Omdat de Idols-stylisten niet helemaal goed bij hun kop zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:45 schreef doeka het volgende:
Waarom zien de kandidaten eruit alsof ze op de kermis staan?
Ach ja, die Werbung...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:45 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer eerst 10 minuten reclame. Wat bij RTL+ vroeger afgezeken werd, is bij ons tot kunst verheven.
Dat ze een hekel hebben aan Wendy is algemeen bekend, maar haten ze Charlene, Pauline en Neil dan ook zo erg?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:46 schreef Mirri het volgende:
[..]
Omdat de Idols-stylisten niet helemaal goed bij hun kop zijn.
Mijn eerste stem gaat over een minuutje de deur uit.quote:
Tegen die tijd hebben de kampers hun Neil al naar #1 gestemd. Hackz0rs!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Mijn eerste stem gaat over een minuutje de deur uit.
Oftewel, een 64435 SMSje.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:49 schreef Wilskracht het volgende:
Gordon mag niks zeggen over Neil anders brengt de vader van Neil de sextape van Gordon naar buiten
Ik ga straks op Charlene stemmenquote:
Vond ik ook een rare opmerking. Guus Meeuwis heeft toch ook succes met zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:54 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom maakt ze zich druk om een zachte g? Boeit toch niet?
tis martijn zijn beurtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
En leuk ook voor Wendy, misschien kan ze ff babbelen over d'r ex
Jerney kan ik me idd niet voorstellenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:57 schreef J-net het volgende:
Ze nam af en toe een loopje met de maat, maar volgens mij staan er 2 jury leden te huilen... sowieso Gordon en Eric......
Staat je verwarming wel aan?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb kippenvel, maar dat is meer een afweermechanisme geloof ik, want ik vond het ruk.
Gelukkig wel. Maar kom op he, staan ze daar op een rij te janken, wat een onzinnigheid, zo goed was het echt niet.quote:
Ja ik kreeg ook echt kippenvel, godsiedorie zeg...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:59 schreef E.T. het volgende:
Zonder te kijken (ik zat Fok te lezen) en het niet te volgen dus.. maar wel de tranen in m'n ogen van het "Nee, neeeneee"
Waanzinnig
Wat een grap zou dat zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
Nikki eruit dus vandaag. Zulk positief commentaar is killing. Dat weten we allemaal.
Bullshit, het "ja wel aardig" commentaar is killing. Zoals Charlene.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
Nikki eruit dus vandaag. Zulk positief commentaar is killing. Dat weten we allemaal.
Niget gaat eruit...met Neil ook op de kruk.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
Wel een dikke!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:01 schreef hs2 het volgende:
Nathalie lijkt wel op zwarte piet.
Do.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
Wie is deze zangeres?
Dan weten we meteen waar die pepernoten zijn gebleven na 5 decemberquote:
Dat zei mijn vrouw ook alquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een ontzettend leuk jurkje heeft Nathalie aan
Zijn ogen hebben in ieder geval geen tekort aan water!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Neil heeft het er maar moeilijk mee met zijn droge mond.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze kan beter Nederlands dan Neil
Ja maar dat hoor je zo goed. En dat is jammer.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:09 schreef sbientje het volgende:
dat inzuigen van adem is noodzakelijk om niet dood te gaan
Idem bij "genoten"quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Als Wendy nog een keer 'schattig' zegt, moet iemand haar slaan.
He!!! Poppedijntje!! Heb je de rest ook gezien?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:09 schreef Greys het volgende:
Uitspraak stukken beter dan ik verwacht had
Jurkje echt superleuk!
Toch haar minst goede optreden van allemaal denk ik.
Waarschijnlijk in het niet vallen na Nathalie.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:10 schreef hs2 het volgende:
Benieuwd wat Nigel gaat doen.
Dat is juist zo heerlijk, dat stomme kunstje is iedereen allang zat.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:10 schreef Greys het volgende:
Ze kon niet lekker uithalen in dit nummer, dat was jammer.
Poppelewopsje!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:11 schreef conleche het volgende:
[..]
He!!! Poppedijntje!! Heb je de rest ook gezien?
Is geen afkraken, ieder z´n kwaliteiten.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:12 schreef hs2 het volgende:
Eric die Ruth loopt af te kraken.
JUIST HET NIET UITHALEN WAS GEWELDIG!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:10 schreef Greys het volgende:
Ze kon niet lekker uithalen in dit nummer, dat was jammer.
Speak for yourself.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat is juist zo heerlijk, dat stomme kunstje is iedereen allang zat.
Spreek voor jezelf, wil je, en niet namens 'iedereen'. Ik ben het nog niet zat namelijkquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mee eens...ik ben het ook zat...nu zong ze eindelijk iets "kleins", en dat moet een idol ook kunnen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja de Koek was er ook heel content mee!!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Poppelewopsje!
Ik heb de rest ook gezien! Maar ik had... je raad het al... visite
En ik heb zojuist genoten van je Bink-Koek collage
Ik vind allebei leuk, maar zelfs Tina Turner kan ook klein zingen. Nathalie ook nu gelukkig.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:13 schreef Together het volgende:
Ik heb liever zo'n Nathalie dan dat Tina Turner-achtige.
GMTA.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, wil je, en niet namens 'iedereen'. Ik ben het nog niet zat namelijk
Ik zal nooit meer het woord 'bijna' vergetenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, wil je, en niet namens 'iedereen'. Ik ben het nog niet zat namelijk
Ik niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Alhoewel, Nederlandstalige nummers van hem zijn niet zo bekend. Misschien zullen mensen daardoor minder op hem stemmen. Hij moet doorquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:14 schreef moemoe het volgende:
Oeh Alain Clark!
Okequote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer het woord 'bijna' vergetenHet was namelijk vorige week toch echt de tendens bij de commentaren hier. Too much. Dit vond ik mooi en ingetogen. Ruth zou er nog niet bij in de buurt kunnen komen, al zou ze willen. Mooi om te zien.
Zeg dat nog een keer en ik donder je straks dat tennisveld op.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo die suffe Nigel nog, dus...
Dus jij stemt zelf wel neem ik aan?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Alhoewel, Nederlandstalige nummers van hem zijn niet zo bekend. Misschien zullen mensen daardoor minder op hem stemmen. Hij moet door.
Die ik hier boven net post he.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Welk nummer van Alain, toch niet die ene BVO?
Zo die suffe Nigel nog, dus...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg dat nog een keer en ik donder je straks dat tennisveld op.
En stel je nou eens voor he... dat er mensen zijn die dat 'trucje' juist heel geslaagd vinden?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:18 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Kijk het anders terug op Youtube! Is hetzelfde trucje.
Dat is moeilijkquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze kan beter Nederlands dan Neil
*noteert.quote:
Hangt een beetje van zijn optreden af. Als Nigel het goed doet, stem ik misschien wel 2 keerquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus jij stemt zelf wel neem ik aan?.
NIGEL naar 5656, 60 cent, wat is dat nou.
Het optreden van Nikki.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:06 schreef Xennia het volgende:
Waar en wanneer kan ik het filmpje van Nikki vinden?
Ik mag dan wel een zeikerd zijn, ik breng louter positiviteit, terwijl u enkel negatief zit te zeurenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:21 schreef hs2 het volgende:
Al op de exit poll gekeken?
Ga je een ace met me gooien.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:20 schreef BVO het volgende:
[..]
*noteert.
Nou, stoelen en tafels aan de kanten, geluid hard, en enjoy the music.
En wel stemmen, hodfr. Aan alleen leuk vinden heeft hij niks.
Duh.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:18 schreef scanman01 het volgende:
Ik geloof dat die jongen eruit vliegt vandaag.
Ok vals alarmquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:23 schreef Liquidootje het volgende:
Fuck, volgens mij gaat die nigel het goed doen ook nog.
Ja, dat dusquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
Ondanks dat het wel leuk was om Nathalie eens iets meer ingetogen te horen zingen, zie ik Nathalie toch liever "in haar normale doen". Ik ben "dat trucje" in ieder geval nog lang niet zat!!!!
Dat wilde ik zeggen. Hij beweegt en hij vindt het leuk. Lijkt hetquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Dit is tof!!
* moemoe smstquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hangt een beetje van zijn optreden af. Als Nigel het goed doet, stem ik misschien wel 2 keer.
Als Neil maar oprot.
Niets mis mee.quote:
Heb ik ook nooit begrepen. Ongelooflijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
En wat is dat toch met Jeroen vd Boom? Da's toch een suffe belspeldoos die een succesvol liedje heeft geschreven?
Kan het me nauwelijks voorstellen. Dan nog eerder Charlene.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben een beetje bang dat vandaag Nathalie of Pauline eruit gaan. Ondanks dat ik hoop dat ze in de finale komen.
Amen to that.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:29 schreef SpaRood het volgende:
Allemaal Nigel stemmen en ervoor zorgen dat Neil eruit gaat!
Idd.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:28 schreef LeBeau het volgende:
Als er nog iemand 'heerlijk' zegt dan ga ik met m'n laptop gooien.
*wachtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:28 schreef LeBeau het volgende:
>>Hé schatje, heb je ook zo genoten?<<quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:28 schreef LeBeau het volgende:
Als het is wie ik denk dat het is is het zijn ex. Maar hey, ik ken hem ook niet hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:30 schreef sbientje het volgende:
bvo, is die mooie jongen zijn toyboy?
Hij is pas een week oud, dus misschien gooi ik wel met m'n paar jaar oude televisie.quote:
Hamsters voerenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:31 schreef Liquidootje het volgende:
huh is het al weer afgelopen? Waar is tiffany?
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:30 schreef SpaRood het volgende:
Neil's familie in het publiek na Nigel's optreden...PRICELESS!
Die is met Ollie aan het dwergwerpen, zoals ik al eerder zeiquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:31 schreef Liquidootje het volgende:
huh is het al weer afgelopen? Waar is tiffany?
Nou nee. Pauline en (voor mij iets minder) Nikki springen er toch wel uit. Charlene viel wat tegen, Nathalie niet bijzonder, Nigel toch verrassend goed voor zijn doen, en Neil bagger as usual.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Zijn we nu al klaar?
Leuke show dit. Neil was absoluut het slechtst, de rest allemaal rond gelijk niveau.
Op volle toerenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Cheil Montagne! Dat moet je niet missen zeg!
Serieus als zij eruit is, dan heeft het publiek echt een heel kort geheugen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:32 schreef conleche het volgende:
Ik vond Charlene eigenlijk ook wel heel slecht vanavond
Jup.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog niet teruggelezen, maar Neil was toch echt een kopie van Jim, maar dan slechter?
Was dat ook de algehele tendens hier? Dan heb ik nog een beetje hoop dat hij er uit vliegt namelijk
Ik ga voor het allereerst stemmen. (Hoe doe je dat eigenlijk??quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:30 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo bang dat Neil veel te veel tienermeisjes als fan heeft
Ik vrees een beetje voor PaulineMaar ik HOOP Neil, uiteraard!
Heb je een screenshot?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:30 schreef SpaRood het volgende:
Neil's familie in het publiek na Nigel's optreden...PRICELESS!
Ik weet dat Pauline heel veel fans heeft onder de mensen die niet naar zo'n evenement gaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:33 schreef BVO het volgende:
Nikki en Nigel verreweg het populairst in de zaal.
Absoluut. Ook als je 100 bent kun je en idool zijn (of worden). Heeft niks met leeftijd te maken.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga voor het allereerst stemmen. (Hoe doe je dat eigenlijk??) Ik ga stemmen voor Pauline. Een dertiger kan best een idool zijn toch??
Gaan ze melden in de Backstage geloof ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:35 schreef moemoe het volgende:
Ik kreeg een smsje terug toen ik stemde voor Nigel. Ze vroegen wie vandaag Idols moest verlaten.
Als ze dat bijhouden, waar is dat dan te zien?
Voor Pauline bellen naar 0909-1302 of Pauline sms'en naar 5656.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga voor het allereerst stemmen. (Hoe doe je dat eigenlijk??) Ik ga stemmen voor Pauline. Een dertiger kan best een idool zijn toch??
dat krijg je dan per sms ofzo, de tussenstandquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:35 schreef moemoe het volgende:
Ik kreeg een smsje terug toen ik stemde voor Nigel. Ze vroegen wie vandaag Idols moest verlaten.
Ook het einde niet?? Ik vind het een beetje een suf nummer, maar het einde deed ze imo toch wel vrij geniaal...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:34 schreef LeBeau het volgende:
Ik voel me een beetje alleen, maar Nikki vond ik eigenlijk niet zo.
Heeft iemand het opgenomen? Iedereen ging uit zijn dak, maar zij waren het enige rijtje dat gewoon stil en verbijsterd op de stoelen bleven zitten. Daar hadden ze zeker niet op gerekend.quote:
Ik had een smsje gestuurd dat Neil Idols moest verlaten. Toen kreeg ik een berichtje terug dat Neil met 51% bovenaan staat. Daarna Nigel met 29% en daarna Nathalie met 9%. Zal nu wel weer veranderd zijn!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:35 schreef moemoe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |