op me over. En de laatste twee weken was het allemaal een beetje te karaoke voor me. Goede stem verder, maar hij doet er niet echt iets mee. In het theater een stuk beter.
11. Ollie - Ik vind hem geeneens aantrekkelijk. Leuke oogjes, maar hij komt een beetje over als een domme kneus die zichzelf veel te geweldig vindt. Zangstem stelt niks voor, je hoort meteen waarom hij het niet heeft gehaald bij SYWAP en X-Factor.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_55589618
1 Nikki
2 Charlene
3 Nathalie
4 Asnat
5 Pauline
6 Bas
7 Mirjam
8 Neil
9 Nigel
10 Ollie
11 Tiffany
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
pi_55613304
1. Nikki
2. Charlene
3. Nathalie
4. Pauline
5. Bas
6. Mirjam
7. Tiffany
8.Asnat
9. Nigel
10. Neil
11. Ollie
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 30 december 2007 @ 00:01:23 #17
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_55639473
1. (1) Charlene
2. (2) Nathalie
3. (3) Nikki
4. (4) Pauline
5. (5) Nigel
6. (6) Mirjam
7. (9) Asnat
8. (8) Tiffany
9. (7) Neil
10. (10) Bas
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  zondag 30 december 2007 @ 00:03:50 #18
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55639543
1. (1) Charlene.
2. (3) Nikki.
3. (2) Nathalie.
4. (4) Nigel.

Deze vier mogen allemaal winnen. Nigel gun ik het 't meest, hij staat echter op 4 omdat ik de 3 vrouwen gewoon beter vind op dit moment.

5. (5) Pauline.
6. (8) Asnat.
7. (9) Tiffany.
8. (6) Mirjam.
9. (7) Bas.
10. (10) Neil.
pi_55640417
1. (3) (4) Nikki
2. (2) (1) Charlene
3. (1) (3) Mirjam
4. (5) (6) Asnat
5. (4) (5) Nathalie
6. (9) (10) Pauline
7. (7) (9) Nigel
8. (6) (8) Tiffany
9. (8) (7) Bas
10. (10) (11) Neil
  zondag 30 december 2007 @ 01:48:01 #20
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_55642812
1. (1) Tiffany
2. (3) Mirjam
3. (2) Asnat
4. (4) Bas
5. (5) Nigel
6. (8) Nikki
7. (10) Neil
8. (7) Charlene
9. (9) Pauline
10. (12) Nathalie
pi_55649972
1. Charlene (beste stem, leuke persoonlijkheid, allround gewoon helemaal goed)
2. Nathalie (begint minder te worden, ook qua persoon lijkt er steeds minder uit te komen)
3. Nigel (was veel beter deze week, raar dat hij bij de bottom 3 hoorde)
4. Bas (was natuurlijk redelijk dramatisch gisteren, maar ik geloof wel in 'm, hij moet het wel goed doen volgende week)
5. Nikki (ze valt eigenlijk wel mee, haar stem vond ik ineens best prettig klinken)
6. Pauline (is geen idol, wel goede stem)
7. Neil (heeft wel iets aandoenlijks, ook al is het qua iq vergelijkbaar met een garnaal)
8. Mirjam (niks bijzonders)
9. Asnat (emotieloze stem)
10. Tiffany (past idd beter in een meidengroep)
pi_55650135
1. (2) Charlene
2. (1) Nikky
3. (4) Pauline
4. (3) Bas
5. (5) Mirjam
6. (6) Nathalie
7. (7) Neil
8. (8) Nigel
9. (10) Tiffany
10. (11) Asnat
pi_55650137
(6) Ollie Exit (nu ook wel terecht, hij kwam heel raar over gisteren)

Top 10:
1 (1) (1) Nikki
2 (2) (2) Charlene
3 (5) (6) Pauline

4 (3) (5) Nathalie (is wel zakkende bij mij, bad vibe, zij hoort gewoon niet aan dit programma mee te doen, puur aandachtstunt, hangt met één arm aan kloof )

RAVIJN
5 (9) (8) Tiffany
6 (11) (11) Asnat
7 (4) (10) Mirjam

GOH STAAN HIERBOVEN ALLEEN VROUWEN??

8 (8) (7) Bas
9 (7) (12) Neil
10 (10) (9) Nigel (begin me aan hem te irriteren, laat 'm lekker dinershows gaan zingen ofzo )
pi_55652313
1. (1) Charlene
2. (2) Nikki
3. (5) Pauline
4. (3) Nathalie
5. (11) Asnat
6. (6) Nigel
7. (8) Tiffany
8. (7) Neil
9. (4) Mirjam
10. (9) Bas
pi_55653009
1. Pauline
2. Nathalie
3. Charlene
4. Nikki
5. Mirjam
6. Nigel
7. Tiffany
8. Asnat
9. Neil
10. Bas
  zondag 30 december 2007 @ 22:55:14 #26
13973 ranja
image means nothing
pi_55666327
Niet zoveel veranderd alleen Pauline vliegt wat heen en weer.

1 (1) (1) Nikki
2 (2) (2) Charlene
3 (3) (4) Mirjam
4 (6) (3) Pauline
5 (7) (6) Asnat
6 (5) (7) Tiffany
7 (4) (5) Bas
8 (8) (8) Nathalie
9 (9) (9) Nigel
10 (11) (12) Neil
pi_55713167
Wat is nu eigenlijk het verschil met Post hier je top 11 van vanavond! ?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  dinsdag 1 januari 2008 @ 23:48:09 #28
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55713244
Meen je dat nou serieus? . Lees de OP anders even. Of de TT. Ofzo.
pi_55713284
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 23:48 schreef BVO het volgende:
Meen je dat nou serieus? . Lees de OP anders even. Of de TT. Ofzo.
Ja, noem me maar dom, maar ik zie gewoon twee topics waarin je je favoriete top-11 post ?
  dinsdag 1 januari 2008 @ 23:50:49 #30
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55713322
Post hier je top 11 van vanavond! wordt elke zaterdag geopend. Nou, waar zal die over gaan?

Uit deze OP: "Laat hier weten wat jouw 'chart' van de kandidaten op dit moment is. Kunnen we ook zien hoe de voorkeuren mogelijk gaandeweg veranderen.. "

Tja, ik heb ook nog een kater, maar als je dit verschil niet ziet heb je wel heel veel op .
pi_55713358
Pfff...wat een overdreven gedoe
pi_55720275
1. Charlene. In de theatherrondes was ze me helemaal niet opgevallen, maar nu in de live-shows. Wauw. Een ontzettend goede stem en ze heeft ook iets sympathieks over zich. Als ze nog een beetje meer durft, mag ze van mij winnen.
2. Nathalie. Zij was me wel vanaf het begin aan opgevallen (wie niet? ) maar ik raak nu een beetje op haar uitgekeken. Haar stem is zonder meer erg goed en daarom staat ze ook nog op 2, mar verder heb ik het eigenlijk wel gehad met haar.
3. Mirjam. Eigenlijk nog iets te jong, maar ik vind dat ze een hele mooie stem heeft. Heel bijzonder. Als ze nog wat aan haar performance werkt en gewoon wat ouder wordt kan dit echt nog wel wat worden.
4. Pauline. Haar stem vind ik ook heel bijzonder, maar ze blijft bij mij wat minder hangen dan Mirjam. Ik begin haar wel steeds leuker te vinden.

5. Bas. Ik vind hem wel leuk, vrolijk en grappig enzo, maar daar houdt het eigenlijk ook bij op. Een echt goede stem heeft hij niet, maar hij brengt het wel leuk. Zijn stem heeft te weinig diepgang.
6. Nigel. De stem is wel aardig, maar niet bijzonder. Van de performance word ik ook niet warm of koud. Hij is er gewoon en het is wel oke, maar ik heb er niets mee.
7. Nikki. Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij Nigel, ze blijft gewoon niet hangen bij mij.

En deze 3 mogen er wat mij betreft zo snel mogelijk uit:
8. Neil. Zolang hij gewoon makkelijke nummers blijft zingen gaat het wel goed, maar hij moet het zichzelf niet moeilijker gaan maken. Het doet me tot nog toe helemaal niks.
9. Asnat. Ze maakt op geen enkele manier indruk, hoewel ook haar stem niet verkeerd is. Ik vergeet haar gewoon steeds weer.
10. Tiffany. Ik krijg het idee dat ze zichzelf wel erg leuk vindt en ze speelt een beetje te veel het kleine meisje. Haar stem kan maar weinig nummers aan. Ik vind het helemaal niks.
pi_55721303
quote:
Op zondag 30 december 2007 14:24 schreef Hockeylotje het volgende:
1. (1) Charlene
2. (2) Nikki
3. (8) Tiffany
4. (5) Pauline
5. (6) Nigel
6. (4) Mirjam
7. (3) Nathalie
8. (11) Asnat
9. (9) Bas
10. (7) Neil
Aangezien m'n edit knopje 't niet meer doet doe ik 't maar eventjes zo! Heb m'n kwaliteitslijstje even omgeruild voor een favorietenlijstje!
pi_55721598
1. Charlene
2. Nathalie
3. Mirjam
4. Tiffany
5. Pauline
6. Asnat
7. Nikki
8. Neil
9. Nigel
10. Bas
  vrijdag 4 januari 2008 @ 00:49:39 #35
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55761205
Wat ik echt hoop (dus los van pure kwaliteit). Tussen haakjes kwaliteit enzo.

1. (4) Nigel.
2. (1) Charlene.
3. (2) Nikki.
4. (3) Nathalie.
5. (5) Pauline.
6. (7) Tiffany.
7. (9) Bas.
8. (6) Asnat.
9. (8) Mirjam.
10. (10) Neil.
pi_55761559
Grote stijging voor nigel . Why that?
  vrijdag 4 januari 2008 @ 01:10:28 #37
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55761684
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 01:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Grote stijging voor nigel . Why that?
Omdat die 3 chicks op dit moment betere performancers (zangeressen... voorlopig) zijn, maar ik Nigel gewoon de tofste vind .
pi_55761785
1 Charlene
2 Nikki
3 Nathalie
4 Bas
5 Mirjam
6 Nigel
7 Neil
8 Tiffany
9 Pauline
10 Asnat

Op basis van afgelopen zaterdag. .
  zaterdag 5 januari 2008 @ 23:26:38 #39
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_55811536
1. (1) (1) Charlene
2. (2) (2) Nathalie
3. (3) (3) Nikki
4. (4) (4) Pauline
5. (6) (6) Mirjam
6. (5) (5) Nigel
7. (8) (8) Tiffany
8. (9) (7) Neil
9. (10) (10) Bas
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_55811620
1 (1) Charlene
2 (3) Mirjam
3 (7) Nikki
4 (2) Nathalie
5 (4) Tiffany
6 (5) Pauline
7 (8) Neil
8 (9) Nigel
9 (10) Bas
  zaterdag 5 januari 2008 @ 23:30:07 #41
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55811691
1. (1) (1) Charlene.
2. (2) (3) Nikki.
3. (3) (2) Nathalie.
4. (4) (4) Nigel.

Deze vier mogen allemaal winnen.

5. (5) (5) Pauline.
6. (8) (6) Mirjam.
7. (7) (9) Tiffany.
8. (9) (7) Bas.
9. (10) (10) Neil.
pi_55812666
1. Charlene
2. Nathalie
3. Nigel
4. Nikki
5. Pauline
6. Bas
7. Tiffany
8. Neil
9. Mirjam
pi_55812777
1. Nikki
2. Nathalie
3. Pauline
4. Charlene
5. Mirjam
6. Nigel
7. Tiffany
8. Bas

9. Neil
pi_55812837
1. (2) (2) (1) Charlene
2. (1) (3) (4) Nikki
3. (3) (1) (3) Mirjam
4. (5) (4) (5) Nathalie
5. (6) (9) (10) Pauline
6. (8) (6) (8) Tiffany
7. (7) (7) (9) Nigel
8. (9) (8) (7) Bas
9. (10) (10) (11) Neil
  zondag 6 januari 2008 @ 01:11:08 #45
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_55814407
1. (1) (1) Tiffany
2. (3) (2) Mirjam
3. (8) (6) Nikki
4. (5) (5) Nigel
5. (7) (8) Charlene
6. (4) (4) Bas
7. (10) (7) Neil
8. (9) (9) Pauline
9. (12) (10) Nathalie

Nigel op 4 .
  zondag 6 januari 2008 @ 12:55:45 #46
13973 ranja
image means nothing
pi_55820635
Charlene wordt wat saai ondanks dat ze natuurlijk geweldig zingt.

1 (1) (1) (1) Nikki
2 (3) (3) (4) Mirjam
3 (2) (2) (2) Charlene
4 (4) (6) (3) Pauline
5 (6) (5) (7) Tiffany
6 (8) (8) (8) Nathalie
7 (7) (4) (5) Bas
8 (9) (9) (9) Nigel
9 (10) (11) (12) Neil
pi_55822162
1. (1) (1) Charlene Gewoon perfect. Kan alles en kiest telkens de goede liedjes. Beschikt daarnaast over humor wat ook wel zo leuk is!
2. (2) (2) Nikki Top wijf! Vind haar net iets minder dan Charlene, o.a. omdat ze minder verschillende nummers laat horen.
3. (6) (4) Mirjam: ik mag het soort mensen als Mirjam wel. Niet te zelfingenomen, niet zo'n: ik ben de ster type. Daarnaast heeft ze een eigen geluid wat mij fijn in de oren klinkt. Ze mag alleen wat stoerder, iets meer uitstraling, vandaar dat ze het nog lang niet haalt bij de twee boven haar.
4. (3) (8) Tiffany: komt op mij 'echt' over. ze kiest alleen wel steeds de verkeerde liedjes. Ze kan volgens mij veel beter!
5. (4) (5) Pauline: ze is goed, zingt nooit een noot vals, maar is voor mij minder een idool. Niet om haar leeftijd, maar om hoe ze op het podium op mij over komt qua performance!
6. (5) (6) Nigel: hij is schattig en heeft een super relaxte stem om naar te luisteren. Hij haalt het alleen voor mij niet bij deze vrouwen, bij een paar omdat hij te kort komt qua stem, bij een paar omdat hij te kort komt qua performance.
7. (7) (3) Nathalie Ik vind haar gewoon nep en irritant. Als ze nou eens normale zinnen uit zou kramen.
8. (9) (9) Bas Hij heeft de schattigheidsfactor, maar mag toch echt wat aan z'n stem gaan doen. Net zoals wat Jerney zei: dat is toch wel het belangrijkste hier.
9. (10) (7) Neil Blegh wat een irritant mannetje. Hij kan niet tegen kritiek en is daarnaast ook nog gewoon zelfingenomen. Nouja weg ermee.
pi_55822630
1. (1) Pauline
2. (4) Nikkie
3. (3) Charlene
4. (2) Nathalie
5. (6) Nigel
6. (5) Mirjam
7. (7) Tiffany
8. (10)Bas
9. (9) Neil
  zondag 6 januari 2008 @ 14:26:06 #49
109180 Woelli