Dan doe ik de Dance of Joy! A la Balki!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik denk een vrouwelijke exit vandaag. Charlene of Pauline. Maar als Neil exit is, gaat het hier los.
Van mij mag ie door, puur op dit optreden. Maar ik denk dat het spannend wordt. Zijn vorige paar optredens konden mij niet echt bekoren.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of laatste stuiptrekking? Het wordt spannend
Perfect strangersquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan doe ik de Dance of Joy! A la Balki!
Of kennen jullie die niet?
Charlene is een heel goede zangeres, maar qua persoonlijkheid vind ik haar absoluut geen Idolquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Charlene gaat echt niet weg hoor.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:37 schreef Liquidootje het volgende:
kijk die pa!
ik vind haar steeds minder wordenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Charlene is een heel goede zangeres, maar qua persoonlijkheid vind ik haar absoluut geen Idol
Daar zou ik mee kunen leven.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn stemprognose:
Nikki
Charlene
Nathalie
Pauline
Neil
Nigel
Niet ineens, dat is al tijden zoquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:42 schreef Greys het volgende:
Is Fok nou ineens zo langzaam of ligt dat aan hier?
*Paniek!*
Hier gaat het ook traag.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:42 schreef Greys het volgende:
Is Fok nou ineens zo langzaam of ligt dat aan hier?
*Paniek!*
Grappen recyclenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:44 schreef Together het volgende:
"De allereerste kruk van deze avond is voor Nathalie." Betekent dus niet dat ze de minste stemmen hoeft te hebben.
eensquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:44 schreef sbientje het volgende:
zouden ze de krukken weer omdraaien voor de lol?
Wil jij dan niet Ajax Feijenoord kijken via tele2?quote:
Och ja, dat is waar ook! Vorige keer was ik ook al zo verward toen ze dat flikten.quote:
Stiekem hoop ik dat ja....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:44 schreef sbientje het volgende:
zouden ze de krukken weer omdraaien voor de lol?
dat kijk ik sowieso wel morgenmiddag.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wil jij dan niet Ajax Feijenoord kijken via tele2?
no kiddingquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik denk trouwens dat de mensen die op de kruk belanden juist die gene zijn die door gaan
Daidaidai!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan doe ik de Dance of Joy! A la Balki!
Of kennen jullie die niet?
Zou wel een ramp zijn, ik denk Neil...misschien nog dat oud mens (naam vergeten)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar Nathalie mag echt niet exit.
Ik vind het een doodsaai mokkel en vergeet ook altijd dat ze meedoet.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Charlene is een heel goede zangeres, maar qua persoonlijkheid vind ik haar absoluut geen Idol
Nee!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar Nathalie mag echt niet exit.
Schrikbarend veel mensen, het is de 3e zender van nederland qua marktaandeel...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vraag me af, wie luistert er naar Saairadio ?
Ik vind 'r naast doodsaai ook gewoon heel onsympathiek en nep overkomen!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik vind het een doodsaai mokkel en vergeet ook altijd dat ze meedoet.
Zeker niet.,quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, de slechtste zitten op de kruk hoor, kan niet anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |