quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je mag mijn been wel even lenen.![]()
[ afbeelding ]Heeft er iemand een echte breuk opgelopen, kom jij met een foto met matige smeer vlekken op je beenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Heeft er iemand een echte breuk opgelopen, kom jij met een foto met matige smeer vlekken op je been
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:30 schreef ikookhier het volgende:
De schadehersteller vond de schade ook best pittig idd![]()
Ik hoop dat de schade expert een beetje opschiet![]()
wil wel weer rijden over +/-6 weken
Heb je een stoeprand geraakt ofzoquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:30 schreef ikookhier het volgende:
De schadehersteller vond de schade ook best pittig idd![]()
Ik hoop dat de schade expert een beetje opschiet![]()
wil wel weer rijden over +/-6 weken
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
![]()
Rib-i Bedankt voor het fruit![]()
Roderick Zie foto's![]()
Alhier de foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto van mn been heb ik weg gelaten om dat het niet geschik kan zijn voor jeugdige kijkers.
Nee dat is door het stuur gebeurtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Heb je een stoeprand geraakt ofzoZie tank
Ik zal zorgen dat je je er aan houdtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:00 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee dat is door het stuur gebeurt![]()
handjes los voor de veiligheid en rij nooit meer acherlijk langzaam![]()
>Ikwasalwegja<
Dat hebben we nog niet besloten lees ik netquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:09 schreef bvvt het volgende:
snel nog ff een vraagje er neer pleuren
Hey OPM hoelaat/vroeg ben jij @ utreg?
en dan nu
[ afbeelding ]
hehehehe, maar dat was de vraag niet - dat was een constateringquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:17 schreef bvvt het volgende:
hehehehe, maar dat was de vraag niet - dat was een constatering
ioh duwd wat hebbie gedaanquote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:18 schreef Rib-i het volgende:
@IOH
Sneeuw begint te smelten, ligt hier gewon een paar centimeter sneeuw terwijl ik eigenlijk de met de motor nog wegmoest om de startmotor uit te bouwenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zon breekt door hiero
gaat volgens mij wel opklaren in de loop van dag
zin an
[ afbeelding ]
maar goed, blik it is
idd sneeuw smelt nuquote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Sneeuw begint te smelten, ligt hier gewon een paar centimeter sneeuw terwijl ik eigenlijk de met de motor nog wegmoest om de startmotor uit te bouwen
Ik stuur het wel op als ik de goede startmotor straks heb opgehaald
4-wielen, daarna ga ik langs Robinjo van MF. Mijn startmotor ophalen en naar zijn project (caferacer) kijkenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd sneeuw smelt nuga je nu op 2 of 4 wielen
wij ws ookquote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:33 schreef Rib-i het volgende:
Dingetjes doen en 12:00 - 12:30 @ Motorbeurs [ afbeelding ]
See you @ utreg. I'll be there 2quote:
damn nice bunsquote:
Hoe kun je een pas thuis laten die je nog niet hebtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:50 schreef Geerd het volgende:
Nouja vanmiddag eerst maar is wat passen neem de motor extra niet mee want dan wint de bankpas toch wel of het weer 200,- ofzo duurder.
Ik laat de pas wel thuis![]()
Ik heb nog geen eens een pas donderdag net nieuwe aangevraagd![]()
en t feest moet nog beginnenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoe kun je een pas thuis laten die je nog niet hebt
Zeker een biertje teveel gehad
Het was ook een editquote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoe kun je een pas thuis laten die je nog niet hebt
Zeker een biertje teveel gehad
Ik zit al in de trein. Zo in arnhem en door naar Utreg.quote:
Laat eens een scheetjequote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:15 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik zit al in de trein. Zo in arnhem en door naar Utreg.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Laat eens een scheetjedas lachen
Dat kan ik bevestigen en Bazziek is ook meequote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:28 schreef bvvt het volgende:
Mooi, rib-i is ook onderweg.
I am losing authority.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Heeft er iemand een echte breuk opgelopen, kom jij met een foto met matige smeer vlekken op je been
Respect voor het las en draaiwerk. Geen respect voor de projectplanning.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:37 schreef Rib-i het volgende:
4-wielen, daarna ga ik langs Robinjo van MF. Mijn startmotor ophalen en naar zijn project (caferacer) kijken
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/166626
quote:Evenementen 2008
Een groot aantal van de evenementen is reeds bekend op www.motorxtra.nl/data.htm vindt je ze allemaal op een rij.
quote:Track Training:
Het hele seizoen vinden er weer Track Trainingen plaats, de manier om op een snelle en veilige manier de kunst van het circuitrijden machtig te worden.
De Track Training bestaat uit drie levels welke naadloos op elkaar aansluiten.
In level drie wordt er met omboard camera’s gewerkt waarvan de opnamen na afloop van iedere sessie onmiddellijk bekeken worden zodat je maximaal leert in een korte tijd.
Voorlopige data: donderdag 12 juni, donderdag 26 augustus, zondag 21 september, woensdag15 oktober.
In de loop van het seizoen komen er nog data bij.
quote:Vrij rijden:
Op dezelfde data als de Track Training is het voor gevorderde rijders mogelijk om vrij te rijden.
quote:
California Superbike School:
Opnieuw komt de California Superbike School naar Zandvoort en wel op maandag 2 juni en maandag 15 september.
Het team onder bezielende leiding van Andy Ibott komt ook dit jaar weer de beste race cursus ter wereld voor ons op Zandvoort geven.
Klustquote:Inschrijven voor alle evenementen kan op www.motorxtra.nl
Heb je nog vragen, wees dan zo vrij contact met ons op te nemen
samenwonen hè.quote:
Ja ja, dan neemt de kleine al je tijd in beslag...quote:Maar maak er interne kneusingen van kickstart pogingen van.![]()
IOH sterkte met de zwaardere blessure.
[..]
Beursgangers!!![]()
![]()
Volgend jaar heb ik meer tijd.![]()
Sorryquote:
Ik verwacht dat we mondjesmaat steeds meer details krijgenquote:Maar maak er interne kneusingen van kickstart pogingen van.![]()
IOH sterkte met de zwaardere blessure.
Misschien lees ik te snel bij, maar ik geloof niet dat het incident heel duidelijk omschreven is.![]()
![]()
Weinig samen, weinig wonen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:55 schreef bvvt het volgende:
samenwonen hè.
Geen tijd meer voor fok...
Waar zijn schoonouders voor dan.quote:Ja ja, dan neemt de kleine al je tijd in beslag...
HK Koffiekoekje.quote:
Toch nog best veel voor een selfmade lurker.quote:Ik verwacht dat we mondjesmaat steeds meer details krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supernerd.quote:![]()
Hoe kan je nu al die leuke meisjes in de trein zoenen zien.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Worldbeater op 02-02-2008 12:25:44 ]
Door je eigen afwezigheid is het je niet eens opgevallen dat ik er bijna ook niet meer benquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:18 schreef Worldbeater het volgende:
HK Koffiekoekje.![]()
Jij bent hier ook niet weg te slaan.![]()
Ik waarder dat je toch de moeitequote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:28 schreef koffiekoekje het volgende:
Door je eigen afwezigheid is het je niet eens opgevallen dat ik er bijna ook niet meer ben
Doordeweeks overdag een inet loze pc
Spoilers doen het niet?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:29 schreef bvvt het volgende:
Ik nerd?
Hoe kon je er bij...
rib-i is er ook al
de rest nog niet gezien
quote:Marchesini offers racing enthusiasts wheels that are engineered with the same design principles and technology for the street as used on the track by the world’s most successful teams. These top-ofthe- line, forged magnesium wheels are a direct result of the MotoGP and World Superbike wars and will totally tansform the handling of any sportbike. Compared to original-equipment wheels, forged mag wheels reduce weight by up to 45 percent, allowing amazing braking and acceleration performance with less unsprung mass and quicker directional changes due to reduced gyroscopic effect. They come in pairs in 3.5-inch-wide by 17-inch front and 6-inch-wide, 17-inch rear sets. Thanks to careful and accurate design, Marchesini wheels fit a wide range of streetbikes. A constant flow of technical revolutions introduced by the Marchesini design department meld with the highest functionality to produce extremely attractive designs.
quote:Uw reactie via formulier op onze website:
Voor welke motor zijn de volgende wielen, en zijn deze compleet nieuw? Ik overweeg anders ook een nieuwe motor.![]()
"Braking B-one wiellen compleet met Wave schijven,lagers,bussen,tanndwieldrager,haakse ventielen ¤ 1299,- compleet voor en achterwiel. Mooi,licht en goede kwaliteit."
BIj Thriumph moet ik morgen staan!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:40 schreef Worldbeater het volgende:
Zal ik de Triumph optuigen met +¤2.000 euro wielen?![]()
[..]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Braking B-one 9 spoke aluminium wheels
Braking R&D aim to revolutionise wheel performance by unifying the brake mounting system with a specially designed wheel. Reducing the total mass improves the handling and stability of the motorcycle.
This package includes the pair of wheels complete with wavey brake discs and standard rear sprocket. Delivery time on these wheels is 2 weeks.
quote:
O datquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik waarder dat je toch de moeiteneemt om s'avonds en in het weekend te spammen.
![]()
Uit dezelfde generatie, zoals Bazziek en Kratuh, hebben we weer wat minder.
Daar zijn er 2 van.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En maar zoeken naar de Thriumph stand.
Anders is er nog de lingerie beursquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk nul.![]()
Maar jammer dat ik je niet kan zien morgen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:31 schreef Worldbeater het volgende:
Uit dezelfde generatie, zoals Bazziek en Kratuh, hebben we weer wat minder.
Uiteraard is er zelfs als je in de goot bent beland een tweede kans. Lurk kuddos verdient.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Worldbeater op 02-02-2008 13:59:45 ]
Bodypaint is leuker. Motorbeurs.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:30 schreef koffiekoekje het volgende:
Anders is er nog de lingerie beurs
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:24 schreef bvvt het volgende:
Slechts 1 Triumph stand gezien.
De suzuki stand was interessanter. 2 schattige jongedames die vast en zeker een houten reet moeten hebben.
Ik weet zo niet wie de foto's heeft gemaakt.
verder gezellige 1e meet van het jaar. Ook al was het zonder onze motoren.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:20 schreef immortalsean het volgende:
ik heb vandaag dan m'n motor gekocht!!!
De Kawasaki GPZ 500s
uit 1997, 19.000km
staat nu nog bij de dealer voor een afleverbeurtje, de 23e kan ik 'm ophalen.
[ afbeelding ]
komt nog een keer een beter foto voor in de startpost als ik 'm thuis heb.
mjah, maar ik ben toch al op wintersport die twee weekenden en de week ertussen, dus dan is het iets minder erg.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:51 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ermee![]()
de 23e pasDaar zitten 2 weekenden tussen waar het weleens goed weer zou kunnen zijn
![]()
Had je die foto van je (sponsor) moeder al gepost ?
Feliquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:20 schreef immortalsean het volgende:
De Kawasaki GPZ 500s
uit 1997, 19.000km
[ afbeelding ]
ik heb jou niet gezien...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ben net thuis![]()
Wat een overkill aan street triples staat er![]()
![]()
Ik vond de beurs trouwens minder dan vorig jaarwel een aantal bekenden gezien
maar niet van hier![]()
Ik heb trouwens wel twee stands gezien met alleen maar Triumph
Kun je dat niet vanuit de treinquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:37 schreef bvvt het volgende:
[..]
ik heb jou niet gezien...
wij waren met 5en
Rib-i, OPM, Cageon, een vriend van Rib, en ik zei de gek
Foto's die ik heb (1,2 of 3) komen er aan
congrats!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:20 schreef immortalsean het volgende:
De Kawasaki GPZ 500s
uit 1997, 19.000km
[ afbeelding ]
Daar hadden we het niet over.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:24 schreef bvvt het volgende:
Slechts 1 Triumph stand gezien.
Idd, laat ze er verse olie in smijten, en later even het beurtje plannen zo tussendoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:51 schreef Gawaine het volgende:
de 23e pasDaar zitten 2 weekenden tussen waar het weleens goed weer zou kunnen zijn
![]()
Leuke opkomst.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:37 schreef bvvt het volgende:
ik heb jou niet gezien...
wij waren met 5en
Rib-i, OPM, Cageon, een vriend van Rib, en ik zei de gek
Foto's die ik heb (1,2 of 3) komen er aan
^^quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:43 schreef Cageon het volgende:
De beurs was wel leuk maar niet spectaculair.
quote:
Aprilia Dorsoduro niet gezien?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:43 schreef Cageon het volgende:
En dat was het boeiende wel denk ik.
de meningen zijn er idd over verdeeld.quote:
voor jou hebben we wat anders gevonden!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Doe mij maar het geldvan die zijspan. Die dingen zijn ongelooflijk duur.
![]()
[..]
Aprilia Dorsoduro niet gezien?
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:05 schreef Rib-i het volgende:
Tuus
Was gezellig![]()
@-XX-
T R I U M P H Anders sta je morgen voor lul als je de stand niet kan vinden
meest spannende van vandaag was op de terugweg. Ik wilde binnendoor rijden, kom ik vast te zitten middenin een carnavalsoptocht
Het liedje wat uit de luidsprekers schalde was nog erger
Geef mij eens een lik anders loopt het uit de hand,
mijn kutje staat in brand, mijn kutje staat in brand [ afbeelding ]
Kan nooit erger zijn dan de Honda Monkey.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:05 schreef Cageon het volgende:
voor jou hebben we wat anders gevonden!
OPM take it away!
Dat kan wel, naar mijn idee.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Kan nooit erger zijn dan de Honda Monkey.![]()
[ afbeelding ]
Hier in getunde uitvoering.![]()
Tegenwoordig kan je ze weer kopen, Honda heeft de produktielijn aan een Chinees bedrijf verkocht.
Voor rond de 1.000 euro op kenteken. En snelweg waardig. Qua kenteken dan.
Jij toch ook met OPM, een vol rondje rotonde omdat je de afslag aan het zoeken bentquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:12 schreef Cageon het volgende:
Rib-i, men jij maakt ook altijd de spannende dingen mee!
eentje? Hebben er wel drie gehad ofzoquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jij toch ook met OPM, een vol rondje rotonde omdat je de afslag aan het zoeken bent
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar hadden we het niet over.![]()
Wel over Thriumph.![]()
[..]
Idd, laat ze er verse olie in smijten, en later even het beurtje plannen zo tussendoor.![]()
[..]
Leuke opkomst.Gawaine was vast ook niet alleen.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:28 schreef bvvt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:24 schreef Cageon het volgende:
[..]
eentje? Hebben er wel drie gehad ofzo
Blijkbaar zit er iemand op de PABOquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:33 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Tssss wij zaten in een kijkers file op de A2wij kwamen met tellen niet verder dan 21 betrokken auto's
Volgens de nieuwsberichten waren het er 35
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:24 schreef Cageon het volgende:
[..]
eentje? Hebben er wel drie gehad ofzo
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:34 schreef Cageon het volgende:
[..]
Blijkbaar zit er iemand op de PABO
PMquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:28 schreef bvvt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Originals op verzoek via PM aan te vragen
inclusief editten ging dat niet nee, helaas voor jouquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kun je dat niet vanuit de trein![]()
Waar heb je die PM heen gestuurd dan?quote:
Dus als ik iemand verkracht van onder de 21 is er niks aan de hand?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:37 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Bij 21 is het tegenwoordig schijnbaar niet meer erg genoeg om op de voorpagina te komen
je bedoeltquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:05 schreef Cageon het volgende:
voor jou hebben we wat anders gevonden!
OPM take it away!
Er waren 3 à 4 motoren die wel wat hadden naast de Z1000/ZX-10R flinke pijp trouwens op de ZX-10Rquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:40 schreef Gawaine het volgende:
[ afbeelding ]
En ? Ik vind 'm wel wat hebben
Nee, ik bedoel dat ik de foto's wilquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:44 schreef bvvt het volgende:
[..]
Waar heb je die PM heen gestuurd dan?
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:44 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dus als ik iemand verkracht van onder de 21 is er niks aan de hand?![]()
![]()
Daar gaan we voor vanavond!![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Geef mij eens een lik anders loopt het uit de hand,
mijn kutje staat in brand, mijn kutje staat in brand [ afbeelding ]
ff per mail plsquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:28 schreef bvvt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Originals op verzoek via PM aan te vragen
je hebt al een Fok PM berichtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik de foto's wil
Mijn foto's zijn allemaal mislukt
Per MSN ook goed?quote:
prijzigquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:56 schreef Gawaine het volgende:
We gingen even de prijs van Rizoma spiegeltjes vragen.......146 euro.....per stuk
![]()
![]()
![]()
Ik heb moet gauw die N95 bestellenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:54 schreef bvvt het volgende:
[..]
je hebt al een Fok PM bericht![]()
jammer dat jouw foto's misukt zijn.
Ik vind het gek dat de beursaanbieding een maand gelden. Waarschijnlijk ga ik die oordopjes bestellen van 79 euro en die puma laarzenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
prijzigvraag me af hoe het zit met de zgn beursprijzen, bij een stand waar ik ging kijken hanteerden ze ook gewoon winkelprijzen..
p0rn bootsquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik vind het gek dat de beursaanbieding een maand gelden. Waarschijnlijk ga ik die oordopjes bestellen van 79 euro en die puma laarzen
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
prijzigvraag me af hoe het zit met de zgn beursprijzen, bij een stand waar ik ging kijken hanteerden ze ook gewoon winkelprijzen..
nee, geen 2 liter cola - wel 1,5 liter sapquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:15 schreef Rib-i het volgende:
Hadden jullie trouwens ook zo'n dorst van de hamburgers
Heb al 2 liter cola op sinds 16:00
mail to: rib-i@hetemail.komquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ff kort verslagje
p00bdrukte --> parkeerplaatsen vol toen wij kwamen, voor niks een half uur ofzo bij Casino parking gestaan. Uiteindelijk de wijk in, maar voor parkeermeters heb je kleingeld nodig..en bij Wumo en de Toko konden ze ons niet helpen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
na opladen was chippen de oplossing..
Best dikke bike
[ afbeelding ]
Nice rears
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot slot ff met Rib mee gaan kijken bij Robinjo's project, altijd aardig om andermans werk zo te zienniemand was op 2 wielen dus ja.........
[ afbeelding ]
Neejohquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:26 schreef bvvt het volgende:
[..]
nee, geen 2 liter cola - wel 1,5 liter sap
en tering - wat kan ik sjaggie kijken op de foto zeg![]()
Tering wat zitten die uitlaten laag.quote:
quote:
Life as usual.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Wie is die ouwe?quote:
Je wordt te oud pappa.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:32 schreef Gawaine het volgende:
Waarom krijg ik die gore pestpokketering directx 9 niet geinstalleerd.
quote:
Volgens het nieuwsbericht om 3 uur vanmiddag waren het er nog 50quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:33 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Tssss wij zaten in een kijkers file op de A2wij kwamen met tellen niet verder dan 21 betrokken auto's
Volgens de nieuwsberichten waren het er 35
quote:Op zondag 3 februari 2008 00:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Volgens het nieuwsbericht om 3 uur vanmiddag waren het er nog 50
Net terug van Tarzan, leuke musical
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:32 schreef Gawaine het volgende:
Waarom krijg ik die gore pestpokketering directx 9 niet geinstalleerd.
euh geloof 't niet..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:13 schreef Gawaine het volgende:
Heb je die handbescherming gezien op de Buell ?
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:54 schreef Gawaine het volgende:
Zou het ?
Internet rouleert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vooral de hoofdrol speler?quote:Op zondag 3 februari 2008 00:32 schreef Roderick2085 het volgende:
Net terug van Tarzan, leuke musical
Tering heb vannacht wel vijf dromen gehad, van gele superspinnen in de tuin die ik te lijf ging, tot omslaande zeilboot (samen met Nick) en tsunami. WB op de bodem van de zee.
Ademhalen totdat de golf insloeg.
![]()
Maar het meest opvallend was wel de introductie van de 850 Mana die ik moest saboteren.
Want anders zou een ander project van het bedrijf waar ik voor werkte mislukken.![]()
![]()
Jane die over je hoofd vliegt is wel ff wat interessanterquote:Op zondag 3 februari 2008 11:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vooral de hoofdrol speler? [ afbeelding ]
quote:Tering heb vannacht wel vijf dromen gehad, van gele superspinnen in de tuin die ik te lijf ging, tot omslaande zeilboot (samen met Nick) en tsunami. WB op de bodem van de zee.
Ademhalen totdat de golf insloeg.
![]()
Maar het meest opvallend was wel de introductie van de 850 Mana die ik moest saboteren.
Want anders zou een ander project van het bedrijf waar ik voor werkte mislukken.![]()
[ afbeelding ]
Wel lompe koplamp of nietquote:Op zondag 3 februari 2008 09:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iig een motor die je irl moet hebben gezien..
[ afbeelding ]
dempers mogen wmb wat minder toetergehalte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ziet er al een stuk strakker uit zotaartschep nog ff deraf..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:53 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Dus tijd voor een foto, kleine photoshop en koffie.Keil dat CRT ding weg man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, -XX- post al tijden niet meer. Schijnt vanavond in Peter R. de Vries over d'r te gaan.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:50 schreef Alexxxxx het volgende:
post -XX- hier nog?
Ik gister zo "hoi -XX-" zeggen tegen een babe bij een motorfiets in Hoorn, maar ze keek me alleen maar boos aan
Het is een hele moeite om een paar berichten terug te lezen.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:50 schreef Alexxxxx het volgende:
post -XX- hier nog?
Ik gister zo "hoi -XX-" zeggen tegen een babe bij een motorfiets in Hoorn, maar ze keek me alleen maar boos aan
CRT.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:06 schreef ikookhier het volgende:
![]()
Rib-i Bedankt voor het fruit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto van mn been heb ik weg gelaten om dat het niet geschik kan zijn voor jeugdige kijkers.
IOH is gewoon te lui om meer dan een paar woorden in te tikken.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:56 schreef worldpimber het volgende:Damn you.
Jammer dat je geen spraakwaterval bent, weten nog steeds niet wat er is gebeurd.
quote:
Damn, die is heel wat beter dan mijn LCII met 16 MHz en 40 MB Hardeschijf....quote:Op zondag 3 februari 2008 16:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Leuke pijltjes.![]()
Maar het is een Apple Performa 5200.
[ afbeelding ]
http://www.mellema.net/homecomputers/apple.html
Dus achter het glas zit een complete computer.![]()
Deadly fast 104 Mhz, 48 MB ram en 256 kleuren scherm met ScSi 1 Gb harde schijf.![]()
Wilde hem wegkeilen bij het grof vuil vorige week, maar moet eerst wat gevoelige info verwijderen.![]()
Heb nog wel een andere reserve CRT gedumpt.![]()
Spraakwater.![]()
ben geen liefhebber van enkele koplampen neequote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 16:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
IOH is gewoon te lui om meer dan een paar woorden in te tikken.![]()
Misschien iets om een clubje te vormen met Roderick.
Die van mij draait gewoon internet etc.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:26 schreef bvvt het volgende:
Damn, die is heel wat beter dan mijn LCII met 16 MHz en 40 MB Hardeschijf....
[ afbeelding ]
Ja ja, OK , ik kan niets zomaar weg gooien........ Daarom rij ik ook altijd nog mijn SV 650 s
Iedereen lekker saai een dubbele schijnert.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar beter ragt men elke std koplamp deraf voor een fatsoenlijke dubbele schijnert
Geen ideeeee waar mijn doppies zijn.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:00 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz, gister zoon 30 km zonder oordopjes gereden meeste dan wel 60, maar blijkbaar vond me linker oor het toch niet zo fijn incombi met een paar uurtjes dat dana draaide.
WB heeft ook geen praatjes meer van al het werk. Laat staan foto's.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:30 schreef Roderick2085 het volgende:![]()
![]()
Zat laatst nog te denken om speciaal voor jou wat klus /sloop pics te posten, maar toen bedacht ik me dat ik geen before pic heb gemaakt
Heb je ook een simpele no nonsens lachfilm voor simpele zielen?quote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 18:49 schreef Worldbeater het volgende:
..
Heb je ook een simpele no nonsens lachfilm voor simpele zielen?![]()
quote:Op zondag 3 februari 2008 18:53 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Het zal ff zoeken worden![]()
Voorkeur ?
Daar komt ooit nog eens een remake vanquote:Op zondag 3 februari 2008 20:25 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben al voorzien, 20.30 op RTL5.![]()
En AliG was ook grappig gisteren.
Blijft een CRTquote:Op zondag 3 februari 2008 16:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Leuke pijltjes.![]()
Maar het is een Apple Performa 5200.
[ afbeelding ]
http://www.mellema.net/homecomputers/apple.html
Dus achter het glas zit een complete computer.![]()
Deadly fast 104 Mhz, 48 MB ram en 256 kleuren scherm met ScSi 1 Gb harde schijf.![]()
Wilde hem wegkeilen bij het grof vuil vorige week, maar moet eerst wat gevoelige info verwijderen.![]()
Heb nog wel een andere reserve CRT gedumpt.![]()
Spraakwater.![]()
Hoi.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:02 schreef Alexxxxx het volgende:
NoooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:34 schreef Gawaine het volgende:
[..]
......"Er was geen beurs in de Rai "
Al laat je haar vallen gaat ze stukquote:Op zondag 3 februari 2008 15:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]Damn you.
Jammer dat je geen spraakwaterval bent, weten nog steeds niet wat er is gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rib-i op een B kingGelukkig valt er over smaak te twisten
![]()
![]()
Laters mensen
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Zat!quote:
Nee!quote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja hoi. Dat was jij dus niet gisternacht in Hoorn he?
Was dat je beste openingszin ooit?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja hoi. Dat was jij dus niet gisternacht in Hoorn he?
quote:Op maandag 4 februari 2008 08:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Was dat je beste openingszin ooit?
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:34 schreef Gawaine het volgende:
[..]
......"Er was geen beurs in de Rai "
Laten we wat rotzooi schoppenquote:Op maandag 4 februari 2008 10:37 schreef Den_Haag het volgende:
het is weer rustig.
niet eens gezien.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:07 schreef Rib-i het volgende:
Vanmorgen eerst een evaluatie gehad over de uitzending van Peter R. de Vries van gisteren
Ik heb zo'n email account die in principe infinite is....quote:
Hij was niet echt respectvol voor zijn ouders voor de rest niksquote:Op maandag 4 februari 2008 11:13 schreef Cageon het volgende:
[..]
niet eens gezien.
heb ik wat gemist?
Mwah, een jongeman die geen toekomst meer heeftquote:Op maandag 4 februari 2008 11:13 schreef Cageon het volgende:
[..]
niet eens gezien.
heb ik wat gemist?
Achja, wat heb je aan een toekomst hequote:Op maandag 4 februari 2008 11:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mwah, een jongeman die geen toekomst meer heeft
quote:Op maandag 4 februari 2008 11:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hebben wij dat dan wel?quote:Op maandag 4 februari 2008 11:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 februari 2008 12:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In de toekomst ben je dood. Duusszzz -XX- post die piccies, we moeten NU genieten.
Wordt het niet is tijd dat je nog wat opener wordt mbt de kwaak?quote:Op maandag 4 februari 2008 12:28 schreef worldpimber het volgende:-XX- is gepwned door wat klasgenoten of bekenden tijdens een kringgesprek die opeens achter de foto's en verhalen in d'r FB en FokMC kwamen. Dus geen openheid meer van haar.
![]()
Tot zover mijn bevindingen
quote:Op maandag 4 februari 2008 12:30 schreef Cageon het volgende:
Wordt het niet is tijd dat je nog wat opener wordt mbt de kwaak?
Dan is het iig wel te berijdenquote:Op maandag 4 februari 2008 12:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kwaak heeft nog een koplamp nodig die deze week aankomt en een undertail moet nog gemonteerd worden, das alles volgens mij.Dan nog de paintjob.
Ik zou wat andere dingen door gaan smerenquote:
Hoe gaat het wordenquote:Op maandag 4 februari 2008 12:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kwaak heeft nog een koplamp nodig die deze week aankomt en een undertail moet nog gemonteerd worden, das alles volgens mij.Dan nog de paintjob.
Zoiets als dat ja.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:28 schreef worldpimber het volgende:-XX- is gepwned door wat klasgenoten of bekenden tijdens een kringgesprek die opeens achter de foto's en verhalen in d'r FB en FokMC kwamen. Dus geen openheid meer van haar.
![]()
Tot zover mijn bevindingen
2009quote:Op maandag 4 februari 2008 15:13 schreef BazzieK het volgende:
Rib ik lees net je smsje, wanneer gaan we?![]()
We gingen motor rijden ipv rondsjokken, was het niet?quote:
Fok! active topics is startpagina.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:10 schreef Cageon het volgende:![]()
je chick weet zeker niet dat je hier rond zwerft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die mogen allemaal over 10 jaar terugkomen.quote:dan is dit misschien wat voor je:
Br33z4H t0p!qUe#105: z3 bEstAan n0GsTe3dS!!
Verzekeringswerk after all.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:05 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, en ze hadden hem om laten vallen.![]()
En snel is anders.![]()
Yesquote:Op maandag 4 februari 2008 17:31 schreef Cageon het volgende:
[..]
We gingen motor rijden ipv rondsjokken, was het niet?![]()
Dat is de homepage van Martijnquote:Op maandag 4 februari 2008 18:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die mogen allemaal over 10 jaar terugkomen.![]()
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:18 schreef ikookhier het volgende:
IOH heeft nu een laptop te leen zo dat hij weer normaal op fok kan posten
Zo blij ben ik wel ja of jullie da ook moeten zijn is maar de vraag 'quote:
Tuurlijk welquote:Op maandag 4 februari 2008 20:44 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Zo blij ben ik wel ja of jullie da ook moeten zijn is maar de vraag '
Ik kan me nog goed herinderen dat de b king mn blikveld vulde, het was geen plezierige herinderingquote:Op maandag 4 februari 2008 20:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Niet dat ik zolang na moest denken, maar ik moest me verdiepen in de theorie van de B-King![]()
Standaard schijnt het niet te klinkenquote:Op maandag 4 februari 2008 21:11 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed herinderen dat de b king mn blikveld vulde, het was geen plezierige herindering![]()
ben wel benieuwt hoe het klinkt
Je hele familie is al langs geweest de afgelopen dagen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 februari 2008 21:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Meer Honda dan Suzuki denk ik.
Ben benieuwd wat voor combi schakel/automaat hij heeftquote:Op maandag 4 februari 2008 21:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Meer Honda dan Suzuki denk ik.
quote:Op maandag 4 februari 2008 22:13 schreef Geerd het volgende:
Onze frits heeft nog wel iets meer haar :p
quote:Op maandag 4 februari 2008 22:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ergens stond er ook te lezen dat de pijpen die er achter uit de B-King steken puur een designfunctie haddenDamn, wie heeft die motor ontworpen, Stevie Wonder
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:46 schreef Worldbeater het volgende:
Probbigen, er is hoop.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:46 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
redelijk weer dit weekendquote:Op maandag 4 februari 2008 20:24 schreef Rib-i het volgende:
Yes
Maar niet rond Utrecht met al die zwaantjes en hun conjo prestatie monitor, je weet toch
Als het thee is en ik heb tijd houd ik me aanbevolen, mits niet al te veel troep op de weg en redelijk weer.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
redelijk weer dit weekendzijn er riders [ afbeelding ] hiero die evt bakkie
willen doen
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:39 schreef Cageon het volgende:
[..]
Als het thee is en ik heb tijd houd ik me aanbevolen, mits niet al te veel troep op de weg en redelijk weer.
theetjequote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:39 schreef Cageon het volgende:
Als het thee is en ik heb tijd houd ik me aanbevolen, mits niet al te veel troep op de weg en redelijk weer.
mwah hier nog wel iets maar niet veelquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:56 schreef Gawaine het volgende:
Vandaag is alle pekel wel weg geregendTenminste geen witte uitslag meer op mijn voorruit toen
ik naar huis reed
Nee, wel een fighterhelm voor jou.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
redelijk weer dit weekendzijn er riders [ afbeelding ] hiero die evt bakkie
willen doen
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:41 schreef Worldbeater het volgende:
Nee, wel een fighterhelm voor jou.![]()
[ afbeelding ]
Givi X.01 ¤299,00
Met twee voorzetstukken.
Ventilatie.
View My TinyFx
Was ff de website van de zaak updaten.quote:
Nieuwe helm nodig.quote:Mijn handen zijn vettig van de Pringles, geen zin om te checken
One hit @ Google.quote:
Deal!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
theetjewat jij wilt
droog = rijden, zooi is eind vd week wel weg
![]()
[..]
mwah hier nog wel iets maar niet veel
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:09 schreef Cageon het volgende:
[..]
Deal!
@Gawaine, fuck man ik reed er net inWat een tering weer.
Haha goed bezig, hoe oud is die?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:29 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Tering, ik vond het al erg in de auto![]()
Nog een half uurtje dan zit de carnaval er weer op voor de oudsteen is
ie vier dagen aan het carnavallen geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:32 schreef Cageon het volgende:
[..]
Haha goed bezig, hoe oud is die?
heb dit jaar maar 1 avond "carnaval gevierd", is uitgelopen op een hele avond lullen met een dame.
Had naar breda gewilt, maarja... in mijn eentje wordt dat hem niet
AL 13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achter op z'n carnavalskleding heeft hij de tweede avond "ik ben vrijgezel"
geschreven. Z'n vriendjes hadden een vriendinnetje opgeduikeld en gingen alleen maar de hele tijd
zitten praten zei hij![]()
Hij zei ik ga lekker carnavallen en niet de hele avond met een vriendinnetje zitten praten
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:44 schreef Gawaine het volgende:
[..]
AL 13Achter op z'n carnavalskleding heeft hij de tweede avond "ik ben vrijgezel"
geschreven. Z'n vriendjes hadden een vriendinnetje opgeduikeld en gingen alleen maar de hele tijd
zitten praten zei hij![]()
Hij zei ik ga lekker carnavallen en niet de hele avond met een vriendinnetje zitten praten
Haha Priceless.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag hem wel![]()
Over 5 jaar moet die maar is mee stappen![]()
Vind t wel redelijk jong trouwens 4 dagen lang carnavallen al
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:46 schreef Cageon het volgende:
[..]
Haha Priceless.
Ik mag hem wel![]()
Over 5 jaar moet die maar is mee stappen![]()
Vind t wel redelijk jong trouwens 4 dagen lang carnavallen al
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:58 schreef Gawaine het volgende:
[..]
HIj was vanmiddag ook al geweest![]()
ach vroegah gingen we zelf ook vier dagenmaar ik mis het nu helemaal niet meer.
De jongste is vanavond geweest..... van half acht tot negen uurmet de mededeling
dat hij volgend jaar ook gaat![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:00 schreef Cageon het volgende:
[..]Hahaha
![]()
Mooie kids heb je!![]()
Blijkbaar een goed voorbeeld
die jongste heeft wat nieuws ontdekt blijkbaar. Dat was ik ook "vroeger", maar sinds de eerste keer carnaval gingen de remmen losquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Mwah ze zijn alletwee wel heel verschillend, de oudste is een echte avonturier en de jongste
is het liefste thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer je dan in eens de zaterdag niet uit gaat en thuis zit lijkt t net alsof je plotseling zonder vrienden zit ofzo
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Ik zie dat je het liposuctie en gerelateerde ingrepen nog steeds op de voet volgtquote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:46 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Vind hem zo op het eerste gezicht wel netjes.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:07 schreef Worldbeater het volgende:
Nieuwe helm nodig.![]()
![]()
Maar je vind het wel wat dus.![]()
Wb heeft twee keer in zijn leven carnaval gevierd.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:58 schreef Gawaine het volgende:
maar ik mis het nu helemaal niet meer.
Ik weet niet, koop altijd via internet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:42 schreef worldpimber het volgende:
Vind hem zo op het eerste gezicht wel netjes.![]()
Is weer eens wat anders dan een bolronde HJC![]()
Maar zoals altijd, pasvorm gaat voor alles.[/ghey]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Collectors item.quote:M'n oude helm heeft wat mooie grote Duitse krassen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wb heeft twee keer in zijn leven carnaval gevierd.![]()
1984, 1994![]()
Ehz Rib, TomTom is toch de beste eH of nietquote:
Peerkemikuni was er ook bij.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:50 schreef Worldbeater het volgende:
1984, 1994![]()
Heb er alleen maar last van, diverse bedrijven in die regio onder de rivieren beantwoorden de telefoon niet.
Ik wil BTW nummers om de facturen er uit te drukken.
Hou je van Nederlandse spullen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:44 schreef worldpimber het volgende:
Ehz Rib, TomTom is toch de beste eH of niet?
Wat is het verschil tussen de GO en de ONE?
Jij hebbe toch klein bietje ervaring.
Zoek de homo.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:46 schreef worldpimber het volgende:
Peerkemikuni was er ook bij.
Als piraat verklede mensen tijdens carnaval << Geen idee wat er staat, te lange lap.![]()
Ik zou nog even wachten met de aanschaf van GPS apparatuur. Beter als Garmin betaat nietquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Peerkemikuni was er ook bij.
Als piraat verklede mensen tijdens carnaval << Geen idee wat er staat, te lange lap.![]()
Tenzij je van onder de rivieren bent of zoquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En lap is het lezen niet waard.
Kben dit jaar in eindhoven geweest, was donders mooiquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
1984, 1994![]()
Heb er alleen maar last van, diverse bedrijven in die regio onder de rivieren beantwoorden de telefoon niet.
Ik wil BTW nummers om de facturen er uit te drukken.
Garmin FTWquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
op zich niet verkeerdquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, wel een fighterhelm voor jou.![]()
[ afbeelding ]
Givi X.01 ¤299,00
Met twee voorzetstukken.
Ventilatie.
View My TinyFx
zag net wel een versie lading zout op alle fietspaden in en rond Arnhemquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:09 schreef Cageon het volgende:
[..]
Deal!
@Gawaine, fuck man ik reed er net inWat een tering weer.
Garmin is hetquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:59 schreef worldpimber het volgende:
Tis overigens niet voor de motor.![]()
quote:Deze GPS kan gebruikt worden in de wagen , maar heeft niet alle mogelijkheden zoals een echte auto GPS . Het toestel kan ook te voet of op de fiets gebruikt worden ... maar heeft ook hier niet alles in huis wat een echte outdoor GPS kan bieden .
De voor- en nadelen van deze Garmin even op een rijtje :
* Voordelen voor gebruik in de wagen :
- kaartsoftware van Europa is standaard meegeleverd
- stembegeleiding
* Nadelen voor gebruik in de wagen ( tov een echte auto GPS )
- beperkt geheugen van 512 Mb voor het opladen van de detailkaart ( voor een gebied met oppervlakte van +- 2x Benelux )
- relatief klein scherm
- geen touchscreen , het ingeven van een einbestemming verloopt hierdoor iets omslachtiger
- route ( her) berekening duurt langer dan bij een auto GPS toestel
- niet de laatste SiRF GPS ontvanger
* Voordelen voor outdoor gebruik( wandelen , fietsen ) :
- toestel is waterdicht en schokbestendig
- perfect leesbaar scherm , ook in het zonlicht
* Nadelen voor outdoor gebruik :
- beperkte batterij levensduur , als de batterij leeg is is opladen de enige mogelijkheid ( geen vervangbare batterijen )
- toestel kan niet overweg met meerdere tracklogs ( nadeel als je fietsroutes van het internet wilt gebruiken
- meerdere tracklogs kunnen enkel opgeslagen worden als ze omgevorm worden naar een route ( via de PC )
- door zijn afmetingen ligt de GPS minder makkelijk in de hand
Garmin kan zeker niet alle outdoor en auto wensen vervullen.
Door de snelle marktontwikkelingen en de prijsdalingen is het vaak beter om te opteren voor 2 verschillende toestellen , eentje voor in de wagen en een tweede voor outdoor gebruik .Op die manier heb je een rasechte auto GPS ( meest geavanceerde SiRF ontvanger , touchscreen , snelle routeberekening , eenvoudige bediening , volledig gedetaileerd Europa in de GPS ) en een echte outdoor GPS ( makkelijk in de hand , verwisselbare batterijen , uitbreidbaar geheugen , waterdicht... )
quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Garmin is hetsummum voor op de motor. Een gewaardeerd aantal van zes
meningen die geen ervaring met TomTom En Navman hebben, zelfs geen enkele vergelijking met TomTom maken, gewoon domweg Garmin roepen. Needless to say dat Navman niet voor op de motor is.
Graag uw mening herzien op basis van de feiten.![]()
Combineren lijkt qua Garmin in eerste instantie wel leuk. Dus ook voor op je ZX. [ afbeelding ]
[..]
quote:Scherm
Het 3,5 inch touchscreen van de zūmo is, al is het natuurlijk wel iets kleiner.
quote:Batterij
Volgens de opgave van Garmin zou een volledig opgeladen 550-batterij het zo’n vier uur moeten uithouden. En onze praktijkervaring leert dat men er daarbij niet erg ver naast zal zitten. En grote plus ten opzichte van bijvoorbeeld de PND’s van TomTom, is dat de batterij indien ooit noodzakelijk erg eenvoudig vervangen kan worden. Hiervoor hoeft slechts één schroef te worden losgedraaid en het verwisselen kan vervolgens zonder enig soldeerwerk worden uitgevoerd.
quote:Mapsource
Aan het eind van deze review willen we graag nog iets kwijt over de bij deze zūmo standaard meegeleverde MapSource-software. Veel motorrijders zijn tegenwoordig echte liefhebbers die er veelal in hun vrije tijd op uittrekken. En daarin verschillen ze dan ook wezenlijk van 'normale' navigatie-gebruikers. Het is voor hen immers lang niet altijd van belang de snelste route van A naar B voorgeschoteld te krijgen. En daar komt dan MapSource in beeld en neemt Garmin met deze zūmo echt een forse voorsprong op de RIDER van concurrent TomTom.
Zonder nu direct in details te treden: MapSource is echt een prima stuk software dat op de PC kan worden geïnstalleerd voor het zeer uitgebreid plannen van routes. Hierbij kun je simpelweg klikken op de kaart om verschillende tussenpunten aan te geven en zo heel eenvoudig het gewenste reisplan uitstippelen. En niet alleen kun je zelf de mooiste ritjes samenstellen, ze kunnen ook worden uitgewisseld met anderen via internet. Daar zijn inmiddels al honderden vaak schitterende routes beschikbaar.
Drs. Googlequote:Op woensdag 6 februari 2008 22:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Graag uw mening herzien op basis van de feiten.![]()
quote:
Garmin is het beste wat er tot nu te verkrijgen is, TomTom heeft het prijstechnisch wat toegankelijker gemaakt (De microsoft™ onder de routeplanners)
Al moet je de nieuwe ontwikkeling van Tom2 goed in de gaten houdenZij gaan op basis van mobiele telefoonsignalen de drukte op de weg meten en kunnen dus real time verkeersinformatie doorgeven. Ik weet niet hoever ze hierin zijn maar ik verwacht een prijsdaling voor de nu verkrijgbare producten
Het is overigens niet echt nieuw, in 2000 was "real-time traffic monitor" onderdeel van Dynafleet om EDI beter te integreren in de Supply Chain en het is nog steeds, ondanks dat ik er niet meer werk, toonaangevend in de transportsector
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er een file ontstond moest de chauffeur een berichtje sturen naar de centrale om te melden dat er een file stondDan keek de centrale welke vrachtwagens er omgeleid moesten worden en die kregen dan een berichtje
De huidige techniek van Volvo ken ik niet
![]()
Dan is de techniek van Tom2 toch beter![]()
Gepost door:
Rib-i
Functie:
Kletskous
Onderwerp:
Nieuws waar niemand op zit te wachten![]()
sterker nog t zat op mijn ruit geplaktquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zag net wel een versie lading zout op alle fietspaden in en rond Arnhem
quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:48 schreef worldpimber het volgende:
Zeer interessante stof mensen, bis bis.Kunnen de vertegenwoordigers Rib-I, Worldbeater en Gawaine de discussie voortzetten opdat ik de vruchten pluk
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |