Omdat de Idols-stylisten niet helemaal goed bij hun kop zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:45 schreef doeka het volgende:
Waarom zien de kandidaten eruit alsof ze op de kermis staan?
Ach ja, die Werbung...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:45 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer eerst 10 minuten reclame. Wat bij RTL+ vroeger afgezeken werd, is bij ons tot kunst verheven.
Dat ze een hekel hebben aan Wendy is algemeen bekend, maar haten ze Charlene, Pauline en Neil dan ook zo erg?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:46 schreef Mirri het volgende:
[..]
Omdat de Idols-stylisten niet helemaal goed bij hun kop zijn.
Mijn eerste stem gaat over een minuutje de deur uit.quote:
Tegen die tijd hebben de kampers hun Neil al naar #1 gestemd. Hackz0rs!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Mijn eerste stem gaat over een minuutje de deur uit.
Oftewel, een 64435 SMSje.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:49 schreef Wilskracht het volgende:
Gordon mag niks zeggen over Neil anders brengt de vader van Neil de sextape van Gordon naar buiten
Ik ga straks op Charlene stemmenquote:
Vond ik ook een rare opmerking. Guus Meeuwis heeft toch ook succes met zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:54 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom maakt ze zich druk om een zachte g? Boeit toch niet?
tis martijn zijn beurtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
En leuk ook voor Wendy, misschien kan ze ff babbelen over d'r ex
Jerney kan ik me idd niet voorstellenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:57 schreef J-net het volgende:
Ze nam af en toe een loopje met de maat, maar volgens mij staan er 2 jury leden te huilen... sowieso Gordon en Eric......
Staat je verwarming wel aan?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb kippenvel, maar dat is meer een afweermechanisme geloof ik, want ik vond het ruk.
Gelukkig wel. Maar kom op he, staan ze daar op een rij te janken, wat een onzinnigheid, zo goed was het echt niet.quote:
Ja ik kreeg ook echt kippenvel, godsiedorie zeg...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:59 schreef E.T. het volgende:
Zonder te kijken (ik zat Fok te lezen) en het niet te volgen dus.. maar wel de tranen in m'n ogen van het "Nee, neeeneee"
Waanzinnig
Wat een grap zou dat zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
Nikki eruit dus vandaag. Zulk positief commentaar is killing. Dat weten we allemaal.
Bullshit, het "ja wel aardig" commentaar is killing. Zoals Charlene.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
Nikki eruit dus vandaag. Zulk positief commentaar is killing. Dat weten we allemaal.
Niget gaat eruit...met Neil ook op de kruk.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
Wel een dikke!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:01 schreef hs2 het volgende:
Nathalie lijkt wel op zwarte piet.
Do.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
Wie is deze zangeres?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |