dat kijk ik sowieso wel morgenmiddag.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wil jij dan niet Ajax Feijenoord kijken via tele2?
no kiddingquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik denk trouwens dat de mensen die op de kruk belanden juist die gene zijn die door gaan
Daidaidai!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan doe ik de Dance of Joy! A la Balki!
Of kennen jullie die niet?
Zou wel een ramp zijn, ik denk Neil...misschien nog dat oud mens (naam vergeten)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar Nathalie mag echt niet exit.
Ik vind het een doodsaai mokkel en vergeet ook altijd dat ze meedoet.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Charlene is een heel goede zangeres, maar qua persoonlijkheid vind ik haar absoluut geen Idol
Nee!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar Nathalie mag echt niet exit.
Schrikbarend veel mensen, het is de 3e zender van nederland qua marktaandeel...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vraag me af, wie luistert er naar Saairadio ?
Ik vind 'r naast doodsaai ook gewoon heel onsympathiek en nep overkomen!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik vind het een doodsaai mokkel en vergeet ook altijd dat ze meedoet.
Zeker niet.,quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, de slechtste zitten op de kruk hoor, kan niet anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |